gvp9000
Banned
Υγρασία στο κυνήγι ;ειναι σιγουρα σκουρια αυτη;.ολα τα φυσιγγια ειναι στο ιδιο σημειο αποθηκευμενα...τα ροτβαιλ Βασιλη ηταν πιο παλια παρτιδα...γιατι να εχουν πιασει σκουρια αυτα;
Δεν ξέρω ...
Υγρασία στο κυνήγι ;ειναι σιγουρα σκουρια αυτη;.ολα τα φυσιγγια ειναι στο ιδιο σημειο αποθηκευμενα...τα ροτβαιλ Βασιλη ηταν πιο παλια παρτιδα...γιατι να εχουν πιασει σκουρια αυτα;
τα χω παραμασχαλα .....Υγρασία στο κυνήγι ;
Δεν ξέρω ...
νταξ μπρε ΝικοΟΚ. Στα 35 μετρα και το αμμοχαλικο σκοτωνει ....
βρε ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ Νικόλα
νταξ μπρε Νικο
πάτα και λίγο φρένο
το αμμοχάλικο σκοτώνει μέχρι τα 20 μέτρα
στα 35 θέλει μολύβι....
Λες κ τα μάζεψαν από πεδίο βολής είναιΥγρασία στο κυνήγι ;
Δεν ξέρω ...
Μια χαρά θήραμα είναι η ΜΠΕΚΆΤΣΑβρε ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑ Νικόλα
πας και σφάζεις φυσίγγι του Βλαχόπουλου;
αυτά βρε τα φυλάνε μόνο για σοβαρά θηράματα
* υπόψη είναι κατασκευασμένο να δουλεύει με ντεμι τσοκ και σφιχτότερα
γενικά ο διασπορέας του βαλάντη θέλει τσοκ
αν δουλεύεις κύλινδρο πας σε άλλο διασπορέα
οξειδωση μολυβδουτα χω παραμασχαλα .....
Κινητή εγκυκλοπαίδεια είσαι ...οξειδωση μολυβδου
τα σκάγια μετά την κατασκευή του μπαίνουν σε κυλινδρους όπου στρογγυλευουν έτι περισσότερο και γραφιτοποιούνται
αν δεν πετύχει η γραφιτοποίηση και δεν έχουν πολύ αντιμόνιο κλπ με τον καιρό οξειδώνονται
καλά έκανες κι απάντησεςΤι να πω ρε φιλε ??? Ο αλλος δοκιμαζει Ν3 και Ν4 στα 35 μετρα....αυτην την απαντηση επρεπε να δωσω
και εγω....
Επιφανειακά μόνο !!! Ένα πολύ λεπτό στρώμα οξειδίου του μολύβδου, που μάλιστα προστατεύει το υπόλοιπο μέταλλο από περαιτέρω οξείδωση. Επομένως (και) στα σκάγια δεν υπάρχει θέμα, δεν έχει καμιά άξια λόγου επίπτωση ...οξειδωση μολυβδου
τα σκάγια μετά την κατασκευή του μπαίνουν σε κυλινδρους όπου στρογγυλευουν έτι περισσότερο και γραφιτοποιούνται
αν δεν πετύχει η γραφιτοποίηση και δεν έχουν πολύ αντιμόνιο κλπ με τον καιρό οξειδώνονται
αζοφσταλ..τωρα...
A=17mm
ΣωστόςΕπιφανειακά μόνο !!! Ένα πολύ λεπτό στρώμα οξειδίου του μολύβδου, που μάλιστα προστατεύει το υπόλοιπο μέταλλο από περαιτέρω οξείδωση. Επομένως (και) στα σκάγια δεν υπάρχει θέμα, δεν έχει καμιά άξια λόγου επίπτωση ...
Εν αντιθέσει με τον σίδηρο, που όταν αρχίσει η οξείδωση στην επιφάνεια, προχωράει σιγά-σιγά σε βάθος μέχρι να "φάει" όλο το μέταλλο.
Δεν θα μπορούσα να το περιγράψω καλύτερα.Επιφανειακά μόνο !!! Ένα πολύ λεπτό στρώμα οξειδίου του μολύβδου, που μάλιστα προστατεύει το υπόλοιπο μέταλλο από περαιτέρω οξείδωση. Επομένως (και) στα σκάγια δεν υπάρχει θέμα, δεν έχει καμιά άξια λόγου επίπτωση ...
Εν αντιθέσει με τον σίδηρο, που όταν αρχίσει η οξείδωση στην επιφάνεια, προχωράει σιγά-σιγά σε βάθος μέχρι να "φάει" όλο το μέταλλο.
Κάτι ήξεραν οι αρχαίοι Έλληνες !!! Γι' αυτό στις μαρμάρινες κατασκευές (κίονες, αγάλματα, γλυπτά κλπ.) χρησιμοποιούσαν μόλυβδο (και όχι σίδηρο) για συνδετικό υλικό των μαρμάρινων τμημάτων μεταξύ τους (μια μολύβδινη μπάρα μέσα σε τρύπα που άνοιγαν στις δυο επιφάνειες που θα έρχονταν σε επαφή). Και διατηρείται αναλλοίωτος εδώ και 2,5+ χιλιάδες χρόνια ... Αν έβαζαν σίδηρο, που ήταν ήδη αρκετά γνωστός τότε, τι θα είχε μείνει σήμερα ??? Λίγη καφέ σκόνη !!!