Ναι εχω αλλα φοβαμε να πατησω σκανδαληΝαι τοσο...Πεσμου οτι εχεις τα ιδια....
Ναι εχω αλλα φοβαμε να πατησω σκανδαληΝαι τοσο...Πεσμου οτι εχεις τα ιδια....
Γιατι μωρε?φερε μου τα να την πατησω εγω για εσενα..κ οτι βρεξει ας κατεβασει..Ναι εχω αλλα φοβαμε να πατησω σκανδαλη
Το 56.50δεν σημαίνει απαραίτητα αυτή την συμπίεση στον συγκεντρωτήρα .
Μονο που αυτο δεν ειναι Στοκας Λαμπη....Το αρε Στοκα...Πηγαινε στους αλλουςΤο 56.50δεν σημαίνει απαραίτητα αυτή την συμπίεση στον συγκεντρωτήρα .
Αν ο μ.Στόκας έβαζε ένα νο. κάτω βύσμα (πιό χαμηλό)η εικόνα θα ήταν διαφορετική .
Επίσης αν δείς το βύσμα GT 24 στα ΝSI GM3 FAST & NSI SIPE αμφότερα 32 γρ πόσο τα πατά η εταιρεία θα εκπλαγείς .
Τους βγάζει την πίστη .....
Αν βρώ την φώτο θα την βάλω
Καλό είναι να ψάξεις να δείς πόσο πατά η NSI gt24 ειδικά στο GM3 fast .Μονο που αυτο δεν ειναι Στοκας Λαμπη....Το αρε Στοκα...Πηγαινε στους αλλους
Δεν ξερω για το GT24...Eδω μιλαμε για πατημα καρδαρα μοντελο GT full extra με τασακι
Μονο που αυτο δεν ειναι Στοκας Λαμπη....Το αρε Στοκα...Πηγαινε στους αλλους
Δεν ξερω για το GT24...Eδω μιλαμε για πατημα καρδαρα μοντελο GT full extra με τασακι
Εγω για το YOGO GT full extra με τασακι ελεγαΜε λιγα λογια....μας εβαλες τρικλοποδια!!!
Λοιπόν: Αυτό το κουτί πρωτοξεκίνησε να βγάζει τα express 32 σε μπλε πολύ σκούρο κάλυκα της fiem με χρυσά γράμματα....τώρα όσο αφορά το μέταλλο των 16mm στα express 32 δν τα πέτυχα πουθενά....αντιθέτως όμως με 16mm μέταλλο βρείκα τα Neo Velox 33gr το 2017...πράγμα που μου δίνει να πιστέψω πως εφόσον έβαλε 16mm μέταλλο κ στα express & neo velox τα έβαλε τα express απλά στην παλιά συσκευασία...Νεο velox και express 34 τα εχω πετυχει εκτος των 12mm κ με 16mm μεταλλο..
οχι ομως κ τα express 32.......
Καποιος που το εριχνε συχνα ισως θυματε να μου μας πει ποια χρονιά κυκλοφορησαν ετσι...
View attachment 12340
Εγω για το YOGO GT full extra με τασακι ελεγα
Με αυτα ασχολειστε?Εδω τα 3Α εγραφαν 36Λοιπόν: Αυτό το κουτί πρωτοξεκίνησε να βγάζει τα express 32 σε μπλε πολύ σκούρο κάλυκα της fiem με χρυσά γράμματα....τώρα όσο αφορά το μέταλλο των 16mm στα express 32 δν τα πέτυχα πουθενά....αντιθέτως όμως με 16mm μέταλλο βρείκα τα Neo Velox 33gr το 2017...πράγμα που μου δίνει να πιστέψω πως εφόσον έβαλε 16mm μέταλλο κ στα express & neo velox τα έβαλε τα express απλά στην παλιά συσκευασία...
Που να δεις στραπάτσο που έχουν κάνει στο GT στα νέα 206 formula........πατημένα τσίτα μπόμπα με over boost τα 2.2bar με άγραφο εγκέφαλο κ αντιλάγκ...
Αυτό ήταν όνειρο το οποίο τελείωσε νωρίς....πάλι θα τα ξανά λέμε.....κεφάλα...Με αυτα ασχολειστε?Εδω τα 3Α εγραφαν 36
Δηλαδη το 32αρι ειχε ονειρο να γινει 36αρι....Αυτό ήταν όνειρο το οποίο τελείωσε νωρίς....πάλι θα τα ξανά λέμε.....κεφάλα...
Οι κάλυκες είχαν τυπωθειιιιί με το "36" γιατί προορίζονταν για αυτή τη γόμωσηηηηη...Δηλαδη το 32αρι ειχε ονειρο να γινει 36αρι....
Μακαρι να το ηξεραν και αυτοι που τα επαιρναν για φασσα-λαγοΟι κάλυκες είχαν τυπωθειιιιί με το "36" γιατί προορίζονταν για αυτή τη γόμωσηηηηη...
32 σου δειχνω το 34 μου φωτογραφιζεις?
Σε αυτο το κουτι πρωτοεβαλε εν ετη 1997 τα γαλαζια express 32 με 8mm μεταλλο που κυκλοφορησαν σε καλυκα dorkas και cheddite..Λοιπόν: Αυτό το κουτί πρωτοξεκίνησε να βγάζει τα express 32 σε μπλε πολύ σκούρο κάλυκα της fiem με χρυσά γράμματα....