οι εμπλοκές που έχω συναντήσει
-ανεβάζει μαζί με το 2ο και το 3ο φυσίγγι
-ανεβάζει κανονικά το 2ο από την αποθήκη αλλά δεν μπαίνει στην θαλάμη,βρίσκει στο χείλος της θαλάμης
-l4s sporting τα ίδια προβλήματα συν το ότι ξεβιδώνει η βίδα του αναστολέα και φέυγει μαζί όλο το σύστημα στο έδαφος
-στην ουρά της κάννης έχει τον αντιεξωλκέα αν το λέω καλά,είναι το εξάρτημα που με το χέρι παει εμπρός πίσω,έχει ελατήριο απώ κάτω και θέλει ρύθμισμα για την εξώλκευση αν δεν πετάει το φυσίγγι
κάποια φτιάχνονται με την πρώτη επίσκεψη κάποια εξακολουθούν να υπάρχουν και χρειάζεται αλλαγή σε εξαρτήματα,,ξαναλέω πώς ο Λιάκος στον Ασπρόπυργο έχει φτιάξει αρκετές fabarm γνωρίζει τα προβλήματα και δίνει λύσεις
επίσης το όπλο θέλει μπόλικο λάδι να δουλέψει σωστά μην ακολουθήσετε τον τύπο της Fabarm στο youtube που έχει οδηγό για λάδωμα,,,θέλει ποιλύ περισσότερο λάδι και σε άλλα σημεία εκτός από αυτά που δείχνει
-ανεβάζει μαζί με το 2ο και το 3ο φυσίγγι
-ανεβάζει κανονικά το 2ο από την αποθήκη αλλά δεν μπαίνει στην θαλάμη,βρίσκει στο χείλος της θαλάμης
-l4s sporting τα ίδια προβλήματα συν το ότι ξεβιδώνει η βίδα του αναστολέα και φέυγει μαζί όλο το σύστημα στο έδαφος
-στην ουρά της κάννης έχει τον αντιεξωλκέα αν το λέω καλά,είναι το εξάρτημα που με το χέρι παει εμπρός πίσω,έχει ελατήριο απώ κάτω και θέλει ρύθμισμα για την εξώλκευση αν δεν πετάει το φυσίγγι
κάποια φτιάχνονται με την πρώτη επίσκεψη κάποια εξακολουθούν να υπάρχουν και χρειάζεται αλλαγή σε εξαρτήματα,,ξαναλέω πώς ο Λιάκος στον Ασπρόπυργο έχει φτιάξει αρκετές fabarm γνωρίζει τα προβλήματα και δίνει λύσεις
επίσης το όπλο θέλει μπόλικο λάδι να δουλέψει σωστά μην ακολουθήσετε τον τύπο της Fabarm στο youtube που έχει οδηγό για λάδωμα,,,θέλει ποιλύ περισσότερο λάδι και σε άλλα σημεία εκτός από αυτά που δείχνει