Το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι

Τα αυτοκίνητα είναι για να μας υπηρετούν έτσι έλεγα κι εγώ..είχα το feroza και δεν με ένοιαζε τίποτα, ούτε λάσπες ούτε κλαδιά το δούλευα λες και ήταν jcb όταν πείρα το duster μετά το τέλος του πρώτου κυνήγιου έψαχνα στον δρόμο βενζινάδικο για να του ρίξω νερό να φύγουν η λάσπες
Και στις δύο περιπτώσεις είχες δίκιο.

Φερόμαστε στο κάθε τι όπως του αξίζει.

Δεν μπορεί να πάρεις ένα αμάξι κούτα και να μη σεβαστείς το ένα καράβι λεφτά που κοστίζει.

Κι αυτό όταν παλιώσει θα του αλλάζεις τα φώτα.

Το ίδιο θα κάνω και εγώ.
 
Τα 2 πιο άβολα: Alfa Romeo MiTo χαμηλωμένο και με πολύ σφιχτή ανάρτηση, πήγαινα βήμα σημειωτον για να μην το διαλύσω πάνω στο βουνό. Αλλά το κορυφαίο ήταν Citroen saxo 1.1, σε τέρμα λασπωμένο δρόμο, κλίση περίπου 6% και φουλ πέτρα!! Αποτέλεσμα: αφού είδαμε και αποειδαμε με τον κολλητό μου, το γυρίσαμε και το αφήσαμε στην άσφαλτο και ξεκινήσαμε μια πορεία περίπου 2 ωρών (όλο ανηφόρα εννοείται) αξημερωτα για να πάμε να πιάσουμε τα καρτερια για τις φασσες!!!
Xαρά στο κουράγιο σας!
 

Στην Κύπρο, 68,5 χιλιαριάκια...
Υπερβολή κατ' εμένα, αλλά ένα όνειρο!
Το πήρε ένας εδώ φετος αλλά αυτός δεν ξέρει τη έχει είναι και κυνηγός πανό από 50 δεν πάει στον δρόμο….ηλικία 70 χρονον .. για μένα αυτά είναι μόνο για φιγούρα που να το πάρεις σε κατσικόδρομους αυτο
 
Το πήρε ένας εδώ φετος αλλά αυτός δεν ξέρει τη έχει είναι και κυνηγός πανό από 50 δεν πάει στον δρόμο….ηλικία 70 χρονον .. για μένα αυτά είναι μόνο για φιγούρα που να το πάρεις σε κατσικόδρομους αυτο
το εχει ενας φιλος...
απλα οτι καλυτερο για κατσικοδρομο...
η αναρτηση ειναι ολα τα λευτα ..
εγω εχω το ρειτζερ...
η διαφορα στην αναρτιση το ραπτορ απλα δεν πεζετε πηγεναμε σε κακο χοματοδρομο με 50 χιλιομετρα και ημασταν σχεδον ακουνιτοι μεσα
μηλαω για το προιγουμενο μοντελο
 
https://kynoclub.gr/2015/10/02/διπλοκάμπινα-και-αγροτικά-ελεύθερα-κ/

https://www.autogreeknews.gr/nea/reportaz-autokinitou/ti-ischyei-telika-gia-tin-agora-agrotikoy

Κάτι παρόμοιο θα ισχύει και για το van.
Ρώτα και τον λογιστή σου ή κάποιον μαντρά, γιατί στην Ελλάδα ζούμε κι η νομοθεσία αλλάζει συνεχώς.

Κι εμένα, δεν μου έχει φύγει ποτέ η επιθυμία,να αποκτήσω μια "κλούβα" σαν κι αυτή.
6b451a0786928a64bc67962936893203.jpg
 
Υπάρχει τρόπος να αποκτήσει ιδιώτης 4χ4 Βαν;
Μπορεις να παρεις οτι θελεις απλα θα το πληρωνεις για τα κυβικα του κανονικα χωρις δηλαδη τις ελαφρινσεις που εχουν τα επαγγελματικα καο τα αγροτικα δλδ τελη για 2500-3000 κυβικα
 
το εχει ενας φιλος...
απλα οτι καλυτερο για κατσικοδρομο...
η αναρτηση ειναι ολα τα λευτα ..
εγω εχω το ρειτζερ...
η διαφορα στην αναρτιση το ραπτορ απλα δεν πεζετε πηγεναμε σε κακο χοματοδρομο με 50 χιλιομετρα και ημασταν σχεδον ακουνιτοι μεσα
μηλαω για το προιγουμενο μοντελο
Αν χαλασει η αναρτηση, ποσο κοστιζει μια καινουργια???
 
Χωρίς να δηλώνεις επαγγελματικό η αγροτικό εισόδημα και να πληρώνεις τα τέλη κυκλοφορίας όπως στα τζιπ, για 2000 κυβικά 680 ευρώ . Πρέπει να το πάρεις καινούργιο ; μπορείς να πάρεις μεταχειρισμένο επαγγελματικό πληρώνοντας τον ΦΠΑ ;Το έχει κάνει κάποιος ; Χωρίς παραθυρακια όλα νόμιμα.
 
Χωρίς να δηλώνεις επαγγελματικό η αγροτικό εισόδημα και να πληρώνεις τα τέλη κυκλοφορίας όπως στα τζιπ, για 2000 κυβικά 680 ευρώ . Πρέπει να το πάρεις καινούργιο ; μπορείς να πάρεις μεταχειρισμένο επαγγελματικό πληρώνοντας τον ΦΠΑ ;Το έχει κάνει κάποιος ; Χωρίς παραθυρακια όλα νόμιμα.
Παναγιώτη,νομίζω μόνο ένας λογιστής θα μπορούσε να βοηθήσει....
 
Αν δεν το πάρετε σε επαγγελματικό η σε αγροτικό φορολειται σαν ιχ... Έχει δηλαδή τεκμήρια διαβίωσης, κανονικά τέλη κυκλοφορίας κ ενδεχομένως ανάλογα τα κυβικά κ την χρονολογία φόρο πολυτελούς διαβίωσης...
Νομίζω πως μόνο σαν επαγγελματικό η αγροτικό βόλευει η αγορά του στην Ελλάδα.... Εκτός κ αν ο κάτοχος έχει λύσει το πρόβλημα της ζωής τού...
 
Back
Top