1* 17.35
2* 17.60
3* 17.90
4* 18.10
5* δεν έχω, έχω όμως της Beretta 18.35
μετρημένα με το ψηφιακό μου παχύμετρο, όσο ακριβές μπορεί να είναι, εάν δεν το επαληθεύσω με μηχανικό δεν παίρνω και όρκο. Τα τσοκάκια είναι από κάννη του 1989. Αντιστοιχεί η διάμετρός τους με το αναγραφόμενο σε άστρα.
Αντιγράφω από το γενικό κατάλογο της Benelli αρχών 2000, ότι είχε παρουσιάσει τη νέα γραμμή Raffaello Crio:
"Possibility to use
internal
CRIOCHOKE chokes:
- supplied CYL (
0-1 tenth) and M (
4-6 tenths)
- optional FULL (
9-10 tenths), IM (
7-9 tenths) and
IC (
2-3 tenths)"
Ενώ για τις κλασικές κάννες με mobil σπείρωμα που έβγαζε ακόμα, γράφει:
"Possibility to use:
-
internal chokes (supplied) FULL (
9-10 tenths),
IM (
7-8 tenths), M (
4-6 tenths), IC (
2-3 tenths)
and CYL (
0-1 tenth)"
Η μπερετα παντα ειχε σωστα τσοκ τουλαχιστον απο μομπιλ και μετα
Θα δεις τώρα Τόλη.
(Όπως έλεγε ένας ΚΎΡΙΟΣ εδώ παλιότερα που δυστυχώς δεν γράφει πια)
Μάλλον μιλάμε για τον ίδιο Κύριο. Πριν λίγο καιρό κάθισε με υπομονή και μου μέτρησε όλα τα Beretta Mobilchokes (χρονολογίας '95-'00) που διαθέτει τόσο με μηχανικό, όσο και με ψηφιακό παχύμετρο και έβγαλε τις αντιστοιχίες τους σε 18.3 και 18.4 αυλό. Όλα τους πιο ανοιχτά από το αναγραφόμενο. Από το 1983 οι δύο εταιρείες "Be" που συγχωνεύτηκαν έχουν ίδια τσοκ, τα ίδια αποτελέσματα πήρε και για τα Benelli Mobil. Άρα εγώ συμπεραίνω ότι παρτίδες με πιο "ανοιχτά" τσοκάκια μοιράζονταν και οι δύο εταιρείες, απ' τον ίδιο προμηθευτή τα παραλάμβαναν
Επίσης μέτρησε και όλη τη σειρά με έσω-έξω Briley (+δύο εσωτερικά της Briley) που είχε αγοράσει για να καλύψει όλες τις δυνατές συσφίγξεις. Ακόμα κι αυτά είναι πιο ανοικτά απ' όσο αναγράφουν. Ουσιαστικά όπως θα δείτε και στον πίνακα παρακάτω, φουλ τσοκ πραγματικό ούτε τα μαμά, ούτε τα Briley φτάνουν να είναι! Οι δε κύλινδροι είναι "καμπάνα"!
Τον ευχαριστώ πάρα πολύ και δημόσια για την εργασία που έκανε και ευγενικότατα μου παραχώρησε προς χρήση και δημοσίευση.