Benelli Team Αρχείο

  • Thread starter Thread starter Vasilis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Not open for further replies.
Benelli κ αγιος ο Θεος... Ας μην εχει το σκοτωμα της remi, εχει ομως παντα..... μπαμ.....
Ουτε παγωσε, ουτε ειναι ελαφρυ το φυσιγγι, ουτε δεν το καθάρισα... Τα εχουμε δει ολα στην πραξη ,σε δυσκολες συνθηκες κ σε υπερωριες..... Επισης η Afinity δεν με εχει προδωσει ποτε.
 
Benelli κ αγιος ο Θεος... Ας μην εχει το σκοτωμα της remi, εχει ομως παντα..... μπαμ.....
Ουτε παγωσε, ουτε ειναι ελαφρυ το φυσιγγι, ουτε δεν το καθάρισα... Τα εχουμε δει ολα στην πραξη ,σε δυσκολες συνθηκες κ σε υπερωριες..... Επισης η Afinity δεν με εχει προδωσει ποτε.
μια χαρα σκοτωνουν τα benelli αγορι μου (χιλιοαποδεδειγμενα)... και ασε τους ασχετους να λενε την καθε βλακεια τους!!!
 
μια χαρα σκοτωνουν τα benelli αγορι μου (χιλιοαποδεδειγμενα)... και ασε τους ασχετους να λενε την καθε βλακεια τους!!!
Αχαχαχαχ αυτοι ξερουν πιο καλα και μεις ειμαστε χαζοι που πηραμε πιο ακρυβα και υποδεεστερα
 
τι λες τώρα ρε φίλε... και δεν έχω πιει καφέ ακόμα ρε Γιάννηηηη
ρε φίλε τα περίεργα εργαλεία ίσως να δείχνουν περίεργα και όμορφα μυαλά που τα κατασκεύασαν, αλλά βγάζουν την παναγία σε αυτούς που θέλουν να τα επισκευάσουν, γιατί ένα είναι το σίγουρο, ότι θα βγάλουν ζημιές, είναι κανόνας αυτός, το πιο περίπλοκο είναι και λιγότερο αξιόπιστο.
μια εταιρεία θέλει απλούς μηχανισμούς, για να επισκευάζονται εύκολα και ταχύτατα, όταν σπάνια θα χαλάνε.
δε θα πάει να κάνει τους εργαζομένους της τσακάλια βάζοντας τους να λύνουν μηχανουργικά σταυρόλεξα και σουντόκου
ήμαρτον ρε που λέει κι ο Γεωργίου .big smile.
Γι'αυτό έχει νικήσει αδράνεια αυτό είναι γνωστό αλλά και οι λίγο πιο σύνθετοι μηχανισμοί έχουν μεγαλύτερη ομορφιά για μένα .
 
Benelli κ αγιος ο Θεος... Ας μην εχει το σκοτωμα της remi, εχει ομως παντα..... μπαμ.....
Ουτε παγωσε, ουτε ειναι ελαφρυ το φυσιγγι, ουτε δεν το καθάρισα... Τα εχουμε δει ολα στην πραξη ,σε δυσκολες συνθηκες κ σε υπερωριες..... Επισης η Afinity δεν με εχει προδωσει ποτε.
Το μοναδικό οπλο που δεν κάνει πάντα μπαμ είναι η benelli.
 
Το μοναδικό οπλο που δεν κάνει πάντα μπαμ είναι η benelli.
Αυτό εξαρτάται από την χρήση. Στα πολεμικά που δεν σκοπεύουν αλλά σημαδεύουν και δεν είναι πάντα επωμισμένο σωστά το όπλο ισχύει.
Στα κυνηγετικά όμως που για να πετύχεις το θήραμα πρέπει να έχεις καλή επώμιση ώστε να σκοπεύσεις σωστά το θήραμα η Benelli πάντα θα ρίξει. Εξαλλου αν δεν έχει σωστή επώμιση το πιθανότερο να το χάσεις ούτως η άλλως το θήραμα είτε ρίξει είτε όχι το όπλο. Αυτό έχει αποδειχτεί στον κυνηγότοπο για αυτό και οι περισσότερες πωλήσεις τις έχουν τα αδρανείας όπλα και όλοι πίνουν νερό στο μηχανισμό αδρανείας και όσοι θέλουν αξιόπιστο απροβλημάτιστο όπλο επιλεγουν Benelli. Και για αυτό και οι περισσότερες εταιρίες στα κυνηγετικά τους το γυρίζουν όλες σε μηχανισμό αδράνειας με πρώτη και καλύτερη την Browning. Επίσης τα ωφέλη είναι πολύ μεγαλύτερα στον μηχανισμό αδρανείας σε σχέση με τα αερίων με πρώτο και καλύτερο το ζύγισμα, το βάρος την αξιοπιστία το καθάρισμα την απλότητα το κόστος κλπ κλπ.

Αλλο θέμα για τα Benelli;
 
Αυτο το είχε βάλει ξανά κάποιος παλιότερα, και έγινε ένας μικρός χαμός. Αυτα που λέει είναι (σύμπτωση ;) ακριβώς τα ίδια με ότι γράφει ο Tom Roster. Η πραγματικότητα όμως είναι αρκετά διαφορετική, η βλητική δεν είναι τόσο απλή και προβλέψιμη. Πολυ γενικά και απλουστευτικα, ότι χάνει ο διευρυμένος αυλός σε πιέσεις (άρα και ταχύτητα) στην αρχή του αυλου και έως την πλήρη καύση της πυριτιδας, το ισοφαριζει με τις μειωμένες τριβες αργότερα. το ισοζύγιο αυτό γέρνει προς την μια ή την άλλη πλευρά ανάλογα το φυσίγγι και την συνταγή. αν συνυπολογιστει και η παραμόρφωση των σκαγιων, τότε στατιστικά υπερέχει ο ελαφρά διευρυμένος αυλός. Αυτό που με κάνει να επανέρχομαι στο θέμα είναι που με ενοχλεί να γίνεται παραπλάνηση του πλήθους από άτομα που χαιρουν εκτίμησης και θα έπρεπε να μην αναπαράγουν κείμενα χωρίς να τα ελέγχουν σχολαστικά.
 
Αυτο το είχε βάλει ξανά κάποιος παλιότερα, και έγινε ένας μικρός χαμός. Αυτα που λέει είναι (σύμπτωση ;) ακριβώς τα ίδια με ότι γράφει ο Tom Roster. Η πραγματικότητα όμως είναι αρκετά διαφορετική, η βλητική δεν είναι τόσο απλή και προβλέψιμη. Πολυ γενικά και απλουστευτικα, ότι χάνει ο διευρυμένος αυλός σε πιέσεις (άρα και ταχύτητα) στην αρχή του αυλου και έως την πλήρη καύση της πυριτιδας, το ισοφαριζει με τις μειωμένες τριβες αργότερα. το ισοζύγιο αυτό γέρνει προς την μια ή την άλλη πλευρά ανάλογα το φυσίγγι και την συνταγή. αν συνυπολογιστει και η παραμόρφωση των σκαγιων, τότε στατιστικά υπερέχει ο ελαφρά διευρυμένος αυλός. Αυτό που με κάνει να επανέρχομαι στο θέμα είναι που με ενοχλεί να γίνεται παραπλάνηση του πλήθους από άτομα που χαιρουν εκτίμησης και θα έπρεπε να μην αναπαράγουν κείμενα χωρίς να τα ελέγχουν σχολαστικά.
Δεν το θυμάμαι το θέμα και ίσως να μην το έχω διαβάσει παλιότερα. Εδώ γίνεται λόγος όμως για μία διαφορά στην ταχύτητα λόγο πιέσεων που φτάνουν από ότι γράφει έως και 20 m/s που δεν ειναι αμελητέα. Και επίσης οκ ας πούμε ότι στις μεσαίες και βαριες γομώσεις η διαφορά στις πιέσεις και στην ταχύτητα ισοβαθμίζεται όπως λες από τις μικρότερες τριβές αργότερα (δεν ξέρω αν ειναι τόσο μειωμένες οι τριβές λόγο διευρυμένου αυλού ώστε να ισοβαθμίσουν την χαμένη ταχύτητα αλλα έστω ότι συμβαίνει) στις χαμηλές όμως γομώσεις που εκεί ούτως η άλλως είναι μικρές οι πιέσεις τι γίνεται; Μήπως εκεί χάνουμε πολύ περισσότερο από έναν διευρυμένο αυλό και μεγαλύτερο κώνο προσαρμογής σε σημείο να έχουμε αρκετα αδυναμο φυσίγγι;

Και επίσης αυτό που έχει νομίζω μεγαλύτερη σημασία και το πιστεύω 100% ειναι η παρακάτω παράγραφος που αναφέρει το άρθρο.
Το ρεζουμέ είναι ότι δεν υπάρχει καμία μαγική συνταγή που θα δώσει αυξημένες ταχύτητες, ή λιγότερο κλώτσημα. Μερικά θετικά αποτελέσματα -όπως είναι η βελτίωση της συγκέντρωσης και κατανομής από διευρυμένους αυλούς και μακριούς κώνους- μπορούν να επιτευχθούν με μια απλή μείωση της γόμωσης σε κανονικό αυλό...
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top