gvp9000
Banned
Ελατήριο 38ποιο ελατήριο εννοείς ...?
Σου βάζω μια φωτό με τα εξαρτήματα εαν μπορείς να το δεις και να μου πεις ..
View attachment 46318
Εξολκέας 36
Ελατήριο 38ποιο ελατήριο εννοείς ...?
Σου βάζω μια φωτό με τα εξαρτήματα εαν μπορείς να το δεις και να μου πεις ..
View attachment 46318
Μη σκας αλλο φιλε μου απ τη στηγμη που δουλεβει αψογα απο 28 και πανω απλα δε φτανουν τα αερια απ τα 24αρια να κανει πληρες διαδρομη εως πισω το κλειστρο δεν εχει θεμα το οπλο και προσοχη μη κανεις το λαθος να ανοιξεις της οπες αεριων της κανηςποιο ελατήριο εννοείς ...?
Σου βάζω μια φωτό με τα εξαρτήματα εαν μπορείς να το δεις και να μου πεις ..
View attachment 46318
Οι τρύπες αερίων είναι καθαρές ;;ποιο ελατήριο εννοείς ...?
Σου βάζω μια φωτό με τα εξαρτήματα εαν μπορείς να το δεις και να μου πεις ..
View attachment 46318
Πάντα... σε κάθε καθάρισμα τις περνάω με το πλαστικό ακροφύσιο απο το wd40 ..Οι τρύπες αερίων είναι καθαρές ;;
Θελει μια αριδα στην ιδια διαμετρο αλιως δε κανεις τπτΠάντα... σε κάθε καθάρισμα τις περνάω με το πλαστικό ακροφύσιο απο το wd40 ..
Είναι πολύ καινούργιο το όπλο ... για να έχουν στομώσει τόσο πολύ οι οπές ... που και σε κάθε καθάρισμα που ούτως ή άλλως κάνω .. να περνάω το πλαστικό μέσα τους και να έχουν κρατήσει κάπνα ..που να μην βγαίνει και να εμποδίζει τόσο όσο...Θελει μια αριδα στην ιδια διαμετρο αλιως δε κανεις τπτ
Αυτό Βασίλη μου τώρα που το λες .. μου έχει κάνει εντύπωση... είναι πολύ σκληρό το δόντι... Υποθέτω ότι είναι έτσι επειδή το όπλο είναι άστρωτο... φέτος είναι η πρώτη χρονιά που κυνηγιέται το όπλο και είναι σκληρό...Ελατήριο 38
Εξολκέας 36
Κ εγω κατι τετοιο θα έλεγα. Σκέφτομαι μήπως οταν φτάνει ο καλυκας στον εξωστήρα για να τον σκουντήξει δεξιά και βγει εξω, ο εξωλκέας δεν μπορεί να κρατησει τον καλυκα σταθερά,ξεκουμπώνει και δεν φευγει δεξιά.Ελατήριο εξολκέα ή εξολκέας.
Ξεπιάνει ... Χαλαρό ελατήριο ή πρόβλημα στο νύχι.
Κοίτα το
Γρέζι ;;;Αυτό Βασίλη μου τώρα που το λες .. μου έχει κάνει εντύπωση... είναι πολύ σκληρό το δόντι... Υποθέτω ότι είναι έτσι επειδή το όπλο είναι άστρωτο... φέτος είναι η πρώτη χρονιά που κυνηγιέται το όπλο και είναι σκληρό...
Δεν γνωρίζω τι πρέπει να κάνω γι αυτό και αν πρέπει ...
Δεν έχει... το τσέκαρα πολύ...Γρέζι ;;;
Φαντάσου ότι την πήρα τον Οκτώβρη του 2021 και είναι άστρωτο ..Δεν στρώνουν τα ελατήρια ούτε πέφτουν σε 2 χρόνια ...
Τα μοναδικά 24 αρια που έριχνα στο κυνήγι και στο σκοπευτήριο είναι αυτά τα NSI Japan SkeetΡίχνεις με τα ίδια 24άρια που σου δούλευε παλιά ;;;
Μαμά αλλά και απο Καλκαντζάκοoring μαμά ή υδραυλικός ;;;
Αυτά τα έλεγξα και είναι λεία και κουμπώνουν όμορφα ..χωρίς κενά και γρέζιαΑν το κλείστρο τερματίζει έπρεπε το φυσίγγι να περιστραφεί.
Αν χάνει αέρια δεν θα τερματίσει και θα γίνει αυτό.
Αν ο εξωλκέας δεν είναι σπασμένος και το ελατήριο δυνατό τότε από κάπου χάνει αέρια.
Τα μεταλλικά δαχτυλίδια κοίτα τα για σπασίματα.
Αυτόν θα τον αποφύγω προς το παρόν ... και θα περιοριστώ στα 28αρια για να δω πως θα παει ... εαν αποκτήσω και εκεί πρόβλημα ..τότε θα τον επισκεφθω.Δεν έχω άλλη ιδέα.
Oring, τρύπες αερίων, εξολκέας τα ύποπτα.
Πήγαινε σε έναν οπλουργό στην τελική.
Αμα εριχνε τα japan skeet κατι εχει συμβει και σου διαφευγει ειναι απο τα πιο μαλακα σκοπςυτικαΔεν έχει... το τσέκαρα πολύ...
Φαντάσου ότι την πήρα τον Οκτώβρη του 2021 και είναι άστρωτο ..
Τα μοναδικά 24 αρια που έριχνα στο κυνήγι και στο σκοπευτήριο είναι αυτά τα NSI Japan Skeet
Μαμά αλλά και απο Καλκαντζάκο
Αυτά τα έλεγξα και είναι λεία και κουμπώνουν όμορφα ..χωρίς κενά και γρέζια
Αυτόν θα τον αποφύγω προς το παρόν ... και θα περιοριστώ στα 28αρια για να δω πως θα παει ... εαν αποκτήσω και εκεί πρόβλημα ..τότε θα τον επισκεφθω.
Να πω κι εγώ κάτι, γιατί κάποια πράγματα από την περιγραφή της εμπλοκής, μου φαίνονται αντιφατικά. Είπες ότι το κλείστρο μένει πίσω ανοιχτό, αλλά ο κάλυκας δεν πετιέται έξω. Αυτό αφενός σημαίνει ότι τα φυσίγγια έχουν επαρκή δύναμη να ανοίξουν το κλείστρο μέχρι το τέλος της διαδρομής του ... Αλλά μου κάνει εντύπωση, γιατί εφόσον υπάρχει φυσίγγι στην αποθήκη (και απελευθερώνεται), ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ το κλείστρο να μένει ανοιχτό αλλά να επανέρχεται εμπρός (δηλ. να προσπαθεί να ξανακλείσει, ασχέτως πως αφού δεν απορρίφθηκε ο άδειος κάλυκας φυσικά θα μπλοκάρει).Είναι πολύ καινούργιο το όπλο ... για να έχουν στομώσει τόσο πολύ οι οπές ... που και σε κάθε καθάρισμα που ούτως ή άλλως κάνω .. να περνάω το πλαστικό μέσα τους και να έχουν κρατήσει κάπνα ..που να μην βγαίνει και να εμποδίζει τόσο όσο...
Δεν το θεωρώ απίθανο αλλά είναι λίγο υπερβολικό...
Η πιθανότητα διαφυγής αερίων απο το γενικότερο μηχανισμό μπορεί να είναι μια αιτία ..
Το θέμα είναι απο πού ..?
Το λέω αυτό γιατί τα έριχνε κανονικά στο κυνήγι χωρίς καμία εμπλοκή...
Θα αλλάξω πάλι το o-ring με καλύτερης ποιότητας και θα δούμε .. δεν βλέπω ή δεν γνωρίζω απο που αλλού θα μπορούσε να έχει απώλεια αερίων αυτός ο μηχανισμός..
Στο φινάλε άμα δεν βρούμε το πρόβλημα δεν θα ρίχνω 24αρια ...
Στα υπόλοιπα δουλεύει μια χαρά ...
Απλά φέτος ευχαριστήθηκα τουφεκιές με αυτό το όπλο... (24γρ και 28γρ) περπατητό και καρτέρι είναι έρωτας ...
Ισχύει αυτό που λες ... κι εγω ετσι θα περίμενα αυτου του είδους την εμπλοκή... γι αυτό και έβαλα και την φωτογραφία...Να πω κι εγώ κάτι, γιατί κάποια πράγματα από την περιγραφή της εμπλοκής, μου φαίνονται αντιφατικά. Είπες ότι το κλείστρο μένει πίσω ανοιχτό, αλλά ο κάλυκας δεν πετιέται έξω. Αυτό αφενός σημαίνει ότι τα φυσίγγια έχουν επαρκή δύναμη να ανοίξουν το κλείστρο μέχρι το τέλος της διαδρομής του ... Αλλά μου κάνει εντύπωση, γιατί εφόσον υπάρχει φυσίγγι στην αποθήκη (και απελευθερώνεται), ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ το κλείστρο να μένει ανοιχτό αλλά να επανέρχεται εμπρός (δηλ. να προσπαθεί να ξανακλείσει, ασχέτως πως αφού δεν απορρίφθηκε ο άδειος κάλυκας φυσικά θα μπλοκάρει).
Μια παρόμοια εμπλοκή μου κάνει πότε-πότε η Mossberg 9200, (έχουν σχεδόν ίδιο μηχανισμό αερίων και κλείστρο, η ουσιαστική διαφορά είναι ότι έχει το ελατήριο επανάταξης μπροστά, γύρω από την αποθήκη). Αλλά εμένα το κάνει (με 24 και με 28 γρ.) μόνο με κάλυκες με πολυ χαμηλό μεταλλικό πάφυλα, 8mm. Από 12mm. και πάνω δεν το κάνει ούτε με τα 24 gr του skeet. Εγώ το αποδίδω σε ευκαμψία του κάλυκα, που καθώς βγαίνει από τη θαλάμη ξεγλυστρά από τον εξολκέα και του ξεφεύγει ... Αλλα δεν ξέρω ... δεν μπορώ να βρώ άλλο λόγο... Βέβαια τα συγκεκριμένα due japan skeet δεν τα έχω δοκιμάσει στην καραμπίνα (ακόμα), αφού τα χρησιμοποιώ σχετικά λίγο καιρό, αλλά θέλω να πιστεύω ότι δεν θα έχουν θέμα.
βρες ενα τρυπανακι 4 η 5 χιλιοστα ξυσε της τρυπες και εισαι οκ ορινκ τραβα σε ενα μαγαζι με ανταλαχτικα αυτοκιμητων και εισαι οκ τα 5 κανουν 50λεπτα μην πετας λευτα για οριτζιναΛ ΕΓΩΣΤΗΝ 1100 ΚΑΙ ΣΤην 1187 τετοια βαζω και ας τα αλαζεις 2 τη σεζονΕίναι πολύ καινούργιο το όπλο ... για να έχουν στομώσει τόσο πολύ οι οπές ... που και σε κάθε καθάρισμα που ούτως ή άλλως κάνω .. να περνάω το πλαστικό μέσα τους και να έχουν κρατήσει κάπνα ..που να μην βγαίνει και να εμποδίζει τόσο όσο...
Δεν το θεωρώ απίθανο αλλά είναι λίγο υπερβολικό...
Η πιθανότητα διαφυγής αερίων απο το γενικότερο μηχανισμό μπορεί να είναι μια αιτία ..
Το θέμα είναι απο πού ..?
Το λέω αυτό γιατί τα έριχνε κανονικά στο κυνήγι χωρίς καμία εμπλοκή...
Θα αλλάξω πάλι το o-ring με καλύτερης ποιότητας και θα δούμε .. δεν βλέπω ή δεν γνωρίζω απο που αλλού θα μπορούσε να έχει απώλεια αερίων αυτός ο μηχανισμός..
Στο φινάλε άμα δεν βρούμε το πρόβλημα δεν θα ρίχνω 24αρια ...
Στα υπόλοιπα δουλεύει μια χαρά ...
Απλά φέτος ευχαριστήθηκα τουφεκιές με αυτό το όπλο... (24γρ και 28γρ) περπατητό και καρτέρι είναι έρωτας ...
αλαξε το ελατηριο της ουρας και κοιτα αν το λαστιχακι ειναι πιο χοντροΝα πω κι εγώ κάτι, γιατί κάποια πράγματα από την περιγραφή της εμπλοκής, μου φαίνονται αντιφατικά. Είπες ότι το κλείστρο μένει πίσω ανοιχτό, αλλά ο κάλυκας δεν πετιέται έξω. Αυτό αφενός σημαίνει ότι τα φυσίγγια έχουν επαρκή δύναμη να ανοίξουν το κλείστρο μέχρι το τέλος της διαδρομής του ... Αλλά μου κάνει εντύπωση, γιατί εφόσον υπάρχει φυσίγγι στην αποθήκη (και απελευθερώνεται), ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ το κλείστρο να μένει ανοιχτό αλλά να επανέρχεται εμπρός (δηλ. να προσπαθεί να ξανακλείσει, ασχέτως πως αφού δεν απορρίφθηκε ο άδειος κάλυκας φυσικά θα μπλοκάρει).
Μια παρόμοια εμπλοκή μου κάνει πότε-πότε η Mossberg 9200, (έχουν σχεδόν ίδιο μηχανισμό αερίων και κλείστρο, η ουσιαστική διαφορά είναι ότι έχει το ελατήριο επανάταξης μπροστά, γύρω από την αποθήκη). Αλλά εμένα το κάνει (με 24 και με 28 γρ.) μόνο με κάλυκες με πολυ χαμηλό μεταλλικό πάφυλα, 8mm. Από 12mm. και πάνω δεν το κάνει ούτε με τα 24 gr του skeet. Εγώ το αποδίδω σε ευκαμψία του κάλυκα, που καθώς βγαίνει από τη θαλάμη ξεγλυστρά από τον εξολκέα και του ξεφεύγει ... Αλλα δεν ξέρω ... δεν μπορώ να βρώ άλλο λόγο... Βέβαια τα συγκεκριμένα due japan skeet δεν τα έχω δοκιμάσει στην καραμπίνα (ακόμα), αφού τα χρησιμοποιώ σχετικά λίγο καιρό, αλλά θέλω να πιστεύω ότι δεν θα έχουν θέμα.