εχω την εντυπωση οτι η unico ειναι κοντα στα 3200 αλλα θα το ψαξω
Στα 13 χρόνια που την έχω δεν μου έχει τύχει ποτέ να φύγει αυτό το πιράκι. Βέβαια δεν το έχω βγάλει και ποτέ.Νωρίτερα έλυσα την urika για καθάρισμα μετά το ντουμάνιασμα με τα κένταυρος. Όταν πήγα να καθαρίσω τη σκανδαλοθήκη, έπεσε το πιράκι της σκανδάλης (trigger pin)!
Είναι το Νο84 του link
http://www.berettaweb.com/sezionati/sez al391.htm
Γιατί ρε μπερέτα μου τα κάνεις αυτά!?! Με λίγη προσπάθεια το έβαλα στη θέση του αλλά έτσι όπως το βλέπω στο επόμενο καθάρισμα πάλι θα το μαζεύω από το πάτωμα.
Να ανησυχώ; Είναι πρόβλημα;
Στα 13 χρόνια που την έχω δεν μου έχει τύχει ποτέ να φύγει αυτό το πιράκι. Βέβαια δεν το έχω βγάλει και ποτέ.
Να ρωτήσω κι εγώ με τη σειρά μου, στο πιο κάτω link με τα εξαρτήματα της urika ποιο είναι (σε ποιον κωδικό αντιστοιχεί) το ελατήριο της γλώσσας όπως φαίνεται στην πιο κάτω φωτό; Μήπως το 104;
http://www.berettaweb.com/sezionati/sez al391.htm
Για μένα μείνε στην tecnysκαλησπερα,ειμαι κατοχος μιας beretta teknys με 66cm,κ λεω να παρω την a300 outlander στα 71cm,μιας κ πιο πολυ παω για λαγο,αξιζει η αλλαγη;;ευχαριστω
καλησπερα,ειμαι κατοχος μιας beretta teknys με 66cm,κ λεω να παρω την a300 outlander στα 71cm,μιας κ πιο πολυ παω για λαγο,αξιζει η αλλαγη;;ευχαριστω
συμφωνώΓια μένα μείνε στην tecnys
καλησπερα,ειμαι κατοχος μιας beretta teknys με 66cm,κ λεω να παρω την a300 outlander στα 71cm,μιας κ πιο πολυ παω για λαγο,αξιζει η αλλαγη;;ευχαριστω
Και επαυξανω...συμφωνώ
ΟΧΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΚΑΝΕΝΑ ΛΟΓΟκαλησπερα,ειμαι κατοχος μιας beretta teknys με 66cm,κ λεω να παρω την a300 outlander στα 71cm,μιας κ πιο πολυ παω για λαγο,αξιζει η αλλαγη;;ευχαριστω
Δεν υπάρχει καμία περίπτωση !!! Με ορειχάλκινη, ακόμη και ελικοειδή, αποκλείεται!!! Το χρώμιο είναι πολύ σκληρότερο.Καλησπέρα παιδιά. Υπάρχει πιθανότητα με την ορειχαλκινη βουρτσα (οχι την ελικοειδη) και εχοντας ριξει λάδι πρωτα στην κάννη να γρατζουνιστεί το χρώμιο εσωτερικά?. Βλέπω στην επάνω κάννη καποιες ψιλές γρατζουνιές και δεν ξέρω αν είναι όντως γρατζουνιες η επίμονη μολύβδωση.
Υγ οι κάννες του beretta δεν καθαρίζουν έυκολα. Σήμερα καθάρισα και την maxus και την xlr και καθάρισαν χωρίς πολύ προσπάθεια, παροτι κι αυτές τα ίδια φυσίγγια ριχνουν lambro classic που αφηνουν πράμα στην κάννη....Το 690 θέλει πιο πολλά περασματα.
Στελιο τι λες να κάνω, να ρίξω νίτρο? Η καμια flitz?Δεν υπάρχει καμία περίπτωση !!! Με ορειχάλκινη, ακόμη και ελικοειδή, αποκλείεται!!! Το χρώμιο είναι πολύ σκληρότερο.
Κανονικά ούτε με ατσάλινη βούρτσα δεν χαράζεται, το χρώμιο είναι σκληρότερο και από το ατσάλι (είναι κι αυτός ένας λόγος που κάνουν τις επιχρωμιώσεις) ... αλλά δεν υπάρχει λόγος να το ρισκάρεις.
Πιστεύω με σιγουριά ότι οι γρατζουνιές που βλέπεις είναι μολυβδώσεις ...
Τι εννοείς νίτρο; Τα υγρά τύπου Nitro solvent που πουλούν για καθαρισμό των καννών; Μπορείς να βάλεις τέτοιο, δεν θα σου κάμει ζημιά. Και Flitz αν έχεις, ή Brasso, δεν υπάρχει θέμα ... Αλλά βασικά πολύ τρίψιμο!Στελιο τι λες να κάνω, να ρίξω νίτρο? Η καμια flitz?
Απορώ πως και δεν έχεις πάρει την Bisley ή την Parker τώρα που έχεις ανοιχτεί στα ιντερνετια.Προσωπικα,χρησιμοποιώ την ατσαλινη ελικοειδή...