Γιάννη σωστά αυτά που αναφέρεις
Εγώ προσωπικά πιστεύω ο λόγος είναι η ταχυτητό-λαγνεία...
Αυτή είναι μόδα , παρούσα τάση, και καθεστώς πλέον σε όλους τους κατασκευαστές ( γιατί αλλιώς δεν θα πουλούσαν , πλην των Αμερικανών και οχι όλων ) αλλα και στις τάξεις των ιδιογομοτών...
Και θα εξηγηθώ για
πολλοστή φορά...
View attachment 47542
Το φυσιγγιο με σκάγια Νο 4 με ταχύτητα 345 μ/δλ έχει τα εξής προτερήματα έναντι του φυσιγγίου με σκάγια Νο 5 των 405 μ/δλ...
1.Λιγότερα παραμορφωμένα σκάγια , λόγω των χαμηλότερων πιέσεων που απαιτούνται για προωθηθούν με λιγότερη αλλα αρκετή ταχύτητα, και λόγω αυτού καθ' αυτού του γεγονότος οτι τα σκάγια είναι χονδρότερα.
2.Στις 60 γιάρδες (55 μέτρα!) η διαφορά στις μένουσες είναι 35 π/δλ δηλαδή 10 μόνο μέτρα!
3.Η κινητική ενέργεια είναι μεγαλύτερη στα 55 μέτρα.
4.Ειναι απόλυτα σίγουρο οτι το "αργό" θα έχει μεγαλύτερη διάτρηση.
5.Μικροτερη άτρακτο, άρα περισσότερα σκάγια θα συναντήσουν τον στόχο ταυτόχρονα.
6.Καλυτερη συγκέντρωση.
7.Καλυτερη κατανομή και ισοκατανομή.
8.Λιγοτερα κενά.
Υ.Γ...οι ταχύτητες είναι ενδεικτικές , "
αρκετή ταχύτητα" να υπάρχει φτάνει...