Benelli Team Αρχείο

  • Thread starter Thread starter Vasilis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Not open for further replies.
Από έγκυρη πληροφορία, ο Κύργιας θεωρείται από τη benelli ο καλύτερος αντιπρόσωπος στα Βαλκάνια και έτσι έχει ιδιαίτερη μεταχείρηση μπορεί και κάνει προσφορές καλές, προς όφελος δικό μας (και δικό του βέβαια). Προσωπικά η αντιπροσωπεία του μου έχει φερθεί άψογα και τις 3 φορές που είχα αλισβερίσι.
Εδώ θα συμφωνήσω και εγώ, όταν αγόρασα το maverick 88 προσφορά στα 355€ το όπλο ήρθε έχοντας χτυπημένο με laser το αριθμό τής βάσης σε κάνη και κλείστρο ήδη από τον Κύργια . Τα αμερικανικά όπλα ως συνήθως έχουν αριθμό μόνο στη βάση. Τα Remington μου μόνο αριθμό βάσης έχουν.
 
Παλαιότερα που κατείχαν τέτοια όπλα beneli εννοώ ότι είχα χρειαστεί σε έξτρα όπως ρίγες τσοκ πέλμα ,πάπια κτλ υπήρχε σωστοτατη και άμεση εξυπηρέτηση αν και μέσω καταστήματος ήταν καλύτερη παρά να καλουσες άμεσα ο ίδιος ,τώρα ίσως να χάλασε και αυτός ποιος ξέρει,επί προσωπικού πάντως έχω τις καλύτερες εντυπώσεις γιατί είχα καλέσει και πάρει διάφορα πράγματα τα οποία εν υπόψη μου τα έστελνε σε κυνηγετικό κατάστημα κοντά μου .
 
Παλαιότερα που κατείχαν τέτοια όπλα beneli εννοώ ότι είχα χρειαστεί σε έξτρα εννοώ όπως ρίγες τσοκ πέλμα κτλ υπήρχε σωστοτατη και άμεση εξυπηρέτηση αν και μέσω καταστήματος ήταν καλύτερη παρά να ακούσεις άμεσα ο ίδιος ,τώρα ίσως να χάλασε και αυτός ποιος ξέρει,επί προσωπικού πάντως έχω τις καλύτερες εντυπώσεις γιατί είχα καλέσει και πάρει διάφορα πράγματα τα οποία εν υπόψη μου τα έστελνε σε κυνηγετικό κατάστημα κοντά μου .
Στα έξτρα μπορεί ίσως να έχει καλύτερη εξυπηρέτηση.. αφήνουν πιο πολύ κέρδος..Σε ένα απλό εξολκεα που ήθελα εγώ σιγά μην καθόταν να ασχοληθεί.... Να είναι καλά ο Βαγγέλης @vagosbenelli που με εξηπηρετησε ο άνθρωπος κατευθείαν!!!
 
Στα έξτρα μπορεί ίσως να έχει καλύτερη εξυπηρέτηση.. αφήνουν πιο πολύ κέρδος..Σε ένα απλό εξολκεα που ήθελα εγώ σιγά μην καθόταν να ασχοληθεί.... Να είναι καλά ο Βαγγέλης @vagosbenelli που με εξηπηρετησε ο άνθρωπος κατευθείαν!!!
Και καλά κάνεις και το αναφέρεις γιατί πρέπει όλοι να μαθαίνουμε και την συμβολή των φίλων κυνήγων πάνω από όλα και επαγγελματιών που βρίσκονται ανάμεσα μας για να τους στηρίζουμε κιόλας .
 
Και καλά κάνεις και το αναφέρεις γιατί πρέπει όλοι να μαθαίνουμε και την συμβολή των φίλων κυνήγων πάνω από όλα και επαγγελματιών που βρίσκονται ανάμεσα μας για να τους στηρίζουμε κιόλας .
Στις μέρες μας λίγοι θα σε εξυπηρετήσουν πολλοί θα κοιτάξουν να στα αρπάξουν....
 
Η Beccaccia την θυμαμαι εγω οταν πηρα τη δικια μου πουλιοταν 1690 ευρω μετα βγηκε σε προσφορα στα 1090 και απο τοτε ειναι μονιμως σε προσφορα,το λογο δεν τον γνωριζω...(μηπως δεν σκοτωνει...?) ενταξει ενα αστειο εκανα,αμεσως να μου την πεσετε...(το λεω προκαταβολικα...)
 
Η Beccaccia την θυμαμαι εγω οταν πηρα τη δικια μου πουλιοταν 1690 ευρω μετα βγηκε σε προσφορα στα 1090 και απο τοτε ειναι μονιμως σε προσφορα,το λογο δεν τον γνωριζω...(μηπως δεν σκοτωνει...?) ενταξει ενα αστειο εκανα,αμεσως να μου την πεσετε...(το λεω προκαταβολικα...)
Δεν την προτιμούν γιατί είναι ένα ελαφρύ όπλο και νομίζει ο περισσότερος κόσμος ότι δεν κάνει για άλλου είδους κυνήγια .Επειδή είχα την πρώτη becacia είναι πολύ καλό όπλο τρισφαιρο (κακό για κάποιους) αλλά δεν συνιστάται να ρίχνεις φυσίγγια κατά προσωπική μου άποψη άνω των 34 γρ .Καταλαβαίνεις λοιπόν ότι οι περιορισμοί είναι πολλοί για την πλειοψηφία.Οπως και η κοντή σχετικά κανη .Προσωπική άποψη είναι εξαιρετικό όπλο για περπατητο κυνήγι και κυνήγι Φέρμας, για καρτέρι θα χρειαστεί τα εξτραδακια του και πρώτα από όλα να ξεπεράσει ο κάθε ένας το μήκος της κάνης να το ξεχάσει είναι ψυχολογικό αυτό αλλά και λειτουργικό ως ένα μέρος.
 
To καλύτερο όπλο για περπατητό και όχι μόνο που πέρασε από τα χέρια μου ήταν το ποζέ verney carron sagittaire. Άσχετα αν σε μένα έκατσε στραβή. Μου έχει περάσει από το μυαλό να το ξαναπάρω κάποιες φορές.
Για τη beccacia κάποιες φορές που την επώμισα μου άφησε πολύ καλή εντύπωση
 
Στην Ελλάδα γενικά είναι να μην σου τύχει κάτι χοντρό σε καινούριο όπλο δεν ξέρω αν θα βρεις άκρη ποτέ
Ποσό δίκιο έχεις.. χοντρό ψιλό άκρη δεν θα βγάλεις... Να μην σου κάτσει το λαχείο είναι..Δεν θα ξεχάσω πριν χρόνια είχα κάνει αγορά ένα ζευγάρι πέδιλα του σκι από Γερμανία. Όταν ανέβηκα βουνό σε μια βλακεία δίκη μου έσπασε ένα εξάρτημα από την δέστρα. Επικοινώνησα με το κατάστημα με mail για να αγοράσω το ανταλακτικο μιας και ήταν δικό μου το λάθος... Η απάντηση που πήρα ήταν... Σας ευχαριστούμε που κάνατε την αγορά από εμάς σας έχουμε ήδη αποστείλει το ανταλακτικο στην διεύθυνση σας χωρίς κάποιο κόστος.... Εδώ στην Ελλάδα αυτό ούτε καν... έμεινα με το στόμα ανοιχτό...
 
Η Beccaccia την θυμαμαι εγω οταν πηρα τη δικια μου πουλιοταν 1690 ευρω μετα βγηκε σε προσφορα στα 1090 και απο τοτε ειναι μονιμως σε προσφορα,το λογο δεν τον γνωριζω...(μηπως δεν σκοτωνει...?) ενταξει ενα αστειο εκανα,αμεσως να μου την πεσετε...(το λεω προκαταβολικα...)
Πολλα οπλα στις 2 του μηνα εκαναν 1700 και την αλλη μερα 1100. Κακως ουτε ανακοίνωση προσφοράς
 
Δηλαδή?
Για ορισμένα προϊόντα προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά αντικατάσταση προϊόντος με τεχνικό πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival το οποίο σημαίνει ότι εξαρχής δεν είναι δυνατή η θέση του σε λειτουργία). Η δυνατότητα αυτή εφόσον παρέχεται από τον κατασκευαστή - πέραν ενδεχόμενων άλλων δικαιωμάτων σας – και ισχύει για 7 ημέρες. Στη περίπτωση λοιπόν που το προϊόν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και επιθυμείτε να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να ακολουθήσετε την προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διαδικασία εντός του προβλεπόμενου χρόνου.

Για να εκμεταλλευτείτε την δυνατότητα DOA όπου και όταν αυτή προβλέπεται από τον κατασκευαστή θα πρέπει να τηρείται η διαδικασία όπως ακριβώς την έχει περιγράψει ο κατασκευαστής. Σε κάθε περίπτωση, για να γίνει επιστροφή περίπτωσης DOA θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του «Παραστατικού Αγοράς», να είναι σε άρτια κατάσταση, να συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενα του, να είναι εντός της προβλεπόμενης από τον κατασκευαστή χρονικής διάρκειας DOA και να συνοδεύεται από αναλυτική περιγραφή του προβλήματος.Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο Service Center πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του Service Center. Σημειώνεται ότι η διαδικασία DOA ενδέχεται να υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή ακόμη και μετά από την παραλαβή του προϊόντος στο κέντρο διανομής μας και η αποστολή του προς επισκευή προϊόντος στο «service center».
https://www.thinkd.gr/warranty-doa
 
Για ορισμένα προϊόντα προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά αντικατάσταση προϊόντος με τεχνικό πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival το οποίο σημαίνει ότι εξαρχής δεν είναι δυνατή η θέση του σε λειτουργία). Η δυνατότητα αυτή εφόσον παρέχεται από τον κατασκευαστή - πέραν ενδεχόμενων άλλων δικαιωμάτων σας – και ισχύει για 7 ημέρες. Στη περίπτωση λοιπόν που το προϊόν καλύπτεται από την υπηρεσία αντικατάστασης DOA και επιθυμείτε να την ενεργοποιήσετε, θα πρέπει να ακολουθήσετε την προβλεπόμενη από τον κατασκευαστή διαδικασία εντός του προβλεπόμενου χρόνου.

Για να εκμεταλλευτείτε την δυνατότητα DOA όπου και όταν αυτή προβλέπεται από τον κατασκευαστή θα πρέπει να τηρείται η διαδικασία όπως ακριβώς την έχει περιγράψει ο κατασκευαστής. Σε κάθε περίπτωση, για να γίνει επιστροφή περίπτωσης DOA θα πρέπει το προϊόν να συνοδεύεται από το αντίγραφο του «Παραστατικού Αγοράς», να είναι σε άρτια κατάσταση, να συνοδεύεται με όλα τα παρελκόμενα του, να είναι εντός της προβλεπόμενης από τον κατασκευαστή χρονικής διάρκειας DOA και να συνοδεύεται από αναλυτική περιγραφή του προβλήματος.Σε περιπτώσεις όπου απαιτείται από τον κατασκευαστή να έχει προηγηθεί η διάγνωση βλάβης και έγκριση αντικατάστασης από εξουσιοδοτημένο Service Center πριν την έναρξη της διαδικασίας DOA, η τελευταία θα γίνεται δεκτή εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική έγκριση του Service Center. Σημειώνεται ότι η διαδικασία DOA ενδέχεται να υπόκειται υπό την έγκριση του κατασκευαστή ακόμη και μετά από την παραλαβή του προϊόντος στο κέντρο διανομής μας και η αποστολή του προς επισκευή προϊόντος στο «service center».
https://www.thinkd.gr/warranty-doa
Κατάλαβα, ευχαριστώ.
 
Ποσό δίκιο έχεις.. χοντρό ψιλό άκρη δεν θα βγάλεις... Να μην σου κάτσει το λαχείο είναι..Δεν θα ξεχάσω πριν χρόνια είχα κάνει αγορά ένα ζευγάρι πέδιλα του σκι από Γερμανία. Όταν ανέβηκα βουνό σε μια βλακεία δίκη μου έσπασε ένα εξάρτημα από την δέστρα. Επικοινώνησα με το κατάστημα με mail για να αγοράσω το ανταλακτικο μιας και ήταν δικό μου το λάθος... Η απάντηση που πήρα ήταν... Σας ευχαριστούμε που κάνατε την αγορά από εμάς σας έχουμε ήδη αποστείλει το ανταλακτικο στην διεύθυνση σας χωρίς κάποιο κόστος.... Εδώ στην Ελλάδα αυτό ούτε καν... έμεινα με το στόμα ανοιχτό...
Εδώ στην Αμερική τα καταστήματα έπαιρναν πίσω τα πρώτα Α5 που είχαν βγει Ελαττωματικά και επέστρεφαν τα χρήματα η αγόραζαν ότι άλλο ήθελαν και το διάβασα από πολλά άτομα στα αμερικανικά site εδώ στην Ελλάδα δεν πιστεύω να είχες βρει ποτέ άκρη
 
Εδώ στην Αμερική τα καταστήματα έπαιρναν πίσω τα πρώτα Α5 που είχαν βγει Ελαττωματικά και επέστρεφαν τα χρήματα η αγόραζαν ότι άλλο ήθελαν και το διάβασα από πολλά άτομα στα αμερικανικά site εδώ στην Ελλάδα δεν πιστεύω να είχες βρει ποτέ άκρη
Εδώ θα κοιτούσαν να το ρίξουν ως υπαιτιότητα δίκη σου το οποίο πρόβλημα...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top