Το κατάλληλο αυτοκίνητο για κυνήγι

Δεν μπορείς να τα έχεις όλα δυστυχώς το 17,5 το θεωρώ λίγο σε σχέση με το 20,5 στην απλη και 22,0 στην 4χ4 του duster. Σίγουρα το vitara ποιο ποιοτικό αλλα και τα συστήματα του duster τα φοράνε τα ίδια τα Ρενό και τα Nissan άλλωστε από τον Ιουλιο του 2024 πρέπει να έχουν υποχρεωτικά κάποια πράγματα όπως cruise control adaptive,lane assist,αυτόματο σταμάτημα και κάποια άλλα οπότε καλά είναι πριν κοιτάξουμε για καινούριο να τα δούμε αυτά γιατί μερικές προσφορές είναι για αυτοκίνητα που δεν έχουν αυτά τα συστήματα.
Δεν ξέρω αν φοράει σίγουρα τα ίδια ηλεκτρονικά συστήματα με renault και nissan , και δεν ξέρω και ο νέος τρικιλνδρος κινητήρας αν χρησιμοποιήται και αλλού...μιλάω για την τετρακίνητη έκδοση με τον 1200 κινητήρα
 
Το ρώτησα και αυτό, ακόμα και διαφορετική διάσταση ελαστικού να βάλεις, από αυτή του κατασκευαστή, χάνεις 5ετη εγγύηση.

Ένα διλιτρο subaru με λίγα χλμ του 23 έχω βρει, πολύ τούμπανο, αλλά όσο και αν λέει για υβριδική υποβοήθηση, θα καίει τον κώλο του
Εγώ Λαυρέντη το 2004 είχα ένα RAV-4, είχε 17 πόντους ύψος και ειλικρινά δεν βρήκα δυσκολία πουθενά, απλά όταν είσαι φορτωμένος με κόσμο και πράγματα δεν κάνεις ή δεν μπαίνεις σε υπερβολές. Για off road διαδρομές σε χώμα, λάσπη, χιόνι θα είσαι οκ, εξάλλου κανένα τζιπ αυτής της κατηγορίας δεν είναι για υπερβολές, ένα καλό 50/50 λαστιχάκι θες και πέρασες...
 
Αυτοκίνητα για όποιον διατίθεται να πληρώνει τέλη , Subaru forester, 2000 ,vitara του 2006 αυτό το καλούπι εννοώ, με υγραέριο,κατανάλωση μικρομεσαίου και πάνε παντού με 50/50 λάστιχα και 4 προσθήκες ύψους .Και έχεις χώρους ,αξιοπιστία ,κοντές σχέσεις άνετο ταξίδι κτλ.Αλλα και κάθε Χριστούγεννα 630€..Ολα τα υπόλοιπα θα σε πάνε και αυτά αλλά αν χρειαστείς το ιδιαίτερο χωρίς αργά δε πας .
 
Δεν ξέρω αν φοράει σίγουρα τα ίδια ηλεκτρονικά συστήματα με renault και nissan , και δεν ξέρω και ο νέος τρικιλνδρος κινητήρας αν χρησιμοποιήται και αλλού...μιλάω για την τετρακίνητη έκδοση με τον 1200 κινητήρα
Τα ιδια ακριβως φοραει.Τον ιδιο κινητηρα προς το παρον τον φοραει το Renault Arkana, τους προηγουμενους κινητηρες βενζινη και πετρελαιο τους φοραει και η Mercedes στην σειρα Α, με καποια βελτιωση στην ιπποδυναμη.
 
Το νέο μου όχημα..... παλικάρι βγήκε το pandaki στο 3ημερο στην Ήπειρο, εννοείται με σύνεση και λογική γιατί δεν είναι σαμουράι. Φυσικά diesel και μικρές διαστάσεις, ο λόγος που το επέλεξα; Έχω θέμα χώρου στο πάρκινγκ στο χωριό και μ'εχει βολεψει πολλή. Οικονομικό, ευέλικτο και με το μπλοκέ που βοηθάει λίγο αν χρειαστεί. Στην Εγνατία με 120-130 πήγαινα άνετα και ξεκούραστα για το αμάξι, ποτέ δεν ήμουν λάτρης της ταχύτητας, ας φτάσω και μισή ώρα αργότερα. View attachment 93282
ωραία πηνακιδα.....
αλα ρε συ εχεις προβλημα χόρου στο χωριο;;;;;;;;;
 
Και γω σκέφτομαι για αμάξι...είδα και οδήγησα το duster, δεν τρελάθηκα και πολλά καινούργια συστήματα για την ρουμανογαλλική εταιρία, οπότε δε νομίζω να το εμπιστευτώ.. προς το παρόν τουλάχιστον.

Το βιταρα επίσης το οδήγησα, καλύτερη οδική συμπεριφορά από duster, αλλά μόνο 17.5 πόντους αποσταση απο το εδαφος..

Δυστυχώς πλέον δεν υπάρχουν πολλές επιλογές σε τετρακίνητα και οι περισσότερες κοστίζουν ακριβα
Nα παρς μπλαρ Εσυ δε βαζ μυαλό
 
εάν καποιος έχει τη δυνατότητα και πάει σε αγροτικό τετράπορτο απλα δεν καθεται μετά σε άλλο αμάξι ...
και μηλάω για τα καινούργια απο το 14 με 15 και μετά..
Όλα είναι σχετικά γιατί είναι πολύ μεγάλου όγκου και θα έρθει η στιγμή που θα τους κάνεις ζημιά.
 
suzuki jimny σκαρφαλώνει σαν κατσίκι ,πάει παντού ,είναι value for money
Συμφωνώ αλλά το κλασικό δε ξέρω το νέο είναι για μετρίου αναστήματος εγώ αν μπω μέσα θα βγω μετά κατευθείαν για τον ορθοπεδικό.Πολυ ποιο άνετο το τεριος,αλλά χωρίς κοντές αν είχες κοντές σχέσεις δε νομίζω να υπήρχε δεύτερο όχημα να το συναγωνιστεί το ,terios
 
Το νέο μου όχημα..... παλικάρι βγήκε το pandaki στο 3ημερο στην Ήπειρο, εννοείται με σύνεση και λογική γιατί δεν είναι σαμουράι. Φυσικά diesel και μικρές διαστάσεις, ο λόγος που το επέλεξα; Έχω θέμα χώρου στο πάρκινγκ στο χωριό και μ'εχει βολεψει πολλή. Οικονομικό, ευέλικτο και με το μπλοκέ που βοηθάει λίγο αν χρειαστεί. Στην Εγνατία με 120-130 πήγαινα άνετα και ξεκούραστα για το αμάξι, ποτέ δεν ήμουν λάτρης της ταχύτητας, ας φτάσω και μισή ώρα αργότερα. View attachment 93282
Καλορίζικο Γιάννη,καλά και ασφαλή χιλιόμετρα...
Έχω κι εγώ το μεγάλο του αδερφό,fiat sedici 1.9 diesel 4x4
FORZA ITALIA .....
 
Δεν ξέρω αν φοράει σίγουρα τα ίδια ηλεκτρονικά συστήματα με renault και nissan , και δεν ξέρω και ο νέος τρικιλνδρος κινητήρας αν χρησιμοποιήται και αλλού...μιλάω για την τετρακίνητη έκδοση με τον 1200 κινητήρα
Το αναφέρουν σε βίντεο για αυτό το λέω
 
suzuki jimny σκαρφαλώνει σαν κατσίκι ,πάει παντού ,είναι value for money
Value for money δεν το λες το jimmy είναι ακριβό για αυτά που προσφέρει οκ πάει παντού εκτός αλλά σε άσφαλτο,χωρους,ταξίδι υστερεί πάρα πολύ και καταναλώνει και πολύ καύσιμο.
 
Value for money δεν το λες το jimmy είναι ακριβό για αυτά που προσφέρει οκ πάει παντού εκτός αλλά σε άσφαλτο,χωρους,ταξίδι υστερεί πάρα πολύ και καταναλώνει και πολύ καύσιμο.
Παναγιώτη τις προάλλες που πήγα για κυνήγι ,μπήκα σε έναν ελαιώνα και το χώμα ήταν μαλακό ,με αποτέλεσμα το αμάξι να κολλήσει στους πίσω τροχούς, οκ λέω δεν υπάρχει πρόβλημα ,πατάω το κουμπί βάζω τετρακίνηση και το αυτοκίνητο έφυγε με τη μία ,αυτό που προσπαθώ να σου πώ είναι πως σε βγάζει αμέσως από την δύσκολη θέση, και νιώθεις σιγουριά ,το ότι είναι μικρό σε διαστάσεις ισχύει ,αλλά στο βουνό αυτό είναι πλεονέκτημα γιατί τα μονοπάτια είναι στενά και με πυκνούρες οπότε ένα μεγάλο αυτοκίνητο θα γρατζουνιστεί σίγουρα ,η κατανάλωση του είναι λογική ,και όσον αφορά την έπιδοση στο δρόμο ,εάν θέλεις ένα αμάξι τέτοιο ,τότε πρέπει να βάλεις το ΄χερι βαθιά στην τσέπη με ποσό άνω των 50000 ευρώ πού να συνδυάζει εντός και εκτός δρόμου κορτφαίες επιδόσεις
 
Παναγιώτη τις προάλλες που πήγα για κυνήγι ,μπήκα σε έναν ελαιώνα και το χώμα ήταν μαλακό ,με αποτέλεσμα το αμάξι να κολλήσει στους πίσω τροχούς, οκ λέω δεν υπάρχει πρόβλημα ,πατάω το κουμπί βάζω τετρακίνηση και το αυτοκίνητο έφυγε με τη μία ,αυτό που προσπαθώ να σου πώ είναι πως σε βγάζει αμέσως από την δύσκολη θέση, και νιώθεις σιγουριά ,το ότι είναι μικρό σε διαστάσεις ισχύει ,αλλά στο βουνό αυτό είναι πλεονέκτημα γιατί τα μονοπάτια είναι στενά και με πυκνούρες οπότε ένα μεγάλο αυτοκίνητο θα γρατζουνιστεί σίγουρα ,η κατανάλωση του είναι λογική ,και όσον αφορά την έπιδοση στο δρόμο ,εάν θέλεις ένα αμάξι τέτοιο ,τότε πρέπει να βάλεις το ΄χερι βαθιά στην τσέπη με ποσό άνω των 50000 ευρώ πού να συνδυάζει εντός και εκτός δρόμου κορτφαίες επιδόσεις
Να σου πω εγώ που πηγαίνω με το duster 4x4 diesel 2019 μοντέλο με κανονικά λάστιχα πάμε παντού και μάλιστα έχω πάθει πλάκα από που έχουμε βγει και πάει να σου πω ότι μια φορά πέσαμε με την όπισθεν σε κανάλι μέσα και βγήκε με την μια εγω από μέσα ου έλεγα πάω να φέρω τρακτέρ. Με αυτό το αυτοκίνητο κίνησε αξιοπρεπώς παντού και βουνό και άσφαλτο και προπαντός με αρκετούς χώρους και πολύ καλή κατανάλωση. Πριν από αυτό είχε το jimmy ο φίλος μου και δεν το χόρταινε βενζίνη ειδικά όταν ήταν εκτός δρόμου ναι είναι καλύτερο εκτός δρόμου γιατί λόγο κοντού μεταξονίου και μεγέθους αλλά πηγαίναμε δύο άτομα με τα όπλα και τα πραγματα οριακά από χώρους. Στην εθνική το duster πάει 160 άνετα και δεν κουνάει καθόλου το jimmy μετα τα 120 πάει αριστερά δεξιά. Και τα γράφω αυτά αντικειμενικά γιατί δεν είναι κανένα δικό μου αυτοκίνητο απλά τα έχω δει σαν συνοδηγός αρκετές φορές πως κινούνται. Σαν ποιο ολοκληρωμένο είναι το duster σε πάει παντού αξιοπρεπώς με χώρους και χαμηλή κατανάλωση δεν είναι τυχαίο ότι έχει 2.500.000 πωλήσεις στην Ευρώπη.
 
Αυτό είναι το δικό μου φορτωμένο από το τελευταίο 7ημερο κυνηγι στον Έβρο τεσσάρων ατόμων με φουλ εξοπλισμο και όλα τα τρόφιμα. Πήγαινε έλα 2500χιλιομετρα καύσιμα και διόδια με πέρασμα απο γέφυρα Ρίου αντιριο ,σύνολο 472€ το 2023Screenshot_20241116_113546_Gallery.jpg
 
Αυτό είναι το δικό μου φορτωμένο από το τελευταίο 7ημερο κυνηγι στον Έβρο τεσσάρων ατόμων με φουλ εξοπλισμο και όλα τα τρόφιμα. Πήγαινε έλα 2500χιλιομετρα καύσιμα και διόδια με πέρασμα απο γέφυρα Ρίου αντιριο ,σύνολο 472€ το 2023View attachment 93357
Αν πέρασες καλά ΔΕΝ μετράνε τα έξοδα
 
Back
Top