SUV

Μάγκες τα Lada στην Ελλάδα δεν είχαν ποτέ σοβαρη αντιπροσωπεία
Αυτό που ονομαζόταν Lada Hellas
ήταν ένα δημιούργημα κάποιων επιτήδειων για να καλύψουν τις βρώμιες τους γι'αυτό και σαν αντιπροσωπεία είχε ημερομηνία λήξης
Σκεφτείτε ότι τόσα χρόνια
τα αυτοκίνητα που εισάγονταν από την Lada Hellas απο Ρωσια
και ειδικά οι γενιές από το 1994 και μετά
ήταν δεύτερης διαλογής από την παραγωγή του εργοστασίου
γι'αυτό παρουσίαζαν σκουριές και αστείες βλάβες ενώ η ποιότητα κατασκευής τους δεν είχε καμία
σχέση με τα αυτοκίνητα που εισάγονταν απο
άλλες Ευρωπαϊκές χώρες πχ Γαλλία -Γερμανια κτλ
Είδα με τα μάτια μου Niva του 2003 από Γερμανία σε σχέση με το δικό μου ίδιας χρονολογίας και φρικαρα
Προσωπικά αν θα ξανά έμπλεκα
με Νiva αυτό θα ήταν εισαγωγής από Γερμανία για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο τουλάχιστον για μία δεκαετία
 
Αρκετά προβλήματα το νιβα αλλά ίσως ότι ποιο άνετο εκτός δρόμου. Με το πρόβλημα στην μέση μου είμαι καλός κρητίς :)
Απλά βγάζει θεματάκια αρκετά κυρίως με την μετάδοση, αν και τα ανταλλακτικά είναι πανφθηνα και δεν είναι και για πολύωρα ταξίδια στην εθνική
 
Μάγκες τα Lada στην Ελλάδα δεν είχαν ποτέ σοβαρη αντιπροσωπεία
τα αυτοκίνητα που εισάγονταν από την Lada Hellas απο Ρωσια
και ειδικά οι γενιές από το 1994 και μετά
ήταν δεύτερης διαλογής από την παραγωγή του εργοστασίου
γι'αυτό παρουσίαζαν σκουριές και αστείες βλάβες ενώ η ποιότητα κατασκευής τους δεν είχε καμία
σχέση με τα αυτοκίνητα που εισάγονταν απο
άλλες Ευρωπαϊκές χώρες πχ Γαλλία -Γερμανια κτλ
αν θυμάμαι καλά, περί το 1982-1985, ο πατέρας μου είχε αγοράσει ένα LADA 1200, κούρσα. μετά από κάποια χρόνια (2,3) σε ένα συνεργείο που το πήγε τον ρώτησαν πότε το είχε τρακάρει. ο πατέρας μου δεν είχε τρακάρει ποτέ. κι όμως του έδειξαν την επισκευή που είχε γίνει μπροστά αριστερά.
 
  • 18/06/2018 16:00
  • NewsAuto.gr
Jimny1.jpg


Συλλάβαμε το νέο Suzuki Jimny (vid)
Μετά από πολλές διαρροές, αποκαλύφθηκαν σήμερα οι πρώτες επίσημες εικόνες του νέου Suzuki Jimny, το οποίο θα έρθει μέσα στη χρονιά για να αποτελέσει ένα πραγματικά σκληροτράχηλο κόμπακτ 4X4.

Οι εικόνες του νέου μοντέλου επιβεβαιώνουν όσα σας είχαμε δείξει παλαιότερα και έτσι, το νέο Suzuki Jimny θα αποκτήσει ένα εντελώς τετραγωνισμένο 3θυρο αμάξωμα, το οποίο ταιριάζει απόλυτα με τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του.
Στόχος μάλιστα της Suzuki φαίνεται ότι είναι να προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής διαφορετικών χρωματισμών, διχρωμίας (σε αμάξωμα-οροφή), αλλά και να δημιουργήσει εκδόσεις με ακόμη πιο off road look, όπως αυτές με τα περιμετρικά μαύρα πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών.

Jimny2.jpg


Αρκετό ενδιαφέρον έχει και το εσωτερικό του μοντέλου, εκεί όπου στο εντελώς κάθετο ταμπλό έχει προστεθεί ψηλά στην κεντρική κονσόλα και μια οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων.

Jimny6.jpg


Στις φωτογραφίες, μας αποκαλύπτεται μάλιστα ότι θα υπάρχει έκδοση και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ μέσω ενός δεύτερου λεβιέ δίπλα από το χειρόφρενο, ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει και «κοντές» σχέσεις, για περισσότερη ευκολία στο off road.

Πολύ ενδιαφέρον έχουν και οι φωτογραφίες του πλαισίου, το οποίο είναι τύπου σκάλας για εκτός δρόμου χρήση, με την ανάρτηση να φέρει και πάλι μια off road λύση, με άκαμπτο άξονα με τρεις συνδέσμους στο πίσω μέρος.

Jimny4.jpg


Στα υπόλοιπα στοιχεία του νέου Jimny, αναμένεται στην Ευρώπη το μοντέλο να σταδιοδρομήσει με τα γνωστά μοτέρ βενζίνης 1.2 lt. και 1.0 lt. turbo της Suzuki. Περισσότερα σε κάθε περίπτωση θα γνωρίζουμε πολύ σύντομα, όταν η εταιρεία αποκαλύψει επίσημα τα πλήρη στοιχεία του νέου της δημιουργήματος.

Jimny5.jpg
 
  • 18/06/2018 16:00
  • NewsAuto.gr
Jimny1.jpg


Συλλάβαμε το νέο Suzuki Jimny (vid)
Μετά από πολλές διαρροές, αποκαλύφθηκαν σήμερα οι πρώτες επίσημες εικόνες του νέου Suzuki Jimny, το οποίο θα έρθει μέσα στη χρονιά για να αποτελέσει ένα πραγματικά σκληροτράχηλο κόμπακτ 4X4.

Οι εικόνες του νέου μοντέλου επιβεβαιώνουν όσα σας είχαμε δείξει παλαιότερα και έτσι, το νέο Suzuki Jimny θα αποκτήσει ένα εντελώς τετραγωνισμένο 3θυρο αμάξωμα, το οποίο ταιριάζει απόλυτα με τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του.
Στόχος μάλιστα της Suzuki φαίνεται ότι είναι να προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής διαφορετικών χρωματισμών, διχρωμίας (σε αμάξωμα-οροφή), αλλά και να δημιουργήσει εκδόσεις με ακόμη πιο off road look, όπως αυτές με τα περιμετρικά μαύρα πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών.

Jimny2.jpg


Αρκετό ενδιαφέρον έχει και το εσωτερικό του μοντέλου, εκεί όπου στο εντελώς κάθετο ταμπλό έχει προστεθεί ψηλά στην κεντρική κονσόλα και μια οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων.

Jimny6.jpg


Στις φωτογραφίες, μας αποκαλύπτεται μάλιστα ότι θα υπάρχει έκδοση και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ μέσω ενός δεύτερου λεβιέ δίπλα από το χειρόφρενο, ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει και «κοντές» σχέσεις, για περισσότερη ευκολία στο off road.

Πολύ ενδιαφέρον έχουν και οι φωτογραφίες του πλαισίου, το οποίο είναι τύπου σκάλας για εκτός δρόμου χρήση, με την ανάρτηση να φέρει και πάλι μια off road λύση, με άκαμπτο άξονα με τρεις συνδέσμους στο πίσω μέρος.

Jimny4.jpg


Στα υπόλοιπα στοιχεία του νέου Jimny, αναμένεται στην Ευρώπη το μοντέλο να σταδιοδρομήσει με τα γνωστά μοτέρ βενζίνης 1.2 lt. και 1.0 lt. turbo της Suzuki. Περισσότερα σε κάθε περίπτωση θα γνωρίζουμε πολύ σύντομα, όταν η εταιρεία αποκαλύψει επίσημα τα πλήρη στοιχεία του νέου της δημιουργήματος.

Jimny5.jpg
Ωωωωχχχχ !!!!!!! Πάει, το γ@μ#σανε και το καημένο το Jimny !!! .hair. Όχι το γ@μ#σανε ... Το ξεσκίσανε !!!!! .sex hard. :( :eek: :mad:
Ποιος ο λόγος για τόσο τετραγωνισμό ??? Για να μοιάσει πιο πολύ στον προκάτοχό του το Samourai ??? Εεε, ας ξαναφτιάχνανε το αμάξωμα του Samourai, χίλιες φορές πιο όμορφο θα ήταν από αυτό !!!
Αλλά υπήρχε λόγος για αλλαγή ;;; Τόσα χρόνια διατηρούσε το γνωστό κλασικό του σχήμα και όμως ήταν το πιο πετυχημένο μοντέλο τους, κι ακόμα πουλάει τρελά ... Προς τι η "αναβάθμιση" ;;;;
Και εντάξει, το τετραγωνισμένο σχήμα δεν με ενοχλεί τόσο, σε ένα καθαρόαιμο 4Χ4 ... αλλά αυτές οι λοξές ανοδικές γραμμές στα πλάγια της μάσκας ;; Τις βλέπουν όμορφες οι σχιστομάτηδες ;;; Επειδή είναι έτσι και τα ... μάτια τους ;;; :D
Δεν θα ήταν πιο όμορφο κάπως έτσι ;
Jimny5.1.jpg

Κι αυτό πάλι με τους κινητήρες; 1000 και 1200 κυβικά ;;;; o_O Εδώ ο 1300αρης στο παλιό, σε πολλές περιπτώσεις του πέφτει "λίγος" ... think
 
Ωωωωχχχχ !!!!!!! Πάει, το γ@μ#σανε και το καημένο το Jimny !!! .hair. Όχι το γ@μ#σανε ... Το ξεσκίσανε !!!!! .sex hard. :( :eek: :mad:
Ποιος ο λόγος για τόσο τετραγωνισμό ??? Για να μοιάσει πιο πολύ στον προκάτοχό του το Samourai ??? Εεε, ας ξαναφτιάχνανε το αμάξωμα του Samourai, χίλιες φορές πιο όμορφο θα ήταν από αυτό !!!
Αλλά υπήρχε λόγος για αλλαγή ;;; Τόσα χρόνια διατηρούσε το γνωστό κλασικό του σχήμα και όμως ήταν το πιο πετυχημένο μοντέλο τους, κι ακόμα πουλάει τρελά ... Προς τι η "αναβάθμιση" ;;;;
Και εντάξει, το τετραγωνισμένο σχήμα δεν με ενοχλεί τόσο, σε ένα καθαρόαιμο 4Χ4 ... αλλά αυτές οι λοξές ανοδικές γραμμές στα πλάγια της μάσκας ;; Τις βλέπουν όμορφες οι σχιστομάτηδες ;;; Επειδή είναι έτσι και τα ... μάτια τους ;;; :D
Δεν θα ήταν πιο όμορφο κάπως έτσι ;
Jimny5.1.jpg

Κι αυτό πάλι με τους κινητήρες; 1000 και 1200 κυβικά ;;;; o_O Εδώ ο 1300αρης στο παλιό, σε πολλές περιπτώσεις του πέφτει "λίγος" ... think
Στελιο βασικα γυρισαν λιγο ρετρο γραμμες ολες οι εταιρίες εμενα προσοπηκα στα off road μου αρεση το στυλ με τις γωνιες οσο να ειναι στα μικρα κασωματα η γωνιες τους δινουν ογκο τωρα για τους κινητιρες ειναι θεμα για τα euro οποτε το εριξαν στα τρικηλινδρα με υπερσημπιεστες για να εχουν υποδυναμεις ροπες κ χαμιλες καταναλοσεις οσο για τι μασκα σε αυτο που εβαλες μιαζει με το jeep το μικρο που κυκλοφορει σε οατομα τις fiat
 
Last edited:
Εμένα πάντως μου αρέσει πολύ το νέο σχήμα....αν δεν ήταν μικρό θα το σκεφτόμουν πολύ έντονα!
Τι να το κανεις το κουτί ρε? Ουτε σκυλος χωραει ουτε 2 ατομα πισω και καίει πολυ κι όλας όπως ολα τα Suzuki. Σ αυτή τη κατηγορία μονο χονταρα hrv ή crv και εισαι κυριλε
 
  • 18/06/2018 16:00
  • NewsAuto.gr
Jimny1.jpg


Συλλάβαμε το νέο Suzuki Jimny (vid)
Μετά από πολλές διαρροές, αποκαλύφθηκαν σήμερα οι πρώτες επίσημες εικόνες του νέου Suzuki Jimny, το οποίο θα έρθει μέσα στη χρονιά για να αποτελέσει ένα πραγματικά σκληροτράχηλο κόμπακτ 4X4.

Οι εικόνες του νέου μοντέλου επιβεβαιώνουν όσα σας είχαμε δείξει παλαιότερα και έτσι, το νέο Suzuki Jimny θα αποκτήσει ένα εντελώς τετραγωνισμένο 3θυρο αμάξωμα, το οποίο ταιριάζει απόλυτα με τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του.
Στόχος μάλιστα της Suzuki φαίνεται ότι είναι να προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής διαφορετικών χρωματισμών, διχρωμίας (σε αμάξωμα-οροφή), αλλά και να δημιουργήσει εκδόσεις με ακόμη πιο off road look, όπως αυτές με τα περιμετρικά μαύρα πλαστικά προστατευτικά στους θόλους των τροχών.

Jimny2.jpg


Αρκετό ενδιαφέρον έχει και το εσωτερικό του μοντέλου, εκεί όπου στο εντελώς κάθετο ταμπλό έχει προστεθεί ψηλά στην κεντρική κονσόλα και μια οθόνη αφής για το σύστημα πολυμέσων.

Jimny6.jpg


Στις φωτογραφίες, μας αποκαλύπτεται μάλιστα ότι θα υπάρχει έκδοση και με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ μέσω ενός δεύτερου λεβιέ δίπλα από το χειρόφρενο, ο οδηγός θα μπορεί να επιλέξει και «κοντές» σχέσεις, για περισσότερη ευκολία στο off road.

Πολύ ενδιαφέρον έχουν και οι φωτογραφίες του πλαισίου, το οποίο είναι τύπου σκάλας για εκτός δρόμου χρήση, με την ανάρτηση να φέρει και πάλι μια off road λύση, με άκαμπτο άξονα με τρεις συνδέσμους στο πίσω μέρος.

Jimny4.jpg


Στα υπόλοιπα στοιχεία του νέου Jimny, αναμένεται στην Ευρώπη το μοντέλο να σταδιοδρομήσει με τα γνωστά μοτέρ βενζίνης 1.2 lt. και 1.0 lt. turbo της Suzuki. Περισσότερα σε κάθε περίπτωση θα γνωρίζουμε πολύ σύντομα, όταν η εταιρεία αποκαλύψει επίσημα τα πλήρη στοιχεία του νέου της δημιουργήματος.

Jimny5.jpg
Ωωωωχχχχ !!!!!!! Πάει, το γ@μ#σανε και το καημένο το Jimny !!! .hair. Όχι το γ@μ#σανε ... Το ξεσκίσανε !!!!! .sex hard. :( :eek: :mad:
Ποιος ο λόγος για τόσο τετραγωνισμό ??? Για να μοιάσει πιο πολύ στον προκάτοχό του το Samourai ??? Εεε, ας ξαναφτιάχνανε το αμάξωμα του Samourai, χίλιες φορές πιο όμορφο θα ήταν από αυτό !!!
Αλλά υπήρχε λόγος για αλλαγή ;;; Τόσα χρόνια διατηρούσε το γνωστό κλασικό του σχήμα και όμως ήταν το πιο πετυχημένο μοντέλο τους, κι ακόμα πουλάει τρελά ... Προς τι η "αναβάθμιση" ;;;;
Και εντάξει, το τετραγωνισμένο σχήμα δεν με ενοχλεί τόσο, σε ένα καθαρόαιμο 4Χ4 ... αλλά αυτές οι λοξές ανοδικές γραμμές στα πλάγια της μάσκας ;; Τις βλέπουν όμορφες οι σχιστομάτηδες ;;; Επειδή είναι έτσι και τα ... μάτια τους ;;; :D
Δεν θα ήταν πιο όμορφο κάπως έτσι ;
Jimny5.1.jpg

Κι αυτό πάλι με τους κινητήρες; 1000 και 1200 κυβικά ;;;; o_O Εδώ ο 1300αρης στο παλιό, σε πολλές περιπτώσεις του πέφτει "λίγος" ... think
SamuRenegade .sarcastic.
 
Τι να το κανεις το κουτί ρε? Ουτε σκυλος χωραει ουτε 2 ατομα πισω και καίει πολυ κι όλας όπως ολα τα Suzuki. Σ αυτή τη κατηγορία μονο χονταρα hrv ή crv και εισαι κυριλε

Δεν ειναι αυτη η κατηγορια ιδια με το Jimny ρε συ. Το Jimny - παλιο η και τουτο παιζουν στην ιδια κατηγορια με το terios και το παλιο Samurai.
Oντως περιεργο και ρετρο το στυλ, για ενα αμαξι ομως που ετσι και αλλιως απευθυνεται σε κοινο που ψαχνει ρετρο στυλ, με πλαισια τυπου σκαλας και μηχανικο λεβιε για τις 4χ4 σχεσεις. Προσωπικα θα το αγοραζα, με χαλαει εντελως η εκδοση χωρις προστατευτικα στους θολους, και ελπιζω να εχουν βελτιωσει την οδηγικη του συμπεριφορα.
Αυτο που βλεπω ειναι πως το αμαξωμα ειναι αρκετα ψηλα απο το εδαφος, ομως πολυ φοβαμαι πως απο χωρους θα ειναι περιορισμενο οπως και ο προκατοχος του.
Αν θες ομως ενα τζιπ για καθημερινη χρηση, φοβαμαι πως ειναι μονοδρομος, εστω και αν παιζει να καιει πολυ
 
Τι να το κανεις το κουτί ρε? Ουτε σκυλος χωραει ουτε 2 ατομα πισω και καίει πολυ κι όλας όπως ολα τα Suzuki. Σ αυτή τη κατηγορία μονο χονταρα hrv ή crv και εισαι κυριλε
Στην πιο μεγάλη κατηγορία θα πήγαινα σε rav βεβαίως βεβαίως!
 
Εντάξει για ένα αυτοκίνητο που θα είναι σκληροτράχηλο και με χαμηλά τεκμήρια και καταναλώσεις καλό θα είναι. Δε μου αρέσει αισθητικά κι επίσης έχω ξεπεράσει πλέον το σύνδρομο του τζιπ 4χ4, καθότι για τη χρήση που τουλάχιστον κάνω εγώ δε μου χρειάζεται. Η χρήση που κανει το 90 % των οδηγών υπερκαλυπτεται από ένα suv 4×4 που έχει ωραία κύλιση στην άσφαλτο και για χρήση εκτός σε νορμάλ επίπεδα είναι μια χαρά! Ευτυχώς που κατάφερα και πήρα το asx τετρακίνητο και diesel κι έχω σωθεί. Και οικονομικό αλλά κι εκτός δρόμου και σε χιόνια λάσπες μέχρι ένα σημείο μια χαρα τα πάει. Επειδή στην οικογένεια υπάρχει και το terios 4×4 που θεωρείται πιο σκληρό εκτός από το Asx, παρατήρησα ότι στα μέρη που πάμε για κυνήγι και τα 2 πάνε με την ίδια άνεση. Τώρα αν τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα οκ εκει μπορεί να χρειαστούν τα κοντά κλπ. Άλλα πόσες φορές τυχαίνει;
 
Εντάξει για ένα αυτοκίνητο που θα είναι σκληροτράχηλο και με χαμηλά τεκμήρια και καταναλώσεις καλό θα είναι. Δε μου αρέσει αισθητικά κι επίσης έχω ξεπεράσει πλέον το σύνδρομο του τζιπ 4χ4, καθότι για τη χρήση που τουλάχιστον κάνω εγώ δε μου χρειάζεται. Η χρήση που κανει το 90 % των οδηγών υπερκαλυπτεται από ένα suv 4×4 που έχει ωραία κύλιση στην άσφαλτο και για χρήση εκτός σε νορμάλ επίπεδα είναι μια χαρά! Ευτυχώς που κατάφερα και πήρα το asx τετρακίνητο και diesel κι έχω σωθεί. Και οικονομικό αλλά κι εκτός δρόμου και σε χιόνια λάσπες μέχρι ένα σημείο μια χαρα τα πάει. Επειδή στην οικογένεια υπάρχει και το terios 4×4 που θεωρείται πιο σκληρό εκτός από το Asx, παρατήρησα ότι στα μέρη που πάμε για κυνήγι και τα 2 πάνε με την ίδια άνεση. Τώρα αν τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα οκ εκει μπορεί να χρειαστούν τα κοντά κλπ. Άλλα πόσες φορές τυχαίνει;
Συμφωνώ απόλυτα!
 
Εντάξει για ένα αυτοκίνητο που θα είναι σκληροτράχηλο και με χαμηλά τεκμήρια και καταναλώσεις καλό θα είναι. Δε μου αρέσει αισθητικά κι επίσης έχω ξεπεράσει πλέον το σύνδρομο του τζιπ 4χ4, καθότι για τη χρήση που τουλάχιστον κάνω εγώ δε μου χρειάζεται. Η χρήση που κανει το 90 % των οδηγών υπερκαλυπτεται από ένα suv 4×4 που έχει ωραία κύλιση στην άσφαλτο και για χρήση εκτός σε νορμάλ επίπεδα είναι μια χαρά! Ευτυχώς που κατάφερα και πήρα το asx τετρακίνητο και diesel κι έχω σωθεί. Και οικονομικό αλλά κι εκτός δρόμου και σε χιόνια λάσπες μέχρι ένα σημείο μια χαρα τα πάει. Επειδή στην οικογένεια υπάρχει και το terios 4×4 που θεωρείται πιο σκληρό εκτός από το Asx, παρατήρησα ότι στα μέρη που πάμε για κυνήγι και τα 2 πάνε με την ίδια άνεση. Τώρα αν τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα οκ εκει μπορεί να χρειαστούν τα κοντά κλπ. Άλλα πόσες φορές τυχαίνει;

Σε μενα, ελαχιστες φορες, αλλα οταν χρειαστηκαν κυριολεκτικα με απετρεψαν απο το να ξενυκτησω στις ερημιες.
 
Εντάξει παιδιά μη τα μπερδεύουμε τα πράγματα το Jimny είναι σκληρό εκτός δρόμου για πολλους λόγους έχει μηχανικά διαφορικά + κοντό , έχει μικρό βάρος κοντους προβολους και δε βουλιάζει εύκολα. Ένα αγροτικό είναι 2 τόνους βάρος και τα suv τα πλησιάζουν. Όμως επειδή η διαφορά στην άσφαλτο μεταξύ ενός suv νέας γενιάς με το Jimny είναι χαοτική κι επειδή η διαφορά εκτός δρόμου από την άλλη δε τη λες και χαοτική, γι αυτό και σχεδόν έπαψε να υπάρχει η κατηγορία αυτή που ανήκει το Jimny, κι εκτοπίστηκε από διάφορα μικρά suv.
 
Εμφανισιακά μ' αρέσει και το νέο Jimny. Στα μεγάλα πλην οι μικροί κινητήρες... Τι χιλιάρι μωρέ καημένοι, λες και παίρνεις corsaκι....
Το Suzuki το SX3 είχε έναν ωραίο 1600αρι κινητήρα αν θυμάμαι καλά, δε μπορούσαν να το προσαρμόσουν στο νέο Jimny να πηγαίνει αεροπορία παντού...
Τώρα όσον αφορά τα άλλα που είπατε, το 4χ4 όσο πιο ελαφρύ είναι τόσο πιο δύσκολα κολλάει και τόσο πιο εύκολα ξεκολλάει...
Με πρώτη και αργό ξέρεις ότι το αμάξι θα πηγαίνει...
Για κάποιον όμως που δεν μπορεί να έχει δυο αυτοκίνητα στην οικογένεια, το suv σαφώς είναι μονόδρομος πιστεύω.
 
Back
Top