Παρουσίαση Φυσιγγίων

Για να έχεις σίγουρα 45 μέτρα πρέπει στα 35 να φτάνεις πάνω από 85% .Ο λόγος τώρα κάτι που δεν αναφέρει κανένας .Όλα τα σκακιά μέσα στο κύκλο ποιος σας λέει ότι φτάνουν ταυτόχρονα στο στόχο γιατί ο στόχος που ρίχνεις κινείται δεν είναι χαρτί συνεπώς και μιλώντας ότι και κέντρο να είσαι τα σκακιά που θα πλήξουν το θήραμα θα είναι λιγότερα από αυτά που βλέπεις στο χαρτί.Αυτο παθαίνουν οι περισσότεροι ειδικά αν τουφεκουν στα όρια και λένε αφού ήταν καλο στο χαρτί γιατί δε σκοτώνει στο πραγματικό τερέν γιατί αν έχεις ξεφύγει και λίγο το 70%εχει γίνει κάτω από 50 .
Δεν κινειται μονο ο στοχος υπαρχει και η ΑΤΡΑΚΤΟς των σκαγιων το οτι θα βαλεις χ αριθμο σκαγιων στον κυκλο δεν παει να πει οτι πεφτουν ολλα μαζι πανω μπορει το πρωτο με το τελευταιο να εχουν 5 μετρα αποσταση, και σιγουρα εχουν καποια χρονικη διαφορα το ποτε θα φτασουνε στο στοχο
 
Για να έχεις σίγουρα 45 μέτρα πρέπει στα 35 να φτάνεις πάνω από 85% .Ο λόγος τώρα κάτι που δεν αναφέρει κανένας .Όλα τα σκακιά μέσα στο κύκλο ποιος σας λέει ότι φτάνουν ταυτόχρονα στο στόχο γιατί ο στόχος που ρίχνεις κινείται δεν είναι χαρτί συνεπώς και μιλώντας ότι και κέντρο να είσαι τα σκακιά που θα πλήξουν το θήραμα θα είναι λιγότερα από αυτά που βλέπεις στο χαρτί.Αυτο παθαίνουν οι περισσότεροι ειδικά αν τουφεκουν στα όρια και λένε αφού ήταν καλο στο χαρτί γιατί δε σκοτώνει στο πραγματικό τερέν γιατί αν έχεις ξεφύγει και λίγο το 70%εχει γίνει κάτω από 50 .
Γιάννη σωστά αυτά που αναφέρεις
Εγώ προσωπικά πιστεύω ο λόγος είναι η ταχυτητό-λαγνεία...
Αυτή είναι μόδα , παρούσα τάση, και καθεστώς πλέον σε όλους τους κατασκευαστές ( γιατί αλλιώς δεν θα πουλούσαν , πλην των Αμερικανών και οχι όλων ) αλλα και στις τάξεις των ιδιογομοτών...
Και θα εξηγηθώ για πολλοστή φορά...

shot size velocity & energy table.jpg

Το φυσιγγιο με σκάγια Νο 4 με ταχύτητα 345 μ/δλ έχει τα εξής προτερήματα έναντι του φυσιγγίου με σκάγια Νο 5 των 405 μ/δλ...

1.Λιγότερα παραμορφωμένα σκάγια , λόγω των χαμηλότερων πιέσεων που απαιτούνται για προωθηθούν με λιγότερη αλλα αρκετή ταχύτητα, και λόγω αυτού καθ' αυτού του γεγονότος οτι τα σκάγια είναι χονδρότερα.
2.Στις 60 γιάρδες (55 μέτρα!) η διαφορά στις μένουσες είναι 35 π/δλ δηλαδή 10 μόνο μέτρα!
3.Η κινητική ενέργεια είναι μεγαλύτερη στα 55 μέτρα.
4.Ειναι απόλυτα σίγουρο οτι το "αργό" θα έχει μεγαλύτερη διάτρηση.
5.Μικροτερη άτρακτο, άρα περισσότερα σκάγια θα συναντήσουν τον στόχο ταυτόχρονα.
6.Καλυτερη συγκέντρωση.
7.Καλυτερη κατανομή και ισοκατανομή.
8.Λιγοτερα κενά.

Υ.Γ...οι ταχύτητες είναι ενδεικτικές , "αρκετή ταχύτητα" να υπάρχει φτάνει...
 
Last edited:
Γιάννη σωστά αυτά που αναφέρεις
Εγώ προσωπικά πιστεύω ο λόγος είναι η ταχυτητό-λαγνεία...
Αυτή είναι μόδα , παρούσα τάση, και καθεστώς πλέον σε όλους τους κατασκευαστές ( γιατί αλλιώς δεν θα πουλούσαν , πλην των Αμερικανών και οχι όλων ) αλλα και στις τάξεις των ιδιογομοτών...
Και θα εξηγηθώ για πολλοστή φορά...

View attachment 47542

Το φυσιγγιο με σκάγια Νο 4 με ταχύτητα 345 μ/δλ έχει τα εξής προτερήματα έναντι του φυσιγγίου με σκάγια Νο 5 των 405 μ/δλ...

1.Λιγότερα παραμορφωμένα σκάγια , λόγω των χαμηλότερων πιέσεων που απαιτούνται για προωθηθούν με λιγότερη αλλα αρκετή ταχύτητα, και λόγω αυτού καθ' αυτού του γεγονότος οτι τα σκάγια είναι χονδρότερα.
2.Στις 60 γιάρδες (55 μέτρα!) η διαφορά στις μένουσες είναι 35 π/δλ δηλαδή 10 μόνο μέτρα!
3.Η κινητική ενέργεια είναι μεγαλύτερη στα 55 μέτρα.
4.Ειναι απόλυτα σίγουρο οτι το "αργό" θα έχει μεγαλύτερη διάτρηση.
5.Μικροτερη άτρακτο, άρα περισσότερα σκάγια θα συναντήσουν τον στόχο ταυτόχρονα.
6.Καλυτερη συγκέντρωση.
7.Καλυτερη κατανομή και ισοκατανομή.
8.Λιγοτερα κενά.

Υ.Γ...οι ταχύτητες είναι ενδεικτικές , "αρκετή ταχύτητα" να υπάρχει φτάνει...
Ένα πολύ ενδιαφερον χειμωνιάτικο πείραμα, θα ήταν να ριχτούν δύο τέτοια φυσίγγια, δηλ. ένα "αργό" νο4 και ένα "γρήγορο" νο5 και να μετρηθεί η διάτρηση. Βέβαια αυτός που θα τα σκαρώσει, θα πρέπει να έχει και ταχογράφο και "κυρίως να κάνει κρύο". Στο κρύο είναι η διαφωνία, αν θα τραβήξει το αργό φυσίγγι.
 
Ένα πολύ ενδιαφερον χειμωνιάτικο πείραμα, θα ήταν να ριχτούν δύο τέτοια φυσίγγια, δηλ. ένα "αργό" νο4 και ένα "γρήγορο" νο5 και να μετρηθεί η διάτρηση. Βέβαια αυτός που θα τα σκαρώσει, θα πρέπει να έχει και ταχογράφο και "κυρίως να κάνει κρύο". Στο κρύο είναι η διαφωνία, αν θα τραβήξει το αργό φυσίγγι.
Το κρύο θέλει σπρώξιμο…. Αλλά δεν ειναι και κανονας έχω δει και νορμαλ σεταπ να τά πάνε πολύ καλά.. ο συνδυασμός παίζει τον βασικό ρόλο…
 
Ένα πολύ ενδιαφερον χειμωνιάτικο πείραμα, θα ήταν να ριχτούν δύο τέτοια φυσίγγια, δηλ. ένα "αργό" νο4 και ένα "γρήγορο" νο5 και να μετρηθεί η διάτρηση. Βέβαια αυτός που θα τα σκαρώσει, θα πρέπει να έχει και ταχογράφο και "κυρίως να κάνει κρύο". Στο κρύο είναι η διαφωνία, αν θα τραβήξει το αργό φυσίγγι.
Βασιλη συμφωνω το ενα να βγαζει στην ιδια θερμοκρασια 345 & το αλλο 405.Συμφωνεις?
 
Βασιλη συμφωνω το ενα να βγαζει στην ιδια θερμοκρασια 345 & το αλλο 405.Συμφωνεις?
Ε, ναι. Κάτι τέτοιο είχα στο μυαλό μου. Τώρα, αν θα είναι ακριβώς αυτά τα νούμερα, δεν ξέρω, αλλά κάπως έτσι το φαντάστηκα. Με την ίδια μάρκα μπαρούτι, αλλά διαφορετικό πάτημα φαντάζομαι. Αυτά, θα τα βρει ο μάγειρας.
 
Ε, ναι. Κάτι τέτοιο είχα στο μυαλό μου. Τώρα, αν θα είναι ακριβώς αυτά τα νούμερα, δεν ξέρω, αλλά κάπως έτσι το φαντάστηκα. Με την ίδια μάρκα μπαρούτι, αλλά διαφορετικό πάτημα φαντάζομαι. Αυτά, θα τα βρει ο μάγειρας.
Ενα νουμερο μεγαλυτερο το αργο αρκει και μειωμενη ποσοτητα πυριτιδας, ολα τα αλλα τα ιδια...
 
Το φυσιγγιο με σκάγια Νο 4 με ταχύτητα 345 μ/δλ έχει τα εξής προτερήματα έναντι του φυσιγγίου με σκάγια Νο 5 των 405 μ/δλ...

1.Λιγότερα παραμορφωμένα σκάγια , λόγω των χαμηλότερων πιέσεων που απαιτούνται για προωθηθούν με λιγότερη αλλα αρκετή ταχύτητα, και λόγω αυτού καθ' αυτού του γεγονότος οτι τα σκάγια είναι χονδρότερα.
2.Στις 60 γιάρδες (55 μέτρα!) η διαφορά στις μένουσες είναι 35 π/δλ δηλαδή 10 μόνο μέτρα!
3.Η κινητική ενέργεια είναι μεγαλύτερη στα 55 μέτρα.
4.Ειναι απόλυτα σίγουρο οτι το "αργό" θα έχει μεγαλύτερη διάτρηση.
5.Μικροτερη άτρακτο, άρα περισσότερα σκάγια θα συναντήσουν τον στόχο ταυτόχρονα.
6.Καλυτερη συγκέντρωση.
7.Καλυτερη κατανομή και ισοκατανομή.
8.Λιγοτερα κενά.

Υ.Γ...οι ταχύτητες είναι ενδεικτικές , "αρκετή ταχύτητα" να υπάρχει φτάνει...
δεκτα ολα ...αρκει να βρουν ομως τα σκαγια το θηραμα....γιατι με ταχυτητα 345 θα πρεπει να κανεις μια προσκοπευση τυπου μαρακανα και βαλε....εγω με το γρηγορο αισθανομαι πιο σιγουρος παντως...
 
Η διαφορά στην απαιτούμενη προσκόπευση ανάμεσα σε ένα φυσίγγι με 400 μ/δ και σκάγια ν4, και ένα με 350 μ/δ και σκάγια ν5 είναι από μηδενική έως 25 εκατοστά στα 40 μέτρα για πουλί που πετάει με ταχύτητα 70 χιλιομέτρων την ώρα.
 
Η διαφορά στην απαιτούμενη προσκόπευση ανάμεσα σε ένα φυσίγγι με 400 μ/δ και σκάγια ν4, και ένα με 350 μ/δ και σκάγια ν5 είναι από μηδενική έως 25 εκατοστά στα 40 μέτρα για πουλί που πετάει με ταχύτητα 70 χιλιομέτρων την ώρα.
.shake hands....και μαθηματική προσκόπευση, στο μεν επίπεδο του στόχου 0,25 μέτρα, στο δε επίπεδο της μπούκας, δηλαδή το μέγεθος που εμείς βλέπουμε, 0,25:40= 0,625 εκατοστόμετρα ( περίπου μισό πόντο δηλαδή!) άντε να τον βρούμε...
 
Back
Top