Μήπως κανένα παλιό φυσίγγι με διαβρωτικό καψύλι;
Το πιο παλιό φυσίγγι που έχω ρίξει είναι ένα Lambro καφέ (που γράφει στον κάλυκα Long Range-Heavy Load-High Velocity). Δεν νομίζω να είναι και τόσο παλιό για να είναι διαβρωτικό το καψούλι του. Επίσης έχω ρίξει και λίγα C7 Perfecta Super της Kalco. Γενικώς από σκάγια, μέχρι τώρα, έχω ρίξει ελάχιστα με τη 1100. Έχω το πλάγιο γι’ αυτά.
Αν όμως η αιτία ήταν χημική (υγρασία, πυρίτιδα, καψούλι κτλ), η διάβρωση δεν θα ήταν επίσης έντονη σε κώνο και θαλάμη; και οι δυο κάννες είναι πεντακάθαρες σ’ αυτήν την περιοχή.
Σχεδόν όλα τα στίγματα είναι μετά τις οπές εκτόνωσης και εκεί που επέμενα περισσότερο με τη βούρτσα ώστε να αφαιρεθούν οι μολυβδώσεις.
Μήπως στην ελικοειδή βούρτσα που είχες, έχει φύγει κάποιο σύρμα; Αυτό είναι το πιο επικίνδυνο με αυτές τις βούρτσες. Γι'αυτό είπα να την βγάλεις μια φώτο.
Εμένα πάντως δεν μου βγαίνει από το μυαλό και η περίπτωση προβληματικού φυσιγγίου. Να έσπασε κάποιο βόλι και τα θραύσματα να κάναν αυτές τις πονταρισιές.
Γιώργο, το φαινόμενο εμφανίζεται προοδευτικά και σε βάθος χρόνου, οπότε το σενάριο του ελαττωματικού φυσιγγίου δεν είναι και τόσο ισχυρό. Αν η διάβρωση δεν οφείλεται σε στίγματα σκουριάς ή διαβρωτικής πυρίτιδας, βασικός ύποπτος είναι η βούρτσα σε συνδυασμό με την παλινδρομική κίνηση. Όσο παρατηρώ τα τραύματα της κάννης, φαντάζομαι πως προκλήθηκαν από τα ελάσματα στην προσπάθειά τους να γυρίσουν πλευρά, ακριβώς στο σημείο της κορύφωσης της παλινδρομικής κίνησής τους. Το γεγονός πως τα περισσότερα τραύματα βρίσκονται κοντά στο στόμιο, δηλαδή στο σημείο επιστροφής της βούρτσας, ενδυναμώνει αυτό το ενδεχόμενο. Αν στέκει αυτή η υπόθεση, τότε το σωστό είναι η βούρτσα να βγαίνει εντελώς από το στόμιο και τη θαλάμη ώστε να παλινδρομήσει. Εσείς πως τις δουλεύετε τις μεταλλικές τις βούρτσες;
Πάντως, η βούρτσα, όπως φαίνεται και στις φωτογραφίες, είναι σε καλή κατάσταση.
Στην τελευταία χρήση της μάλιστα είχα βάλει και ατσαλόμαλλο.
Μη το φοβάσαι το αντσαλομαλλο ..
Χρήστο, στην παρούσα φάση δεν νομίζω να κάνει κάτι παραπάνω το ατσαλόμαλλο διότι δεν υπάρχουν υπολείμματα ξένων υλικών να αφαιρεθούν αλλά λακκούβες που πρέπει να γεμίσουν. Η επίσκεψη λοιπόν σε οπλουργό είναι επιβεβλημένη, και όσο το δυνατόν συντομότερα, για να δοθεί ένα τέλος σ’ αυτό το οπλουργικό θρίλερ και να βγει κάτι χρήσιμο για το θέμα του καθαρισμού.
Δεν θα σας κουράσω άλλο. Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον, τις προτάσεις και τις συμβουλές και επιφυλάσσομαι να επιστρέψω με πορίσματα.
ΥΓ. Πως φωτογραφίζεις την κάννη με φλας; Δεν διαθέτω μηχανή με μη αυτόματες ρυθμίσεις και όσο κι αν προσπάθησα, με τη ψηφιακή μηχανή και το κινητό, δεν τα κατάφερα.