gvp9000
Banned
Για το ξεκλείδωμα μιλάω και εγώ.Μιλαμε για το ξεκλειδωμα του κλειστρου πως γινεται ,οχι για την ολοκληρωση του κυκλου...δες και τα μην και θα καταλαβεις...
Και μόνο για αυτό ...
Για το ξεκλείδωμα μιλάω και εγώ.Μιλαμε για το ξεκλειδωμα του κλειστρου πως γινεται ,οχι για την ολοκληρωση του κυκλου...δες και τα μην και θα καταλαβεις...
Γιώργο : Αφού όπως λες είναι η δύναμη της αδράνειας που στέλνει πίσω το πίσω μέρος του κλείστρου και το απομακρύνει από την κεφαλή, γιατί δεν συμβαίνει το ίδιο στις benelli όταν αφαιρέσουμε το ελατηριο ; Όσο για την τριβή, υπάρχει σε όλα τα συστήματα όπου κάτι κινείται, δηλαδή παντού και πάντα σε όλο το σύμπαν, ακόμη και ανάμεσα στα μόρια του αέρα.Απλα πραματα ειναι, δεν εχει να κανει με τριβες, οταν εχουμε την δυναμη της αδρανειας, τοτε κανει κινηση το κλειστρο πως τα πισω, ανοιγει το κενο που υπαρχει αναμεσα στα δυο μερη(κεφαλη και κυριως σωμα), ξεκλειδωνει και οπισθοχωρει ολο μαζι, πια τριβη, αν υπηρχε τριβη θα αλλαζαμε και εξαρτηματα σαν αναλωσιμα ανα καποιες βολες διοτι θα υπηρχαν φυσιολογικες φθορες λογω τριβης.Αν δεν παει πισω το πισω μερος του κλειστρου, ας εχει οσα μπαρ θελει, δεν ξεκλειδωνει το κλειστρο, δεν μπορει η κεφαλη να σπρωξει πισω το κλειστρο, ουτε τα κυλινδρακια να μπουνε μεσα.
Αυτο ακριβως...ειδικος δεν ειμαι,ουτε εμπειρια απο τετοια οπλα εχω,αλλα απο αυτα που ειδα στα δυο βιντεο αυτο το συμπερασμα εβγαλα και εγω....Αν δεν παει πισω το πισω μερος του κλειστρου, ας εχει οσα μπαρ θελει, δεν ξεκλειδωνει το κλειστρο, δεν μπορει η κεφαλη να σπρωξει πισω το κλειστρο, ουτε τα κυλινδρακια να μπουνε μεσα
2 ελατήρια = 1000€Στέλιο πήγα και έριξα 5 βολές χωρίς το ελατηριο του κλείστρου με την benelli beccacia. Όπως ήταν φυσικό το όπλο δεν μπορούσε ούτε να εξωλκευσει τον καλυκα.
Εύστοχη και αληθής παρατήρηση2 ελατήρια = 1000€
(Αυτή είναι η διαφορά μεταξύ ενός ημιαυτόματου και ενός επαναληπτικού Benelli).
Ρε φίλε, ελληνικά τα γράφω. Το πισω μέρος του κλείστρου αν δεν πάει πίσω δεν μπορούν τα κυλινδρακια να βγουν από τις πλαϊνές εσοχές και άρα να ξεκλειδώσει. Έως εδώ συμφωνούμε. Η διαφωνία μας είναι στο πως το πισω μέρος του κλείστρου ωθειται προς τα πίσω. Εσύ λες λόγω αδράνειας, ελα όμως που η αδράνεια ΔΕΝ ωθεί το κλείστρο προς τα πίσω αλλά ΑΝΤΊΘΕΤΑ.Αν δεν παει πισω το πισω μερος του κλειστρου, ας εχει οσα μπαρ θελει, δεν ξεκλειδωνει το κλειστρο, δεν μπορει η κεφαλη να σπρωξει πισω το κλειστρο, ουτε τα κυλινδρακια να μπουνε μεσα.
Ε, εντάξει. Δεν μπορώ να συγκρίνω έναν κινητήρα με δύο ελατήρια και το σωλήνα στο κοντάκι. Θα έπρεπε γενικά οι καραμπίνες και ιδιαίτερα οι αδράνειας, να είναι φθηνότερες αλλά είπαμε. Πρέπει να πληρωθεί και η διαφήμιση. Από την άλλη αφού πουλάνε γιατί να μην χρεώνουν 3000 κοντά για ένα όπλο μαζικής παραγωγής; Κορόιδα είναι;Ισοπεδωτικο .Σε ένα ασανσέρ μπορείς να αντικαταστήσεις τον κινητήρα με δύο αγελάδες ,θα μπορεί να λειτουργεί στις διακοπές ρεύματος ,θα πίνεις και το γάλα.
Πέρα από την υπερβολή ,δεν είναι τα δύο ελατήρια η τα 3-5-7 παραπάνω εξαρτήματα αλλά ο συνεχής συγχρονισμός τους χωρίς εμπλοκές .Αυτο πληρώνεις παραπάνω και φυσικά δεν έχουν οι βασικές εκδοσεις διάφορα χίλια €.Ε, εντάξει. Δεν μπορώ να συγκρίνω έναν κινητήρα με δύο ελατήρια και το σωλήνα στο κοντάκι. Θα έπρεπε γενικά οι καραμπίνες και ιδιαίτερα οι αδράνειας, να είναι φθηνότερες αλλά είπαμε. Πρέπει να πληρωθεί και η διαφήμιση. Από την άλλη αφού πουλάνε γιατί να μην χρεώνουν 3000 κοντά για ένα όπλο μαζικής παραγωγής; Κορόιδα είναι;
Όταν μάλιστα το κόστος κατασκευής δεν ξεπερνά τα 100€!!!Που φτάσαμε; να πουλάνε ημιαυτόματες καραμπίνες με ξύλινο κοντάκι σανίδα ή πλαστικουρα 2-3 χιλιάρικα
Α-Κ-Ρ-Ι-Β-Ω-Σ φίλε μου!Όταν μάλιστα το κόστος κατασκευής δεν ξεπερνά τα 100€!!!
Γιατί το ονομάζουν Roller Delay ?Απλα πραματα ειναι, δεν εχει να κανει με τριβες