Συμβουλές και συνταγές ιδιογόμωσης - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Ο πιο ασταθής παράγοντας σήμερα είναι τα καψούλια.... και δε μπορείς να κανεις τίποτα και γιαυτο... μέσα στο κουτί κατά 99% είναι όλα διαφορετικά...
Αλλού θέλω να καταλήξω Γιώργο. Προσωπικά από αυτά που έχω δει το καλύτερο καψύλι για εμένα είναι το 688 αλλά έχει αρκετές αφλογιστίες. Όχι κάτι τραγικό αλλά έχει. Αντίθετα το cx2000 δεν μου έχει κάνει ποτέ και το δούλευα για πολλά χρόνια παντού. Αν λοιπόν οι αφλογιστίες είναι το μέτρο σταθερότητας τότε προσωπικά δεν με πειράζει να χρησιμοποιώ ένα μη σταθερό καψύλι. Αν όμως υπάρχει και κάποιο άλλο μέτρο σταθερότητας το οποίο επηρεάζει την απόδοση και κυρίως την ασφάλεια του φυσιγγιού τότε αλλάζει το πράγμα.
 
Σπύρο την σταθερότητα ενός καψουλιού την μετράμε από τις αφλογυστίες μόνο;
Και βεβαια οχι Βασιλη,αλλα η αφλογιστια για μενα ειναι πολυ σοβαρος λογος,που κλονισε την εμπιστοσυνη μου....και δεν ηταν μια η δυο φορες αλλα πολυ περισσοτερες!!!!Ισως να εφταιγε η παρτιδα,γιατι ειχα παρει κιβωτιο<18000> τεμαχια αν θυμαμαι καλα,αλλα σταματησα να τα πολυχρησιμοποιω, παρα μονο σε φυσιγγια για τσιχλες,που δεν με πειραζει μια αφλογιστια!!!!Για να τα αγορασω σημαινει οτι τα εκτιμουσα, αλλα αμα καεις στο χυλο,φυσας και το γιαουρτι....Φιλικα Σπυρος.Υ.Γ Πριν απο λιγο ανακοινωθηκε και ο πρωτος θανατος στο Νοσοκομειο Ζακυνθου!!!
 
Last edited:
Αλλού θέλω να καταλήξω Γιώργο. Προσωπικά από αυτά που έχω δει το καλύτερο καψύλι για εμένα είναι το 688 αλλά έχει αρκετές αφλογιστίες. Όχι κάτι τραγικό αλλά έχει. Αντίθετα το cx2000 δεν μου έχει κάνει ποτέ και το δούλευα για πολλά χρόνια παντού. Αν λοιπόν οι αφλογιστίες είναι το μέτρο σταθερότητας τότε προσωπικά δεν με πειράζει να χρησιμοποιώ ένα μη σταθερό καψύλι. Αν όμως υπάρχει και κάποιο άλλο μέτρο σταθερότητας το οποίο επηρεάζει την απόδοση και κυρίως την ασφάλεια του φυσιγγιού τότε αλλάζει το πράγμα.
Φιλε συμπτωσεις.....επειδη και εγω χρησιμοποιω το 688,οπως ολοι μας αλλωστε,δεν μου ετυχε με το συγκεκριμενο,περιπτωση αφλογιστιας!!!!
 
Φιλε συμπτωσεις.....επειδη και εγω χρησιμοποιω το 688,οπως ολοι μας αλλωστε,δεν μου ετυχε με το συγκεκριμενο,περιπτωση αφλογιστιας!!!!
Κι εμένα ποτέ το 688,ούτε το 686 ούτε το 2000 μερικές φορές στα 616 σίλβερ τα χύμα για καψούλωμα,όχι σε έτοιμους Φιόκι
 
Αλλού θέλω να καταλήξω Γιώργο. Προσωπικά από αυτά που έχω δει το καλύτερο καψύλι για εμένα είναι το 688 αλλά έχει αρκετές αφλογιστίες. Όχι κάτι τραγικό αλλά έχει. Αντίθετα το cx2000 δεν μου έχει κάνει ποτέ και το δούλευα για πολλά χρόνια παντού. Αν λοιπόν οι αφλογιστίες είναι το μέτρο σταθερότητας τότε προσωπικά δεν με πειράζει να χρησιμοποιώ ένα μη σταθερό καψύλι. Αν όμως υπάρχει και κάποιο άλλο μέτρο σταθερότητας το οποίο επηρεάζει την απόδοση και κυρίως την ασφάλεια του φυσιγγιού τότε αλλάζει το πράγμα.
Όχι bill δεν είναι η αφλογιστία μέτρο σταθερότητας.... όταν μετράς σταθερότητα πχ μετράς ταχύτητα του καψουλιού και χίλιους άλλους παράγοντες.. η αφλογιστία δε μπορεί να μετρηθεί αφού δεν έσκασε ποτε το καψουλι απλά είναι κατασκευαστικό λάθος.. η σταθερότητα μετριέται όταν κάτι λειτουργεί όπως είναι φτιαγμένο να λειτουργεί και κατά ποσό σταθερά και επαναλάβανομενα το κάνει βάση τον στάνταρ με τα οποία έχει κατασκευαστεί... πιο απλά όταν το 2000 έχει κατασκευαστεί να έχει ταχύτητα 355 ms θα ήταν σταθερό όταν όλες οι ταχύτητες του ήταν γύρω από αυτήν την τιμή.. ή πχ ο χρόνος καύσης του η το σχήμα φλόγας του... από τα πιο σταθερά το 2000 τα προηγούμενα χρόνια..αλλά πλέον έφυγε από την κλίμακα που ήταν αρχικά κατασκευασμένο και πήγε προς τα πάνω σαν το 616 το κόκκινο όμως....
 
Last edited:
Εμένα τις περισσότερες φορές μου έχει τύχει αφλογιστία σε εμπορικά φυσίγγια με cx2000...όπως και σε 3-4 ιδιογόμωσης.
Σε Nobel Sport πολύ ελάχιστες...ίσως 1-2 φορές.
Σε Fiocchi ποτέ ως τώρα....μάλιστα με τη νέα σεζόν στην ιδιογόμωση σκέφτομαι να ρίξω τν κλήρο στους Fiocchi κ λιγότερο στους cx2000....
 
Μην εξεταζουμε μονο την αφλογιστια σε εναν τυπο καψουλιων γιατι μπορει περα απο την κατασκευαστικη αστοχια μιας παρτιδας απο το εργοστασιο κατασκευης παιζει ρολο και το ελατηριο και η βελονα και το κλεισιμο του οπλου κ.ο.κ Το lot μιας πυριτιδας ερχετε σε αμεση συναρτηση με την χρονολογια κατασκευης και διαθεσης καψουλιων που θα την αναψουν. Παραδειγμα που θα αναφερω ενα lot της gm3 ταιριαζε απολυτα με τα cx 2000 και προπερσυνο lot της gm3 που πρασινιζε λιγο περισσοτερο και φιλοι την ελεγαν πρασινοπυριτιδα για να πειραζουμε φιλο που ειχε παρει 8 κιλα απο μικρο μαγαζι στην Αθηνα ηθελε μετα απο δοκιμες το 688 και το 616 silver. Σημερα καιγεται στα πιατακια για να φευγει. Αυτο που τηρω με ευλαβια ειναι οταν βρισκω ενα λοτ που μου κανει με το ταδε καψουλι φροντιζω για ποσοτητα και απ τα δυο υλικα απ το ΙΔΙΟ μαγαζι...ο νοων νοειτο.
 
Τι να πω και εγώ που στα δέκα που είχα στην τσέπη τα τρία που πήρα έκαναν αφλογιστία πάνω σε μπεκάτσα την ιδια μέρα.
ειχα ξέχασει να τα αλλάξω όταν γέμιζα και την πάτησα πανηγυρικά. Να μη σας πω για το ψυχολογικό σοκ που έπαθα.
 
Μην εξεταζουμε μονο την αφλογιστια σε εναν τυπο καψουλιων γιατι μπορει περα απο την κατασκευαστικη αστοχια μιας παρτιδας απο το εργοστασιο κατασκευης παιζει ρολο και το ελατηριο και η βελονα και το κλεισιμο του οπλου κ.ο.κ Το lot μιας πυριτιδας ερχετε σε αμεση συναρτηση με την χρονολογια κατασκευης και διαθεσης καψουλιων που θα την αναψουν. Παραδειγμα που θα αναφερω ενα lot της gm3 ταιριαζε απολυτα με τα cx 2000 και προπερσυνο lot της gm3 που πρασινιζε λιγο περισσοτερο και φιλοι την ελεγαν πρασινοπυριτιδα για να πειραζουμε φιλο που ειχε παρει 8 κιλα απο μικρο μαγαζι στην Αθηνα ηθελε μετα απο δοκιμες το 688 και το 616 silver. Σημερα καιγεται στα πιατακια για να φευγει. Αυτο που τηρω με ευλαβια ειναι οταν βρισκω ενα λοτ που μου κανει με το ταδε καψουλι φροντιζω για ποσοτητα και απ τα δυο υλικα απ το ΙΔΙΟ μαγαζι...ο νοων νοειτο.
Φετος διαπιστωσα σε δοκιμες σε διατρηση σε ταχυτητα οτι το 686 εχει ερθει πολυ κοντα στο cx2000 η το αντιθετο. Μηπως καποιος φιλος το παρατηρησε για να το επιβεβαιωσει?
Αυτο που παρατηρησα εγω φιλε ειναι το εξης...αρκετοι φιλοι γεμιζαμε την Α1 με 686 αρκετα χρονια μπορω να πω..ωσπου πριν δυο χρονια αρχισαμε ολοι να παρατηρουμε πολλα αιματα στα πουλια!!Αφου αποκλεισαμε την περιπτωση του να φταιει η μπαρουτη,γιατι ειχαμε και παλιο LOT ,αλλαξαμε καψουλι,πηγαμε στο cx2000,και με αυτο το ιδιο συνεβαινε.Το προβλημα λυθηκε οταν βαλαμε 688!!Συμπερασμα ειναι οτι αφου και το cx2000 συμπεριφερθηκε σαν το 686, μαλλον προς τα κει εχει παει, και οχι προς τα πανω!!!!
 
Τι να πω και εγώ που στα δέκα που είχα στην τσέπη τα τρία που πήρα έκαναν αφλογιστία πάνω σε μπεκάτσα την ιδια μέρα.
ειχα ξέχασει να τα αλλάξω όταν γέμιζα και την πάτησα πανηγυρικά. Να μη σας πω για το ψυχολογικό σοκ που έπαθα.
Εγω στη θεση σου θα πηγαινα να παιξω LOTTO!!!!!!!!
 
Δηλαδή σύμφωνα με τα γραφόμενά σας το CX2000 ήταν ένα "ΤΑΚ" πιο δυνατό από το 686...;;;
Ενώ τώρα είναι ισοδύναμα;;
Kωστα ο πινακας ισχυως των καψουλιων οπως τον δινουν οι Γαλλοι....τωρα τι παιχνιδια παιζονται απο παρτιδα σε παρτιδα μονο αυτοι το ξερουν!!!
 

Attachments

  • 20200311_154510.jpg
    20200311_154510.jpg
    514,3 KB · Προβολές: 67
Kωστα ο πινακας ισχυως των καψουλιων οπως τον δινουν οι Γαλλοι....τωρα τι παιχνιδια παιζονται απο παρτιδα σε παρτιδα μονο αυτοι το ξερουν!!!
Το UEE-G της ΡΙΟ πιο αδύναμο από το 2000 και περίπου ίδιο με το 686;;;; Ούτε μια στο εκατομμύριο... επισης πρέπει να είναι πολύ παλιός από τότε έχουν αλλάξει 50 φορές και ακόμα αλλάζουν..:
 
Το UEE-G της ΡΙΟ πιο αδύναμο από το 2000 και περίπου ίδιο με το 686;;;; Ούτε μια στο εκατομμύριο... επισης πρέπει να είναι πολύ παλιός από τότε έχουν αλλάξει 50 φορές και ακόμα αλλάζουν..:
Εννοεις οτι αλλαζουν οι εταιρειες την ισχυ στα καψυλια τους ??? εχεις καποιο νεωτερο πινακα να αναρτησεις σε παρακαλω για να εχουμε μια πιο προσφατη ενημερωση!!!!Ευχαριστω...
 
Το UEE-G της ΡΙΟ πιο αδύναμο από το 2000 και περίπου ίδιο με το 686;;;; Ούτε μια στο εκατομμύριο... επισης πρέπει να είναι πολύ παλιός από τότε έχουν αλλάξει 50 φορές και ακόμα αλλάζουν..:
Αυτο που εγω γνωριζω,ειναι οτι το UEE piston θεωρειται ισχυροτερο και απο το 688!!!!Δεν ετυχε ομως να πεσει στην αντιληψη μου,καποιος επισημος πινακας που να το αναφερει.....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top