Συμβουλές και συνταγές ιδιογόμωσης - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Aπόψε θα βάλω αυθεντική φωτο του ιδίου του όπλου .Τα σκοτώματα του 40+μ θυμίζει Merkel 201 GDR .* *** .
To ζητούμενο στο τόπικ είναι το setup με D20 S
Έχετε μετρήσει ταχύτητες Λάμπη σε αυτό το setup....
Βέβαια Κύπρο έχετε διαφορετικές συνθήκες αλλά να έχουμε μια εικονα.
 
Έχετε μετρήσει ταχύτητες Λάμπη σε αυτό το setup....
Βέβαια Κύπρο έχετε διαφορετικές συνθήκες αλλά να έχουμε μια εικονα.
Θα του πάρω 2-3 φυσίγγια και να τα μετρήσω σύντομα .Γύρω στα 405 m/s πρέπει νάναι
 
Φιλε ΔΗΜΗΤΡΗ,θελω να μου λυσεις μια απορια......διαβαζεις καπου, η δοκιμαζεις τα φυσιγγια καποιου φιλου και θελεις να γεμισεις τα ιδια!!Ενα πασιγνωστο υποθετικο σεταπ NSI 686 T3/12/70- S4n 1,45x32 SG25 58mm!!!!Αγοραζεις λοιπον καλυκες και ειναι 69,40mm!!ΕΡΩΤΗΣΗ????θα τους κοψεις ολους 68,50 και θα τους φρεζαρεις εξαρχης η θα τους γεμισεις ετσι,στο υψος που ειναι????Προσπαθω να αντιληφθω το ωφελος απο κατι τετοιο η μηπως ειναι χασιμο χρονου και τσαμπα κοπος????Ειμαι και εγω FAN των ελαφρων γεμισεων,η ΚΥΠΡΟΣ τις κυνηγα και με 28 γρμ!!!!!δεν το συζητω για την D20 ειναι η αγαπημενη τους!!!!!Αλλες θερμοκρασιες βεβαια,αλλα ετσι το αναφερω.....
Σπύρο συγνώμη άλλα τώρα είδα την ερώτηση σου....για κάποιο λόγο το είχα προσπεράσει αυτό το post.
Στην ερώτηση αν διαβάζω κάπου θα σου πω ότι ξεκίνησα την ιδιογομωση αφού διάβαζα ένα χρόνο νύχτα μέρα το http://www.idiogomosi.com.
Γεμίζω δικά μου φυσίγγια την τελευταία πενταετία.
Να είναι όλοι οι κάλυκες 69,4 σταθερά δεν το πιστεύω.....άλλα και να συνέβαινε πάλι θα τους έκοβα γιατί θα έπρεπε να ρυθ,ιζω κάθε φορά τα στάδια στην A5S που όπως θα ξέρεις δεν είναι και πολύ σοφό.
Άπλα τους κόβω δεν ξαναφρεζαρω.....στο 68,5 μένει λίγη φρέζα δεν χάνεται τελείως.
Θα τους φρεζάρω μόνο αν θελήσω να γεμίσω 8αστερο γιατί εκεί θέλει κάλο φρεζάρισμα για να εξαλειφθεί η τρυπούλα.
Το όφελος είναι η σταθερότητα....όπως έχω ξαναγραψει μεγάλα πλεονεκτηματα του ιδιογομωτη ειναι το κόψιμο στα 68,5 και ο διαχωρισμός των πτερυγίων του συγκεντρωτηρα...δεν μιλάμε για setup και κόντρα δόσεις μιλάμε για δυο απλα πραγματάκια που μπορεί να κάνουν την διάφορα από ένα εμπορικό.
 
Σπύρο συγνώμη άλλα τώρα είδα την ερώτηση σου....για κάποιο λόγο το είχα προσπεράσει αυτό το post.
Στην ερώτηση αν διαβάζω κάπου θα σου πω ότι ξεκίνησα την ιδιογομωση αφού διάβαζα ένα χρόνο νύχτα μέρα το http://www.idiogomosi.com.
Γεμίζω δικά μου φυσίγγια την τελευταία πενταετία.
Να είναι όλοι οι κάλυκες 69,4 σταθερά δεν το πιστεύω.....άλλα και να συνέβαινε πάλι θα τους έκοβα γιατί θα έπρεπε να ρυθ,ιζω κάθε φορά τα στάδια στην A5S που όπως θα ξέρεις δεν είναι και πολύ σοφό.
Άπλα τους κόβω δεν ξαναφρεζαρω.....στο 68,5 μένει λίγη φρέζα δεν χάνεται τελείως.
Θα τους φρεζάρω μόνο αν θελήσω να γεμίσω 8αστερο γιατί εκεί θέλει κάλο φρεζάρισμα για να εξαλειφθεί η τρυπούλα.
Το όφελος είναι η σταθερότητα....όπως έχω ξαναγραψει μεγάλα πλεονεκτηματα του ιδιογομωτη ειναι το κόψιμο στα 68,5 και ο διαχωρισμός των πτερυγίων του συγκεντρωτηρα...δεν μιλάμε για setup και κόντρα δόσεις μιλάμε για δυο απλα πραγματάκια που μπορεί να κάνουν την διάφορα από ένα εμπορικό.
Εχεις π.μ.
 
Σπύρο συγνώμη άλλα τώρα είδα την ερώτηση σου....για κάποιο λόγο το είχα προσπεράσει αυτό το post.
Στην ερώτηση αν διαβάζω κάπου θα σου πω ότι ξεκίνησα την ιδιογομωση αφού διάβαζα ένα χρόνο νύχτα μέρα το http://www.idiogomosi.com.
Γεμίζω δικά μου φυσίγγια την τελευταία πενταετία.
Να είναι όλοι οι κάλυκες 69,4 σταθερά δεν το πιστεύω.....άλλα και να συνέβαινε πάλι θα τους έκοβα γιατί θα έπρεπε να ρυθ,ιζω κάθε φορά τα στάδια στην A5S που όπως θα ξέρεις δεν είναι και πολύ σοφό.
Άπλα τους κόβω δεν ξαναφρεζαρω.....στο 68,5 μένει λίγη φρέζα δεν χάνεται τελείως.
Θα τους φρεζάρω μόνο αν θελήσω να γεμίσω 8αστερο γιατί εκεί θέλει κάλο φρεζάρισμα για να εξαλειφθεί η τρυπούλα.
Το όφελος είναι η σταθερότητα....όπως έχω ξαναγραψει μεγάλα πλεονεκτηματα του ιδιογομωτη ειναι το κόψιμο στα 68,5 και ο διαχωρισμός των πτερυγίων του συγκεντρωτηρα...δεν μιλάμε για setup και κόντρα δόσεις μιλάμε για δυο απλα πραγματάκια που μπορεί να κάνουν την διάφορα από ένα εμπορικό.
Να θεσω τον εξης προβληματισμο μου....ρυθμιζοντας τον καλυκοκοφτη σου στο 68,5 κοβεις ολους αναξαρτητως τους καλυκες στο 68,5 η για να το επιτυχεις αυτο αλλαζεις την ρυθμιση στον καλυκοκοφτη σου??? απο καλυκα μιας εταιρειας σε αλλη!!!!
 
Σπύρο συγνώμη άλλα τώρα είδα την ερώτηση σου....για κάποιο λόγο το είχα προσπεράσει αυτό το post.
Στην ερώτηση αν διαβάζω κάπου θα σου πω ότι ξεκίνησα την ιδιογομωση αφού διάβαζα ένα χρόνο νύχτα μέρα το http://www.idiogomosi.com.
Γεμίζω δικά μου φυσίγγια την τελευταία πενταετία.
Να είναι όλοι οι κάλυκες 69,4 σταθερά δεν το πιστεύω.....άλλα και να συνέβαινε πάλι θα τους έκοβα γιατί θα έπρεπε να ρυθ,ιζω κάθε φορά τα στάδια στην A5S που όπως θα ξέρεις δεν είναι και πολύ σοφό.
Άπλα τους κόβω δεν ξαναφρεζαρω.....στο 68,5 μένει λίγη φρέζα δεν χάνεται τελείως.
Θα τους φρεζάρω μόνο αν θελήσω να γεμίσω 8αστερο γιατί εκεί θέλει κάλο φρεζάρισμα για να εξαλειφθεί η τρυπούλα.
Το όφελος είναι η σταθερότητα....όπως έχω ξαναγραψει μεγάλα πλεονεκτηματα του ιδιογομωτη ειναι το κόψιμο στα 68,5 και ο διαχωρισμός των πτερυγίων του συγκεντρωτηρα...δεν μιλάμε για setup και κόντρα δόσεις μιλάμε για δυο απλα πραγματάκια που μπορεί να κάνουν την διάφορα από ένα εμπορικό.
Για το κοψιμο στα πτερυγια του συγκεντρωτηρα εαν ειναι φτηνιαρικοι,ναι συμφωνω οτι πρεπει να προκοβουμε τα πεταλα γιατι αυτα τα ανακυκλωμενα πλαστικα που χρησιμοποιουν δεν εχουν ομοιογενεια στη δομη τους και λειτουργουν αλλοπροσαλα.Ενω αντιθετα τα βυσματα του GUALANDI δεν εχουν τετοια θεματα!!Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι πρεπει να προσαρμοσω τα σεταπ μου σε μια εκ των προτερων ρυθμισμενη μηχανη,ενω για μενα το σωστο ειναι το αντιθετο!!Μου θυμιζει κατι σαν το, αντι να παει ο Μωαμεθ στο βουνο,παει το βουνο στον Μωαμεθ.....Εξαλου δεν θεωρω την ιδιογομωση,αντιγραφη ,ξεπατητουρα, αλλα μια συνεχη αναζητηση!!Αραγε οι μεγαλες επαγγελματικες μηχανες,γιατι αυτες προσπαθουμε να αντιγραψουμε,ρυθμιζονται μονο μια φορα και τελος.....δεν το νομιζω...καθε σεταπ εχει τα δικα του..αυτη ειναι η δικη μου αποψη ,δεν προσπαθω να την επιβαλλω,απλα την καταθετω για προβληματισμο!!Φιλικα Σπυρος.Υ,Γ Στο οκταστερο θελει μπουκωμα το μαχαιρι ,αλλη ρυθμιση απο το εξαστερο,εαν μαλιστα ειναι σκληρο το πλαστικο του καλυκα θελει και καλο φρεζαρισμα!!
 
Αν οντως παιζει και αυτο,σημαινει διαφορα στα κυαθια ,διαφορα στην ογκομετρια,η κανω λαθος?????ΔΟΥΛΕΥΟΝΤΑς τον καλυκοκοφτη με τον αποστατη τη βιδα.....εννοω!!
Έτσι είναι Σπύρο!!
Αν έχεις ρυθμίσει τν καλυκοκόπτη σου να κόβεις κάλυκες Cheddite που το εργοστασιακό τους ύψος είναι 68,9,ενώ έπειτα κόψεις Fiocchi ο οποίος είναι στα 69.2....τότε θέλει σήκωμα.
 
Για το κοψιμο στα πτερυγια του συγκεντρωτηρα εαν ειναι φτηνιαρικοι,ναι συμφωνω οτι πρεπει να προκοβουμε τα πεταλα γιατι αυτα τα ανακυκλωμενα πλαστικα που χρησιμοποιουν δεν εχουν ομοιογενεια στη δομη τους και λειτουργουν αλλοπροσαλα.Ενω αντιθετα τα βυσματα του GUALANDI δεν εχουν τετοια θεματα!!Αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι γιατι πρεπει να προσαρμοσω τα σεταπ μου σε μια εκ των προτερων ρυθμισμενη μηχανη,ενω για μενα το σωστο ειναι το αντιθετο!!Μου θυμιζει κατι σαν το, αντι να παει ο Μωαμεθ στο βουνο,παει το βουνο στον Μωαμεθ.....Εξαλου δεν θεωρω την ιδιογομωση,αντιγραφη ,ξεπατητουρα, αλλα μια συνεχη αναζητηση!!Αραγε οι μεγαλες επαγγελματικες μηχανες,γιατι αυτες προσπαθουμε να αντιγραψουμε,ρυθμιζονται μονο μια φορα και τελος.....δεν το νομιζω...καθε σεταπ εχει τα δικα του..αυτη ειναι η δικη μου αποψη ,δεν προσπαθω να την επιβαλλω,απλα την καταθετω για προβληματισμο!!Φιλικα Σπυρος.Υ,Γ Στο οκταστερο θελει μπουκωμα το μαχαιρι ,αλλη ρυθμιση απο το εξαστερο,εαν μαλιστα ειναι σκληρο το πλαστικο του καλυκα θελει και καλο φρεζαρισμα!!
Δεν υπάρχει σωστό και λάθος...εγώ κρατάω σταθερό τον παράγοντα μηχανή στις ρυθμίσεις της και τροποποιώ το φυσσιγι εσωτερικα....
Επίσης ο ψυχαναγκασμος μου δεν μου επιτρέπει να μην έχω τέλειο αποτέλεσμα εμφανισιακά στο κλείσιμο του φυσιγγίου.
Παίζει και αυτό πολύ μεγάλο ρόλο πιστεύω στην ψυχολογία μας.
 
Να θεσω τον εξης προβληματισμο μου....ρυθμιζοντας τον καλυκοκοφτη σου στο 68,5 κοβεις ολους αναξαρτητως τους καλυκες στο 68,5 η για να το επιτυχεις αυτο αλλαζεις την ρυθμιση στον καλυκοκοφτη σου??? απο καλυκα μιας εταιρειας σε αλλη!!!!
Μαχαμ και cheddite είναι πολύ κοντά το αποτέλεσμα όποτε δεν χρειάζεται επαναρυθμιση...
Δεν έχεις χρησιμοποιησει ποτέ καλυκοκοφτη στα φυσίγγια σου?
 
Έτσι είναι Σπύρο!!
Αν έχεις ρυθμίσει τν καλυκοκόπτη σου να κόβεις κάλυκες Cheddite που το εργοστασιακό τους ύψος είναι 68,9,ενώ έπειτα κόψεις Fiocchi ο οποίος είναι στα 69.2....τότε θέλει σήκωμα.
Δεν είναι στο ύψος του πλαστικού... όσο βρει παραπάνω ο καλυκοκοφτης από 68.5 κόβει... το θέμα είναι στο πυθμενιο του κάλυκα.....
 
το θέμα είναι στο πυθμενιο του κάλυκα.....
Έτσι ακριβώς....η βίδα ακουμπά στην ουσία ακριβώς επάνω στο καψούλι....έτσι δν είναι;;;;
Άρα το καψούλι π.χ 616 είναι πιο ογκόδες από το cx2000.....αυτό βλέπω...εξού και αυτή η μικρή διαφορά....έτσι δν είναι;;
 
ΜΒ*32 cx2000 1.80Χ34 DRAGO 20 Νο 6 5σταδια 6αστερο 57mm 405m/s

Δοκιμη σε χαρτονι 1χ1
Δυστυχώς η δοκιμή έγινε off season και όχι στις συνθήκες που θα ηθελα.
Επικρατούσε ηλιοφάνεια με 15βαθμους θερμοκρασία και 50% σχετική υγρασία.
New Doc 2020-03-11 18.32.46_2 (1).jpg
 
Μαχαμ και cheddite είναι πολύ κοντά το αποτέλεσμα όποτε δεν χρειάζεται επαναρυθμιση...
Δεν έχεις χρησιμοποιησει ποτέ καλυκοκοφτη στα φυσίγγια σου?
Δημητρη μου γεια και παλι.... δεν χρησιμοποιω καλυκοκοφτη,φτιαχνω τις ρυθμισεις μου και αφηνω περι τα 12mm ελευθερου χωρου αναλογα με τη συμπιεσιμοτητα του βυσματος..(+/_)0,5mm!!Aν οι καλυκες μου ειναι 69,40 μετα τη χρηση του Γ' ΣΤΑΔΙΟΥ το υψος μου πρεπει να ειναι 58,30 και το τελικο μετα το ρελιασμα 58,00mm.H διαφορα υψους ρελιασμενο με αρχικο ειναι περι τα 11,5 mm!Το βαθος του ρελλου μου ειναι περι το 1,70/1,80mm με στροφειο C&P T2.Aν θελω να κλεισω με πολυ σκληρο βυσμα τυπου FIBER υπολογιζω το ελευθερο χωρο στα 13mm.Αν το αρχικο υψος του καλυκα ειναι 68,50 παλι μετα το Γ'ΣΤΑΔΙΟ το υψος μου ειναι 58,3 με τελικο υψος 58,00mm μετα το ρελιασμα με C&P T1X1 με βαθος ρελιου 1,20/1,30 mm!H διαφορα υψους ,αρχικο-τελικο την υπολογιζω στο 10,5mm και ο ελευθερος χωρος που αφηνω ειναι περι τα 11,00mm (+/-)0,5 αναλογα την ανοχη του βυσματος.Δεν κλεινω ποτε κατω απο 57,5 maximum γιατι τα πραγματα ξεφευγουν,απο θεμα πιεσεων εννοω με οτι αυτο συνεπαγεται!!!!Αν ειχα προσβαση σε βλητικο σταθμο τα πραγματα θα ηταν αλλιως ,αλλα μην εχοντας τετοια δυνατοτητα το 57,5 το εχω σαν ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ!!!!Η στατικη πιεση που δινω στο βυσμα ειναι περι τα 2-3 κιλα,για να εξαλειφω τον αερα απο τα ψυλλιδια της πυριτιδος!!!Το Γ' ΣΤΑΔΙΟ με τον τροπο που δουλευει,με οδηγει στη σωστη διαδικασια!!!Ο οδηγος η μπουσουλας σε αυτο ειναι το <<πανωσηκωμα>>του κωνικου αστεροειδους που διαμορφωνει το Γ'ΣΤΑΔΙΟ.Οσο πιο <<μυτερο>> τοσο <<λαθος>> ειμαστε,απο τη σωστη διαδικασια,πρεπει το πυραυλακι να ειναι σχεδον επιπεδο!!!!!Ολα αυτα που αναφερω ειναι τα λεγομενα ενος εξαιρετικου ιδιογομωτη,που εγω θεωρω οτι ειναι πολυ σωστα!!!!
 
ΜΒ*32 cx2000 1.80Χ34 DRAGO 20 Νο 6 5σταδια 6αστερο 57mm 405m/s

Δοκιμη σε χαρτονι 1χ1
Δυστυχώς η δοκιμή έγινε off season και όχι στις συνθήκες που θα ηθελα.
Επικρατούσε ηλιοφάνεια με 15βαθμους θερμοκρασία και 50% σχετική υγρασία.
View attachment 10559
Να μας πει ο Αρης απο την Καλαματα την αποψη του,που εχει μεγαλη εμπειρια στην συγκεκριμενη πυριτιδα!!!Εγω ειμαι της γνωμης οτι ειναι πολυ πιεσμενο γιαυτο και δεν εχει κεντρο η ντουφεκια,εχει ανοιξει πολυ ,ειναι σαν κυλινδρος!!!Δοκιμασε το με Ζ2Μ21 στα 57,5 mm, πιστευω οτι θα δεις αλλη ντουφεκια!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top