Remington Team Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Για μια ακόμα φορά μπερδεύεις το μύθο με τη πραγματικότητα.η 302 που έχω του συγχωρεμενου του πατέρα μου είναι αγορασμενη το 80 με πάνω από 100 150 χιλιάδες φυσιγγια σέρβις ποτέ δεν έχει βγάλει το παραμικρό και είναι σε κατάσταση βιτρίνας γιατί απλά όταν οι Ιταλοί φτιάχνανε όπλα οι Αμερικάνοι ταιζανε γαλοπούλες τους ινδιανους
Έχω μια 2000 browning του 1974 που έχει ρίξει όσες τρίχες έχουν τα μαλια μας σε φυσίγγια και ρίχνει ακόμη και σίγουρα σκοτώνει καλύτερα από τις περισσότερες μπερετες μη πω από όλες τις σημαίνει αυτό ? Τα παλαιότερα ντουφέκια ήταν ποιο αξιόπιστα και ανάλογα τον μηχανισμό τους κάποια ήθελαν μεγαλύτερη περιποίηση και κάποιο ανταλλακτικό και κάποια όχι ,ξέρεις μόλις πλακωνες τα σεμι μαγκουμ που πήγαιναν τα ποδαράκια του κλείστρου στη 302 βόλτα μακριά από το κλείστρο.Γιατινομως να ρίχνεις τέτοια φυσίγγια ? Γι'αυτό έγραψα ότι ο χρήστης εινάι ποιος σημαντικός παράγοντας από από το όπλο ως αναφορά την αντοχή του στο χρόνο.
 
Αν είχες auto 5 τι θα έλεγες
Επειδή έχω συντηρήσει και auto 5 και al48 να σου πω για την εποχή τους τα θεωρώ οκ αλλά το άλλο είναι όπλο του 2020 δεν δικαιολογώ τόσα πολλά κομμάτια και τόσο πολλά προβλήματα
 
Επειδή έχω συντηρήσει και auto 5 και al48 να σου πω για την εποχή τους τα θεωρώ οκ αλλά το άλλο είναι όπλο του 2020 δεν δικαιολογώ τόσα πολλά κομμάτια και τόσο πολλά προβλήματα
Απόλυτα δικαιολογημένη άποψη κάθε πράγμα στο καιρό του .Αλλά αυτό δε σημαίνει ότι χάνει την αξία του .
 
Σκέφτεστε να βλέπαμε από την ίδια οπτική και τα αυτοκίνητα βασή αξιοπιστίας μόνο δεν θα κυκλοφορούσε γερμανικό ούτε για δείγμα μόνο όσα περνούσαν τις 60.000 .Αλλά δε τα βλέπουμε έτσι, κοιτάμε μόστρα πως νιώθουμε όταν το οδηγούμε αν κρατάει στις στροφές ,αλλά τρεχουμε στο μάστορα πολύ συχνότερα από όταν έχουμε κάποιον Ιάπωνα.Καπως έτσι είναι και τα ντουφέκια κάποια προσφέρουν ευχαρίστηση όταν τραβάς τη σκανδάλη κάποια γιατί μπορεί να την τραβάς και απλά να ρίχνει συνέχεια χωρίς θέμα.
 
Άρα μάλλον εσύ έχεις εμπάθεια κι όχι οι άλλοι από τη στιγμή που οι μπερετομπενελες παγκοσμίως στις πωλήσεις λειοκανου έχουν πάνω από το 90% της αγορας.αυτο κι αν είναι ενδιαφερον

Κόψτε το παραμύθι με τις δευτερατζες


[td]Mossberg 500[/td][td]Pump-action shotgun[/td]
[td]
12,000,000
[/td]
[td]Remington 870[/td][td]Pump-action shotgun[/td]
[td]
11,000,000+
[/td]
[td]Marlin Model 60[/td][td]Semi-automatic rifle[/td]
[td]
11,000,000
[/td]
 
Καλά. Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλο λόγο μην πεις.
Καηκες από τη v3 αλλά μπεκακος και ένας φίλος μας βορειο Εύβοια που τις έχουν πάνε καλά εμπλοκές αραιά και που .Και ο Γιώργος τη ζεματαει στα μπασιματα με 28 αρια πέρσι ρίχναμε παρέα ένα δυο μέρες .Και έριξα και κάτι 3αρες για να δω την ανάκρουση παιδικού όπλου βέβαια.
 
Καηκες από τη v3 αλλά μπεκακος και ένας φίλος μας βορειο Εύβοια που τις έχουν πάνε καλά εμπλοκές αραιά και που .Και ο Γιώργος τη ζεματαει στα μπασιματα με 28 αρια πέρσι ρίχναμε παρέα ένα δυο μέρες .Και έριξα και κάτι 3αρες για να δω την ανάκρουση παιδικού όπλου βέβαια.
Ο Μπεκάκος από μένα την είδε Γιάννη.
 
Το έχω ακούσει
Τους έβαζα και έριχναν στο σκοπευτήριο και δεν καταλάβαιναν γιατί χρειάζεται η μισή προσκόπευση με αυτό το όπλο. Άστο ρε φίλε, πονεμένη ιστορία, ένας μεγάλος έρωτας που κατέληξε σε δραματικό διαζύγιο.
 
Αν η νέα διοικηση της remington είναι ικανή και έχει σκοπό να αναστήσει την εταιρεία, μπορεί να αλλάξει η εικόνα. Τώρα βγάζει V3, 870 και 1100 (έκδοση sporting) και δύο τυφέκια. Κατά τη γνώμη μου θέλει πολύ διαφήμιση. Οι Αμερικανοί δε θα το αφήσουν έτσι. Πάντως με αυτές τις τιμές στην Ελλάδα rem δε θα αγόραζα ούτε εγώ.
 
Αν η νέα διοικηση της remington είναι ικανή και έχει σκοπό να αναστήσει την εταιρεία, μπορεί να αλλάξει η εικόνα. Τώρα βγάζει V3, 870 και 1100 (έκδοση sporting) και δύο τυφέκια. Κατά τη γνώμη μου θέλει πολύ διαφήμιση. Οι Αμερικανοί δε θα το αφήσουν έτσι. Πάντως με αυτές τις τιμές στην Ελλάδα rem δε θα αγόραζα ούτε εγώ.
Σε λίγο ούτε εκεί θα μπορούν να αγοράσουν , τα επιτόκια έχουν ξεφύγει σε τρελούς ρυθμούς πλέον .
 
Κανενας δεν θελει ενα οπλο που βγαζει προβληματα.
Επισης, στην Ελλαδα το κυνηγι που κανουν οι περισσοτεροι ειναι μικτο και ενα οπλο 3,600 δεν βολευει.
Αν εβγαζε ενα αξιοπιστο μοντελο στα 3,1 κιλα θα ηταν αλλιως.
Στις χωρες που εχουν δυνατα καρτεροκυνηγια (Αργεντινη ) τι πωλησεις κανει η Rem , ξερει καποιος ?
 
Σκέφτεστε να βλέπαμε από την ίδια οπτική και τα αυτοκίνητα βασή αξιοπιστίας μόνο δεν θα κυκλοφορούσε γερμανικό ούτε για δείγμα μόνο όσα περνούσαν τις 60.000 .Αλλά δε τα βλέπουμε έτσι, κοιτάμε μόστρα πως νιώθουμε όταν το οδηγούμε αν κρατάει στις στροφές ,αλλά τρεχουμε στο μάστορα πολύ συχνότερα από όταν έχουμε κάποιον Ιάπωνα.Καπως έτσι είναι και τα ντουφέκια κάποια προσφέρουν ευχαρίστηση όταν τραβάς τη σκανδάλη κάποια γιατί μπορεί να την τραβάς και απλά να ρίχνει συνέχεια χωρίς θέμα.
Μην τα μπερδεύεις Γιάννη ειναι διαφορετικά πράγματα εγώ για παράδειγμα δεν θα άλλαζα το Audi με κανένα ιαπωνικό ή ασφάλεια και η στιβαρότητα που έχει δεν την έχουν τα ιαπωνικά.
 
Μην τα μπερδεύεις Γιάννη ειναι διαφορετικά πράγματα εγώ για παράδειγμα δεν θα άλλαζα το Audi με κανένα ιαπωνικό ή ασφάλεια και η στιβαρότητα που έχει δεν την έχουν τα ιαπωνικά.
Εξαρτάται τι έχεις φίλε πάντα και σε ποια χρηματική κατηγορία απευθύνεσαι είχα το Α6 2.4 v6 quarro είναι σε τιμή στη κατηγορία type r και impreza , evo σχεδόν σε χρήματα έκανε 50.000 το 2002 καινούριο forester turdo (είχα το απλό βέβαια) από κανένα όσα ανέφερα δεν ήταν καλύτερο σου έδινε τη. Αίσθηση τρομερής σταθερότητας πηγαί α με 200 και δε κρατούσα τιμόνι αλλά και τα υπόλοιπα το ίδιο έκαναν .Θα σου πω γιατί ιαπωνικά γνωστός είχαμε τότε nissan 200sx turbo έφυγε εκτός και έπεσε σε γκρεμό πήρε 3/4 τούμπες ο πραγματογνώμονας του είπε τον έσωσε η πολύ στιβαρή κατασκευή του αυτοκινήτου του .Δεν λέω πόιο είναι καλύτερο αλλά οι διαφορές είναι μικρές όπου γέρνουν σε τέτοιες κατηγορίες ακριβών οχημάτων
 
Εξαρτάται τι έχεις φίλε πάντα και σε ποια χρηματική κατηγορία απευθύνεσαι είχα το Α6 2.4 v6 quarro είναι σε τιμή στη κατηγορία type r και impreza , evo σχεδόν σε χρήματα έκανε 50.000 το 2002 καινούριο forester turdo (είχα το απλό βέβαια) από κανένα όσα ανέφερα δεν ήταν καλύτερο σου έδινε τη. Αίσθηση τρομερής σταθερότητας πηγαί α με 200 και δε κρατούσα τιμόνι αλλά και τα υπόλοιπα το ίδιο έκαναν .Θα σου πω γιατί ιαπωνικά γνωστός είχαμε τότε nissan 200sx turbo έφυγε εκτός και έπεσε σε γκρεμό πήρε 3/4 τούμπες ο πραγματογνώμονας του είπε τον έσωσε η πολύ στιβαρή κατασκευή του αυτοκινήτου του .Δεν λέω πόιο είναι καλύτερο αλλά οι διαφορές είναι μικρές όπου γέρνουν σε τέτοιες κατηγορίες ακριβών οχημάτων
Εχει κλεισει κατα πολυ η ψαλιδα, δεν ειναι οπως παλιοτερα, τωρα ολα τα αυτοκινητα ειναι ασφαλη, στιβαρα γρηγορα και οικονομικα σε σχεση με το παρελθον, το μονο που αλλαζει μεταξυ τους ειναι η αξιοπιστια.Αν εξαιρεσεις τα ακριβα μοντελα απο τις premium μαρκες, απο τα πιο αξιοπιστα πλεον ειναι τα Κορεατικα, τα Ιαπωνικα οσα δεν ειναι made in Japan εχασαν πολυ σε αυτον τον τομεα.Περυσι τον Απριλιο ειχα ενα τροχαιο στην δουλεια,βγηκε ο μαλακας να κανει προσπεραση κι επεσε πανω μου, μετωπικη. Τα αυτοκινητα βγηκαν ολικη καταστροφη και τα δυο,εγω με ενα Yaris diesel κι εκεινος με hyundai i30, την γλιτωσα με ενα καταγμα στην λεκανη λογω της παθητικης ασφαλειας του αυτοκινητου, με αυτοκινητο δεκαετιας 80-90 θα ειχα σακατευτει,αν ζουσα.
 
Όντως η ψαλίδα στα αυτοκίνητα έχει κλείσει με κοινό παρονομαστή την παθητική ασφάλεια και όχι τη μακροζωία του αυτοκινήτου.
Και η ψαλίδα στα όπλα έχει ανοίξει με την Rem να κοιτα με τα κιάλια τις υπόλοιπες που έχουν ξεφύγει 😆
 
Όντως η ψαλίδα στα αυτοκίνητα έχει κλείσει με κοινό παρονομαστή την παθητική ασφάλεια και όχι τη μακροζωία του αυτοκινήτου.
Και η ψαλίδα στα όπλα έχει ανοίξει με την Rem να κοιτα με τα κιάλια τις υπόλοιπες που έχουν ξεφύγει 😆
Η Ρεμ έχει μείνει στο 80 90 θες να πεις;;;
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top