Δεν είσαι μόνος πια και οι απλές stellium τόσο είναι!Εμένα που είναι 65mm πόσα μετρα φτάνω?150?
https://images.app.goo.gl/HM8AseoyJgvuAmzx5
Δεν είσαι μόνος πια και οι απλές stellium τόσο είναι!Εμένα που είναι 65mm πόσα μετρα φτάνω?150?
Ποιά προβλήματα προσπαθούν να λύσουν δεκαετίες χωρίς επιτυχία;Και γιατί δεν το είχαν κάνει τότε μόνο προσπαθούν τόσες δεκαετίες να λύσουν δύο από τα μεγαλύτερα προβλήματα στα δίκαννα με άλλους τρόπους χωρίς επιτυχία;
Στα 480 μέτρα τα χαλάει τα πουλιά...ενδιαφέρον είναι του dt11 που λέει ότι είναι 480mm
Να βάνετε διασποράς οι dtηδες να μην τα χαλάτεΣτα 480 μέτρα τα χαλάει τα πουλιά...
36 στη plus 14 στην xtrema 6,5 περίπου στη 350 που για μένα είναι το πιο vfm καραμπινακι από τις καπνιαρεςενδιαφέρον είναι του dt11 που λέει ότι είναι 480mm
Mangelasakis, η εκπυρσοκροτηση του φυσιγγίου έχει πολλές αναλογίες με όσα λες, αλλά και σημαντικές διαφορές. Το παρακάτω δείχνει την επιτάχυνση της στήλης των σκαγιων μέσα στην κάννη. Στον κατακόρυφο άξονα η ταχύτητα που επιτυγχάνεται και στον οριζόντιο το μήκος της κάνης. Στην περίπτωση αυτή πρόκειται για σκοπευτικα φυσίγγια που αναπτύσσουν 1200 πόδια/δευτερόλεπτο ,δηλαδή 365 μ/δ. Βλέπουμε πως πριν η στήλη βγει από την θαλαμη έχει ήδη ταχύτητα 600 πόδια δηλαδή την μισή, και μεγάλη επιτάχυνση επίσης στο τμήμα του κωνου, περίπου 200 πόδια επιπλέον. Στον αυλό η επιτάχυνση μειώνεται ραγδαία και στο τελικό τμήμα του είναι ελάχιστη. Στο δεύτερο διάγραμμα φαίνεται η πίεση κατά μήκος της κάνης, βλέπουμε πως υπάρχει ταύτιση, όσο ψηλότερη η πίεση τόσο μεγαλύτερη η επιτάχυνση. Πολύ συνοπτικά, οι διαστάσεις της θαλαμης επηρεάζουν πολυ την ταχύτητα 50%, ο κώνος 15%, και η κάνη 35%. Αν συνυπολογισουμε ότι η πίεση δημιουργείται από την καύση της πυρίτιδας, και αυτή γίνεται πιο αποτελεσματική όσο πιο περιορισμένη είναι χωρικά και όσο πιο μεγάλες οι τριβές, τότε όπως σωστά λες ένας απότομος κοντός κώνος βελτιώνει την καύση (με τα αρνητικά που συνεπάγεται), αλλά ένας στενός αυλός (πάλι με τα αρνητικά που συνεπάγεται για τα σκάγια) από το σημείο όπου η καύση ολοκληρώνεται και μετά κρατάει την πίεση ψηλότερα από έναν φαρδυτερο αλλά προσθέτει και πολύ αυξημένες τριβές, άρα φρενάρισμα στην γόμωση και ανάλογα την ισορροπία των δυνάμεων από ένα σημείο και μετά επιβραδύνει την στήλη. Όσο για την τριμπορ, θεωρώ πως είναι σχεδιασμένη για να έχει όσο πιο χαμηλό λάκτισμα γίνεται , για έναν που επιθυμεί την μέγιστη ταχύτητα είναι η πλέον λανθασμένη σχεδίαση.
Όχι φίλε μου !!! ΔΕΝ τα σκοτώνει τα πουλιά, ούτε στις συνήθεις αποστάσεις !!! (παρατήρηση-παράπονο πολλών Ιταλών τσιχλοκυνηγών) !!!Στα 480 μέτρα τα χαλάει τα πουλιά...
Το θέμα με τις διαστάσεις στο κοντάκι που ο καθένας έπρεπε να πηγαίνει σε κοντακά για να το φέρει στα μέτρα του ή να φτιάχνει άλλο κοντάκι ή να το κάνει ρυθμιζόμενο και αυτό με το κούνημα των δικάννων στον κλεισιμο που παρουσιάζουν όλα τα δίκαννα από την πολύ χρήση και πρέπει να το πηγαίνεις πάλι στον οπλουργό για αλλαγή πείρου και επισκευή. Τα θεωρείς ασήμαντα αυτά; Η μήπως δεν είχαν προσπαθήσει άλλες εταιρειες στο παρελθόν να βρουν λύση; Τόσα συστήματα κλεισίματος έχουν εφεύρει για να το λύσουν και όλα κάποια στιγμή κουνάνε.Ποιά προβλήματα προσπαθούν να λύσουν δεκαετίες χωρίς επιτυχία;
Στέλιο είναι βέβαια άσχετο με το θέμα αλλά θα σου πω κάτι που είδα στο πίνακα με φυσίγγια από 28 έως 36 γραμ όταν είχα τη 350.εβγαλε καλύτερες τουφεκιές από τη plus των 36 πόντων κώνου.απο κει και πάνω δε ξέρω γιατί δεν έγινε συγκριτικό ούτε βέβαια με ατσάλινα.παντως μέχρι 36 γραμ αυτό είδα και ακόμα καλύτερη η xtrema με 14 π.κωνο.μιλαμε τώρα για λεπτομέρειες αλλά εγινεΌχι φίλε μου !!! ΔΕΝ τα σκοτώνει τα πουλιά, ούτε στις συνήθεις αποστάσεις !!! (παρατήρηση-παράπονο πολλών Ιταλών τσιχλοκυνηγών) !!!
Το όπλο αυτό φτιάχτηκε ΕΙΔΙΚΑ για σκοποβολή πήλινου στόχου, κι όχι για κυνήγι ... (Η απάντηση της BERETTA) !!!
Ναι, γράφτηκε ΚΑΙ ΑΥΤΟ στα φόρουμ !!! .........
Δεν ειναι ετσι ακριβώς. Και αυτο το είχαμε ξαναγράψει. Οι steelium δεν έχουν επιμηκυμένο κώνο προσαρμογής από ότι φαίνεται στο site τους.
Από που προκύπτει ότι κουνάνεΤο θέμα με τις διαστάσεις στο κοντάκι που ο καθένας έπρεπε να πηγαίνει σε κοντακά για να το φέρει στα μέτρα του ή να φτιάχνει άλλο κοντάκι ή να το κάννει ρυθμιζόμενο και αυτό με το κούνημα των δικάννων στον κλεισιμο που παρουσιάζουν όλα τα δίκαννα από την πολύ χρήση και πρέπει να το πηγαίνεις πάλι στον οπλουργό για αλλαγή πείρου και επισκευή. Τα θεωρείς ασήμαντα αυτά; Η μήπως δεν είχαν προσπαθήσει άλλες εταιρειες στο παρελθόν να βρουν λύση; Τόσα συστήματα κλεισίματος έχουν εφεύρει για να το λύσουν και όλα κάποια στιγμή κουνάνε.
Στέλιο είναι βέβαια άσχετο με το θέμα αλλά θα σου πω κάτι που είδα στο πίνακα με φυσίγγια από 28 έως 36 γραμ όταν είχα τη 350.εβγαλε καλύτερες τουφεκιές από τη plus των 36 πόντων κώνου.απο κει και πάνω δε ξέρω γιατί δεν έγινε συγκριτικό ούτε βέβαια με ατσάλινα.παντως μέχρι 36 γραμ αυτό είδα και ακόμα καλύτερη η xtrema με 14 π.κωνο.μιλαμε τώρα για λεπτομέρειες αλλά εγινε
Ναι αλλά δε μπορούσε να γίνει στο πίνακα του σκοπευτηρίου θα μας τρώγανε ζωντανουςαυτή θα ήταν η επόμενη ερώτηση αλλά με πρόλαβες. το ποιο ωραίο τεστ θα ήταν με όλα στην σειρα. 6.5-14-36-48.
Ναι αλλά δε μπορούσε να γίνει στο πίνακα του σκοπευτηρίου θα μας τρώγανε ζωντανους
Ω ρε φίλε! Ευτυχώς που δεν το πήρα!!!Όχι φίλε μου !!! ΔΕΝ τα σκοτώνει τα πουλιά, ούτε στις συνήθεις αποστάσεις !!! (παρατήρηση-παράπονο πολλών Ιταλών τσιχλοκυνηγών) !!!
Το όπλο αυτό φτιάχτηκε ΕΙΔΙΚΑ για σκοποβολή πήλινου στόχου, κι όχι για κυνήγι ... (Η απάντηση της BERETTA) !!!
Ναι, γράφτηκε ΚΑΙ ΑΥΤΟ στα φόρουμ !!! .........
Αν δεν χαλάσεις,δεν θα μάθεις!
Όπως δεν θα μάθεις αν δεν αποβάλλεις το "ΞΕΡΩ,ΞΕΡΩ!!".
Δεν νομίζω ότι καταλήγουν σε συμβατικό αυλό οι κάννες της beretta αλλά στο 18,6 που αναφέρουν γι'αυτό και τα τσοκ αντιστοιχούν στο 18,6 και όχι σε στενότερο σε αντίθεση με τη fabarm που είναι υπολογισμένα με 18,4!!! Αυτή είναι και η διαφορά στα υπόλοιπα συμφωνώ!!!Δεν ειναι ετσι ακριβώς. Και αυτο το είχαμε ξαναγράψει. Οι steelium δεν έχουν επιμηκυμένο κώνο προσαρμογής από ότι φαίνεται στο site τους.
Παρατήρησε στην εικόνα το κομμάτι με το πορτοκαλι χρώμα.
View attachment 68117
Αυτό το μικρό κομμάτι είναι ο κώνος προσαρμογής. Τα υπόλοιπα ,κίτρινο και πράσινο είναι επιπλέον κωνικά μέρη της κάννης όπου ακολουθουν την λογική της tribore της Fabarm. Δηλαδή από διευρυμένο αυλό καταλήγουν σε συμβατικο 18,5 (ή και μικρότερο δεν το γνωρίζω).
Αν ο κώνος προσαρμογής ήταν το πράσινο κομμάτι και ήταν 450mm θα είχαμε πολύ μεγάλες διαφυγές αερίων μέχρι να μειωθεί η διάμετρος της κάννης από 20+mm που είναι η θαλάμη μέχρι τα 18,5 που θα καταλήγει κάπου προς το τέλος της κάννης
Από που προκύπτει ότι κουνάνε
όλα τα δίκαννα και το έλυσε η benelli,και με ένα μοντέλο που είναι σε κυκλοφορία μερικά χρόνια μόνο;
Οι φλάτζες είναι μεγάλη διευκόλυνση αλλά όποιος θέλει κοντάκι στο 100% επάνω του πάλι θα πάει σε κοντακά
Το να φέρεις ένα δίκαννο πιό κοντά στην καραμπίνα δεν είναι επανάσταση που οι άλλοι δεν είχαν σκεφτεί ή δεν μπορούσαν να φτιάξουν
Περισσότερο ρίσκο είναι για το πώς θα το δεχτεί η αγορά
Και η browning με το cynergy έφτιαξε ένα δίκαννο με χαμηλό προφίλ και πιό μοντέρνα σχεδίαση αλλά νομίζω ότι σε πωλήσεις δεν κατάφερε να ξεπεράσει αυτά με τον πιό κλασσικό σχεδιασμό
Στο δίκαννο μάλλον οι περισσότεροι τουλάχιστον προς το παρόν προτιμούν το πιό κλασσικό στο μέλλον ίσως και να αλλάξει
Άλλο πράγμα το φτιάχνω κάτι που είναι πιό φιλικό στον χρήστη,και άλλο πράγμα το φτιάχνω κάτι που είναι επανάσταση και οι άλλοι δεν είχαν σκεφτεί
Όπως το σύστημα αδράνειας που ήταν όντως επανάσταση