Είναι οι οδηγοί για τις μπίλιες που τις συγκρατούν στην ευθεία που κινείται το κλείστρο αλλά δεν τις επιτρέπουν να εξέλθουν αρκετά προς τα πλάγια για να μην φρενάρει η κίνηση.
Δεν είναι για να τις συγκρατούν στην ευθεία αλλά δεν αφήνουν να κουμπώσουν τα δύο μέρη του κλείστρου.
Όσο οι μπίλιες είναι έξω, δεν μπορούν να κουμπώσουν τα 2 μέρη του κλείστρου.Δουλεύει ανάδρομα.
Τις εσωτερικές αυτές ράγες τις έχει ΚΑΙ το πολυβόλο.
Σε όλα τα αυτογεμη και τα επαναληπτικά όπλα υπάρχει παρόμοια πρόνοια, είτε έχουν ανυψουμενο κλειδί όπως τα Remington, beretta, browning κλπ, είτε περιστροφική κεφαλή.
Σωστά.
Ακριβώς και η αδράνεια μαζί με τις τριβές συγκρατούν το <πίσω μέρος > ενωμένο με το υπόλοιπο κλείστρο ,
Έχει και αυτό ένα ελατήριο που κρατάει το πίσω μέρος όταν είναι κουμπωμένο.Βρίσκεται μπροστά στις μπίλιες.
Συν ότι εκμεταλεύεται το ελατήριο της βελόνας, σε ελάχιστο βαθμό.Γι' αυτό όταν λύνεις το κλείστρο στρίβωντας το, εκτονώνεται προς αντίθετη κατεύθυνση.
καθώς και τις μπίλιες κατά το ήμισυ εντός των πλευρών του κλείστρου και το άλλο μισό στις εγκοπές της βάσης.
Δεν υπάρχει ενδιάμεση θέση για τις μπίλιες.Η μέσα όταν κινείται το κλείστρο μπρος - πίσω ή έξω όταν ασφαλίζει τέρμα μπροστά.
Γι'αυτό και δεν ρίχνει όταν δεν κουμπώσει το κλείστρο τελείως μπροστά.
(Γιατί απλά είναι χωρισμένο ακόμη σε 2 μέρη, είναι πιο μακρύ και δεν φτάνει η βελόνα να χτυπήσει το καψύλι.)
Αυτό διαρκεί μόνο στο ελάχιστο χρονικό διάστημα που αναπτύσσονται οι πιέσεις μέχρι την κορύφωση τους και αμέσως μετά αρχίζει να μεταβάλλεται η ισορροπία που ανέφερα, η οποία ανατρέπεται μόλις το βλήμα βγει από το στόμιο ή και ελάχιστα πριν, και το κυρίως κλείστρο πιέζει τις μπίλιες, αυτές με την σειρά τους το πίσω μέρος το οποίο και οπισθοχωρει λίγα χιλιοστά αφήνοντας χώρο στις μπίλιες να εισχωρήσουν στο κλείστρο, ξεκλειδωνοντας το.
Καμία απολύτως σχέση.
Με την εκπυσοκρότηση μετακινείται το πίσω μέρος του κλείστρου λόγω αδράνειας και έτσι έχουν το ελεύθερο οι μπίλιες να μπούνε προς τα μέσα.
Ακόμη και στο πολυβόλο,που φαντάζομαι αυτό έχεις σαν εικόνα, έτσι δουλεύει με μόνη διαφορά η διαφοροποίηση στις μπίλιες, που εκεί παρεμβαίνουν για να μειωθεί η ταχυβολία.
Η διαφορά στο πολυβόλο είναι ότι η σκανδάλη συγκρατεί το κλείστρο τέρμα πίσω(το οποίο έχει σταθερή την βελόνα και όταν κουμπώνει το μπροστά με το πίσω κάνει και το χτύπημα στο καψύλι) ενώ στο τουφέκι δουλεύει τον επικρουστήρα.
Κατόπιν όπως είπες η εναπομεινασα πίεση ωθεί το σύνολο τέρμα πίσω και ακολουθεί η ολοκλήρωση της τροφοδοσίας.
Αυτό γίνεται την στιγμή που εξέρχεται το βλήμα από την κάννη.