Κάτσε βρε Νίκο για να καταλάβω. Κάποτε πριν κάποια χρόνια, σε έβλεπα που διαφήμιζες τις Gaep. Για τον α ή β λόγο, τώρα παρουσιάζεις κάποια άλλα μηχανήματα και καλά κάνεις. Πήγε ένας άνθρωπος και αγόρασε μια μηχανή Gaep και θες να μου πεις ότι η Gaep στραβορελιάζει τα φυσίγγια; Εδώ υπάρχει κόσμος που ρελιάζει ακόμα στο χέρι και φτιάχνει μια χαρά φυσίγγια και δεν μπορείτε να καθοδηγήσετε τον χριστιανό με την Gaep, να διορθώσει κάποιο λάθος που κάνει προφανώς; Εγώ δεν μπορώ να το δεχτώ αυτό.
Γιώργο, από ότι θυμάμαι γνωριστήκαμε το 2009 στο μοναδικό τότε φόρουμ και εάν θυμάσαι καλά στο τόπικ με τις κάμερες μου είχες πει το περίμενα ότι θα το τσεκάρεις και αυτό και επίσης μου είχες πει άσε και τίποτα να πέσει κάτω! Εσύ βέβαια μπορεί να μην το θυμάσαι αλλά όπως βλέπεις εγώ θυμάμαι σχεδόν πάντα όσα πράγματα δεν θα έπρεπε να θυμάμαι...
Στο θέμα της Gaep έγω γράψει αναλυτικά πάρα πολλά πράγματα σε μια σειρά αρθρών, όπως ακριβώς έγραψα και για όλες τις άλλες εταιρείες του χώρου και όλα τα άρθρα είναι εδώ
http://www.idiogomosi.com/pages/tecnic.php και τότε που την διαφήμιζα, διότι δεν την διαφήμιζα όπως πολλοί νόμιζαν, αλλά παρουσίαζα την δική μου μηχανή ως "ανεπίσημος" beta tester και μάλιστα είχα εισηγηθεί και μια σειρά από βελτιώσεις και δεν εισακούστηκα σε κρίσιμα θέματα και η τότε χρονολογική περίοδος ήτανε ακριβώς όταν έκανε η Cortini μόλις εκείνα τα 2.100 € στον επίσημο Έλληνα αντιπρόσωπο και ανεπισήμως πωλούνταν εξίσου προς 1.750 μέσω παρααγοράς και η τότε η Gaep έκανε το αστρονομικό ποσό των μολις 750 € μαζί με τα μεταφορικά!!!
Το ότι εσύ δέχεσαι κάτι ή όχι, δεν έχει σημασία, διότι σημασία έχει το ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΟΡΙΟ και αυτό είναι το μοναδικό πράγμα που δεν μπορείς να υπερβείς και εγώ προσωπικά τυγχάνει να είμαι άριστος γνώστης της Εφαρμοσμένης Μηχανικής Ακριβείας και το έχω αποδείξει πολλάκις και ποικοιλοτρόπος, άρα όταν προανέφερα ότι όλες οι μηχανές μονού οδηγού είναι καταδικασμένες να χάσουν τα κέντρα....αυτό είναι δεδομένο λόγο των μηχανικών ανοχών και λόγο του σχεδιασμού τους και σε αυτή την κατηγορία είναι όλες οι Ιταλικές μηχανές και εδώ αναφέρω ότι για να κάνουν μηχανή πραγματικά διπλού οδηγού...απλά θα πρέπει να αγοράσουν την πατέντα από εμένα...διότι την έχω δηλώσει από το 2012 στο UIBM ώστε να τους κλείσω την αγορά
Και επαναλαμβάνω, διότι ούτε εσύ Γιώργο δεν κατάλαβες αυτό που έχω γράψει του Αντώνη σε πολλά ποστ και επίσης ο Αντώνης δεν εκατάλαβε αυτό που του έγραψε ο Βενετάτος παραπάνω:
πρέπει να αγοράσει τον ΑΠΟΛΥΤΟ ΚΑΛΥΚΟΚΟΦΤΗ και να κόψει τους κάλυκες όλους ίδιους στα 68.50 χιλιοστά ακριβώς!!!
Τι παραπάνω να του πούμε δηλαδή; Αλλά κάτσε να δεις τι θα γράψω και του Σαράντου ώστε να μην νομίζεις ότι λέω αερολογίες...
Αντώνη υπομονή και επιμονή. Πάρε απόφαση ότι θα χαλάσεις κάμποσους κάλυκες μέχρι να πάρεις το επιθυμητό αποτέλεσμα. Μάθε την μηχανή σου, ξεψάχνισε το site της εταιρίας, μάθε τι ακριβώς κάνει το κάθε στάδιο και πως ρυθμίζεται. Μην απογοητεύεσαι, από τα ελάχιστα που ξέρω, το κάθε στάδιο κάνει μια συγκεκριμένη δουλειά, αν το απαιτούμενο ύψος του κάθε σταδίου δεν είναι αυτό που απαιτεί η συνταγή σου, το φυσίγγι θα βγει λάθος. Σου ξαναλέω, ψάξε στο youtube να βρεις πως γίνονται οι ρυθμίσεις του κάθε σταδίου και θα την βρεις την άκρη πολύ σύντομα.
Όσο και να ψάξει Γιώργο, όπως είπα και παραπάνω, η εταιρείες αυτές δεν παρέχουν κανενός είδους τεχνική υποστήριξη, πλήν της Cortini που εκεί έχω αναλάβει εγώ προσωπικά και επίσης η μόνη λύση είναι να καταλάβει ο Αντώνης αυτά που έχουν καταλάβει όλοι οι Πολυσταδιακοί και όλοι οι Πεντασταδιακοί ιδιογομωτές και είναι ακριβώς αυτά που εγώ προσωπικά έχω γράψει και που έχω δώσει το λινκ πολλές φορές και όπου προφανώς κανείς δεν εστίασε εκεί την προσοχή του μέχρι τώρα
ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΠΟΛΥΣΤΑΔΙΑΚΩΝ ΑΞΕΣΟΥΑΡ -
http://www.idiogomosi.com/pages/posts/allilepidrasi-polystadiakon-axesoyar-821.php
Αυτό ακριβώς θα κάνω φίλε. Έτσι και αλλιώς δεν περίμενα θαύματα από την αρχή. Άλλωστε το πιο σημαντικό είναι να απολαύσεις τη διαδικασία. Όρεξη πολλή δόξα το Θεό
Και εγώ έτσι νόμιζα Αντώνη το 2009 που άρχησα...μέχρι που ξεπουπούλιασα κάμποσες φορές και έπειτα κατάλαβα ότι προέχει το θήραμα και έπειτα η διαδικασία!!!
Να είσαι σίγουρος πως αν είχα την μηχανή σου, μόνο με την εικόνα των φυσιγγίων που έβαλες φωτογραφία θα μπορούσα να σου πω τι να ρυθμίσεις αλλά δυστυχώς μάλλον πρέπει να το βρεις μόνος σου, λογικά δεν είναι καμιά επιστήμη.
ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΚΑΛΥΚΟΚΟΦΤΗΣ + ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΠΟΛΥΣΤΑΔΙΑΚΩΝ ΑΞΕΣΟΥΑΡ -
http://www.idiogomosi.com/pages/posts/allilepidrasi-polystadiakon-axesoyar-821.php
Και εμενα στην απλη μηχανη του Λαναρα μου τα εβγαζε στραβα,το κολπο ειναι να γυριζεις το καλυκα σε διαφορες θεσεις οταν ρελιαζεις.και να μη τον ρελιασεις απ ευθειας δινοντας το τελικο υψος...το αποτελεσμα αριστο και στην εμφανισει αλλα και στη πραξη ειναι απολυτα ευχαριστημενος με τη μηχανουλα αυτη.
Αυτό Σαράντο ήτανε το πάγιο πρόβλημα Cal.20 που το μαχαιράκι των μόλις 116 ευρώ με τιμές Siarm το 2011 χάραζε τους κάλυκες με τέτοιο τρόπο ώστε οι μισές πτυχές να είναι πιο βαθειές και οι άλλες μισές πτυχές να είναι λιγότερο βαθειές και όταν ζήτησα RMA για λογαριασμό του ΚΕΝΤΑΥΡΟΥ η Ιταλική εταιρεία Cortini αναγνώρισε το πρόβλημα γεωμετρίας και άλλαξε στην εγγύηση τα μαχαιράκια Cal.20 και Cal.12 και εγώ το ανέφερα στο άρθρο ΙΔΙΟΓΟΜΩΤΙΚΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ - 15/07/2013 -
http://www.idiogomosi.com/pages/posts/idiogomotikes-apokalypseis-498.php όπως επίσης ανέφερα πολλά άλλα προβλήματα για άλλες Ιταλικές εταιρείες και για να μην νομίζετε ότι εμείς δεν κάναμε λάθη και είμασταν αλάνθαστοι, απλά και εμείς κάναμε λάθη, απλά δεν τα αφήναμε να βγούνε στην παραγωγή και τα περιορίζαμε στα πρωτότυπα ή στα Pre-Production sample
ΔΙΑΚΥΜΑΝΣΕΙΣ ΚΕΝΤΡΑΡΙΣΜΑΤΟΣ ΣΤΡΟΦΕΙΩΝ - 10/08/2013 -
http://www.idiogomosi.com/pages/posts/diakymanseis-kentrarismatos-strofeion-501.php