SUV

...Ένα αγροτικό είναι 2 τόνους βάρος και τα suv τα πλησιάζουν...
κι ομως Τασο τις περισσοετερες φορες τα αγροτικα ηταν βουλιαγμενα επειδη πισω δεν ειχαν βαρος και δεν ειχαν βοηθεια απο τους πισω τροχους κατα την τετρακινηση...
... Όμως επειδή η διαφορά στην άσφαλτο μεταξύ ενός suv νέας γενιάς με το Jimny είναι χαοτική κι επειδή η διαφορά εκτός δρόμου από την άλλη δε τη λες και χαοτική, γι αυτό και σχεδόν έπαψε να υπάρχει η κατηγορία αυτή που ανήκει το Jimny, κι εκτοπίστηκε από διάφορα μικρά suv.
Εχει δικιο αλλλα κατα τη γνωμη μου μονο στην περιπτωση που καποιος εχει την επιλογη ενος μονο αυτοκινητου. Αν καποιος εχει αυτοκινητο για ασφαλτο και τη δυνατοτητα κατοχης δευτερου αυτοκινητου για εκτος δρομου χομπυ κλπ, τοτε η επιλογη του jimny αν οχι η ιδανικοτερη, φανταζει σαν μια απο τις ιδανικοτερες επιλογες...
 
Για μένα η οδήγηση εκτός δρόμου εξαρτάται πρώτα από τον οδηγό κ την αντίληψη του να περάσει τις δυσκολίες που θα αντιμετώπισει κ μετά από τις δυνατότητες του αυτοκινήτου...
Τα πλεονέκτημα του αυτοκινήτου θα τα εκμετάλλευτει αυτός που μπορεί να τα αξιολόγησει, όχι αυτός που απλά μπορεί να τα αγοράσει ;)
 
Γενικά είμαι της γνώμης να μην βάζουμε ποτέ το αυτοκίνητό μας και κατά επέκταση τον εαυτό μας σε δύσκολες έως επικίνδυνες καταστάσεις. Να θυμόμαστε ότι τα αυτοκίνητα πάνε μέχρι ένα σημείο και τα πόδια μας πάντα πάνε πιο μακριά και με μεγαλύτερη ασφάλεια. Κατά τα άλλα το jimny είναι μια χαρά off road εργαλείο και συγκρίνοντάς το με το vitara που έχω εγώ σε extreme καταστάσεις πιστεύω πως έχει το πάνω χέρι κυρίως λόγο όγκου και βάρους. Αλλά από θέμα άνεσης και χώρων είναι αρκετά πίσω. Τα πάντα έχουν να κάνουν με το τι θέλει ο καθένας μας.
 
........Τα πλεονέκτημα του αυτοκινήτου θα τα εκμετάλλευτει αυτός που μπορεί να τα αξιολόγησει, όχι αυτός που απλά μπορεί να τα αγοράσει ;)

.well done.Ακριβώς αυτό.
Είναι πολλοί αυτοί που έχουν ταλαιπωρήσει τα αυτοκίνητά τους με τη ρημάδα την επιλεκτική τετρακίνηση και τα αργά οταν μάλιστα δεν χρειαζόταν.
Ξερω ανθρωπο που ειχε παρει αμαξι σαν το δικό μου και το πήγαινε στος παραλίες.Το βούλιαζε στην άμμο και του έφαγε το δίσκο στα 30.000χλμ. και μετα του εφταιγε ο δίσκος ,η εταιρεία και όλος ο κόσμος.
Εγω που το εχω ταλαιπωρήσει αρκετά ,έχω κάνει 225.000 !
Άβυσσος το μυαλό του άσχετου!
 
.well done.Ακριβώς αυτό.
Είναι πολλοί αυτοί που έχουν ταλαιπωρήσει τα αυτοκίνητά τους με τη ρημάδα την επιλεκτική τετρακίνηση και τα αργά οταν μάλιστα δεν χρειαζόταν.
Ξερω ανθρωπο που ειχε παρει αμαξι σαν το δικό μου και το πήγαινε στος παραλίες.Το βούλιαζε στην άμμο και του έφαγε το δίσκο στα 30.000χλμ. και μετα του εφταιγε ο δίσκος ,η εταιρεία και όλος ο κόσμος.
Εγω που το εχω ταλαιπωρήσει αρκετά ,έχω κάνει 225.000 !
Άβυσσος το μυαλό του άσχετου!
Δημήτρη τι αμάξι έχεις?
 
Ωραίο το jimny αλλά για άλλες εποχές
Κάποτε είχες την δυνατότητα της επιλογής
πχ η κούρσα αραγμενη στο γκαράζ για επισκεψεις και ταξιδια
και το τζιπ για το χόμπι και το ξεκαυλωμα
Τώρα όπως πάει η κατάσταση αν δεν βγουν τα λινά στο λάστιχο δεν πάει για αλλαγή
Άσε που αυτό θα κοστίζει γύρω στα 15.000 ευρωπαϊκά και δεν κάνει ούτε για ταξίδια ούτε για οικογένεια
Παίρνεις ένα grand gerokee με 3.000
https://www.car.gr/7343252-jeep-grand-cherokee-limited
του πίνεις το αίμα για μια πενταετία
κάνοντας το κέφι σου αλλά και τον Κονιορδο των Β.Π
και μετά το μετατρέπεις σε κοτέτσι για γαλο'πουλα :p:p:p
 
Last edited:
Back
Top