SUV

Παιδιά για τα λεφτά του είναι υπέρ του δέοντος καλό, και με καλουτσικη τετρακίνηση. Την τετρακίνηση του new VITARA δεν την έχει. Το κριτήριο που έθεσε ο Άρης είναι όλο το ζουμί.
Κώστα έχει καλύτερη τετρακίνηση το νέο vitara από το duster;
 
Από ότι έχω καταλάβει, σε τετρακίνητα, το duster έχει λιγο πιο χωμάτινο προσανατολισμό σε σχέση με το vitara που είναι καλύτερο απτο duster στην άσφαλτο. Η τετρακίνηση suzuki allgrip λεγεται ότι είναι καλύτερη, έχει και επιλογές auto, snow, sport, lock ( για το duster δεν ξερω). Αλλα εκτός από αυτά σημασία έχει και τι λάστιχα έχει το αυτοκίνητο (Πχ το vitara ερχεται με ασφάλτινα ελαστικα ενώ το duster με M+S), και που ακριβώς θα πάς γιατι κακά τα ψέμματα δεν πάνε παντού.
 
Εχω το duster απο το 2014. Ειναι το 1.5 4Χ4 πετρελαιο. Στα 7 χρονια που το εχω,εχω κανει 130000. Προβλημα κανενα, το μοναδικο θεμα ο κομπρεσορας του aircontinion τον 4ο χρονο που αλλαχτηκε τσαμπα ενεκα εγγυησης. Το αμαξι εχει τρια mode μεταδοσης, 2Χ4, auto και lock. Με εχει παει παντου. Ενας φιλος με χοντα hrv οταν πηγαμε στους παπαδες για μπεκατσα και περασα απο ενα ζαβο σημειο και με το τρειλερ πισω, εμεινε με το στομα ανοιχτο - χεστικε. Για τα γουστα τα δικα μου ειναι εργαλειο. Στις ελιες σκυλι. Εχω φορτωσει 13 τσουβαλια 40αρια ελιες και σε ανηφορα με νεροφαγοματα δε μασαγε. Εχει πολυ κοντη πρωτη που θυμιζει αργο. Λαστιχα φοραω michelen latitude M+S τα οποια δε μου αρεσουν καθολου. Γλιστρανε αθλια και στο προσφατο χιονι ΑΝΕΠΑΡΚΕΣΤΑΤΑ. Τα προηγουμενα που φοραγα ηταν τα Continental crosscontact AT. Δε ξερω γιατι δε τα ξαναεβαλα, μαλακια εκανα. Απο καταναλωση πεζει απο 5,8 μεχρι 7,3, αναλογα την οδηγηση.
Συγνωμη για το μακροσκελες. Ελπιζω να βοηθησα.
 
terios 2 1500cc του 2008-2010 με 160.000 χλμ. τα βρίσκω 7.500-8.500 ευρώ
τα αντίστοιχα 1300cc είναι ελάχιστα αυτά που πουλιούνται και είναι φτηνότερα 1.000-2.000
τι λέτε?
πάρε jaguar με αυτά τα λεφτά, θα χτυπάς περισσότερα...
 
Last edited:

Το νέο «αγροτικό» SUV Hyundai Santa Cruz​


Hyundai-Santa-Cruz-2021-16.jpg
Επιτέλους, μετά από αρκετά χρόνια αναμονής το Hyundai SantaCruz, το νέο pick-up μοντέλο της μάρκας, παρουσιάστηκε με κάθε επισημότητα.

Παρά το γεγονός πως ανήκει στη σκληροτράχηλη κατηγορία των «αγροτικών» , το Santa Cruz διαθέτει ένα premium παρουσιαστικό, μιας και βασίζεται κατά πολύ στο Hyundai Tucson. Το μήκους 4.971 χλστ, πλάτους 1.905 χλστ., ύψους 1.694 χλστ., με μεταξόνιο 3.005 χλστ. Santa Cruz δανείζεται αρκετά σχεδιαστικά, αλλά και μηχανολογικά στοιχεία. Ξεκινώντας με τα της εμφάνισης, το εμπρόσθιο τμήμα ενσωματώνει την νέα μάσκα της Hyundai, η οποία ξεχωρίζει με τα παραμετρικά κοσμήματα, τα γνωστά μας «parametric jewels»! Εντυπωσιακός είναι όμως κι ο τρόπος που «φουσκώνει» ο προφυλακτήρας στις άκρες, κάτι που ενισχύει ακόμα περισσότερο το μυώδες παρουσιαστικό του Santa Cruz, συνδυαστικά με τη δυναμική ποδιά του προφυλακτήρα.


Εντυπωσιακές είναι κι οι ζάντες 20 ιντσών, αλλά κι έντονες ακμές που διατρέχουν το αμάξωμα. Πίσω κάθε άλλο παρά αδιάφορο είναι το Santa Cruz, μιας και φοβερής έμπνευσης είναι τα φωτιστικάσώματα, αλλά κι η χάραξη του ονόματος του μοντέλου στη πόρτατης καρότσας.
Hyundai-Santa-Cruz-2021-19.jpg



Εξαιρετικά επιμελημένη είναι κι η καμπίνα, που προέρχεται σχεδόν αυτούσια από το Tucson! Έτσι στο ανώτερο σημείο της κεντρικής κονσόλας συναντάμε την οθόνη 10 ιντσών για το infotainment, με την πληροφόρηση του οδηγού να εξασφαλίζει ο ψηφιακός πίνακαςοργάνων (προαιρετικός εξοπλισμός). Από εκεί κι έπειτα, ο πολυτελής χαρακτήρας της καμπίνας του pick-up της Hyundai ενισχύεται με το ηχοσύστημα της Bose, την ασύρματη φόρτιση κινητών τηλεφώνων, αλλά και τον ατμοσφαιρικό φωτισμό της καμπίνας (προαιρετικός φωτισμός).
Τα συστήματα ασφαλείας δεν θα μπορούσαν να λείπουν, με το πακέτο SmartSense να προσφέρει στάνταρ αυτόματο φρενάρισμα με αναγνώριση πεζών και ποδηλατών, διατήρηση λωρίδας και αναγνώριση εγρήγορσης οδηγού. Προαιρετικά, διατίθενται αναγνώριση τυφλών σημείων, έλεγχο οπισθοπορείας, ενεργό cruise control και περιμετρικό έλεγχο (360 μοιρών) του αμαξώματος.


Οι Κορεάτες μπορεί να υποστηρίζουν –χαριτολογώντας- πως το Santa Cruz δεν είναι pick up, όμως αντίστοιχες δυνατότητες έχει και με το παραπάνω. Το δάπεδο του χώρου φόρτωσης φτάνει στα 1.323 χλστ., ενώ στο πάνω μέρος ανέρχεται στα 1.229 χλστ. Τα ελαστικά είναι all terrain ακόμα κι όταν συνδυάζονται με τις προαιρετικές ζάντες των 20 ιντσών, ενώ διατίθενται και 18άρηδες τροχοί με αμιγώς χωμάτινα ελαστικά και ενισχυμένα πλαϊνά, για μεγαλύτερη έμφαση στο off roading.
Στο ίδιο μοτίβο και η στάνταρ παρουσία του συστήματος τετρακίνησης HTRAC AWD. Ένας ηλεκτρονικά ελεγχόμενος συνεκτικός συμπλέκτης ρυθμίζει την κατανομή της ροπής μεταξύ των αξόνων, προσφέροντας διαφορετικά προγράμματα λειτουργίας για προσαρμογή στις εκάστοτε συνθήκες. Ξεχωρίζει το Sport, στο οποίο η πλειοψηφία της ισχύος πηγαίνει στον πίσω άξονα, προς ενίσχυση του fun to drive και της σπορτίβ αίσθησης. Με το βασικό μοτέρ, η δυνατότητα ρυμούλκησης ανέρχεται στα 1.587 κιλά και με το κορυφαίο στα 2.267 κιλά. Ποια είναι αυτά, τώρα.
Hyundai-Santa-Cruz-2021-11.jpg

Για κάτω από το καπό, οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν μεταξύ δυο τετρακύλινδρων κινητήρων 2.5 λίτρων. Στην ατμοσφαιρική του μορφή, αποδίδει πάνω από 190 ίππους και 244 Nm, συνεργαζόμενος με κλασικό 8άρι αυτόματο κιβώτιο. Στην υπερτροφοδοτούμενη ξεπερνά τα 275 άλογα και 420 Nm, τροφοδοτώντας τους τέσσερις τροχούς μέσω επίσης 8τάχυτου αυτόματου, αλλά διπλού συμπλέκτη.
https://www.autogreeknews.gr/nea/po...i-aytomato-diploy-symplekti-to-hyundai-kona-n
 
https://www.newsauto.gr/test-drive/dokimi-suzuki-jimny-1-5-lcv/
Ω ρε μάνα μου, το ξαδερφάκι δίπλα και πίσω τα σκυλιά, χαμός .big smile.
Καμιά 20.000€ μας λείπουν μόνο να το πάρουμε μαζί με 2-3 καλά λαγωνικα .very funny. .hair.
Μετα απο καποια χρονια μεταχειρισμενο,κατι θα γινει.Μονο ετσι "παιζουμε μπαλα"...
 
ευχαριστώ
φαντάζομαι και στην υπόλοιπη ΕΕ μέχρι τότε εισαγόταν
Ναι μέχρι το 2013 είχε ανακοινώσει η Toyota γιατί η daihatsu είναι θυγατρική της ότι θα κάνει εισαγωγές στην Ευρώπη
Και το terios που βγαίνει τώρα καμία σχέση με το παλιό ένα μεγαλύτερο SUV είναι
Πλέον τα αυτοκίνητα με πραγματικά εκτός δρόμου δυνατότητες είναι ελάχιστα και πανάκριβα
 
Ναι μέχρι το 2013 είχε ανακοινώσει η Toyota γιατί η daihatsu είναι θυγατρική της ότι θα κάνει εισαγωγές στην Ευρώπη
Και το terios που βγαίνει τώρα καμία σχέση με το παλιό ένα μεγαλύτερο SUV είναι
Πλέον τα αυτοκίνητα με πραγματικά εκτός δρόμου δυνατότητες είναι ελάχιστα και πανάκριβα
το καινούργιο terios το είδα κι εγώ στο ιντερνετ και μου φάνηκε πολύ καλό για άσφαλτο
ένα μικρό ωραίο suv αλλά όχι σκληροτράχηλο και 4χ4 σαν το προηγούμενο
δεν ξερω αν έχει μόνιμη 4κίνηση
 

Ήρθαν στην Ελλάδα τα πρώτα Toyota Yaris Cross – Πόσο κοστίζει;
210830114028_1000_Toyota-Yaris-Cross.jpg

FacebookTwitterLinkedInEmail







210830114200_ToyotaYarisCross_Saribalidis.jpg

Διαθέσιμοι κινητήρες

Το ιαπωνικό SUV έχει μήκος 4,18 μέτρα, είναι υπερυψωμένο κατά 9 εκατοστά ενώ ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 397 λίτρα (320 στην έκδοση 4×4).
Από πλευράς μηχανικών συνόλων είναι διαθέσιμο με έναν 3κύλινδρο 1.500άρη βενζινοκινητήρα 125 ίππων ο οποίος συνδυάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων είτε με αυτόματο CVT. Επιπλέον υπάρχει και υβριδική έκδοση με κινητήρα χωρητικότητας 1.500 κ.εκ. που αποδίδει 116 ίππους και προσφέρεται αποκλειστικά με αυτόματο κιβώτιο e-CVT. Σε αυτήν την περίπτωση ο πελάτης μπορεί να επιλέξει την έκδοση με την κίνηση στους εμπρός ή ακόμα και στους τέσσερις τροχούς. Ιδίως η τελευταία θα έχει πολύ ενδιαφέρον καθώς υπάρχει ένα σημαντικό κοινό που ενδιαφέρεται για κάτι «μικρό» και με ικανότητες εκτός δρόμου.
210830114120_ToyotaYarisCross_front.jpg

210830114146_ToyotaYarisCross_rear.jpg

Τιμή από 17.300 ευρώ

Η τιμή του νέου Toyota Yaris Cross ξεκινά από τα 17.300 ευρώ με μηχανικό κιβώτιο (υπάρχει και έκδοση για fleet cars από 16.800) και 18.850 ευρώ με αυτόματο. Αντίστοιχα οι υβριδικές εκδόσεις ξεκινούν από τα 20.150 (υπάρχει και έκδοση για fleet cars από 19.620) και φτάνουν τα 31.360 ευρώ ενώ οι τετρακίνητες AWD εκδόσεις ξεκινούν από τα 25.900 ευρώ. Να σημειώσουμε πως τα τέλη κυκλοφορίας για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις είναι 84.5 και 86.4 ευρώ (με CVT και μηχανικό κιβώτιο αντίστοιχα) ενώ οι υβριδικές δεν επιβαρύνονται με τέλη κυκλοφορίας.
210830114137_ToyotaYarisCross_interior.jpg

Τιμές Toyota Yaris Cross
1.5 βενζίνη, 125hp, 6MT, 17.300 έως 23.810
1.5 βενζίνη, 125Hp, CVT, 18.850 έως 20.660
1.5 hybrid, 116Hp, e-CVT, 20.150 έως 28.610
1.5 hybrid, 116Hp, e-CVT, AWD-I, 25.900 έως 31.360
210830114129_ToyotaYarisCross_front_2.jpg

210830114153_ToyotaYarisCross_rear____.jpg



 
Back
Top