Φιλε
@Stelios K χωρις να θελω να αμφισβητησω τα λεγομενα σου αλλα κατι δεν μου κολλαει στην ιστορια του φιλου σου...
Ακομη και ετσι να ειχε γινει η εταιρεια πριν καν απαντησει θα επρεπε να επικοινωνησει με τον αντιπροσωπο και να του πει τι και πως εγινε και γιατι εγινε...
Ειναι σαν να στειλω email στην BMW και να της λεω οτι ανοιξα το καπο και αντι για ψεκασμο βρηκα μεσα καρμπυρατερ και αυτη να μου απαντουσε "Κοιτα να δεις εμεις στο Ελλαντα με ψεκασμο το στειλαμε αλλα μαλλον ο αντιπροσωπος του εβαλε το καρμπυρατερ"...Ημαρτον δηλαδη εγω σαν εταιρεια θα αφηνα να μου αμαυρωσει το ονομα ο καθε αντιπροσωπος...
Παλι αυτη η απαντηση με το αγριεμα μου θυμιζει"Ασε ρε γαμωτο εβγαλα το φτερο απο το παπακι να το βαψω αλλα δεν το αγριεψα καλα και τωρα μου ξεφλουδιζει το χρωμα"...Ημαρτον για δευτερη φορα...
Απο οτι ξερω η σκληρη επιχρωμιοση απευθειας στο βασικο μεταλο γινεται ηλεκτροστατικα...αν ηθελε αγριεμα τοτε δεν θα του καναμε λειανση φινιρισματος...
Τωρα οσον αφορα για ποιο λογο γινεται η χρωμιοση πιστευω οτι γινεται για προστασια απο οξειδωση και διαβρωση και οχι για να καλυφθουν οι μικροατελειες του τελικου φινιρισματος...Αν μετα το τελικο φινιρισμα παρατηρησουμε την επιφανεια σε μικροσκοπιο θα δουμε οτι υπαρχουν "βουνα "και "λακουβες" το παχος του στρωματος της επιχρωμιοσης που φθανει εως και 0,05mm θα προστεθει και στα βουνα και στις λακουβες οι οποιες θα συνεχισουν να υπαρχουν και μετα...Οπως οταν βαφουμε μια επιφανεια αν μετα το τριψιμο υπαρχουν μικροατελειες αυτες θα ειναι ορατες και μετα το βαψιμο...Για αυτο το 90% του αποτελεσματος του βαψιματος εξαρταται απο την προεργασια...