Να ρωτήσω κι εγώ...Γιατί λέμε ο Αμερικάνος είναι χαμηλά σε ταχύτητες;Ας πούμε το εξπρές είναι στα 1330-405μ/δ.Να μην αναφερθώ στα δράμια που φτάνει κοντά τα 450μ/δ.Εκ των πραγμάτων, ανεβαίνοντας σε φορτίο σκαγιων,πέφτουμε σε ταχύτητα.Και τα baby magnum της σ,στα 42γρ.,κάπου στα 360-370 ήταν αν θυμάμαι καλά.Ενα φυσιγγι στα πχ 52γρ με αρχική 370,σε ακραίες συνθήκες,άντε να αλλάξουμε την προσκοπευση. Κάτι αντίστοιχο σε πχ 36γρ.,με τα δικά μας υλικά,περα απ'τη φονικοτητα, ενδεχομένως να μην επαρκεί για να πραγματοποιηθεί ο κύκλος λειτουργίας ενός αυτογεμους.Ο Αμερικάνος,εκτός από καλύτερης ποιότητας σκάγια,έχει απ'ότι λένε,και ανεπηρέαστες πυρίτιδες σε σχέση με τις ευρωπαϊκές.Τωρα ποιος θ'ανεβαινε στο Έβρο με μια 1000αδα ρεμινγκτον,είναι ένα ερώτημα....
Εκτος απο την καλη ποιοτητα σκαγιων που το εχω διαπιστωσει...κατα
ποσον οι πυριτιδες του δεν επιρεαζονται σε αντιξοες συνθηκες δεν
το ξερω....και λεω για τον Αμερικανο.
Δεχομαι αυτο που λενε οσοι κυνηγανε βαλτο οτι δεν κιοτευουν.
Σε δικες μου δοκιμες στους μειον 10 βαθμους (φυσιγγια απο ψυγειο)
ειδα παντα σε νορμαλ σεταπ....οτι η Τεκνα δεν κιοτεψε...και εχασε μονο
5μ/δ απο την αρχικη της ταχυτητα που ειχε σε νορμαλ καιρο.
Ενω η Μ92ς εχασε 40μ/δ απο την αρχικη της που ειχε σε νορμαλ καιρο.
Δεν ειναι τυχαιο που φορτωνουν με την ''σεσουλα'' καποιες
πυριτιδες μη διβασικες για να αποδοσουν σε αντιξοες συνθηκες.
Οποτε εχουμε να κανουμε με πυριτιδες και ποιοτητα σκαγιων παρα
με υπερβολικες ταχυτητες πχ 420 -430μ/δ.
Και τα 390-400μ/δ...μια χαρα πιστευω οτι θα σκοτωσουν αρκει να μην
κιοτεψει η πυριτιδα.
Αυτο πιστευω...χωρις να διεκδικω το αλαθητο...γιατι τον βαλτο και
τους μειον 10 βαθμους μονο σε φωτο τα εχω δει.
Οποιος κυνηγαει βαλτο...εαν εχω λαθος ας με διορθωσει...συζητηση
κανουμε.!!!