κι ομως Τασο τις περισσοετερες φορες τα αγροτικα ηταν βουλιαγμενα επειδη πισω δεν ειχαν βαρος και δεν ειχαν βοηθεια απο τους πισω τροχους κατα την τετρακινηση......Ένα αγροτικό είναι 2 τόνους βάρος και τα suv τα πλησιάζουν...
Εχει δικιο αλλλα κατα τη γνωμη μου μονο στην περιπτωση που καποιος εχει την επιλογη ενος μονο αυτοκινητου. Αν καποιος εχει αυτοκινητο για ασφαλτο και τη δυνατοτητα κατοχης δευτερου αυτοκινητου για εκτος δρομου χομπυ κλπ, τοτε η επιλογη του jimny αν οχι η ιδανικοτερη, φανταζει σαν μια απο τις ιδανικοτερες επιλογες...... Όμως επειδή η διαφορά στην άσφαλτο μεταξύ ενός suv νέας γενιάς με το Jimny είναι χαοτική κι επειδή η διαφορά εκτός δρόμου από την άλλη δε τη λες και χαοτική, γι αυτό και σχεδόν έπαψε να υπάρχει η κατηγορία αυτή που ανήκει το Jimny, κι εκτοπίστηκε από διάφορα μικρά suv.