Σε πολύ σοβαρή όχι αλλά σε κάτι αντιπηρικες που μπήκα μια χαρά τα έβγαλαν πέρα... Για μέση χρήση είναι καλή επιλογή...
Ωραιος.. Αντε καλολασπωτα και σε πιο σοβαρή λάσπη πάντα με προσοχή. Φαντάζομαι είδες αρκετή βελτίωση στο εκτός δρόμου σε σχέση με τα μαμα σχεδόν ασφαλτιναΣε πολύ σοβαρή όχι αλλά σε κάτι αντιπηρικες που μπήκα μια χαρά τα έβγαλαν πέρα... Για μέση χρήση είναι καλή επιλογή...
Ε ναι... Έχει μεγάλη διαφορά... Αν κ με τα ασφάλτινα είχε πιο πολύ πλάκα που έμπαινα με τις πόρτες στις λάσπες κ τα χιόνιαΩραιος.. Αντε καλολασπωτα και σε πιο σοβαρή λάσπη πάντα με προσοχή. Φαντάζομαι είδες αρκετή βελτίωση στο εκτός δρόμου σε σχέση με τα μαμα σχεδόν ασφαλτινα
Μωρέ πλάκα έχουν και τα ασφάλτινα αλλά μπορεί να σε αφήσουν ξεκρεμαστο με κάνα λασπερο και αν είσαι μόνος σου να τραβάς τα βυ..α σουΕ ναι... Έχει μεγάλη διαφορά... Αν κ με τα ασφάλτινα είχε πιο πολύ πλάκα που έμπαινα με τις πόρτες στις λάσπες κ τα χιόνια![]()
Εγώ είχα πάρει καινούργιο το μιτσουμπισι l200 safari.Μην πήραζεται τα αυτοκηνιτο σας ότι θα κέρδισεται σήμερα θα το πληρώνεται αύριο τριπλάσιο… άλλοι χαρτογεφηση από την εργοστασιακή σημενει περισσότερο πίεση σε ολλα τα μέρη από Μπέκος μεχρει το Τούρμπο απορώ με τους μηχανικούς που σα λένε αυτές της παπαριες….
Το τσιπ το ειχε βαλει ο αντιπροσωπος?Εγώ είχα πάρει καινούργιο το μιτσουμπισι l200 safari.
Με το τσιπ από 136 άλογα στα 167
Στα 40000χλμ μου άλλαξαν κινητήρα.
Φυσικά στην εγγύηση.
Δεν ξέρω αν έφταιγε το τσιπ.
Παντός μετά από αυτό εγώ το έβγαλα και το έκανα 136 άλογα.
Μια χαρά πήγαινε και πάλι.
Φιλε εαν δεν σου ειναι κοπος αναλυσε λιγο το ´´σεβασμο και γνωσή´´Oτι τσιπαρισμενο πετρέλαιο εχω δεί γνωστών μου έχει κάνει αρκετή ως πολ'υ διαφορά σε απόδοση αλλά το ντουμάνι πίσω δεν υποφέρεται ότι και να σημαίνει αυτό.
Γενικά τα πετρέλαια βγάζουν χιλιόμετρα γιατί δεν χρειάζεται να τα στροφάρουμε ψηλά για να αποδόσουν.
Από τις -2000-3200 "φουσκώνουν" και αποδίδουν.Θέλουν σεβασμό και γνώση για να αποδώσουν ΠΟΛΛΑ χιλιόμετρα χωρις προβλήματα.
Θελω να πώ οτι αν πιεστούν έστω και μαμά ερχεται γρήγορα η φθορά.
Ειμαι κατά των προγραμμάτων αν θέλω αξιοπιστία.
Για την καβλάντα μια χαρά είναι.
Προσωπικά από πετρέλαια τώρα έχω ενα yaris του 2006 με 320000χλμ και ποιό πολλές φορές βλέπω τον λαστιχά παρά τον μάστορα για ζημιές...
Και 1 kangoo του 2002 1,9dti με 340000 και δεν θελω να το αλλάξω με τπτ.
Το λιώνω ολη την μέρα φορτωμένο με εργαλεία...χαμπάρι.
Τα ανταλακτικά του είναι πάμφθηνα και καιει max 6.3lit
To yaris max 5,8 lit.
Τα τουρμπο θέλουν να μην τα πλακώνεις αν δεν έχουν ζεσταθεί όπως επίσης να μην τα σβήνεις αμέσως.Φιλε εαν δεν σου ειναι κοπος αναλυσε λιγο το ´´σεβασμο και γνωσή´´
Ξερω οτι εχεις γνωσεις γιαυτο και στο ζηταω
Τι πρεπει να προσεχουμε και πως να τα στντηρουμε για να βγαλουν χιλιομετρα τα ντιζελ
Περαν απο τα λαδια ξυδια και σερβις στην ωρα τους οπως και ιμαντες τρομπες κλπ
Λάδια με της προδιαγραφές που σου δίνει η αντιπροσωπία οι περισσότεροι βάζουν 10/40 για πάσα νόσο!!!! Λάθος εκτός αν στο λέει η ετερεια .. φίλτρο λαδιού / πετρέλαιο κάθε 10/15 χιλαδες χιλιόμετρα.. το φίλτρο παιτρελαου να είναι πολύ καλό όχι τα φτηνιάρικα… πολύ καλό παραφλου g12 τα περησοττερα αυτό γράφουν λίγα ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα… λαστιχάκι α υποπίεσης Τσεκ για σκασίματα…υμαντες αλλαγή κάθε 50/70 χιλ… χιλιόμετρα…πετρέλαιο από πρατήριο εμπηστοσηνη δεν αλλάζουμε έταιρια κάθε εβδομάδα!!!! Αυτά είναι τα βασικά που μπορι κάποιος να τα κάνη και μόνος αν έχει εμπηρια η γνωση!!!!Φιλε εαν δεν σου ειναι κοπος αναλυσε λιγο το ´´σεβασμο και γνωσή´´
Ξερω οτι εχεις γνωσεις γιαυτο και στο ζηταω
Τι πρεπει να προσεχουμε και πως να τα στντηρουμε για να βγαλουν χιλιομετρα τα ντιζελ
Περαν απο τα λαδια ξυδια και σερβις στην ωρα τους οπως και ιμαντες τρομπες κλπ
Τα κάνω όλα αυτά που λες συν κάθε έξι μήνες βάζω ένα πρόσθετο καθαριστικό συστήματος καύσης της wurth, κάθε 3000χλμ βάζω υγρό κατά της μυκητιολασπης και κάθε δύο μήνες το "ξεκαπνιζω" πηγαίνοντας με 4000 στροφές για 15-20χλμ όλα αυτά κατόπιν παρότρυνσης του μηχανικού μου αφού είναι η πρώτη φορά που έχω diesel.Λάδια με της προδιαγραφές που σου δίνει η αντιπροσωπία οι περισσότεροι βάζουν 10/40 για πάσα νόσο!!!! Λάθος εκτός αν στο λέει η ετερεια .. φίλτρο λαδιού / πετρέλαιο κάθε 10/15 χιλαδες χιλιόμετρα.. το φίλτρο παιτρελαου να είναι πολύ καλό όχι τα φτηνιάρικα… πολύ καλό παραφλου g12 τα περησοττερα αυτό γράφουν λίγα ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα… λαστιχάκι α υποπίεσης Τσεκ για σκασίματα…υμαντες αλλαγή κάθε 50/70 χιλ… χιλιόμετρα…πετρέλαιο από πρατήριο εμπηστοσηνη δεν αλλάζουμε έταιρια κάθε εβδομάδα!!!! Αυτά είναι τα βασικά που μπορι κάποιος να τα κάνη και μόνος αν έχει εμπηρια η γνωση!!!!
Καλοταξιδο!!!Καλημέρα σύντροφοι!
Πριν 3 ημερες παρέλαβα το νέο Duster Μοντ2023 στην έκδοση Journey με τα νεα λογότυπα της Dacia....το οποίο περίμενα σχεδόν 8 μήνες. Εχοντας και το προηγούμενο μοντέλο (μοντ2017) το τωρινό είναι σαφώς αναβαθμισμένο....αλλά νομίζω ότι σαν του 2017......δεν είναι!
Μιλάμε για το 1.5 diesel 4*4 και στις δυο περιπτώσεις
Εγίνε και αυτό....πολύ high tec... με ένα σωρό μπιπλίκια!
Οι σταθερές του όμως παραμένουν ίδιες. Ιδια τετρακίνηση...ίδιος κινητήρας (τώρα όμως με adblue).
Είμεθα στο ροντάρισμα!
Το νέο χρώμα (Χακί) είναι φοβερό!!
Αν μου επιτρέπεις...όλα αυτά είναι γιατροσόφια....μηχανικώναπό την τεχνολογιά των diesel πριν από 30 και βάλε χρόνια.Τα κάνω όλα αυτά που λες συν κάθε έξι μήνες βάζω ένα πρόσθετο καθαριστικό συστήματος καύσης της wurth, κάθε 3000χλμ βάζω υγρό κατά της μυκητιολασπης και κάθε δύο μήνες το "ξεκαπνιζω" πηγαίνοντας με 4000 στροφές για 15-20χλμ όλα αυτά κατόπιν παρότρυνσης του μηχανικού μου αφού είναι η πρώτη φορά που έχω diesel.
Το εγραψα!!Τι τιμή είχε το 17 και τιμή τωρα;
Οπωσδήποτε στο χρόνο.Για ντηζελ 1,5 ρενω κινητήρα μιλάμε. Αν σε ένα χρόνο κάνεις 5000χλμ μπορείς να καθυστερήσεις άλλους 6 μήνες μπας και φθάσεις 8-10.000χλμ και τότε να αλλάξεις λάδια; Ή οπωσδήποτε στο χρόνο αλλαγή άσχετα με τα λίγα χλμ;