Νέα καινοτομία του ΟΑΣΑ: Τα Λεωφορεία θα παίζουν έντεχνη μουσική!
Μπορεί τα
Λεωφορεία να μένουν ακινητοποιημένα στα αμαξοστάσια καθώς δεν υπάρχουν χρήματα για ανταλλακτικά, οι οδηγοί να αναζητούνται με τα κιάλια, τα δρομολόγια να κόβονται, η
τηλεματική να υπολειτουργεί ακόμα, όμως η διοίκηση του ΟΑΣΑ που σκέφτεται και προσέχει τον επιβάτη, έχει άλλη μία φαεινή ιδέα:
τα Λεωφορεία και τα Τρόλεϊ της Αθήνας θα ψυχαγωγούν τους επιβάτες τους ποιοτικά, παίζοντας κλασική και έντεχνη μουσική.
Ο ΟΑΣΑ, στα πλαίσια των πολιτιστικών του δράσεων, έχει ήδη αναθέσει σε εξωτερικό συνεργάτη
(μαθαίνουμε πως έχει προϋπηρεσία ως ηγετικό στέλεχος του ΣΥΡΙΖΑ Βριλησσίων και Πεντέλης) .victory.
την επιλογή της μουσικής που θα παίζουν τα Λεωφορεία και τα Τρόλεϊ, από το κλασικό και το έντεχνο ρεπερτόριο. Η ίδια μουσική θα ακούγεται και από τους σταθμούς του Μετρό που από τον προηγούμενο χειμώνα
παίζουν και πάλι κλασική μουσική (με διακοπές είναι η αλήθεια) μετά από απουσία ενός έτους για άγνωστους λόγους.
Εκτός από την επιλογή της μουσικής, η συγκεκριμένη συνεργάτις του ΟΑΣΑ ανέλαβε και το σχεδιασμό και προετοιμασία προγραμμάτων μουσικών εκδηλώσεων/δράσεων σε χώρους του Μετρό και άλλους δημόσιους χώρους καθώς και την προετοιμασία/σχεδιασμό της δράσης «Μουσικό Λεωφορείο στον αστικό χώρο».
Το κόστος των παραπάνω υπηρεσιών (όχι των δράσεων, μόνο των υπηρεσιών) ανέρχεται σε 3.900 ευρώ και η διάρκεια του έργου ορίζεται ως τις 30 Δεκεμβρίου 2016. .asking..asking..smashfrak.
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν οι οδηγοί των Λεωφορείων θα δεχθούν να εργάζονται καθημερινά υπό την υπόκρουση κλασικής και έντεχνης μουσικής, ειδικά αφού πολλοί παραπονούνται ακόμα για τις ανακοινώσεις των επόμενων στάσεων μέσω του συστήματος της τηλεματικής (αν και δεν έχουν πρόβλημα να ακούν τον αγαπημένο τους ραδιοφωνικό σταθμό).
Για να σοβαρευτούμε όμως, κάποια στιγμή οι διοικήσεις των συγκοινωνιακών φορέων πρέπει να επιστρέψουν στην πραγματικότητα. Οι επιβάτες ΔΕΝ θέλουν κοψοφλέβικες μουσικές και δαπανηρές πολιτιστικές δράσεις. Οι επιβάτες θέλουν λεωφορεία καινούρια ή σωστά συντηρημένα, με συχνότερα δρομολόγια που θα περνάνε στην ώρα τους, τηλεματική που θα λειτουργεί πλήρως και χωρίς προβλήματα, και εργαζόμενους που θα σέβονται τους πελάτες-επιβάτες τους. Μετά ας συζητήσουμε και για τη μουσική υπόκρουση.