Συμβουλές και συνταγές ιδιογόμωσης Αρχείο

  • Thread starter Thread starter Vasilis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Not open for further replies.
Οχι την παρα πολυ παλια....οι δοσολογίες που έδωσα, ειναι απο τη JK6/B της Cheddite όταν αγόρασε τα δικαιώματα απο τη Σουηδική εταιρεία.
Βρείκα κι αυτό...

View attachment 83133
Εχω ενα κιλό από την παλιά αλλά θα ψαχτω αργότερα
 
CX 2000,12-70.
1.65x30-giovani 24 η vz 23-57,7mm.
1.70 x32 -gualandi 22-57,7.
1.80x34-giovani 20-57,7.

Το ύψος κυαθιου μπορεί να διαφοροποιηθεί αναλόγως του μεγέθους σκαγιων.
Η πρώτη ενδείκνυται για σκάγια #8.5-9-9.5-10.
Η δεύτερη για #7-7.5-8.
Η τρίτη για #5-6.
Την παλιά (δεκαετία του 80) την γέμιζα σε κάλυκα 12/67 καψουλι 616 2,10x34 με χαρτάκι πάνω στην πυρίτιδα Ντιάνα και φελλό 4 χιλιοστά ρελι παραδοσιακό στα 62 χιλιοστά........ Αυτό για νούμερα 7 και 8 για περδικα και μπεκάτσα αντίστοιχα και τον χειμώνα 2,20x33 σε νούμερο 5 και 6........
Το ρελι με χαρτάκι χοντρό η δύο χαρτάκια μαζί.........
 
Last edited:
Καμία σχέση δεν έχει η γνήσια jk6 bofors με την jk6 που διένειμε τα τελευταία χρόνια η chedditte η οποία είχε αναλάβει την εμπορία της. Και ενώ η παραγωγή bofors είχε σταματήσει από χρόνια η chedditte πουλούσε < jk6> μέχρι που η bofors εξαγοράστηκε και η chedditte μη έχοντας πλέον το αλοθι άλλαξε την ονομασία σε ch6 και συνεχίζει έως τώρα. Μία τυπική μαϊμουδια δηλαδή, και μάλιστα από μία εταιρία που ποτέ δεν παρήγαγε πυριτιδες.
 
Όχι Κώστα, τις παραγγέλνει στην νόμπελ σπορ με το χρώμα , διαστάσεις φυλλιδιων και προοδευτικότητα που θέλει και τις εμπορεύεται με το όνομά της. Και στην Ευρώπη και στην Αμερική έχουν μείνει ελάχιστοι παραγωγοί πυριτιδων που πωλούν σε άλλους που απλά βάζουν την επωνυμία τους. Σαν κάτι αγροτικά που ενώ είναι τα ίδια, το ένα λέγεται ford το άλλο mazda κλπ.
 
αν εχω μετανοιώσει για κατι ειναι που δεν καβατζωσα sp8 η πυρίτιδα !!οποιος εχει ας δοκιμασει με 688 ×2,5 tubok 42γρ νουμ1+ 1,2 γρ πλαστικό μπαφερ,στα 57,7 8αστερο με στροφιο λαναρα και κετρικη.
Ποιος συγκεντρωτήρας είναι ο tubok?
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top