Βλητικές Δοκιμές - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Θα το γράψω εδώ γιατί εδώ ταιριάζει .Διακρίνω μια τρέλα με τις ταχ φυσιγγίων ταχογραφους κτλ.Πραγμα που σημαντικότερο είναι στα ραβδωτα παρά στο λειοκανο η ταχύτητα .Πιστεύει κάποιος ότι και ο πιο άσχετος ιδιογομωτης θα πάρει τα δεδομένα από πίνακα αναλογιών της εταιρίας μπαρούτι με σκακια και θα φτιάξει φυσίγγι που δε θα σκοτώνει λόγο ταχύτητας .Γιατί αυτό είναι το τελευταίο σε ένα φυσίγγι με συνχρονα υλικά .
Καλά κάνουν κ ασχολουνται με ταχογράφους κλπ αφου έχουν την τρέλα.....
Αλλά είχα κ εχω μια απορία....

Δεν έχω κ τόση εμπιστοσύνη σε καθετί "ηλεκτρονικο" λογω πιθανων αποκλισεων,κ επίσης δεν γνωρίζω αν τους ίδιους ταχογράφους σε ποιοτητα κλπ χρησιμοποιουν κ οι κατασκευαστές φυσίγγιων,η κάποιους άλλους πιο "επαγγελματικους"....
Ακουω κ για δοκιμές για με ταχογράφους που προοριζονται κυρίως για αεροβόλα........

Με τα παλιά μπλε μου κούνησε ένα roma4.
Χωρίς να έχω ρίξει τα σημερινά, δεν ακούω ότι έχουν τη δύναμη που είχαν παλια
Ναι γιατί αλλιώς δεν θα επερνε έγκριση cip.........

Εχω πει ότι είδα παλιο πλαγιοκαννο brno να έχει κουνήσει από αυτά που τα έριχνε παλιος λαγας σε ν5.....
Και φυσικά δεν είναι μόνο αυτα σε όλη την χώρα............................
Αυτά τα φυσίγγια ήταν "εξειδικευμένα" για συνθήκες ψύχους κ χαμηλες θερμοκρασίες.....
Τα επερνε να τα ρίξει ο λαγας κ ο περδικας τον Σεπτέμβρη κ..ξεκλειδωνε το όπλο του...

Αφενός μεν φταινε οι Λάμπρου, διότι δεν τόνιζαν με περισσοτερες λεπτομερειες την "σοβαροτητα" της κατάστασης πανω στα κουτιά, έτσι ώστε να καταλαβαίνει κ ο κάθε αδαής,και αφετέρου ο ίδιος ο καταστηματάρχης που προκειμένου να πουλησει δεν φροντιζε να ενημερωσει σωστά τον κυνηγό.....
 
Θα το γράψω εδώ γιατί εδώ ταιριάζει .Διακρίνω μια τρέλα με τις ταχ φυσιγγίων ταχογραφους κτλ.Πραγμα που σημαντικότερο είναι στα ραβδωτα παρά στο λειοκανο η ταχύτητα .Πιστεύει κάποιος ότι και ο πιο άσχετος ιδιογομωτης θα πάρει τα δεδομένα από πίνακα αναλογιών της εταιρίας μπαρούτι με σκακια και θα φτιάξει φυσίγγι που δε θα σκοτώνει λόγο ταχύτητας .Γιατί αυτό είναι το τελευταίο σε ένα φυσίγγι με συνχρονα υλικά .
Ξεκίνα τα κυνηγάς με σφεντόνα.Το ίδιο θα σου είναι, με τα λεγόμενα σου.
 
Απ το μπλε μαλλον θα ψαχνεις να βρεις τα σκαγια...θελει παρα πολυ κρυο το συγκεκριμενο μου εχουν πει.
Το biturbo το 38 λεγαμε προχθες οτι ειναι καλο για τον βαλτο οχι το 36, κοψε παντως ενα να δεις τα σκαγια γιατι ενα καφε που ειχα παρει μονο νο4 δεν ηταν...
Μπραβο το καφε με 12 € τι να πεις αχαχαχαχ
 
Σε χήνες που τα δοκίμασα δεν τραβάνε με βοριά τα μπλε σε no1 τα είχα πάρει, μόνο το κρατσ άκουγα στα φτερά τους..
Πιο σπαστικο δεν εχει.να πετυχενεις τα πουλια και τα φυσιγγια να μη μπωρουν
 
Καλά κάνουν κ ασχολουνται με ταχογράφους κλπ αφου έχουν την τρέλα.....
Αλλά είχα κ εχω μια απορία....

Δεν έχω κ τόση εμπιστοσύνη σε καθετί "ηλεκτρονικο" λογω πιθανων αποκλισεων,κ επίσης δεν γνωρίζω αν τους ίδιους ταχογράφους σε ποιοτητα κλπ χρησιμοποιουν κ οι κατασκευαστές φυσίγγιων,η κάποιους άλλους πιο "επαγγελματικους"....
Ακουω κ για δοκιμές για με ταχογράφους που προοριζονται κυρίως για αεροβόλα........


Ναι γιατί αλλιώς δεν θα επερνε έγκριση cip.........

Εχω πει ότι είδα παλιο πλαγιοκαννο brno να έχει κουνήσει από αυτά που τα έριχνε παλιος λαγας σε ν5.....
Και φυσικά δεν είναι μόνο αυτα σε όλη την χώρα............................
Αυτά τα φυσίγγια ήταν "εξειδικευμένα" για συνθήκες ψύχους κ χαμηλες θερμοκρασίες.....
Τα επερνε να τα ρίξει ο λαγας κ ο περδικας τον Σεπτέμβρη κ..ξεκλειδωνε το όπλο του...

Αφενός μεν φταινε οι Λάμπρου, διότι δεν τόνιζαν με περισσοτερες λεπτομερειες την "σοβαροτητα" της κατάστασης πανω στα κουτιά, έτσι ώστε να καταλαβαίνει κ ο κάθε αδαής,και αφετέρου ο ίδιος ο καταστηματάρχης που προκειμένου να πουλησει δεν φροντιζε να ενημερωσει σωστά τον κυνηγό.....
Εδώ Καρδίτσα...όταν έπιανες καφέ η μπλε ,,,σε ρωτάγε, μι τι θα τα ριιξ❓"μουνοκανου"μι μουνοκανου απαγουρευιτι‼️
 
Στεφανε όταν θα σε πουλήσει το φυσίγγι από ταχύτητα θα είναι ήδη άχρηστο από όλα τα υπόλοιπα .
Σε λογικά μέτρα (για λειόκανο) η ταχύτητα είναι το βασικό για χοντρά σκάγια(από ν°5 και πάνω μέχρι και μονόβολο)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top