Benelli Team Αρχείο

  • Thread starter Thread starter Vasilis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Not open for further replies.
Γιατί ο Ιταλός δεν το κάνει?
Υπάρχει περίπτωση να μην θέλει να το κάνει,για....άλλους λόγους??
Μα αυτό ακριβώς απάντησα παραπάνω. Για να βάλει μεγαλύτερο αυλό άρα μικρότερες πιέσεις στις ελαφριές γομώσεις θα πρέπει ή να βαρύνει το κλειστρο (το οποίο ειναι το πιο σωστό λόγο αξιοπιστίας στις μεγάλες γομώσεις που παράγουν μεγάλες πιέσεις) ή να ελαφρυνει αρκετά το εσωτερικό ελατήριο που βρίσκεται μέσα στο κλειστρο που ειναι υπεύθυνο για την λειτουργεία αδρανείας. Αλλά τότε στις μεγάλες γομώσεις θα καταπονείται και το ελατήριο αλλά και το κλειστρο γιατί το ελατήριο δεν θα ειναι αρκετά σκληρό ώστε να αποροφήσει μέρος από την δύναμη του φυσιγγίου στις μεγάλες γομώσεις και πιέσεις.

Και εξάλλου γιατί να βάλει μεγαλύτερο αυλό. Τόση κουβέντα κάνουμε για να αποδείξουμε ότι μάλλον δεν προσφέρει κάτι σημαντικό. Ακόμη και εταιρίες όπως Beretta όπως είπα τον αλλάζουν τον διευρυμένο αυλό και υιοθετούν έναν κωνικό αυλό με τις νέες καινοτομίες που βγάζουν.
 
Τσου!
Έριχνε την πρώτη κι έκανε κλικ στην δεύτερη η στην τρίτη.
Το ίδιο και φίλου μου Γιάννη ος που το το έκανε μια μέρα που του πέρναγαν τα πράσινα από πανό του… την άλλη μέρα την έδωσε σε κατάστημα !!!!! Μαλλον καπια αστοχία υλικού εγώ που είχα την μαντσινο αρηστερη 5 χρόνια ούτε ήξερε από εμπλοκές η κλικ
 
Το έβαλες και άλλη φορά αυτό αλλά επειδη τα γράμματα είναι πολύ μικρά και δεν τα βγάζω δεν κατάλαβα τι δείχνει το κάθε χρώμα στο σχεδιάγραμμα οπότε δεν έκατσα να το μελετήσω. Μπορείς να μου πεις τι ακριβώς δείχνει το κάθε χρώμα; Από το σχήμα βαση λογικής το πράσινο είναι οι πιέσεις. Τα υπόλοιπα;

Καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις αλλά τόσο δύσκολο θα ήταν να το σκεφτούν σε κάποια πιο premium εταιρία; Γιατί κανένας δεν το έχει κάνει;
Γιατί και η Beretta υιοθετεί αντίστοιχο ακριβώς σύστημα πλέον με της Fabarm με το Steelium plus και pro Beretta Steelium που ουσιαστικά μετατρέπει ολόκληρη την κάννη της σε venturi;
Μήπως στην δική σου περίπτωση λόγο αντιστροφή του φαινομένου venturi θα είχαμε ακόμη μικρότερες ταχύτητες; Μήπως δηλαδή τελικά ισχύει αυτό που είπα ότι οι ταχύτητες επηρεάζονται περισσότερο από την χωρητικότητα της κάννης λόγο venturi παρά από τις τριβές που ούτως η άλλως δεν γίνεται να τις γλυτώσεις?
Στην tribore στο μεγαλύτερο μήκος του αυλού έχουμε διευρυμένο αυλό οπότε μεγαλύτερη χωρητικότητα οπότε μικρότερες τριβές σύμφωνα με τα λεγόμενα σου και έτσι θεωρητικά έχουμε κερδος στην ενέργεια λόγο χαμηλότερων τριβών και απλά πριν το τσοκ για ένα μικρό μήκος της κάννης έχουμε στένωση ώστε να επιτευχθεί λόγο φαινομένου venturi μεγαλύτερη ταχύτητα στην έξοδο του στομείου. Μήπως σε αυτή την στένωση λόγο venturi το κέρδος στην ταχύτητα είναι περισσότερο από το κόστος λόγο τριβών;
Μήπως ισχύουν τελικά αυτά που αναφέρει η fabarm και το σύστημα tribore plus που έχει φτιάξει όντως κάνει αυτά που υπόσχεται; Γιατί όντως και στην πράξη αρκετοί χρήστες υποστηρίζουν ότι σκοτώνουν πιο μακρια οι Fabarm.
Αν δεν ισχύουν όμως όλα τα παραπάνω τότε γιατί η fabarm (και Beretta) μπήκε στον κόπο και με αυξημένο κόστος να κάνει αυτή την στένωση πριν το τσοκ και δεν άφησε το διευρυμένο αυλό μέχρι τέλος του στομίου; Για να έχει μικρότερης διαμέτρου τσοκ;
Δεν έχει καμία λογική.
Δες μόνο την καμπύλη των πιέσεων σε σχέση με τους χρόνους που σου υπεδειξα, θα το καταλάβεις. Αυτό με τις τριμπορ , στηλιουμ κλπ αποσκοπεί μόνο στην μείωση του λάκτισματος και το πετυχαίνει. Το αντίστροφο με την λογική της φαμπαρμ το δοκίμασε Ιταλός που διαθέτει και βλητικο σταθμό, με κάνη που του κατασκεύασε καθ'υποδειξη γνωστός κανονιερε, και το αποτέλεσμα ήταν το αναμενόμενο. Μια τουρκική βιομηχανία πήρε την ιδέα και έφτιαξε ειδική σειρά κανων που την προέβαλε με επιτυχία, φαίνεται πως σε όλα τα φόρουμ υπάρχουν Τούρκοι που αλιευουν πληροφορίες, φαντάζομαι και στο δικό μας. για τα υπόλοιπα που γράφεις σου συνιστώ να ξαναδείς τι έγραψα, φαίνεται πως δεν το κατάλαβες. Σον μηχανισμό αδράνειας η συμπίεση του ελατηρίου γίνεται την στιγμή που έχουμε την pmax ή ελάχιστα μετά, είναι χρήσιμη μία περαιτέρω παράταση της οπισθοδρομησης του όπλου για να μην ανοίγει πρόωρα ( γιαυτό και ο κοντός κώνος και ο στενός αυλός) .
 
Αυτό με τις τριμπορ , στηλιουμ κλπ αποσκοπεί μόνο στην μείωση του λάκτισματος και το πετυχαίνει.
Βρε μα και το λάκτισμα ανάλογο της ταχύτητας και το βαρός της γόμωσης ειναι. Για να έχεις μικρότερο λάκτισμα πρέπει να έχεις μικρότερη ταχύτητα ή μικρότερη γόμωση σκαγίων ή και τα 2. Η ασφαλώς μεγαλύτερο βάρος στο συνολο του όπλου. Οπότε αν συμφωνείς ότι δινουν μικρότερο λάκτισμα τότε έμμεσα συμφωνείς ότι έχουμε μικρότερες πιέσεις άρα και μικρότερες ταχύτητες.
 
Μα αυτό ακριβώς απάντησα παραπάνω. Για να βάλει μεγαλύτερο αυλό άρα μικρότερες πιέσεις στις ελαφριές γομώσεις θα πρέπει ή να βαρύνει το κλειστρο (το οποίο ειναι το πιο σωστό λόγο αξιοπιστίας στις μεγάλες γομώσεις που παράγουν μεγάλες πιέσεις) ή να ελαφρυνει αρκετά το εσωτερικό ελατήριο που βρίσκεται μέσα στο κλειστρο που ειναι υπεύθυνο για την λειτουργεία αδρανείας. Αλλά τότε στις μεγάλες γομώσεις θα καταπονείται και το ελατήριο αλλά και το κλειστρο γιατί το ελατήριο δεν θα ειναι αρκετά σκληρό ώστε να αποροφήσει μέρος από την δύναμη του φυσιγγίου στις μεγάλες γομώσεις και πιέσεις.

Και εξάλλου γιατί να βάλει μεγαλύτερο αυλό. Τόση κουβέντα κάνουμε για να αποδείξουμε ότι μάλλον δεν προσφέρει κάτι σημαντικό. Ακόμη και εταιρίες όπως Beretta όπως είπα τον αλλάζουν τον διευρυμένο αυλό και υιοθετούν έναν κωνικό αυλό με τις νέες καινοτομίες που βγάζουν.
Δεν νομίζω να έχει καταργήσει τον αυλό η beretta!!!
Ο κώνος ξεκινάει από το τέλος της θαλάμης και ανάλογα με το μοντέλο καταλήγει σε 18,6 μέχρι τα τσοκ!!!
Όντως στα μοντέλα που είναι πολύ μακρύς μιλάμε στην ουσία για κωνική κάνη αλλά πάντα καταλήγει στο 18,6!!!
 
Δεν νομίζω να έχει καταργήσει τον αυλό η beretta!!!
Ο κώνος ξεκινάει από το τέλος της θαλάμης και ανάλογα με το μοντέλο καταλήγει σε 18,6 μέχρι τα τσοκ!!!
Όντως στα μοντέλα που είναι πολύ μακρύς μιλάμε στην ουσία για κωνική κάνη αλλά πάντα καταλήγει στο 18,6!!!
Έχεις δίκιο αυτό δεν το πρόσεξα αν όντως ισχύει. Αλλά ούτε η Beretta το διευκρινίζει. Θέλει ψάξιμο.
 
Δεν νομίζω να έχει καταργήσει τον αυλό η beretta!!!
Ο κώνος ξεκινάει από το τέλος της θαλάμης και ανάλογα με το μοντέλο καταλήγει σε 18,6 μέχρι τα τσοκ!!!
Όντως στα μοντέλα που είναι πολύ μακρύς μιλάμε στην ουσία για κωνική κάνη αλλά πάντα καταλήγει στο 18,6!!!
Και μάλιστα τα όπλα της που έχουν 45 εκατοστά κώνο μιλάμε για κωνική κάνη αλλά ξεκινάει από τα 20,2 που είναι η θαλάμη και φτάνει στα 18,6 μετά από 45 εκατοστά άρα μιλάμε για κωνική αλλά υπερδιευρημένη κάνη!!!
 
Τσου!
Έριχνε την πρώτη κι έκανε κλικ στην δεύτερη η στην τρίτη.
Την πρώτη 5ετια που κυκλοφόρησε η Centro υπήρχε πρόβλημα στα επανατατικα ελατήρια. Ήθελαν συχνά αλλαγή, κάθε λέει 2 χρόνια! Πιστεύω ότι κάποιο λάθος έκανε η εταιρεία γιατί μετά ξαφνικά διορθώθηκε.
Μήπως λοιπόν έφταιγε η δύναμη επαναφοράς λόγω λάθος ελατήριο;
 
Βρε μα και το λάκτισμα ανάλογο της ταχύτητας και το βαρός της γόμωσης ειναι. Για να έχεις μικρότερο λάκτισμα πρέπει να έχεις μικρότερη ταχύτητα ή μικρότερη γόμωση σκαγίων ή και τα 2. Η ασφαλώς μεγαλύτερο βάρος στο συνολο του όπλου. Οπότε αν συμφωνείς ότι δινουν μικρότερο λάκτισμα τότε έμμεσα συμφωνείς ότι έχουμε μικρότερες πιέσεις άρα και μικρότερες ταχύτητες.
όχι το αισθητό λάκτισμα, ρώτα όποιον έχει ρίξει τα ίδια φυσιγγια με όπλο που έχει πολύ απότομο κώνο και αυλό στο 18,2 ,σε σύγκριση με ίδιου βάρους όπλο με φαρδυτερο αυλό, με ίδιες ταχύτητες το κλωτσημα το αισθάνεσαι πολύ διαφορετικό.
 
Και σε σ
Το μόνο βέβαιο είναι ότι το αξίωμα της Benelli "ελαφρύ όπλο - βαρύ κλείστρο" τα κάνει τα πιο καλοζυγισμένα αυτογεμή.

Με την απουσία πιστόνιου μπροστά και την λεπτή πάπια είναι απόλαυση οι άτιμες το 20αρι θελω να το έχω στο κρεβάτι να κοιμόμαστε μαζί
 
όχι το αισθητό λάκτισμα, ρώτα όποιον έχει ρίξει τα ίδια φυσιγγια με όπλο που έχει πολύ απότομο κώνο και αυλό στο 18,2 ,σε σύγκριση με ίδιου βάρους όπλο με φαρδυτερο αυλό, με ίδιες ταχύτητες το κλωτσημα το αισθάνεσαι πολύ διαφορετικό.
Άλλο το αισθητό λάκτισμα και άλλο το πραγματικό. Ο @mangelasakis αναφέρει την φόρμουλα του ελεύθερου λακτίσματος που έχει το βάρος και την ταχύτητα της γόμωσης στον αριθμητή και το βάρος του όπλου στον παρονομαστή.

Στον αριθμητή είναι επίσης και το βάρος της πυρίτιδας, ως συντελεστής του παραγόμενου έργου. Αυλός, κώνος και άλλες παράμετροι απουσιάζουν, αν και όντως ξενίζει το γεγονός ότι δεν παίζουν ρόλο στο αισθητό λάκτισμα διότι όποιον και να ρωτήσεις θα ορκιζόταν ότι η διαφορά είναι κολοσσιαία. Όπως στο παράδειγμα του 18,2 με απότομο κώνο που δίνεις.
 
Last edited:
Και μάλιστα τα όπλα της που έχουν 45 εκατοστά κώνο μιλάμε για κωνική κάνη αλλά ξεκινάει από τα 20,2 που είναι η θαλάμη και φτάνει στα 18,6 μετά από 45 εκατοστά άρα μιλάμε για κωνική αλλά υπερδιευρημένη κάνη!!!
Όχι δεν ισχύει αυτό που λες. Αν δεις κάνει λόγο για doppio cono και triplo cono. Έχει κανονικό κώνο προσαρμογής και μετά άλλο κώνο στην κάννη μέχρι να καταλήξει στην τελική σύσφιξη και στην steelium plus και pro έχει και τρίτο κωνικό τμήμα. Δηλαδή υιοθετεί την ίδια ακριβώς λογική που έχει και η Fabarm με το tribore. Απλά η Beretta άργησε 2 δεκαετίες να το σκεφτεί-εφαρμοσει. Αλλιώς αν ίσχυε αυτό που γράφεις θα είχαμε τεράστιες διαφυγές στις πιέσεις από τον αυλό στα 20.2 για δωδεκάρι φυσίγγι.
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top