καλησπερα σε ολους επειδη δουλευω μονο gemini στιν benelli crio evo θα σας πω οτι οποιο στενοση τσοκ να βαλο απ τα συγκεκριμενα,τα τσοκ γεμιζουν πλαστικα απο το συγκεντρωτηρα.νομιζω οτι κανουν τη δουλεια του φρενου.τα φυσιγγια που ριχνω ειναι ιδιογομοση και τα πτερυγια ειναι κομενα.
Το πολυαιθυλαινιο ειναι μαλακο υλικο.
Κατα τη διελευση του απο το κοιλο της κανης ειναι υπο πιεση.
Τα σκαγια το πιεζουν περιμετρικα πανω στο εσωτερικο της κανης.
Οπου βρει εσοχη,το πλαστικο,θα "προσπαθησει"να την καταλαβει-πληρωσει.
Οι τρυπες των chokes ειναι τετοια περιπτωση.
Ομοιως οι τρυπες του porting ,ακομη και η πατουρα που τερματιζει το chokes (αν ειναι εναλλασσόμενο),στο εσωτερικο της κανης.
Η φορα που εχουν οι τρυπες,παιζουν βασικοτατο ρολο,στο ποσο έντονο-αγριο θα ειναι το φρεναρισμα του συγκεντρωτηρα .
Οπως παιζει ρολο,ποσο εντονες ειναι οι αυλακιες σε chokes με τετοια σχεδιαση(anaconda).
Ακομη και το πιο στενο τσοκαρισμα,βραδυπορει το κυαθιο.
Και τα προκομμενα πτερυγια,κανουν το ιδιο.
Η διαφορα στην τελευταια περιπτωση,ειναι πως το κανουν,οταν το κυαθιο εχει βγει απο την κανη και για να γινει σωστα και οχι μονοπαντα προς οποιδηποτε φορά,πρεπει να ειναι...προκομμενα.ΟΛΑ!
Λογικο ειναι να βρισκεις πλαστικο,εκεί που το βρισκεις.
ΚΆΝΟΥΝ την δουλεια φρενου.
Το ποσο εντονα την κανουν.....
Υποψη,δεν εχουν ολα τα κυαθια την ιδια σκληροτητα,τον ιδιο σχεδιασμο,την ιδια φουστα..... και κατ'επεκταση την ιδια συμπεριφορα!