Γνώμες Φυσιγγίων Αρχείο

  • Thread starter Thread starter Evri15metri
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Not open for further replies.
Γιατι στα 56,45 εχει δωρο εκπληξη,γιαυτο .sarcastic.Αρε Στοκα....
Το 56.50δεν σημαίνει απαραίτητα αυτή την συμπίεση στον συγκεντρωτήρα .
Αν ο μ.Στόκας έβαζε ένα νο. κάτω βύσμα (πιό χαμηλό)η εικόνα θα ήταν διαφορετική .Ίσως κάτι τον εξυπηρετούσε έτσι .
Επίσης αν δείς το βύσμα GT 24 στα ΝSI GM3 FAST & NSI SIPE αμφότερα 32 γρ πόσο τα πατά η εταιρεία θα εκπλαγείς .
Τους βγάζει την πίστη .....
Αν βρώ την φώτο θα την βάλω
 
Το 56.50δεν σημαίνει απαραίτητα αυτή την συμπίεση στον συγκεντρωτήρα .
Αν ο μ.Στόκας έβαζε ένα νο. κάτω βύσμα (πιό χαμηλό)η εικόνα θα ήταν διαφορετική .
Επίσης αν δείς το βύσμα GT 24 στα ΝSI GM3 FAST & NSI SIPE αμφότερα 32 γρ πόσο τα πατά η εταιρεία θα εκπλαγείς .
Τους βγάζει την πίστη .....
Αν βρώ την φώτο θα την βάλω
Μονο που αυτο δεν ειναι Στοκας Λαμπη....Το αρε Στοκα...Πηγαινε στους αλλους ;)
Δεν ξερω για το GT24...Eδω μιλαμε για πατημα καρδαρα μοντελο GT full extra με τασακι.sarcastic.
 
Μονο που αυτο δεν ειναι Στοκας Λαμπη....Το αρε Στοκα...Πηγαινε στους αλλους ;)
Δεν ξερω για το GT24...Eδω μιλαμε για πατημα καρδαρα μοντελο GT full extra με τασακι.sarcastic.
Καλό είναι να ψάξεις να δείς πόσο πατά η NSI gt24 ειδικά στο GM3 fast .
GM3 688 1.55 X32 πατημένο στο full to GT κι'όμως μαμάει στην ώρα του
Αυτό με SG μοιάζει όχι με GT
 
Ο Στοκας ηταν καταξιωμενος κατασκευαστης φυσιγγιων... και πρωτοπορος σε πολλα θεματα....αυτο
δεν σημαινει οτι ηταν αλανθαστος. Το φυσιγγιο οπως πολυ σωστα λεει ο Λαμπης ηθελε ποιο χαμηλο βυσμα
για να ρελιαστει στα 56,5.....Απλα πραγματα....
 
Νεο velox και express 34 τα εχω πετυχει εκτος των 12mm κ με 16mm μεταλλο..
οχι ομως κ τα express 32.......
Καποιος που το εριχνε συχνα ισως θυματε να μου μας πει ποια χρονιά κυκλοφορησαν ετσι...

View attachment 12340
Λοιπόν: Αυτό το κουτί πρωτοξεκίνησε να βγάζει τα express 32 σε μπλε πολύ σκούρο κάλυκα της fiem με χρυσά γράμματα....τώρα όσο αφορά το μέταλλο των 16mm στα express 32 δν τα πέτυχα πουθενά....αντιθέτως όμως με 16mm μέταλλο βρείκα τα Neo Velox 33gr το 2017...πράγμα που μου δίνει να πιστέψω πως εφόσον έβαλε 16mm μέταλλο κ στα express & neo velox τα έβαλε τα express απλά στην παλιά συσκευασία...
 
Λοιπόν: Αυτό το κουτί πρωτοξεκίνησε να βγάζει τα express 32 σε μπλε πολύ σκούρο κάλυκα της fiem με χρυσά γράμματα....τώρα όσο αφορά το μέταλλο των 16mm στα express 32 δν τα πέτυχα πουθενά....αντιθέτως όμως με 16mm μέταλλο βρείκα τα Neo Velox 33gr το 2017...πράγμα που μου δίνει να πιστέψω πως εφόσον έβαλε 16mm μέταλλο κ στα express & neo velox τα έβαλε τα express απλά στην παλιά συσκευασία...
Με αυτα ασχολειστε?Εδω τα 3Α εγραφαν 36 .sarcastic.
 
Που να δεις στραπάτσο που έχουν κάνει στο GT στα νέα 206 formula........πατημένα τσίτα μπόμπα με over boost τα 2.2bar με άγραφο εγκέφαλο κ αντιλάγκ... .sarcastic. .sarcastic.

Είχα σφάξει ένα κ βρείκα τα σκάγια στα 33.70gr την 206 στο 1.60 απλά .sarcastic. και πάτημα στα 57.1mm με καψούλι 688.........
 
Γιατι στα 56,45 εχει δωρο εκπληξη,γιαυτο .sarcastic.Αρε Στοκα....
32 σου δειχνω το 34 μου φωτογραφιζεις? .yelling.
Η δοση της πυριτιδας ηταν σε νορμαλ επιπεδα? psb1?

Γενικα θεωρω τα φυσιγγια του Δορκα απο τα πιο μαλακα που κυκλοφορουν σε συγκριση με διαφορα αλλα που κυκλοφορουν στα ιδια παντα γραμμαρια..
τωρα το συγκεκριμενο δεν ξερω πως θα μπορουσε να συμπεριφερθει.....
 
Last edited:
Λοιπόν: Αυτό το κουτί πρωτοξεκίνησε να βγάζει τα express 32 σε μπλε πολύ σκούρο κάλυκα της fiem με χρυσά γράμματα....
Σε αυτο το κουτι πρωτοεβαλε εν ετη 1997 τα γαλαζια express 32 με 8mm μεταλλο που κυκλοφορησαν σε καλυκα dorkas και cheddite..
Μην με μπερδευεις κ εχω πελαγωσει με τα κωλοφυσιγγια μην τα παρω κ τα πεταξω μεσα στην θαλασσα... .crying smile.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top