Μανο δεν βγαζεις ζαντα απ αρματοφορεα .θελει.εργαλειο με το χερι για να μπορεις να καταλαβαινεις τις συμπεριφορα του τσοκ .οτυπος με το.κρουστικο σιγουρα θα ειχε κομενο τσοκ
Μανο δεν βγαζεις ζαντα απ αρματοφορεα .θελει.εργαλειο με το χερι
Mην το γελας καθολου
Γιατί ρε παιδιά; Έχει κανένα διαφορετικό σπείρωμα το τσοκ από το μπουλόνι του τροχού; Βιδώνει ξεβιδωνει με διαφορετικό τρόπο; Σκουριάζει με διαφορετικό τρόπο; Η μήπως τα μέταλλα στην κάννη είναι χαμηλότερης ποιότητας και χειρότερα από ότι το σίδερο που βάζουν στα μπουλόνια; Εγώ δεν έχω δει ποτέ να κόβονται βίδες με αεροκλειδο. Πάντα με το χέρι κόβονται. Το αεροκλειδο εφαρμόζει λιγότερη δύναμη-ροπη σε μικρά τακτικά χρονικά διαστήματα σε αντιθεση με το χέρι που λόγο μοχλού εφαρμόζεις πολύ περισσότερη δύναμη. Δεν εφαρμόζει περισσότερη δύναμη. Η κρούση είναι αυτή που ξεκολλάει το σπείρωμα . Και προφανώς δεν θα χρησιμοποιήσεις αεροκλειδο για φορτηγά.Εχει μικρο αεροκλειδο που εφαρμόζει λιγότερη ροπή.Μανο δεν βγαζεις ζαντα απ αρματοφορεα .θελει.εργαλειο με το χερι για να μπορεις να καταλαβαινεις τις συμπεριφορα του τσοκ .οτυπος με το.κρουστικο σιγουρα θα ειχε κομενο τσοκ
Aν κανεις συγκριση τα καρυδακια που βαζουμε στις καστανιες με αυτα που προοριζονται για ''πιστολι'' αερος θα δεις οτι τα δευτερα ειναι πιο ενισχυμενα, ενας μαστορας σε δυσκολα σημεια αποφευγει το πιστολι και το κανει με το χερι για να εχει την αισθηση τι κανει το εξαρτημα που δουλευει για να μη το σπασει, κατι που δεν μπορει να γινει με πιστολι αερος και κρουση, ή θα λυσει ή θα σπασει και 'δω δεν θελουμε σπασιμο για κανενα λογο.Γιατί ρε παιδιά; Έχει κανένα διαφορετικό σπείρωμα το τσοκ από το μπουλόνι του τροχού; Βιδώνει ξεβιδωνει με διαφορετικό τρόπο; Σκουριάζει με διαφορετικό τρόπο; Η μήπως τα μέταλλα στην κάννη είναι χαμηλότερης ποιότητας και χειρότερα από ότι το σίδερο που βάζουν στα μπουλόνια; Εγώ δεν έχω δει ποτέ να κόβονται βίδες με αεροκλειδο. Πάντα με το χέρι κόβονται. Το αεροκλειδο εφαρμόζει λιγότερη δύναμη-ροπη σε μικρά τακτικά χρονικά διαστήματα σε αντιθεση με το χέρι που λόγο μοχλού εφαρμόζεις πολύ περισσότερη δύναμη. Δεν εφαρμόζει περισσότερη δύναμη. Η κρούση είναι αυτή που ξεκολλάει το σπείρωμα . Και προφανώς δεν θα χρησιμοποιήσεις αεροκλειδο για φορτηγά.Εχει μικρο αεροκλειδο που εφαρμόζει λιγότερη ροπή.
Η ροπή όπως ????Νομίζω ότι με το κρουστικό αεροκλειδο είναι ότι καλύτερο. Με τις κρούσεις σιγά σιγά θα ξελασκαρει χωρίς να γίνει ζημιά στην κάννη. Γενικότερα σε βίδες που έχουν κολλήσει πιστεύω το κρουστικό αεροκλειδο είναι ο καλύτερος τρόπος.
Ειπα να μην την βαλω.αλλαΚαι με το χέρι ρε παιδιά τι παραπάνω κάνετε; Απλά πιέζετε μέχρι να ξεσφιξει η να σπάσει. Αν δεν γίνει τίποτα από τα δύο τότε ξανά προσπαθείς και ξανά το ίδιο. Πώς μπορείς να ξέρεις το σημείο και τα όρια του κάθε τσοκ; Αν πιάσεις το τσοκ σε μεγαλη επιφάνεια εσωτερικά με ειδικό εργαλείο και όχι από τις εγκοπές με κοινό τσοκοκλειδο και το σφίξεις ώστε να εφαρμόζεται η δύναμη ομοιόμορφα σε όλο το μήκος του τσοκ και κυρίως στο σημείο που έχει το σπείρωμα καθώς το ξεσφιγγεις τότε πώς και γιατι να σπάσει το τσοκ; Με την κρούση θα χρειαστεί λιγότερη δύναμη για να ξεσφιξει και αυτό συνεπάγεται λιγότερη στρέβλωση και λιγότερη πίεση στην κάννη. Εμένα αυτή είναι η άποψη μου. Δεν είμαι οπλουργος αλλά με την εμπειρία μου από βίδες αυτο πιστεύω ότι είναι το καλύτερο που μπορείς να κάνεις σε συνδιασμό πάντα με penetrating oil αν καταφέρει να κάνει δουλειά.
Τσοκ κολλημενο 3 χρονια 2 μερες βουτηγμενη η καννη σε ειδικο λαδι για αυτην την δουλεια και μετα τα εργαλεια ,3 ωρες εκανε να βγει με πολυ προσοχη για να μην στρεσαριστει η καννη Πιστευεται οτι με το αεοροκλειδο θα εβγαινε χωρις ζημια..συγκρινεται την κατασταση του τσοκ της φωτο με αυτη του βιντεοΕιπα να μην την View attachment 53384βαλω.αλλαView attachment 53383
Από Αλεξανδρούπολη προς Ξάνθη συνοδηγός σε αρματοφορεασοκ κ δεος ήμασταν ον δε ροουντΜανο δεν βγαζεις ζαντα απ αρματοφορεα .θελει.εργαλειο με το χερι για να μπορεις να καταλαβαινεις τις συμπεριφορα του τσοκ .οτυπος με το.κρουστικο σιγουρα θα ειχε κομενο τσοκ
Τι έφτιαξε αυτός εδώΕιπα να μην την View attachment 53384βαλω.αλλαView attachment 53383
Εκείνο που δεν έχω καταλάβει είναι πως καταφέρνουν και φτάνουν τα τσοκ σε τέτοιο σημείο!!! Δεν το έχω πάθει ποτέ το βγάζω τουλάχιστον προληπτικά και το καθαρίσω και βάζω λίγο λάδι τουλάχιστον πέντε φορές την σεζόν. Για να είναι έτσι τα τσοκ πρέπει να τα έχεις επάνω χρόνια.
Euromix κ percorso βλέπω......Ειπα να μην την View attachment 53384βαλω.αλλαView attachment 53383
Και εγώ δεν τα αλλάζω συνέχεια αλλά στον μήνα θα το βγάλω να το συντηρήσω ποτέ δεν θα το αφήσω.Εξαιτίας χρόνιας λόξας με τα 3* στην mossberg σπάνια εβγαζα το τσοκ να το καθαρισω,ότι έπιανε η βουρτσα εσωτερικα....
Ώσπου μια μέρα πάω να το βγάλω κ ότι τρόπους κ αν δοκίμασα δεν....
Βάλε κ το "σφίξιμο" που κανουμε στο τσοκ δεν θέλει κ πολυ να γίνει ένα σώμα αν δεν υπάρχει καθαρισμός κ λίπανση...
Το αφησα έτσι για μεγάλο διάστημα....
Τυχαία βρήκα σε αγγελία δυο τσοκ brain κ είπα να τα δοκιμάσω αλλά πως.........
Έτσι κατέφυγα σε οπλουργο ο οποίος το έλυσε,ευτυχώς τα σπειρωματα ήταν μια χαρά,το τσοκ ξεβαψε εσωτερικά αλλά λίγο το κακό.......
Απο ενα σημείο κ μετα η βοήθεια του είναι απαραίτητη αλλιώς μόνο ζημιά θα κάνουμε....
ΥΓ όταν λέμε οπλουργο εννοουμε.....οπλουργο....
Euromix κ percorso βλέπω......
Τα υπόλοιπα δεν χρειάζεται να τα σχολιάζω γιατί μέσα από τις φωτο καταλαβαίνει κανείς ότι πρωτα από όλα είσαι καλος μάστορας κ μετα οπλουργος..
Δεν θέλω να αμφισβητήσω τις γνώσεις σας κ. @vagosbenelli . Αντιθέτως έχω ακούσει τα καλύτερα λόγια για εσάς και αν οποιαδήποτε στιγμή χτυπά ξύλο μακριά από εμάς χρειαστώ οπλουργο εσάς θα επιλέξω. Σκοπός μου πάντα όπως έχω ξαναπεί είναι να βοηθήσω και να δώσω το έναυσμα σε κάποιους για να προβληματιστούν. Μπορεί να κάνω και λάθος μπορεί και όχι. Από όλη αυτή την κουβέντα μπορεί να βγει κάτι θετικό.Τσοκ κολλημενο 3 χρονια 2 μερες βουτηγμενη η καννη σε ειδικο λαδι για αυτην την δουλεια και μετα τα εργαλεια 3 ωρες εκανε να βγει με πολυ προσοχη για να μην στρεσαριστει η καννη Πιστευεται οτι με το αεοροκλειδο θα εβγαινε χωρις ζημια..συγκρινεται την κατασταση του τσοκ της φωτο με αυτη του βιντεο
Kαλα κανεις κ έτσι πρεπει...Και
Και εγώ δεν τα αλλάζω συνέχεια αλλά στον μήνα θα το βγάλω να το συντηρήσω ποτέ δεν θα το αφήσω.
Παιδιά για να κολλήσει σε κάποιον το τσοκ πρέπει να είναι πολύ αδιάφορος για το όπλο του. Το πιο φτηνό λαδακι κατάλληλο για οπλα να βάζεις έστω και μια φορά τον χρονο δεν πρόκειται να σου κολλήσει ποτέ το τσοκ. Πόσο δύσκολο και πόσο χρονοβόρο είναι αυτό; Το καλύτερο πιστεύω είναι να βαζετε γράσο για σπειρώματα το λεγόμενο anti seize που είναι ειδικό για αυτό τον σκοπό.Και
Και εγώ δεν τα αλλάζω συνέχεια αλλά στον μήνα θα το βγάλω να το συντηρήσω ποτέ δεν θα το αφήσω.