Συμβουλές και συνταγές ιδιογόμωσης - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Αντώνη καλορίζικη η μηχανούλα σου και σου εύχομαι να την ευχαριστηθείς.Οι κάλυκες που αγοράζουμε ,αναλογα τη παρτίδα εχουν πραγματικό ύψος απο 68,5 εως 68,8 συνήθως.Υπάρχουν εξαιρέσεις με ψηλότερους κάλυκες,αλλά ο γενικός κανόνας ειναι αυτός.Απο κει και πέρα,όταν στήνουμε ενα φυσίγγι θέλουμε να έχουμε 9-10 χιλ κενό απο τα σκάγια εως τα χειλη του κάλυκα.Αυτό το κενό ειναι απαραίτητο για να κλείσει σωστά με αστεροιδές κλείσιμο ενας κάλυκας.Σε αυτό το κενό εμείς ''προσθέτουμε'' αλλο 1 ή 1,5 χιλιοστό περίπου,που μας ειναι απαραίτητο ώστε να συμπιεστεί ο συγκεντρωτήρας μας και να πιέσει και ελαφρά τη πυρίτιδα.Ετσι λοιπόν οταν έχουμε ενα κάλυκα με πραγματικό ύψος 68,8 ,τον ρελιάζουμε 11 και καατι, χιλιοστά χαμηλότερα.Δηλαδή πάει στα 57,8 εως-57,6. Ανάλογα βέβαια το τύπο της πυρίτιδας και το τι θέλουμε να φτιάξουμε μπορούμε να ρελιάσουμε και λίγο χαμηλότερα,δηλαδή να πάμε στα 57,5.Αυτά όλα θα τα δεις και μόνος σου σιγά σιγά μόλις αρχίσεις να γεμίζεις.Ο βασικός κανόνας ειναι αυτός ,στήνω το φυσίγγι μου να μου αφήνει 9-10 χιλ κενό,και ρελιάζω 11,4 χιλ χαμηλότερα.Τα νούμερα δεν είναι, και δε μπορεί να είναι,απόλυτα,γιατί οι πυρίτιδες δεν ειναι ίδιες και ειναι άλλες που ''σηκώνουν ''λίγο πάτημα παραπάνω και κάποιες άλλες που δεν τους αρέσει το πολύ ζόρισμα.Τα γράφω ετσι όσο πιο απλά μπορώ για να γίνουν κατανοητά.Ξεκινάς λοιπόν απο αυτό το βασικό κανόνα και σιγά σιγά θα μπεις και στα βαθύτερα νερά..:):)
 
Το στροφείο του Λαναρά κάνει και για παραδοσιακό ρέλιασμα και για αστέρι?
Απ' οτι έχω δει Θεόφραστε, η εταιρεία βγαζει και προτείνει, άλλο για παραδοσιακό ρέλιασμα και άλλο για ρέλιασμα στο αστέρι...
 
Kαλη αρχη... .shake hands.

Ο γενικος κανονες λεει οτι αφηνουμε 10 μ2 11 χιλ ελευθερο χωρο κ ρελιαζουμε στα 11,5 ωστε να πετυχουμε κ μια σωστη συμπιεση του βυσματος... Διαβασε κ εδω...
http://www.idiogomosi.com/pages/posts/ta-11.40-chiliosta-asteroeidoys-reliasmatos-225.php


Φυσικα κ το βαθος του ρελιου παιζει ρολο αλλα με ενα "φυσιολογικο" στροφειο με βαθος ρελιασματος 1-1,5 χιλιοστο ας πουμε ισχυει σε γενικες γραμμες ο παραπανω κανονας... Οσο πιο βαθυ ειναι το ρελι τοσο μεγαλυτερη η αντισταση ξερελιασματος σε σχεση με ενα πιο ρηχο...

Ευχαριστώ πολυ φίλε Άρη.
Να ρωτήσω επίσης ενα δυο πράγματα που με απασχολούν.
Ποια τα πλεονεκτήματα του πολυσταδιακού κλεισίματος? Δηλαδή πρακτικά (ΣΕ ΒΛΗΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ) τι μας προσφέρει παραπάνω από ενα φυσίγγιο που χαράκτηκε και ρελιάστηκε κατευθείαν? Ποιο συγκεκριμένα σε τι χρειάζεται η κωνική χάραξη και το τρίτο στάδιο αφού μπορούμε να ρελιάσουμε και κατευθείαν χωρίς τη μεσολάβησή τους?

Επίσης, ο γενικός κανόνας λέει πως για ελαφριές γομωσεις και για παραγωγή γρήγορων φυσιγγίων χρησιμοποιούμε μαλακά βύσματα ενώ για βαριές γομώσεις και αργά φυσίγγια χρησιμοποιούμε άκαμπτα σκληρά βύσματα? Επίσης τα σκηρά βύσματα προκαλούν περισσότερες πιέσεις και μεγαλύτερο λάκτισμα ή λάθος τα κατάλαβα?? .xm.

Τέλος, αγόρασα κάλυκες με χαμηλό ύψος μετάλου. Ο προμηθευτής ο οποίος είναι και παραγωγός φυσιγγίων παζαριού μου είπε πως το ύψος του μετάλου δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο στην βλητική απόδοση του φυσιγγίου. Απλά κάλυκες με ψηλότερο μέταλο είναι απλά αισθητικά πιο καλαίσθητοι αλλά και πιο ακριβοί!! Ισχύει κάτι τέτοιο??? Μπορώ να γεμίζω άφοβα φυσίγγια πχ. 35-36 γραμμαρίων σε τέτοιους κάλυκες? Πιο συγκεκριμένα αγόρασα τους κάλυκες FIOCCI 12/70/08.

Σας φλόμωσα με ερωτήσεις αλλά μόνο ρωτώντας μαθαίνεις... :)
 
1 ξεκινα απλα κλεισιματα τα πολισταδιακα δοκιμασε τα αφου παρεις το κολαι.
2 τα βισματα θα τα δεις στην πραξη μονο μεσω τον δοκιμων σου
3 η πυριτιδα να ειναι εντος του μεταλου του καλυκα δηλαδη οσο ανεβαινει η γομωση ανεβαινει και το μεταλο. Κατα την γνωμη μου να ξεκινησεις απο πιο χαμηλες γομωσεις
 
Επίσης, ο γενικός κανόνας λέει πως για ελαφριές γομωσεις και για παραγωγή γρήγορων φυσιγγίων χρησιμοποιούμε μαλακά βύσματα ενώ για βαριές γομώσεις και αργά φυσίγγια χρησιμοποιούμε άκαμπτα σκληρά βύσματα? Επίσης τα σκηρά βύσματα προκαλούν περισσότερες πιέσεις και μεγαλύτερο λάκτισμα ή λάθος τα κατάλαβα?? .xm.
Η επιλογή του είδους, του ύψους και της σκληρότητας του βύσματος, υπολογίζεται μέσα στην γενική μελέτη του στησίματος του φυσιγγίου και έχει σχέση και με τα λοιπά υλικά που θα χρησιμοποιήσεις αλλά και με τα βλητικά χαρακτηριστικά που θέλεις να πάρεις από το φυσίγγιο που φτιάχνεις...
Σε γενικές γραμμές γεμίζοντας με τα ίδια ακριβώς υλικά και την ίδια μεθοδολογία, το σκληρότερο βύσμα θα σου τραβήξει την καμπύλη καυσης προς τα πίσω, θα σου μειώσει δηλαδή την προοδευτικότητα καυσης, θα ανεβασει τις πιέσεις και κατά τι την ταχύτητα και το λακτισμα...
Ολα είναι θέμα συνδυασμού υλικών και μεθοδολογίας γεμίσματος.
Τέλος, αγόρασα κάλυκες με χαμηλό ύψος μετάλου. Ο προμηθευτής ο οποίος είναι και παραγωγός φυσιγγίων παζαριού μου είπε πως το ύψος του μετάλου δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο στην βλητική απόδοση του φυσιγγίου. Απλά κάλυκες με ψηλότερο μέταλο είναι απλά αισθητικά πιο καλαίσθητοι αλλά και πιο ακριβοί!! Ισχύει κάτι τέτοιο??? Μπορώ να γεμίζω άφοβα φυσίγγια πχ. 35-36 γραμμαρίων σε τέτοιους κάλυκες? Πιο συγκεκριμένα αγόρασα τους κάλυκες FIOCCI 12/70/08.
Πολλοί το υποστηρίζουν...η γνώμη μου ειναι ο ψηλός κάλυκας είναι πιο άκαμπτος στο χώρο καύσης της πυρίτιδας γιαυτό αυξάνει κατά τι την ταχύτητα καύση της (ελάχιστα πιο ψηλές πιέσεις και ταχύτητες)...

Γράψε μας και τι ακριβώς θέλεις να γεμίσεις μπας και μπορούμε να βοηθήσουμε σε κάτι συγκεκριμένο...
 
Last edited:
Το στροφείο του Λαναρά κάνει και για παραδοσιακό ρέλιασμα και για αστέρι?
Οχι δεν κανει γιατι ενδεχετε να σου ανεβασει τις πιεσεις κατα πολλλλλλλλλυ.βαλε το ρελι για παραδοσιακο αφου κοψεις και τη φρεζαδουρα αν εχει φυσικα ο καλυκας
 
Ευχαριστώ πολυ φίλε Άρη.
Να ρωτήσω επίσης ενα δυο πράγματα που με απασχολούν.
Ποια τα πλεονεκτήματα του πολυσταδιακού κλεισίματος? Δηλαδή πρακτικά (ΣΕ ΒΛΗΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ) τι μας προσφέρει παραπάνω από ενα φυσίγγιο που χαράκτηκε και ρελιάστηκε κατευθείαν? Ποιο συγκεκριμένα σε τι χρειάζεται η κωνική χάραξη και το τρίτο στάδιο αφού μπορούμε να ρελιάσουμε και κατευθείαν χωρίς τη μεσολάβησή τους?

Επίσης, ο γενικός κανόνας λέει πως για ελαφριές γομωσεις και για παραγωγή γρήγορων φυσιγγίων χρησιμοποιούμε μαλακά βύσματα ενώ για βαριές γομώσεις και αργά φυσίγγια χρησιμοποιούμε άκαμπτα σκληρά βύσματα? Επίσης τα σκηρά βύσματα προκαλούν περισσότερες πιέσεις και μεγαλύτερο λάκτισμα ή λάθος τα κατάλαβα?? .xm.

Τέλος, αγόρασα κάλυκες με χαμηλό ύψος μετάλου. Ο προμηθευτής ο οποίος είναι και παραγωγός φυσιγγίων παζαριού μου είπε πως το ύψος του μετάλου δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο στην βλητική απόδοση του φυσιγγίου. Απλά κάλυκες με ψηλότερο μέταλο είναι απλά αισθητικά πιο καλαίσθητοι αλλά και πιο ακριβοί!! Ισχύει κάτι τέτοιο??? Μπορώ να γεμίζω άφοβα φυσίγγια πχ. 35-36 γραμμαρίων σε τέτοιους κάλυκες? Πιο συγκεκριμένα αγόρασα τους κάλυκες FIOCCI 12/70/08.

Σας φλόμωσα με ερωτήσεις αλλά μόνο ρωτώντας μαθαίνεις... :)
Το λιγοτερο καλυκας Τ3 δηλαδη 16 χιλ μεταλλο,κρατησε αυτους που εχεις για ποιο χαμηλα βαρη
 
Κ εγω διαβαζα κ ακουγα οτι το υψος του μεταλλου δεν παιζει ρολο ωστοσο σε δυο ιδιες φορτωμενες συνταγες η μια σε 12αρη καλυκα κ η αλλη σε 24αρη, στον 24αρη πηρα καλυτερη συγκεντρωση κ διατρηση...
Στο χαμηλο μεταλλο επρεπε να ανεβασω την πυριτιδα 0,05 για να αρχισω να πλησιαζω τα αποτελεσματα του ψηλου καλυκα κ παλι ομως υστερουσε...
Ωστοσο αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορει να στηθει μια πολυ καλη συνταγη σε χαμηλου μεταλλου καλυκα... Φυσικα κ γινεται...
Σωστη μεταφορα δεν γινεται μιας συνταγης απο ψηλο σε χαμηλο καλυκα κ το αντιστροφο...
Γενικα εγω προσπαθω το μεταλλο του καλυκα να καλυπτει σχεδον ολη την ποσοτητα της πυριτιδας μου...
 
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σας λέμε εδώ και χρόνια κάποια πράγματα και κάθε φορά κάνετε του κεφαλιού σας και χαλάτε άσκοπα λεφτά και πάνω από όλα δεν κάνετε σωστά και την δουλειά σας, με αποτέλεσμα μετά να ψάχνεστε άσκοπα και να χαλάτε περισσότερα λεφτά από ότι αρχήκα θα χαλούσατε, εάν είχατε κάνει εξαρχής μερικές σωστές επιλογές!!!

Καλορίζικη και καλοδούλευτη η μηχανή Αντώνη, απλά δυστυχώς για σένα σύντομα θα ανακαλύψεις ότι δεν θα σε καλύψει και θα προσπαθήσεις να την δώσεις ή να τις αλλάξεις τα περιφερειακά της ώστε ενδεχομένως να μπορέσεις να κλείνεις σωστά ΠΟΛΥΣΤΑΔΙΑΚΑ και αυτό στο λέω διότι έγραψες ότι διάβασες τα Α/Ε και Ε/Α/Ε και προφανώς αφού τα διάβασες, δεν κατάλαβες ούτε τα βασικά πράγματα, αλλά δεν πειράζει, κοίτα να προμηθευτείς τον απόλυτο καλυκοκόφτη και έπειτα λίαν συντόμος...ευτυχώς ή δυστυχώς...θα έρθεις και εσύ θέλοντας και μη...στα λόγια μου!!! .hunter.1

Άρη, κουμάντο κάνει το σωστό τρίτο στάδιο, πολύ περισσότερο από ότι κάνει το στροφείο! ;)
Σπύρο, η καμπύλη καύσης προς τα αριστερά μειώνει προοδευτικότητα και προς τα δεξιά αυξάνει προοδευτικότητα, διότι το μπροστά και το πίσω είναι κάπως σχετικά σχετικό και μπορεί να μεταφραστεί λάθος... ;)
 
Σπύρο, η καμπύλη καύσης προς τα αριστερά μειώνει προοδευτικότητα και προς τα δεξιά αυξάνει προοδευτικότητα, διότι το μπροστά και το πίσω είναι κάπως σχετικά σχετικό και μπορεί να μεταφραστεί λάθος... ;)
Ok! Νίκο το είπες πιο κατανοητά, αυτό πάντως εννοούσα και 'γω...
 
Ευχαριστώ πολυ φίλε Άρη.
Να ρωτήσω επίσης ενα δυο πράγματα που με απασχολούν.
Ποια τα πλεονεκτήματα του πολυσταδιακού κλεισίματος? Δηλαδή πρακτικά (ΣΕ ΒΛΗΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ) τι μας προσφέρει παραπάνω από ενα φυσίγγιο που χαράκτηκε και ρελιάστηκε κατευθείαν? Ποιο συγκεκριμένα σε τι χρειάζεται η κωνική χάραξη και το τρίτο στάδιο αφού μπορούμε να ρελιάσουμε και κατευθείαν χωρίς τη μεσολάβησή τους?

Επίσης, ο γενικός κανόνας λέει πως για ελαφριές γομωσεις και για παραγωγή γρήγορων φυσιγγίων χρησιμοποιούμε μαλακά βύσματα ενώ για βαριές γομώσεις και αργά φυσίγγια χρησιμοποιούμε άκαμπτα σκληρά βύσματα? Επίσης τα σκηρά βύσματα προκαλούν περισσότερες πιέσεις και μεγαλύτερο λάκτισμα ή λάθος τα κατάλαβα?? .xm.

Τέλος, αγόρασα κάλυκες με χαμηλό ύψος μετάλου. Ο προμηθευτής ο οποίος είναι και παραγωγός φυσιγγίων παζαριού μου είπε πως το ύψος του μετάλου δεν παίζει κανένα απολύτως ρόλο στην βλητική απόδοση του φυσιγγίου. Απλά κάλυκες με ψηλότερο μέταλο είναι απλά αισθητικά πιο καλαίσθητοι αλλά και πιο ακριβοί!! Ισχύει κάτι τέτοιο??? Μπορώ να γεμίζω άφοβα φυσίγγια πχ. 35-36 γραμμαρίων σε τέτοιους κάλυκες? Πιο συγκεκριμένα αγόρασα τους κάλυκες FIOCCI 12/70/08.

Σας φλόμωσα με ερωτήσεις αλλά μόνο ρωτώντας μαθαίνεις... :)
Με το πολυσταδιακό κλείσιμο,μπορούμε να κλείσουμε το φυσίγγι μας με μεγαλύτερο κενό χώρο .Παράδειγμα: ενα φυσίγγι με ΜΒ32 στα 32 γρ με συγκεντρωτήρα aguila 24 θα μας αφήσει κενο 9-10 χιλ περιπου ,θα το κλείσουμε με χαραγμα- ρελιασμα ,ρελιάζοντας 11,5 χιλ απο το αρχικο υψος του κάλυκα.Με το πολυσταδιακό κλείσιμο,μπορούμε να αντικαταστήσουμε τον 24αρη συγκεντρωτήρα με τον χαμηλότερο aguila 22.Aυτό θα μας δώσει κενό χωρο 12 χιλ περίπου.Αν προσπαθήσουμε να κλείσουμε το φυσίγγι μας με τον απλο τροπο χαραξη-ρελιασμα,θα διαπιστώσουμε πως δεν κλείνει σωστά,το αστέρι μας κάνει λακούβα και πιθανόν τρυπούλα στη μέση και η συμπιεση του συγκεντρωτήρα μας είναι λιγότερη απο οσο πρέπει.Για να καταφέρουμε να κλείσουμε σωστά το φυσίγγι μας (με επίπεδο αστέρι και σωστό ρελι), με τα 12 χιλ ελευθ χωρου,θα πρέπει να σταδιοποιήσουμε τη διαδικασία κλεισίματος.Η κωνικη χαραξη ειναι αυτή που ολοκληρώνει τη μισή χαραξη που εχουμε κανει με το μαχαίρι μας,και με αυτή(τη κωνική) κανονίζουμε ποσο πλαστικο θα δωσουμε στο τριτο σταδιο για να κάνει τη διαμόρφωση.Γιατί αλλη ρυθμιση χρειάζεται αν κλεινουμε στα 12 χιλ,αλλη ρύθμιση αν κλεινουμε στα 13 και διαφορετικά αν κλείνουμε στα 14 χιλ ελευθερου χωρου.Τώρα για τη πολύ βασική ερώτηση που ουσιαστικά ειναι αυτό που μας ενδιαφέρει σαν κυνηγούς,ποια η διαφορά του απλού απο το πολυσταδιακό κλείσιμο.Καταρχήν μας δινει τη δυνατότητα να χρησημοποιήσουμε χαμηλότερο συγκεντρωτήρα.Χαμηλότερος συγκεντρωτήρας=μικρότερος θάλαμος καύσης=μεγαλύτερη αρχική ταχύτητα.Ευκολότερη δημιουργία θαλάμου καύσης χαρην του λιγότεροο συμπιεσμένου αμορτισερ=ομαλότερη εκκίνηση =καλύτερη συγκέντρωση=καλύτερες παραμένουσες ταχυτητες.Και επειδή καλές και χρυσές οι θεωρίες,αλλά ο τελικός για να μη πω ο μοναδικός κριτής ειναι ο κυνηγότοπος,στα δικά μου μάτια και στα δικά μου χέρια τα πολυσταδιακά φυσίγγια μου,, είναι σαφώς ανώτερα απο τα παλιότερα δικά μου αξιοπρεπέστατα, φυσίγγια 2 σταδίων.
 
Με το πολυσταδιακό κλείσιμο,μπορούμε να κλείσουμε το φυσίγγι μας με μεγαλύτερο κενό χώρο .Παράδειγμα: ενα φυσίγγι με ΜΒ32 στα 32 γρ με συγκεντρωτήρα aguila 24 θα μας αφήσει κενο 9-10 χιλ περιπου ,θα το κλείσουμε με χαραγμα- ρελιασμα ,ρελιάζοντας 11,5 χιλ απο το αρχικο υψος του κάλυκα.Με το πολυσταδιακό κλείσιμο,μπορούμε να αντικαταστήσουμε τον 24αρη συγκεντρωτήρα με τον χαμηλότερο aguila 22.Aυτό θα μας δώσει κενό χωρο 12 χιλ περίπου.Αν προσπαθήσουμε να κλείσουμε το φυσίγγι μας με τον απλο τροπο χαραξη-ρελιασμα,θα διαπιστώσουμε πως δεν κλείνει σωστά,το αστέρι μας κάνει λακούβα και πιθανόν τρυπούλα στη μέση και η συμπιεση του συγκεντρωτήρα μας είναι λιγότερη απο οσο πρέπει.Για να καταφέρουμε να κλείσουμε σωστά το φυσίγγι μας (με επίπεδο αστέρι και σωστό ρελι), με τα 12 χιλ ελευθ χωρου,θα πρέπει να σταδιοποιήσουμε τη διαδικασία κλεισίματος.Η κωνικη χαραξη ειναι αυτή που ολοκληρώνει τη μισή χαραξη που εχουμε κανει με το μαχαίρι μας,και με αυτή(τη κωνική) κανονίζουμε ποσο πλαστικο θα δωσουμε στο τριτο σταδιο για να κάνει τη διαμόρφωση.Γιατί αλλη ρυθμιση χρειάζεται αν κλεινουμε στα 12 χιλ,αλλη ρύθμιση αν κλεινουμε στα 13 και διαφορετικά αν κλείνουμε στα 14 χιλ ελευθερου χωρου.Τώρα για τη πολύ βασική ερώτηση που ουσιαστικά ειναι αυτό που μας ενδιαφέρει σαν κυνηγούς,ποια η διαφορά του απλού απο το πολυσταδιακό κλείσιμο.Καταρχήν μας δινει τη δυνατότητα να χρησημοποιήσουμε χαμηλότερο συγκεντρωτήρα.Χαμηλότερος συγκεντρωτήρας=μικρότερος θάλαμος καύσης=μεγαλύτερη αρχική ταχύτητα.Ευκολότερη δημιουργία θαλάμου καύσης χαρην του λιγότεροο συμπιεσμένου αμορτισερ=ομαλότερη εκκίνηση =καλύτερη συγκέντρωση=καλύτερες παραμένουσες ταχυτητες.Και επειδή καλές και χρυσές οι θεωρίες,αλλά ο τελικός για να μη πω ο μοναδικός κριτής ειναι ο κυνηγότοπος,στα δικά μου μάτια και στα δικά μου χέρια τα πολυσταδιακά φυσίγγια μου,, είναι σαφώς ανώτερα απο τα παλιότερα δικά μου αξιοπρεπέστατα, φυσίγγια 2 σταδίων.
Aκριβως αυτες τις δηαφορες βλεπεις, και το καταλ. ακομη καλητερα αν ρελιαζες για χρονια 2 σταδια και μεταπηδησες οπος εμεις στο πολησταδιακο κλησημο.
 
Μα εμείς επιδιώκουμε να εχουμε μεγαλύτερο κενο.Οσο μεγαλύτερο το κενό,τόσο περισσότερο το διαθέσιμο πλαστικό (κάλυκας) για το κλείσιμο -ρέλισμα.Οσο περισσότερο πλαστικό,τόσο μεγαλύτερη είναι η αντίσταση ξερελιάσματος,την οποία επιδιώκουμε για να αντισταθμίσουμε οτι έχουμε χάσει απο τη μικρή συμπίεση που εχουμε δωσει στο βύσμα μας.
 
;)
Δηλαδή τα πολυσταδιακα κλεισιματα βρίσκουν εφαρμογή μόνο στην περίπτωση που η γεμισια μας αφήνει περισσότερο άδειο καλυκα;
Αν είναι τόσο αναγκαίο αυτό να συμβεί γιατί δεν κόβουμε τον κάλυκα;

Όχι Γιώργο δεν είναι έτσι τα πράγματα, διότι στο πολυσταδιακό κλείσιμο έχουμε τα στάδια που παρεμβάλονται και στο πεντασταδιακό κλείσιμο έχουμε τα 13 με 14 πραγματικά χιλιοστά ελεύθερου χώρου μαζί με τα στάδια και εκεί αλλάζουν ριζικά όλα τα δεδομένα!!! ;)
 
Αντώνη καλορίζικη η μηχανούλα σου και σου εύχομαι να την ευχαριστηθείς.Οι κάλυκες που αγοράζουμε ,αναλογα τη παρτίδα εχουν πραγματικό ύψος απο 68,5 εως 68,8 συνήθως.Υπάρχουν εξαιρέσεις με ψηλότερους κάλυκες,αλλά ο γενικός κανόνας ειναι αυτός.Απο κει και πέρα,όταν στήνουμε ενα φυσίγγι θέλουμε να έχουμε 9-10 χιλ κενό απο τα σκάγια εως τα χειλη του κάλυκα.Αυτό το κενό ειναι απαραίτητο για να κλείσει σωστά με αστεροιδές κλείσιμο ενας κάλυκας.Σε αυτό το κενό εμείς ''προσθέτουμε'' αλλο 1 ή 1,5 χιλιοστό περίπου,που μας ειναι απαραίτητο ώστε να συμπιεστεί ο συγκεντρωτήρας μας και να πιέσει και ελαφρά τη πυρίτιδα.Ετσι λοιπόν οταν έχουμε ενα κάλυκα με πραγματικό ύψος 68,8 ,τον ρελιάζουμε 11 και καατι, χιλιοστά χαμηλότερα.Δηλαδή πάει στα 57,8 εως-57,6. Ανάλογα βέβαια το τύπο της πυρίτιδας και το τι θέλουμε να φτιάξουμε μπορούμε να ρελιάσουμε και λίγο χαμηλότερα,δηλαδή να πάμε στα 57,5.Αυτά όλα θα τα δεις και μόνος σου σιγά σιγά μόλις αρχίσεις να γεμίζεις.Ο βασικός κανόνας ειναι αυτός ,στήνω το φυσίγγι μου να μου αφήνει 9-10 χιλ κενό,και ρελιάζω 11,4 χιλ χαμηλότερα.Τα νούμερα δεν είναι, και δε μπορεί να είναι,απόλυτα,γιατί οι πυρίτιδες δεν ειναι ίδιες και ειναι άλλες που ''σηκώνουν ''λίγο πάτημα παραπάνω και κάποιες άλλες που δεν τους αρέσει το πολύ ζόρισμα.Τα γράφω ετσι όσο πιο απλά μπορώ για να γίνουν κατανοητά.Ξεκινάς λοιπόν απο αυτό το βασικό κανόνα και σιγά σιγά θα μπεις και στα βαθύτερα νερά..:):)

Ευχαριστώ πολύ φίλε. Αναλυτικότατος. Το έπιασα .well done.
 
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί σας λέμε εδώ και χρόνια κάποια πράγματα και κάθε φορά κάνετε του κεφαλιού σας και χαλάτε άσκοπα λεφτά και πάνω από όλα δεν κάνετε σωστά και την δουλειά σας, με αποτέλεσμα μετά να ψάχνεστε άσκοπα και να χαλάτε περισσότερα λεφτά από ότι αρχήκα θα χαλούσατε, εάν είχατε κάνει εξαρχής μερικές σωστές επιλογές!!!

Καλορίζικη και καλοδούλευτη η μηχανή Αντώνη, απλά δυστυχώς για σένα σύντομα θα ανακαλύψεις ότι δεν θα σε καλύψει και θα προσπαθήσεις να την δώσεις ή να τις αλλάξεις τα περιφερειακά της ώστε ενδεχομένως να μπορέσεις να κλείνεις σωστά ΠΟΛΥΣΤΑΔΙΑΚΑ και αυτό στο λέω διότι έγραψες ότι διάβασες τα Α/Ε και Ε/Α/Ε και προφανώς αφού τα διάβασες, δεν κατάλαβες ούτε τα βασικά πράγματα, αλλά δεν πειράζει, κοίτα να προμηθευτείς τον απόλυτο καλυκοκόφτη και έπειτα λίαν συντόμος...ευτυχώς ή δυστυχώς...θα έρθεις και εσύ θέλοντας και μη...στα λόγια μου!!! .hunter.1

Άρη, κουμάντο κάνει το σωστό τρίτο στάδιο, πολύ περισσότερο από ότι κάνει το στροφείο! ;)
Σπύρο, η καμπύλη καύσης προς τα αριστερά μειώνει προοδευτικότητα και προς τα δεξιά αυξάνει προοδευτικότητα, διότι το μπροστά και το πίσω είναι κάπως σχετικά σχετικό και μπορεί να μεταφραστεί λάθος... ;)

'Eτσι πάει συνήθως φίλε. Αν δεν πάθουμε δεν θα μάθουμε. Βλέποντας και πράττοντας λοιπόν. Πάντως να ξέρεις εκτιμώ τις συμβουλές σου και των άλλων φίλων και τις λαμβάνω σοβαρότατα υπόψιν.
 
Κ εγω διαβαζα κ ακουγα οτι το υψος του μεταλλου δεν παιζει ρολο ωστοσο σε δυο ιδιες φορτωμενες συνταγες η μια σε 12αρη καλυκα κ η αλλη σε 24αρη, στον 24αρη πηρα καλυτερη συγκεντρωση κ διατρηση...
Στο χαμηλο μεταλλο επρεπε να ανεβασω την πυριτιδα 0,05 για να αρχισω να πλησιαζω τα αποτελεσματα του ψηλου καλυκα κ παλι ομως υστερουσε...
Ωστοσο αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορει να στηθει μια πολυ καλη συνταγη σε χαμηλου μεταλλου καλυκα... Φυσικα κ γινεται...
Σωστη μεταφορα δεν γινεται μιας συνταγης απο ψηλο σε χαμηλο καλυκα κ το αντιστροφο...
Γενικα εγω προσπαθω το μεταλλο του καλυκα να καλυπτει σχεδον ολη την ποσοτητα της πυριτιδας μου...

Κατανοητό φίλε. Ευχαριστώ. Θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top