Τι σημαίνει "καλή κάννη";

Απο οτι διαβάζω εχετε περισσοτερες γνωσεις κάποιοι από μένα τουλαχιστον ειλικρινά.Σας γράφω για να βοηθήσω όταν έφτιαξα κωνο στη σεντρο σε καποια φυσιγγια μου εκανε θέμα επαναφοράς πως εξηγείται?
Ελαφρές, μέτριες ή και βαριές γομώσεις ?
Να υποθέσω ότι πριν δεν είχες πρόβλημα σε κανένα φυσίγγι ?
 
Φανη σίγουρα η κίνηση του κλείστρου δεν σταματάει στο ξεκλείδωμα , συνεχίζει να κινείται , χωρίς όμως την ώθηση ( βοήθεια ή συνδρομη) απο τα αερια δεν θα λειτουργουσε , παρα μονο εντελώς περιστασιακα . Βασίλη δυστυχώς δεν εχω κατι σχετικό. Ειχα και εγω την δικη σου εντύπωση μεχρι που διαβασα σε ενα ιταλικό περιοδικό γυρω στο 1985 άρθρο του ίδιου του Civolani ου εξηγούσε τις φάσεις λειτουργίας του μηχανισμού.
Το πείραμα λοιπόν είναι το εξής.
Άδειος κάλυκας στην θαλάμη, τράβηγμα το κλείστρου προς τα εμπρός, όσο πάει (4-5mm) και ξαφνική απελευθέρωσή του.
Θα κάνει την επαναφορά ?
Χωρίς καμία εκπυρσοκρότηση, πίεση αερίων κτλ.

Εγώ ΔΕΝ είμαι εθελοντής αν κρίνω από την δύναμη που χρειάζεται το ελατήριο αδράνειας να συμπιεστεί 4-5mm :)
 
Απο οτι διαβάζω εχετε περισσοτερες γνωσεις κάποιοι από μένα τουλαχιστον ειλικρινά.Σας γράφω για να βοηθήσω όταν έφτιαξα κωνο στη σεντρο σε καποια φυσιγγια μου εκανε θέμα επαναφοράς πως εξηγείται?
Πολυ σχετικο αν έχουμε ή δεν έχουμε, Γιάννη αν μονο εξαιτίας του κώνου μπλοκάρει έχει πτώση των πιεσεων στον κωνο και ισως διαφυγες αεριων . Αν μπορείς γραψε βάρος οπλου μήκος κανης , τι πελμα φοραει διαστάσεις κωνου θαλαμης και κανης. Πιθανον να διευρυνε και την θαλαμη. Το παρακανα στο γράψιμο σήμερα συγνωμη ..
 
Λευτέρη σε ξαναρωτάω, γιατί το θέμα με ενδιαφέρει.
Είναι δική σου υπόθεση αυτή (ότι δηλαδή για να κάνει επαναφορά ένα λειόκανο αδράνειας απαιτείται πίεση στην κάνη) ή το έχεις διαβάσει κάπου ?
Επισύναψε το κείμενο ή δώσε link.
Ίσως να κάνω εγώ λάθος ... ίσως όχι. Σίγουρα δεν τα ξέρω όλα ...

Το video αυτό το έχω ξαναποστάρει.
Δες την κίνηση του καπνού όταν μπορεί να διαφύγει.
Σου φαίνεται να υπάρχει πίεση στην κάνη ?

Δεν υπάρχει πίεση στην κάννη την ώρα που αποσυμπιεζεται το ελατήριο απανενταξεις.
 
Ότι οι κάτω στοιβάδες σκαγιων πάνε μπροστά ❓με αυτό συμφωνείς❓
ΑΝ τα σκάγια εχουν ίδια διάμετρο και μικρή ή καθόλου παραμόρφωση ναι , τους. ανοίγουν τον δρόμο στο πρωτο μετρο τα μπροστινά.
 
Στα benelli το κλειστρο εχει ενα χοντρο ελατηριο, ποτε συμπιεζεται αυτο και πως;Φανταζομαι λογω αδρανειας το πισω κοματι του κλειστρου με την εκπυρσοκροτηση πιεζει το ελατηριο και οταν πεσει η πιεση το ελατηριο με την εκτονοση του ξεκλειδωνει και παει πισω το κλειστρο.
 
Στα benelli το κλειστρο εχει ενα χοντρο ελατηριο, ποτε συμπιεζεται αυτο και πως;Φανταζομαι λογω αδρανειας το πισω κοματι του κλειστρου με την εκπυρσοκροτηση πιεζει το ελατηριο και οταν πεσει η πιεση το ελατηριο με την εκτονοση του ξεκλειδωνει και παει πισω το κλειστρο.
https://patents.google.com/patent/US3447417A/en
 
ΑΝ τα σκάγια εχουν ίδια διάμετρο και μικρή ή καθόλου παραμόρφωση ναι , τους. ανοίγουν τον δρόμο στο πρωτο μετρο τα μπροστινά.
Διαφωνώ κάθετα...τα κάτω δέχονται τέτοια πίεση ,που πάνε αδιαβαστα...τα μπροστινά το ίδιο ζόρι....τα μεσαία είναι που φτιάχνουν τον θάνατο κύκλο των 52 εκατοστών ,πάνε δλδ χέρι χέρι με τον καρατζαφ...στο στόχο,τα υπόλοιπα σχηματίζουν Την ουρά της τουφεκιας κ αυτή την περιφέρεια...απορώ πως δεν το γνωριζεις‼️
 
Πολυ σχετικο αν έχουμε ή δεν έχουμε, Γιάννη αν μονο εξαιτίας του κώνου μπλοκάρει έχει πτώση των πιεσεων στον κωνο και ισως διαφυγες αεριων . Αν μπορείς γραψε βάρος οπλου μήκος κανης , τι πελμα φοραει διαστάσεις κωνου θαλαμης και κανης. Πιθανον να διευρυνε και την θαλαμη. Το παρακανα στο γράψιμο σήμερα συγνωμη ..
Το οπλο μπενελι σεντρο 71 εκ με εσωτετικ τσοκ κοντακι στα μετρα μου με σκληρο πελμα κανενα θεμα πριν το κωνο μετα κωνου με 28αρι μου εκανε εμπλοκες δεν ξαναριξα το συγκεκριμενο ο κωνος ειχε γινει σε πασιγνωστο ανθρωπο να πω την αληθεια δεν ξαναριξα και 28αρι εριχνα αλλα γρ γιατι και ολα τα 28 δεν ειναι ιδια αλλα μου κανε θεμα ομως .
 
Διαφωνώ κάθετα...τα κάτω δέχονται τέτοια πίεση ,που πάνε αδιαβαστα...τα μπροστινά το ίδιο ζόρι....τα μεσαία είναι που φτιάχνουν τον θάνατο κύκλο των 52 εκατοστών ,πάνε δλδ χέρι χέρι με τον καρατζαφ...στο στόχο,τα υπόλοιπα σχηματίζουν Την ουρά της τουφεκιας κ αυτή την περιφέρεια...απορώ πως δεν το γνωριζεις‼️
Johnny ακριβώς ετσι οπως λες συμβαίνει συνήθως. Εβαλα ενα ΑΝ. Σε αυτην την περίπτωση μονο.
 
Σκεψου οτι ειχα ριξει και 24 και τα ριχνε πριν την επιμηκυνση τα χα ριξει δοκιμαστικα γιατι τοτε διαφημιζε η μπενελι οτι ειναι το πρωτο αδρανειας που ριχνει 24
 
Πολύ σημαντικός ο βαθμός παραμόρφωσης.
Καθώς τα τελευταία σκάγια προσπερνάν τα μπροστινά, αν έχουμε πολλά παραμορφωμένα θα μένουν πίσω επιβραδύνοντας, όποτε θα μεγαλώνει και η ουρά.
Θα συγκρούονται με αλλα επίσης και θα τα παρεκτρεπουν και εκεινα.

Ότι βοηθάει στην σφαιρικοτητα των σκαγιων ενώ ταξιδεύουν μέσα στην κάννη επιδρά πολύ θετικα στην τουφεκια μας.

Το λέω γιατί συχνά διαβάζω για 1002 παράγοντες όπως τσοκ, μάζα Χ ταχύτητα, διάμετρος σκαγιου αλλά για την διαμόρφωση της κάννης ελάχιστα.
Για τα σκάγια έχω βρει αυτό.

https://www.hunterslife.gr/forums/threads/Η-αξιολογηση-μιας-τουφεκιας.3485/page-6#post-576316

Αν θες την γνώμη μου τα τελευταία είναι πάντα τα πιο παραμορφωμένα και είναι λογικό.
Τα μεσαία και τα πρώτα παίζονται. Εξάλλου καμία γόμωση δεν αποτελείται από πανομοιότυπα σκάγια σε μάζα και σχήμα οπότε είναι λιγάκι θεωρητική η συζήτηση.

Φυσικά και "Ότι βοηθάει στην σφαιρικοτητα των σκαγιων ενώ ταξιδεύουν μέσα στην κάννη επιδρά πολύ θετικα στην τουφεκια μας"
Το θέμα είναι ότι όλες οι κάνες δεν έχουν την ίδια εσωτερική διαμόρφωση και όλες αυτοδιαφημίζονται ότι βγάζουν υπέροχες κατανομές.
Η διαμόρφωση μιας κάνης είναι ο κώνος, ο αυλός και το τσοκ.
Άσε τα αυτογεμή και πάμε στα δίκανα. Σκοπευτικά και ακριβά μιας και είναι πιο προσεγμένα από τα κυνηγετικά.
Βρες τα top10 σκοπευτικά δίκανα και ψάξε για γωνίες κώνων, εύρος αυλών και διαμορφώσεις τσοκ.
Δεν τα ξέρω αλλιώς θα τα έγραφα.
Δεν νομίζω όμως ότι θα βγάλουμε άκρη με αυτά που θα δούμε.
Και όμως όλα τα χρησιμοποιούν πρωταθλητές σκοποβολής που από 1 πιατάκι χάνουν ή παίρνουν τίτλους.
Κάνε το ίδιο στο top10 κυνηγετικών.

Έτσι λοιπόν καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι φροντίζουμε τα σκάγια να είναι σκληρά εξ' αρχής ώστε καμία διαμόρφωση σύγχρονης κάνης να μην μπορεί να τα παραμορφώσει σε βαθμό που θα τα καταστήσει άχρηστα.
 
Last edited:
Το οπλο μπενελι σεντρο 71 εκ με εσωτετικ τσοκ κοντακι στα μετρα μου με σκληρο πελμα κανενα θεμα πριν το κωνο μετα κωνου με 28αρι μου εκανε εμπλοκες δεν ξαναριξα το συγκεκριμενο ο κωνος ειχε γινει σε πασιγνωστο ανθρωπο να πω την αληθεια δεν ξαναριξα και 28αρι εριχνα αλλα γρ γιατι και ολα τα 28 δεν ειναι ιδια αλλα μου κανε θεμα ομως .
Χαμηλότερες αρχικές ταχύτητες από εμένα μετά τον κώνο ... λόγω αύξησης όγκου χώρου καύσης και πιθανής διαφυγής αερίων (κακή έμφραξη βύσματος).
 
Ολα τα αυτογεμη κατω απο ενα οριο δυναμης φυσιγγιου κανουν εμπλοκές. Βασιλη εχεις δικιο σε ολα , αυτο που ειπα στον Jhonny είναι θεωρητικο. Με χαμηλη pmax , καλο αμορτισέρ, αλεύρι στα κατω σκάγια και κατάλληλη γεωμετρία κανης είναι εφικτό να μην έχουμε παραμόρφωση . Δεν τα συνδύασα ολα αυτά αλλα ετσι νομιζω.
 
Θαλαμη 76 μμ κωνος οπως τον φτιαχνει σε ολους πανω απο 5 ποντους
Γιαννη το πιθανότερο νομιζω, είναι πως ξεκινώντας να ανοίγει τον κωνο στο τερμα της θαλαμης < τρώει> λιγο απο την θαλαμη. Ακομα και 0,05 mm να την διευρυνει συν το οτι είναι 76mm, την κάνει πολυ επιρρεπή σε διαφυγή αεριων με αρκετά βύσματα.
 
Back
Top