Σημαδεύοντας την Επικαιρότητα - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
τζιμη δεν ειδα το αρχικο μηνυμα και το εγραψα κι εγω αλλου.ο ντορος εγινε για το τραγουδι το καινουργιο που εβγαλε αλλα εχθες μετα απ οσα ακουστηκαν ο ανθρωπος το απεσυρε.κριμα γιατι ηταν ενας νεος ανθρωπος αυτοδημιουργητος που παλεψε μονος του.ασχετα αν μας αρεσε σαν καλιτεχνης η οχι.κριμα και παλι κριμα
 
τωρα μολις ακουσα οτι "εφυγε" ο παντελιδης σε τροχαιο.κριμα.αλλος ενας νεος ανθρωπος "εφυγε" αδικα απο τη ζωη.2 κοπελες που ηταν στο ιδιο αυτοκινητο ευτυχως ειναι καλα.ζωη σε σας και τις οικογενειες σας

Ο θεός να τον συγχωρέσει. Καλό του ταξίδι...
http://www.enikos.gr/society/371436...antelidhs-FWTO-BINTEO-apo-to-shmeio-toy-.html

Πολύ τον έκραζαν λόγω γούστου και καλά έκαναν. Πολλοί άλλοι όμως σκατόψυχοι του συστήματος τον έκραζαν γιατί δεν "έγλειψε" κανέναν από αυτούς...
 
Last edited:
τωρα μολις ακουσα οτι "εφυγε" ο παντελιδης σε τροχαιο.κριμα.αλλος ενας νεος ανθρωπος "εφυγε" αδικα απο τη ζωη.2 κοπελες που ηταν στο ιδιο αυτοκινητο ευτυχως ειναι καλα.ζωη σε σας και τις οικογενειες σας
Κρίμα άλλος ένας νέος άνθρωπος στο βωμό της ασφάλτου. Να'χουν υγεία οι αγαπημενοι του να τον θυμούνται.
 
Δεν υπαρχει γλωσσοφαγια ρε παιδια, ελεος. Αν υπηρχε, με τοσα γαμωσταυρα που εχουν ακουσει απο καταβολης κοσμου οι πολιτικοι, θα επρεπε να φευγουν σαν τις μυγες.
Για τον Παντελιδη τωρα, σαν τραγουδιστης δεν ακουγεται απλα. Βεβαια περι ορεξεως, αλλα και παλι, δεν ειναι τραγουδιστης αυτο. Για τον ανθρωπο Παντελιδη ομως, μονο θλιψη προκαλει η ειδηση πως ενας νεος ανθρωπος εφυγε τοσο ξαφνικα.

Κριμα και παλι κριμα.
 
Δεν υπαρχει γλωσσοφαγια ρε παιδια, ελεος. Αν υπηρχε, με τοσα γαμωσταυρα που εχουν ακουσει απο καταβολης κοσμου οι πολιτικοι, θα επρεπε να φευγουν σαν τις μυγες.
Κακο σκυλι ψοφο δεν έχει Βίκτωρα.Αλιμονο απο τους καλούς..
Και αυτός απο ότι λένε όλοι ήταν καλό παιδι..
 
Ξερεις ομως τι σιχαμαρα θα υπαρξει τις επομενες μερες Διονυση; Ολοι θα βγουν να πουν μια καλη κουβεντα για τον Παντελιδη (σωστο), αλλα θα το κανουν ακομα και οσοι απαξιωναν τη δουλεια του, ή και τον ιδιο, ψαχνοντας τα 5 λεπτα δημοσιοτητας
 
ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΒΙΑΣΤΗΚΑΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΚΑΦΡΟΙ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΝ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ .....ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΓΙΑΤΙ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ .....ΚΑΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ ΝΑ ΕΧΕΙ ...............................Έτσι ανέφερα μέσα στο τραγούδι τους στίχους "εκεί τι κάνεις;" και "πατρίδα πουλάς" χαρακτηρίζοντάς τη "σκάρτη".
12 ωρες μετά πεθανε σε τροχαίο γιατι εχασε τον ελεγχο το αυτοκινητού του.
Γράφοντας στίχους όπως πάντα με γνώμονα την αλήθεια της ψυχής μου έγραψα ένα τραγούδι για μία κοπέλα που ενώ ήταν με Ελληνόπουλο, το απαρνήθηκε προτιμώντας να ζήσει τη μεγάλη ζωή με έναν πλούσιο Τούρκο στη μεριά των κατεχόμενων.Έτσι ανέφερα μέσα στο τραγούδι τους στίχους "εκεί τι κάνεις;" και "πατρίδα πουλάς" χαρακτηρίζοντάς τη "σκάρτη".Είναι μία ερωτική ιστορία βασισμένη σε πραγματικά γεγονότα που μου έχουν εξιστορηθεί κατά καιρούς και με πείραξαν.Όσο για το αν γνωρίζω τη σοβαρότητα της λέξης κατεχόμενα και το αν συμπονώ και σέβομαι τους Ελληνοκύπριους δε χρειάζεται να πω τίποτα περισσότερο από το ο,τι το μεγαλύτερο μέρος της ζωής μου το έχω περάσει ως στρατιωτικός σε πολεμικά πλοία υπερασπιζόμενος τη σημαία της Ελλάδας και της Κύπρου πάντα έτοιμος να δώσω και τη ζωή μου αν χρειαστεί στη δύσκολη στιγμή και γι αυτό και εχω παρασημοφορηθεί απ'την πατρίδα.Απ'όσους πρόλαβαν να με καταδικάσουν ζητώ συγνώμη που τους στεναχώρησα αλλά δυστυχώς το ερμήνευσαν λάθος.Παρ'όλα αυτά λόγω της παρεξήγησης αυτής και της διάστασης που πήρε το θέμα αποφάσισα ως ελάχιστη ένδειξη σεβασμού στους Κύπριους φίλους μου να αποσύρω αυτό το τραγούδι γιατί όλο αυτό με πίκρανε.Σας ευχαριστώ όλους.Παντελής Παντελίδης
 
Κρίμα για τον Παντελή, στεναχωρήθηκα πολύ. Συνεργάστηκε με μεγάλα ονόματα του ελληνικού σκυλάδικου-λαικου τραγουδιού. Κρίμα που έφυγε σε τόσο μικρή ηλικία. Ήταν αυτοδημιούργητος, και μόνο αυτό λέει πολλά. Τώρα σχετικά με το σε ποιον άρεσε και σε ποιον όχι δεν έχει καμία απολύτως σημασία, ο καθένας έχει τα δικά του γούστα. Δεν ξέρω κάτω από ποιες συνθήκες έχασε τον έλεγχο του αυτοκινήτου, η ταχύτητα σίγουρα σκοτώνει είναι γνωστό αλλά πολλές φορές όλοι μας το ξεχνάμε γιατί είναι γλυκιά η πουτάνα…
Ο θεός να αναπαύσει την ψυχή του.
 
To να κατακρινεις εναν ανθρωπο εν ζωη για το εργο του, που μπορει εσενα να μη σ'αρεσει, ειναι θεμιτο. Ολοι το κανουμε, και γω επισης. Σε τετοιες στιγμες ομως, το εργο παει στη μπαντα, και μενει ο ανθρωπος που εφυγε αδικα. Δεν χρειαζεται μικροτητα και κακια, ειναι απλα ενα παιδι 31 χρονων που πηγε στραφι. Τα "σωθηκε το Ελληνικο τραγουδι" ειναι παπαριες, το Ελληνικο τραγουδι χρονια τωρα ειναι διασωληνωμενο, αλλα δειχνει την κακομοιρια καποιων.
 
Μία είδηση που "μονοπωλεί" τα δελτία ειδήσεων σε όλο τον κόσμο , στην Ελλάδα πέρασε στα "ψιλά".

Φαίνεται ότι οι επιστήμονες έχουν πλησιάσει σε απόσταση αναπνοής το τέρας που λέγεται καρκίνος.
Είδαν πόσο μάταιο είναι να ψάχνουν να βρούν κάποιο φάρμακο που να μπορεί να τον αντιμετωπίσει μέχρι που κατάλαβαν ότι η λύση είναι στον ίδιο τον άνθρωπο.
Κατάφεραν να επέμβουν στα ίδια τα κύτταρα του ανθρωπίνου σώματος που νοσεί και να τα εκπαιδεύσουν κατά τέτοιο τρόπο ώστε αυτά να επιτίθενται ανηλεώς στα καρκινικά κύτταρα και να τα καταστρέφουν.

http://www.protothema.gr/ugeia/article/553960/elpides-gia-tous-karkinopatheis-apo-tin-ne-therapeia/
 
http://www.pronews.gr/portal/201602...ν-που-επέβαιναν-στο-αυτοκίνητο-του-ππαντελίδη
Φίλος που βρέθηκε επαγγελματικά στο χώρο του ατυχήματος μας είπε το πρωί ότι οι δύο ιμάντες μπροστά ήταν δεμενοι μόνιμα (δηλαδή δεν τους φορούσαν) , ενώ το πίσω άτομο μάλλον φόραγε κανονικά τη ζώνη γιατί την είδε κομμένη μάλλον από την πυροσβεστική κατά τον απεγκλωβισμο.
Τα σίδερα πάνω στα οποία συρθηκε το αυτοκίνητο τους κομματιασαν, γιαυτό διαβάζουμε για ανοιχτά τραύματα. Κάποια από τα σίδερα μας είπε διαπερασαν το αυτοκίνητο.
Τραγικός θάνατος ενός νέου ανθρώπου και ίσως αναπηρία ενός δεύτερου.

Αξίζει να διαβάσουμε το παρακατω :
Ο ΙΑΒΕΡΗΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΟΛΑ(από Car and Driver):
Σοκάρουν τα στοιχεία για τα τροχαία που παρουσίασε στη Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας ο Ιαβέρης.
Μέσα σε ένα χρόνο είχαμε 1.600 νεκρούς και 20.000 τραυματίες σε τροχαία ατυχήματα. Κάθε ημέρα έχουμε πέντε νεκρούς, πέντε τετραπληγικούς, 10 παραπληγικούς, 60 τραυματίες, ενώ δεκάδες χιλιάδες ευρώ είναι το κόστος σε υλικές ζημιές.Είναι σαν να πέφτει κάθε μέρα σε μια κατοικημένη περιοχή, ένα μικρό αεροσκάφος της αεροπλοϊας με 20 επιβάτες.
Τα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κάτω από 45 χλμ την ώρα. Και τα περισσότερα θύματα που αφήνουν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο, είναι κάτω των 30 ετών. Σύμφωνα μάλιστα με τα τελευταία στοιχεία, το 60 με 70% των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, είναι ηλικίας 15 - 29.
Αυτά τα συγκλονιστικά στοιχεία παρουσίασε στη Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας ο Αναστάσιος Μαρκούζος, γνωστός ως Ιαβέρης. Και η κοινή παραδοχή όλων των μελών της ήταν ότι στους ελληνικούς δρόμους γίνεται καθημερινά μια γενοκτονία.
Αιτία;
Οι τραγικοί δρόμοι και οι επικίνδυνοι οδηγοί που σε συνδυασμό με την άγνοια και την αδιαφορία οδηγούν σε ένα εγκληματικό αποτέλεσμα, όπως εξήγησε ο Ιαβέρης. Και αυτά μας κατατάσσουν στην 28η και τελευταία θέση στην ΕΕ.
«Τον καρκίνο του δρόμου στη χώρα μας τον αντιμετωπίζουμε με παυσίπονο αντί χειρουργείου»,
είπε και έφερε ως παράδειγμα το γεγονός ότι, ενώ σε όλες τις χώρες έχουν μειωθεί τα τροχαία ατυχήματα από 20% - 99,5%, όπως η Σουηδία, στην Ελλάδα είχαμε αύξηση ως και 60%.
«Το αυτοκίνητο γίνεται όπλο, όταν μπαίνει ένα βλήμα» είπε χαρακτηριστικά ο Ιαβέρης και εξήγησε: «Μέσα στα τελευταία 100 χρόνια, στην Ελλάδα που πέρασε και δύο πολέμους, έχασαν την ζωή τους σε ώρα μάχης 70.000 ελληνόπουλα. Στα 60 τελευταία χρόνια με το αυτοκίνητο έχασαν τη ζωή τους140.000 άνθρωποι, δηλαδή τα θύματα ήταν τετραπλάσια, ενώ 350.000 έμειναν ανάπηροι».
Ο Ιαβέρης, έθεσε και μια άλλη σημαντική παράμετρο, την οικονομική καθώς όπως είπε, «το 40% του κόστους στην υγεία, είναι από τροχαία».
«Τα τροχαία ατυχήματα κοστίζουν 12 δισ. ευρώ κάθε χρόνο. Στα 50 χρόνια σημαίνει 600 δισ. ευρώ πεταμένα ματωμένα, στην άσφαλτο. Και μετά λέμε πώς να εξοικονομήσουμε λεφτά και βάζουμε ισοδύναμα, όταν όλα αυτά τα χρήματα πετιούνται άδικα στο δρόμο», επεσήμανε ο Ιαβέρης.
Ο γνωστός αυτοκινητιστής ήταν αποκαλυπτικός, σε ότι αφορά την εγκληματική άγνοια που επιδεικνύουν οι γονείς, απέναντι στα παιδιά τους.
«Ένας γονιός που οδηγεί με πάνω από 10 χλμ την ώρα το αυτοκίνητο και αφήνει το παιδί του να κάθεται στη μέση των πίσω καθισμάτων και δεν το δένει κανονικά στο παιδικό κάθισμα είναι σαν το προορίζει για αναπηρικό καροτσάκι που θα το σπρώχνει σε όλη του τη ζωή, αν συμβεί ένα βίαιο φρενάρισμα», τόνισε χαρακτηριστικά.
Μίλησε, όμως, και για γενικότερη άγνοια που υπάρχει στη κοινή γνώμη, σε ότι αφορά την σημασία που έχει η ασφαλής οδήγηση, επικαλούμενος το εξής παράδειγμα: «Ρωτήσανε
σε ένα τηλεπαιχνίδι 100 ανθρώπους για ποιο επάγγελμα χρειάζεται μικρότερη προσοχή και η πιο δημοφιλής απάντηση με ποσοστό 80% ήταν ο επαγγελματίας οδηγός. Δηλαδή, ο οδηγός του σχολικού που μεταφέρει τα παιδιά μας». Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στην παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, υπογραμμίζοντας ότι «είναι απόπειρα φόνου, είναι απόπειρα αυτοκτονίας».
Ο Ιαβέρης, υπογράμμισε ακόμα, ότι, μόνο αν αναληφθεί πρωτοβουλία σε υψηλό πολιτικό επίπεδο, μπορεί το εθνικό αυτό πρόβλημα να πάρει σοβαρές διαστάσεις.
«Για να σταματήσει το έγκλημα και η γενοκτονία που συντελείται καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους, πρέπει η Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας να πάει στο Μαξίμου και να ζητήσει από τον πρωθυπουργό να το πάρει πάνω του γιατί είναι μέγα εθνικό και πολιτικό ζήτημα», τόνισε και η πρόταση του αυτή έδειξε να έχει θετική αποδοχή από την Επιτροπή.
Κλείνοντας ο Ιαβέρης την ενημέρωση του, έδωσε μια συμβουλή σε όλους τους οδηγούς λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η λύση του προβλήματος είναι η αυτοεκτίμηση. Καθένας, πρέπει να ξέρει πόσο ανεκτίμητος και λατρεμένος είναι, και πόσο θα λείψει από τα παιδιά ή τους γονείς του, αν εμπλακεί σε μια ανόητη σύγκρουση, επειδή τα μυαλό του είναι στα κάγκελα. Αν θέλουμε άμεσα να μειώσουμε το οδικό έγκλημα, κάθε πρωί ας κοντοσταθούμε και ας σκεφτούμε πόσες αγκαλιές μας περιμένουν το απόγευμα
 
Last edited:
Δεν ζω στην Πατρα οποτε δεν μπορω να γνωριζω αν ισχυουν ολα τα παρακατω
Αλλα αν ισχυουν τοτε ο Δημαρχος ειναι για βραβειο
Πάτρα: “Όργια” της δημοτικής αρχής!


590_8547abd9dd9a593c9cd07f852c6c8592.JPG



Αντιγράφουμε (από το «patrinaki.blogspot.gr») και συνυπογράφουμε:

«Εκτός ελέγχου είναι η πλέον η κατάσταση στην πόλη της Πάτρας με την κομμουνιστική δημοτική αρχή να οργιάζει σε βάρος των φιλελεύθερων συναισθημάτων και αξιών της εποχής.
Η αχαϊκή πρωτεύουσα βρίσκεται πλέον υπό σοβιετική κατοχή καθώς ο δολοφόνος της επιχειρηματικότητας (και εκλεγμένος με το ΚΚΕ) δήμαρχος Κώστας Πελετίδης συνεχίζει ακάθεκτος.


Ο κομμουνιστής Πελετίδης

  • αφού εξασφάλισε ημερήσια διατροφή για όλους τους άπορους πολίτες της Πάτρας (σώζον Κύριε, που ακούστηκε αυτό...),
  • αφού έδωσε εντολή να γίνεται και κατ' οίκον διανομή δωρεάν φαγητού σε όσους δε μπορούν, λόγω ηλικίας ή αναπηρίας, να μετακινηθούν απ' τα σπίτια τους (για όνομα του Θεού...),
  • αφού καθιέρωσε από φέτος καθημερινό κολατσιό (άκουσον, άκουσον!!!) για κάθε μαθητή των σχολείων της πόλης ανεξάρτητα απ' την οικονομική τους κατάσταση (μα που ζούμε επιτέλους, στο Λένινγκραντ
  • αφού μείωσε τα δημοτικά τέλη για τους δημότες της Πάτρας και αύξησε τα τέλη για τους μεγαλοϊδιοκτήτες (!!!),
  • αφού έδωσε σε άπορους την εκμετάλλευση ελαιόδεντρων (και οι μεγαλοεπιχειρηματίες, κύριε
  • αφού καθιέρωσε δωρεάν (μα τον άγιο Ανδρέα!) θερινό πρόγραμμα του δήμου δημιουργικής απασχόλησης για παιδάκια 9-14 ετών...
επιχειρεί να αλλάξει και το παραλιακό μέτωπο της Πάτρας με χωματουργικές εργασίες και ανάπλαση που δεν στοιχίζει το παραμικρό!! Χωρίς ούτε καν μια ανάθεση σε κάποιον επιχειρηματία, σε κάποια εταιρεία, σε κάποιον εργολάβο βρ' αδερφέ να φάει κι' αυτός ψωμάκι!
Ναι κύριοι! Αντί να προβεί σε μελέτες, αντιμελέτες, δημοπρατήσεις, διαγωνισμούς, αναθέσεις εκατομμυρίων ευρώ, ο κομμουνιστής αυτός επέλεξε να γίνει η ανάπλαση τζάμπα από το δήμο!


Για να γίνει, λέει, χώρος αναψυχής και να δοθεί η παραλία στο λαό (δηλαδή οι μεγάλοι ξενοδοχειακοί όμιλοι δεν έχουν ψυχή, κύριε δήμαρχε;
Όπως αντιλαμβάνεστε έχουμε πόλεμο! Οι κομμουνιστές υπό τον Κώστα Πελετίδη οργιάζουν στην πρωτεύουσα της Αχαΐας και θέλουν να σοβιετοποιήσουν την πόλη. Να μας κάνουν ΕΣΣΔ, παραπέτασμα, σοβιέτ!


Συμπολίτες μεγαλοεπιχειρηματίες, μεγαλοεργολάβοι, συνάδελφοι μεγαλοκαρχαρίες, φιλελεύθερα μυαλά, Τζήμεροι και Ποτάμια, πότε θα ξεσηκωθούμε; Όταν θα μπαίνει ο Κόκκινος Στρατός στα ψηλά τ' αλώνια;».

Έλα μου, ντε…



email: mpog@enikos.gr
 
http://www.pronews.gr/portal/201602...ν-που-επέβαιναν-στο-αυτοκίνητο-του-ππαντελίδη
Φίλος που βρέθηκε επαγγελματικά στο χώρο του ατυχήματος μας είπε το πρωί ότι οι δύο ιμάντες μπροστά ήταν δεμενοι μόνιμα (δηλαδή δεν τους φορούσαν) , ενώ το πίσω άτομο μάλλον φόραγε κανονικά τη ζώνη γιατί την είδε κομμένη μάλλον από την πυροσβεστική κατά τον απεγκλωβισμο.
Τα σίδερα πάνω στα οποία συρθηκε το αυτοκίνητο τους κομματιασαν, γιαυτό διαβάζουμε για ανοιχτά τραύματα. Κάποια από τα σίδερα μας είπε διαπερασαν το αυτοκίνητο.
Τραγικός θάνατος ενός νέου ανθρώπου και ίσως αναπηρία ενός δεύτερου.

Αξίζει να διαβάσουμε το παρακατω :
Ο ΙΑΒΕΡΗΣ ΤΑ ΛΕΕΙ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΟΛΑ(από Car and Driver):
Σοκάρουν τα στοιχεία για τα τροχαία που παρουσίασε στη Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας ο Ιαβέρης.
Μέσα σε ένα χρόνο είχαμε 1.600 νεκρούς και 20.000 τραυματίες σε τροχαία ατυχήματα. Κάθε ημέρα έχουμε πέντε νεκρούς, πέντε τετραπληγικούς, 10 παραπληγικούς, 60 τραυματίες, ενώ δεκάδες χιλιάδες ευρώ είναι το κόστος σε υλικές ζημιές.Είναι σαν να πέφτει κάθε μέρα σε μια κατοικημένη περιοχή, ένα μικρό αεροσκάφος της αεροπλοϊας με 20 επιβάτες.
Τα πιο πολλά τροχαία ατυχήματα συμβαίνουν σε κατοικημένες περιοχές με ταχύτητες κάτω από 45 χλμ την ώρα. Και τα περισσότερα θύματα που αφήνουν την τελευταία τους πνοή στην άσφαλτο, είναι κάτω των 30 ετών. Σύμφωνα μάλιστα με τα τελευταία στοιχεία, το 60 με 70% των θυμάτων από τροχαία ατυχήματα, είναι ηλικίας 15 - 29.
Αυτά τα συγκλονιστικά στοιχεία παρουσίασε στη Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας ο Αναστάσιος Μαρκούζος, γνωστός ως Ιαβέρης. Και η κοινή παραδοχή όλων των μελών της ήταν ότι στους ελληνικούς δρόμους γίνεται καθημερινά μια γενοκτονία.
Αιτία;
Οι τραγικοί δρόμοι και οι επικίνδυνοι οδηγοί που σε συνδυασμό με την άγνοια και την αδιαφορία οδηγούν σε ένα εγκληματικό αποτέλεσμα, όπως εξήγησε ο Ιαβέρης. Και αυτά μας κατατάσσουν στην 28η και τελευταία θέση στην ΕΕ.
«Τον καρκίνο του δρόμου στη χώρα μας τον αντιμετωπίζουμε με παυσίπονο αντί χειρουργείου»,
είπε και έφερε ως παράδειγμα το γεγονός ότι, ενώ σε όλες τις χώρες έχουν μειωθεί τα τροχαία ατυχήματα από 20% - 99,5%, όπως η Σουηδία, στην Ελλάδα είχαμε αύξηση ως και 60%.
«Το αυτοκίνητο γίνεται όπλο, όταν μπαίνει ένα βλήμα» είπε χαρακτηριστικά ο Ιαβέρης και εξήγησε: «Μέσα στα τελευταία 100 χρόνια, στην Ελλάδα που πέρασε και δύο πολέμους, έχασαν την ζωή τους σε ώρα μάχης 70.000 ελληνόπουλα. Στα 60 τελευταία χρόνια με το αυτοκίνητο έχασαν τη ζωή τους140.000 άνθρωποι, δηλαδή τα θύματα ήταν τετραπλάσια, ενώ 350.000 έμειναν ανάπηροι».
Ο Ιαβέρης, έθεσε και μια άλλη σημαντική παράμετρο, την οικονομική καθώς όπως είπε, «το 40% του κόστους στην υγεία, είναι από τροχαία».
«Τα τροχαία ατυχήματα κοστίζουν 12 δισ. ευρώ κάθε χρόνο. Στα 50 χρόνια σημαίνει 600 δισ. ευρώ πεταμένα ματωμένα, στην άσφαλτο. Και μετά λέμε πώς να εξοικονομήσουμε λεφτά και βάζουμε ισοδύναμα, όταν όλα αυτά τα χρήματα πετιούνται άδικα στο δρόμο», επεσήμανε ο Ιαβέρης.
Ο γνωστός αυτοκινητιστής ήταν αποκαλυπτικός, σε ότι αφορά την εγκληματική άγνοια που επιδεικνύουν οι γονείς, απέναντι στα παιδιά τους.
«Ένας γονιός που οδηγεί με πάνω από 10 χλμ την ώρα το αυτοκίνητο και αφήνει το παιδί του να κάθεται στη μέση των πίσω καθισμάτων και δεν το δένει κανονικά στο παιδικό κάθισμα είναι σαν το προορίζει για αναπηρικό καροτσάκι που θα το σπρώχνει σε όλη του τη ζωή, αν συμβεί ένα βίαιο φρενάρισμα», τόνισε χαρακτηριστικά.
Μίλησε, όμως, και για γενικότερη άγνοια που υπάρχει στη κοινή γνώμη, σε ότι αφορά την σημασία που έχει η ασφαλής οδήγηση, επικαλούμενος το εξής παράδειγμα: «Ρωτήσανε
σε ένα τηλεπαιχνίδι 100 ανθρώπους για ποιο επάγγελμα χρειάζεται μικρότερη προσοχή και η πιο δημοφιλής απάντηση με ποσοστό 80% ήταν ο επαγγελματίας οδηγός. Δηλαδή, ο οδηγός του σχολικού που μεταφέρει τα παιδιά μας». Ιδιαίτερη έμφαση έδωσε στην παραβίαση του ερυθρού σηματοδότη, υπογραμμίζοντας ότι «είναι απόπειρα φόνου, είναι απόπειρα αυτοκτονίας».
Ο Ιαβέρης, υπογράμμισε ακόμα, ότι, μόνο αν αναληφθεί πρωτοβουλία σε υψηλό πολιτικό επίπεδο, μπορεί το εθνικό αυτό πρόβλημα να πάρει σοβαρές διαστάσεις.
«Για να σταματήσει το έγκλημα και η γενοκτονία που συντελείται καθημερινά στους ελληνικούς δρόμους, πρέπει η Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας να πάει στο Μαξίμου και να ζητήσει από τον πρωθυπουργό να το πάρει πάνω του γιατί είναι μέγα εθνικό και πολιτικό ζήτημα», τόνισε και η πρόταση του αυτή έδειξε να έχει θετική αποδοχή από την Επιτροπή.
Κλείνοντας ο Ιαβέρης την ενημέρωση του, έδωσε μια συμβουλή σε όλους τους οδηγούς λέγοντας χαρακτηριστικά: «Η λύση του προβλήματος είναι η αυτοεκτίμηση. Καθένας, πρέπει να ξέρει πόσο ανεκτίμητος και λατρεμένος είναι, και πόσο θα λείψει από τα παιδιά ή τους γονείς του, αν εμπλακεί σε μια ανόητη σύγκρουση, επειδή τα μυαλό του είναι στα κάγκελα. Αν θέλουμε άμεσα να μειώσουμε το οδικό έγκλημα, κάθε πρωί ας κοντοσταθούμε και ας σκεφτούμε πόσες αγκαλιές μας περιμένουν το απόγευμα
Όπως μας τα είπε ο φίλος το πρωί :
http://www.pronews.gr/portal/201602...χημα-του-ππαντελίδη-δεν-φορούσε-ζώνη-και-είχε
Ο γιος μου που πέρασε πριν λίγο από την γέφυρα μου είπε ότι ακόμα πάει κόσμος με κεριά η λουλούδια.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top