Remington Team Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Μιλαμε για το ξεκλειδωμα του κλειστρου πως γινεται ,οχι για την ολοκληρωση του κυκλου...δες και τα μην και θα καταλαβεις...
Για το ξεκλείδωμα μιλάω και εγώ.
Και μόνο για αυτό ...
 
Τώρα που υπάρχει σε προηγούμενο ποστ το βίντεο είναι εύκολο να γίνει κατανοητό. Δείτε το σχήμα Β, είναι αρκετά κοντά στο πραγματικό σχήμα του μηχανισμού. Δύο πράγματα που πρέπει να έχουμε υπόψιν είναι : α) η αδράνεια ΔΕΝ υπάρχει σε κανένα υλικό. Η αδράνεια προκύπτει όταν ένα σώμα δεχτεί μία δύναμη που τείνει να του μεταβάλλει την κινητική του κατάσταση, δηλαδή στο κλείστρο που συζητάμε εμφανίζεται η αδράνεια όταν οι πιέσεις εντός κάννης επιταχύνουν το βλήμα από την μία μεριά και σαν αντίδραση επιταχύνουν αντίστοιχα το κλείστρο μαζί με το συνολικό όπλο προς την αντίθετη κατεύθυνση.β)όσο αυξανεται η πίεση εντός κάννης, τόσο αυξάνεται η επιτάχυνση και του βλήματος προς το στόμιο και του όπλου ( άρα και του κλείστρου) προς την αντίθετη κατεύθυνση, συνεπώς και η αδράνεια ΌΛΩΝ των τμημάτων που υφίστανται επιτάχυνση. Στο σχήμα βλέπουμε ότι , το πρόσωπο του κλείστρου δέχεται όλη την πίεση των αερίων που το ωθούν προς τα πίσω και αυτό με την σειρά του μεταδίδει ολη την πίεση στα δύο κυλινδρακια, και αυτά μοιράζουν την πίεση που δέχονται στα ΚΕΚΛΙΜΕΝΑ τοιχώματα των εσοχων όπου φωλιάζουν και στα ΚΕΚΛΙΜΕΝΑ πλευρά του πίσω μέρους του κλείστρου. Οι γωνίες των κεκλιμενων επιφανειών του πίσω μέρους του κλείστρου οπου εφάπτονται με τα κυλινδρακια έχουν τέτοια κλίση ώστε ενα ΜΙΚΡΌ μέρος της δύναμης που δέχεται να το ωθεί προς τα πίσω. Κατά την εκπυρσοκροτηση και για όσο διάστημα οι πιέσεις έχουν ανοδική πορεία ( άρα όλα τα κινούμενα μέρη επιταχύνουν και συνεπώς εμφανίζουν αδράνεια), όλα τα τμήματα που αποτελούν το κλείστρο παραμένουν όπως στο σχήμα Β. Αυτό συμβαίνει διότι το σύνολο των δυνάμεων που ασκούνται ( δηλαδή η πίεση των αερίων από την μία και η αντίσταση των επιφανειών των δύο εσοχων όπου φωλιάζουν τα κυλινδρακια συν η αντίσταση των κεκλιμενων επιφανειών του πίσω μέρους του κλείστρου όπου επίσης πιέζουν τα κυλινδρακια) εξισορροπεί. Οι αντιστάσεις των εσοχων και του πίσω μέρους του κλείστρου είναι συνδυασμός αδράνειας ( όσο αφορά την κίνηση του πίσω μέρους του κλείστρου) και τριβών ανάμεσα στα κυλινδρακια και τα σημεία όπου εφάπτονται. Η ισορροπία ανατρέπεται μόλις η πίεση των αερίων παίρνει καθοδικη πορεία ( γιατί είναι έτσι μελετημένη η αναλογία βάρους - τριβών και μοχλευσεων, ώστε να είναι οριακή) οπότε μειώνεται η επιτάχυνση με συνέπεια να μειώνεται η αδράνεια, αλλά επειδή στα ραβδωτά οι πιέσεις δεν πέφτουν μετά την κορύφωση έντονα όπως στα λειοκαννα, η εναπομεινασα πίεση υπερνικα τις τριβές και την αδράνεια της μάζας του πίσω μέρους του κλείστρου, το οποίο απομακρυνεται λίγα χιλιοστά από την κεφαλή και αφήνει χώρο στα κυλινδρακια ( που μονίμως δέχονται όλη την πίεση από την κεφαλή και τα οποία ολισθαινοντας και τριβομενα με τις επιφάνειες όπου εφάπτονται, ) να βγουν από τις εσοχές και να ξεκλειδώσει το κλείσιμο.
 
Απλα πραματα ειναι, δεν εχει να κανει με τριβες, οταν εχουμε την δυναμη της αδρανειας, τοτε κανει κινηση το κλειστρο πως τα πισω, ανοιγει το κενο που υπαρχει αναμεσα στα δυο μερη(κεφαλη και κυριως σωμα), ξεκλειδωνει και οπισθοχωρει ολο μαζι, πια τριβη, αν υπηρχε τριβη θα αλλαζαμε και εξαρτηματα σαν αναλωσιμα ανα καποιες βολες διοτι θα υπηρχαν φυσιολογικες φθορες λογω τριβης.Αν δεν παει πισω το πισω μερος του κλειστρου, ας εχει οσα μπαρ θελει, δεν ξεκλειδωνει το κλειστρο, δεν μπορει η κεφαλη να σπρωξει πισω το κλειστρο, ουτε τα κυλινδρακια να μπουνε μεσα.
 
Απλα πραματα ειναι, δεν εχει να κανει με τριβες, οταν εχουμε την δυναμη της αδρανειας, τοτε κανει κινηση το κλειστρο πως τα πισω, ανοιγει το κενο που υπαρχει αναμεσα στα δυο μερη(κεφαλη και κυριως σωμα), ξεκλειδωνει και οπισθοχωρει ολο μαζι, πια τριβη, αν υπηρχε τριβη θα αλλαζαμε και εξαρτηματα σαν αναλωσιμα ανα καποιες βολες διοτι θα υπηρχαν φυσιολογικες φθορες λογω τριβης.Αν δεν παει πισω το πισω μερος του κλειστρου, ας εχει οσα μπαρ θελει, δεν ξεκλειδωνει το κλειστρο, δεν μπορει η κεφαλη να σπρωξει πισω το κλειστρο, ουτε τα κυλινδρακια να μπουνε μεσα.
Γιώργο : Αφού όπως λες είναι η δύναμη της αδράνειας που στέλνει πίσω το πίσω μέρος του κλείστρου και το απομακρύνει από την κεφαλή, γιατί δεν συμβαίνει το ίδιο στις benelli όταν αφαιρέσουμε το ελατηριο ; Όσο για την τριβή, υπάρχει σε όλα τα συστήματα όπου κάτι κινείται, δηλαδή παντού και πάντα σε όλο το σύμπαν, ακόμη και ανάμεσα στα μόρια του αέρα.
 
Αν δεν παει πισω το πισω μερος του κλειστρου, ας εχει οσα μπαρ θελει, δεν ξεκλειδωνει το κλειστρο, δεν μπορει η κεφαλη να σπρωξει πισω το κλειστρο, ουτε τα κυλινδρακια να μπουνε μεσα
Αυτο ακριβως...ειδικος δεν ειμαι,ουτε εμπειρια απο τετοια οπλα εχω,αλλα απο αυτα που ειδα στα δυο βιντεο αυτο το συμπερασμα εβγαλα και εγω....
 
Last edited:
Στέλιο πήγα και έριξα 5 βολές χωρίς το ελατηριο του κλείστρου με την benelli beccacia. Όπως ήταν φυσικό το όπλο δεν μπορούσε ούτε να εξωλκευσει τον καλυκα.
2 ελατήρια = 1000€
(Αυτή είναι η διαφορά μεταξύ ενός ημιαυτόματου και ενός επαναληπτικού Benelli).
 
.Αν δεν παει πισω το πισω μερος του κλειστρου, ας εχει οσα μπαρ θελει, δεν ξεκλειδωνει το κλειστρο, δεν μπορει η κεφαλη να σπρωξει πισω το κλειστρο, ουτε τα κυλινδρακια να μπουνε μεσα.
Ρε φίλε, ελληνικά τα γράφω. Το πισω μέρος του κλείστρου αν δεν πάει πίσω δεν μπορούν τα κυλινδρακια να βγουν από τις πλαϊνές εσοχές και άρα να ξεκλειδώσει. Έως εδώ συμφωνούμε. Η διαφωνία μας είναι στο πως το πισω μέρος του κλείστρου ωθειται προς τα πίσω. Εσύ λες λόγω αδράνειας, ελα όμως που η αδράνεια ΔΕΝ ωθεί το κλείστρο προς τα πίσω αλλά ΑΝΤΊΘΕΤΑ
προς τα εμπρός, και εδώ ΔΕΝ υπάρχει το ελατηριο που συμπιεζομενο θα εκτονωθεί μετά σπρώχνοντάς το πίσω. Εγώ λέω από την πίεση των αερίων, η οποία πιέζει την κεφαλή, η κεφαλή τα κυλινδρακια και ΤΑ ΚΥΛΙΝΔΡΑΚΙΑ ΠΙΈΖΟΥΝ το κλείστρο κάνοντάς το να υποχωρήσει. Η αδράνεια του πίσω μέρους του κλείστρου το μόνο που κάνει σε αυτόν τον μηχανισμό είναι που καθυστερεί για ένα κλάσμα του δευτερολεπτου την έξοδο των κυλινδρων από τις πλαϊνές εσοχές.
 
Συνδυασμός τριβών και αδράνειας είναι.
Γι' αυτό υπάρχουν και οι ραβδώσεις της θαλάμης.
Δεν το γνωρίζω αλλά υποθέτω ότι κατέστρεψαν πολλά πρωτότυπα μέχρι να βρουν τη σωστή αναλογία για να λειτουργήσει με ΣΥΓΚΕΚΙΜΕΝΕΣ προδιαγραφές φυσιγγίων.
 
Ισοπεδωτικο .Σε ένα ασανσέρ μπορείς να αντικαταστήσεις τον κινητήρα με δύο αγελάδες ,θα μπορεί να λειτουργεί στις διακοπές ρεύματος ,θα πίνεις και το γάλα.
Ε, εντάξει. Δεν μπορώ να συγκρίνω έναν κινητήρα με δύο ελατήρια και το σωλήνα στο κοντάκι. Θα έπρεπε γενικά οι καραμπίνες και ιδιαίτερα οι αδράνειας, να είναι φθηνότερες αλλά είπαμε. Πρέπει να πληρωθεί και η διαφήμιση. Από την άλλη αφού πουλάνε γιατί να μην χρεώνουν 3000 κοντά για ένα όπλο μαζικής παραγωγής; Κορόιδα είναι;
 
Εγώ το έχω πει και θα το λέω, καραμπίνα πάνω από 1500 ευρώ, ότι και " τεχνολογία" να έχει, δεν αξίζει για εμένα. Που φτάσαμε; να πουλάνε ημιαυτόματες καραμπίνες με ξύλινο κοντάκι σανίδα ή πλαστικουρα 2-3 χιλιάρικα και να χειροκροτεί και ο καταναλωτής. Μπράβο τους πάντως εγώ τους παραδέχομαι ( τους βιομηχάνους)
 
Ε, εντάξει. Δεν μπορώ να συγκρίνω έναν κινητήρα με δύο ελατήρια και το σωλήνα στο κοντάκι. Θα έπρεπε γενικά οι καραμπίνες και ιδιαίτερα οι αδράνειας, να είναι φθηνότερες αλλά είπαμε. Πρέπει να πληρωθεί και η διαφήμιση. Από την άλλη αφού πουλάνε γιατί να μην χρεώνουν 3000 κοντά για ένα όπλο μαζικής παραγωγής; Κορόιδα είναι;
Πέρα από την υπερβολή ,δεν είναι τα δύο ελατήρια η τα 3-5-7 παραπάνω εξαρτήματα αλλά ο συνεχής συγχρονισμός τους χωρίς εμπλοκές .Αυτο πληρώνεις παραπάνω και φυσικά δεν έχουν οι βασικές εκδοσεις διάφορα χίλια €.
 
Απλα πραματα ειναι, δεν εχει να κανει με τριβες
Γιατί το ονομάζουν Roller Delay ?
Αν απαντήσετε σε αυτό και αν καταλάβετε αυτό που λέει ότι μια κίνηση Χ mm του κλείστρου αντιστοιχεί σε 5 φορές * Χ mm κίνηση του κεντρικού μέρους ... θα καταλάβετε τι ακριβώς γίνεται.
Επίσης για να καταφέρει η αδράνεια να τραβήξει προς τα πίσω το κεντρικό μέρος για να ξεκλειδώσει το κλείστρο θα πρέπει αυτό να γίνει σε ΕΠΙΒΡΑΔΥΝΣΗ του όπλου προς τα πίσω ΑΦΟΥ ΕΧΕΙ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ και ΟΧΙ ΠΙΟ ΠΡΙΝ.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top