Στον Κυργια που πήρα τηλ δεν έχουν κάποια ενημέρωση αν θα έρθει προς το παρών.Πολυ ωραιο οπλο! Λετε να μην ερθει??
Στον Κυργια που πήρα τηλ δεν έχουν κάποια ενημέρωση αν θα έρθει προς το παρών.Πολυ ωραιο οπλο! Λετε να μην ερθει??
Σε αυτό που λες το παρατήρησα κι εγώ.Αυτό που μου έκανε εντύπωση είναι η πολύ κλειστεί λαβή που έχει στο κοντάκι
αυτο με το γυαλοχαρτο γιατι το κανει σε καινουργιο οπλο?ειχα ξαναβαλει βιντεο στην σελ.167. απο τον ιδιο που εχει παρει την profi κ πριν τι δοκιμη κανει τις γνωστες διαδικασιες γυαλοχαρτο κ βιδομα gemini
εδω ειναι ολοκληρο
Κοιτα γενικα το οπλο (και αυτο που πηρα εγω τωρα προσφατα) δεν εχει τα τελικα φινιρισματα που συνηθως γινονται στο τελευταιο σταδιο παραγωγης...για παραδειγμα οντως ο σιδηροδρομος εχει μια τραχειά αισθηση που γενικα θθα εφευγε μετα απο καποια φυσιγγια κκαι την τριβη του μηχανισμου κατα την λειτουργια....ε αυτα τα κανει με γυαλοχαρτο ο Ρώσος! Αυτο εχω καταλαβει εγω απο τα βιντεο που κυκλοφορούν γενικα....αυτο με το γυαλοχαρτο γιατι το κανει σε καινουργιο οπλο?
λογικά για αυτό που αναφέρει ο Στέφανος κάνει πιο ομαλή τι λειτουργιά κ με το λιμάρισμα όποτε γλυτώνει την διαδικασία του στρωσίματος κ τα 150 φυσιγγιααυτο με το γυαλοχαρτο γιατι το κανει σε καινουργιο οπλο?
Ναι μωρε σε δουλεια να βρισκομαστε...Γι'αυτο λεει το manual 100-150 βολες για να στρώσει το οπλο, να βρουν τα μέταλλα τα πατήματα τους. Αυτός τωρα αυτό που κάνει..;; Λίγο παπατζιδικο μου φαίνεται
Καλα βεβαια το στρωσιμο ειναι και για το ελατηριο επαναφορας, αρα κολοκυθια γλιτωνει..παντως ολοι μας λιγο πολυ λογω τρελας με το χομπι μας, ασχολουμαστε πιστευω με τετοιες ανουσιες διαδικασιες....προσωπικα με εχω πιασει να μπαινω σε τετοιες διαδικασιες αρκετες φορες!λογικά για αυτό που αναφέρει ο Στέφανος κάνει πιο ομαλή τι λειτουργιά κ με το λιμάρισμα όποτε γλυτώνει την διαδικασία του στρωσίματος κ τα 150 φυσιγγια
θα μου επιτρεωεις να διαφονισω ως προς το ελατηριο σε σχεση με τον σιδηροδρομο ,Καλα βεβαια το στρωσιμο ειναι και για το ελατηριο επαναφορας, αρα κολοκυθια γλιτωνει..παντως ολοι μας λιγο πολυ λογω τρελας με το χομπι μας, ασχολουμαστε πιστευω με τετοιες ανουσιες διαδικασιες....προσωπικα με εχω πιασει να μπαινω σε τετοιες διαδικασιες αρκετες φορες!
Εννοουσα οτι το "στρωσιμο" περιλαμβανει και αυτο το μαλακωμα του ελατηριου λογω χρησης....ετσι δηλαδη νομιζω....ο σιδηροδρομος ειναι αλλο θεμα και οντως αμα τον τριψεις παει πιο γλυκα!θα μου επιτρεωεις να διαφονισω ως προς το ελατηριο σε σχεση με τον σιδηροδρομο ,
το ελατηριο οσο δουλευτε χανει την ελαστικοτιτα του ενω ενα ακαμπτο σιδερο θα παρει την ανοχη που του επιτρεπει η διαδρομη που θα κανει
προσοπηκη αποψη