Οκ καταλαβα και συμφωνούμε σε όλα. Εγώ τελικά έκανα άλλο κοντάκι με τον Γιάννη.Μήτσο εκτός από την μεγάλη αριστερή παρέκκλιση, χρειαζόμουν να σηκώσω αρκετά ψηλά το κοντάκι όποτε η αλλαγή -και διόρθωση κατόπιν- του Pitch ήταν αναπόφευκτη.
Απ ότι κατάλαβα εσύ χρειαζόσουν μόνο περισσότερη δεξια παρέκκλιση -χωρίς μεταβολή του ύψους. Αυτό επιτυγχάνεται με επί πλέον φλάντζα-ες Cast Off Spacer η οποία δεν επηρεάζει το Drop.
Για να έχεις πρόβλημα με το φάρδος της τρύπας που περνά η τζαβετα, θα πρέπει η δεξια παρέκκλιση σου να είναι πολύ μεγάλη - μεγαλύτερη από την δική μου αριστερή. Τελικά το έφερες στα μέτρα σου?
Να σημειώσω κάτι που ξέχασα παραπάνω και το έχω ξαναγράψει αλλά είναι αξιοσημείωτο και αξίζει η επανάληψη. Η τζαβέτα της L4s είναι μια μεγάλη αλουμινένια βίδα με πάσα σε μετρικό σύστημα . Απ'την μια άκρη βιδώνεται σε αναλογη εσοχή της βάσης ( εκεί που μπαίνουν και οι φλάντζες) και από την άλλη είναι εκεί που βιδώνει το μπουλόνι που είναι μέσα στο κοντάκι. Το συγκεκριμένο μπουλόνι είναι αρκετά ογκώδες (επειδή πάνω του βιδώνει και το σύστημα απόσβεσης κραδασμών) και είναι λογικό να βρίσκει στα πλαϊνά τοιχώματα. Το ογκώδες μπουλόνι μπορούμε να το αντικαταστήσουμε με ένα κοινό μπουλόνι μετρικού συστήματος, απ'αυτά που έχουν οι ντίζες, (που και αυτές είναι σε μετρικό σύστημα) και που είναι πολύ μικρότερων διαστάσεων. Με το μπουλόνι αυτό που , επειδή είναι μικρότερο, δεν θα βρίσκει εύκολα στα πλαϊνά τοιχώματα του κοντακιού, ίσως να είναι εφικτή η χρησιμοποίηση δύο φλαντζών. Δεν το δοκίμασα αλλά πιστεύω ότι έτσι μπορεί να παίξει.
Μόνο που στην περίπτωση αυτή και επειδή το μπουλόνι μέσα στο κοντάκι μπορεί εύκολα να πάρει λάθος "βόλτες" ( είναι μέσα στην τρύπα και δεν το βλέπεις για να το βιδώσεις σωστά) και αν βιδωθεί στραβά θα χαλάσουν τα πάσα της τζαβετας, θέλει πολύ προσοχή. Η (αυτό που έκανα εγώ) να αλλάξει η αλουμινένια τζαβέτα με ατσάλινη. Πίστεψέ με είναι πανεύκολο, ένα κομμάτι κοινής ντιζας είναι και το μόνο που στοιχίζει λειτουργικά είναι λίγα γραμμάρια παραπάνω στο κοντάκι, που δεν είναι απαραίτητα κακό.