Δεν υπάρχει κανένας λόγος να τα φτύνει οποιαδήποτε πυρίτιδα στην ""υγρασία"".
Απολύτως κανένας.
Εγω ειμαι αλλης γνωμης....Αλλα και παλι φιλοι θα ειμαστε !!!

Για να σταθει η μονοβασικη στην υγρασια....θελει φοτρωμα φιλε !!
Δεν υπάρχει κανένας λόγος να τα φτύνει οποιαδήποτε πυρίτιδα στην ""υγρασία"".
Απολύτως κανένας.
Μια χαρά αφεντικό! Ας θέλει, δεν είναι τίποτα αυτό.Εγω ειμαι αλλης γνωμης....Αλλα και παλι φιλοι θα ειμαστε !!!
Για να σταθει η μονοβασικη στην υγρασια....θελει φοτρωμα φιλε !!
Ολλα είναι θέμα αρμονίας σεταπ με την κάνη του όπλου σου.. στον ιδιογωμοτη είναι ποιο εύκολη δουλειά από ότι είναι σε έναν που ρίχνει εμπορικαΔεν υπάρχει κανένας λόγος να τα φτύνει οποιαδήποτε πυρίτιδα στην ""υγρασία"".
Απολύτως κανένας.
Άλλο υγρασία και άλλο θερμοκρασία.Εγω ειμαι αλλης γνωμης....Αλλα και παλι φιλοι θα ειμαστε !!!
Για να σταθει η μονοβασικη στην υγρασια....θελει φοτρωμα φιλε !!
Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα ... δεν είναι θέμα πυρίτιδας αλλά στησίματος ...Ολλα είναι θέμα αρμονίας σεταπ με την κάνη του όπλου σου.. στον ιδιογωμοτη είναι ποιο εύκολη δουλειά από ότι είναι σε έναν που ρίχνει εμπορικα
Το direct 32 έχει s4Και για όσους γελάνε και με κοροϊδεύουν εμένα τον παντογνωστη ας ρίξουν ένα Direct του Λάμπρου που έχει Α σε υγρασία και τα ξαναλέμε.. Και ας ρίξουν ένα NSi prestige διασποράς που έχει C7 φουλ φορτωμένο και θα δουν τι διαφορα και το σωστό
Μια χαρά αφεντικό! Ας θέλει, δεν είναι τίποτα αυτό.
Δεν το έχω ρίξει λέω για το 34 που με πούλησε στεγνά κάποτε πέσαν τα σκάγια στα πόδια μου στην κυριολεξίαΤο direct 32 έχει s4
Άλλο υγρασία και άλλο θερμοκρασία.
Αν μια μονοβασική και μια διβασική σου βγάζουν τις ίδιες ταχύτητες στην ίδια θερμοκρασία γιατί να υπερέχει η διβασική ?
Δεν υπάρχει κανένας λόγος Νίκο.
Όποιος μου πει κάτι που να βγάζει νόημα (στο δικό μου μυαλό) θα το πιστέψω.
ps
Μην αρχίσουμε όμως με τις παραμορφώσεις των σκαγιών στην εκπυρσοκρότηση και άλλα τέτοια.
Όταν πέφτουν τα σκαγια στα ποδάρια σου σημενη ότι το καψουλι δεν έκανε την δουλειά που έπρεπε καμία σχεσει με την πυρητιδαΔεν το έχω ρίξει λέω για το 34 που με πούλησε στεγνά κάποτε πέσαν τα σκάγια στα πόδια μου στην κυριολεξία
Στα υδρόβια με την υγρασία τι είδες Ηλία δεν κιοτεψε?Παντα 33 for all.. δηλαδή τρυγωνη/ κυχλα/ φασα/… στα υδρόβια 34
Εγώ στο λέω που δεν έχω κάνει ούτε μια δοκιμή.Και ποιος σου ειπε οτι βγαζουν τις ιδιες ταχυτητες στην φουλ υγρασια οι μονοβασικες με τις διβασικες
Βασιλη μου ?? !!
Και παντα εννοω σε νορμαλ σεταπ φιλε !!
Ποτέ δεν με πρόδωσε ακόμα και με μούχλα και υγρασια100%..Στα υδρόβια με την υγρασία τι είδες Ηλία δεν κιοτεψε?
Aν δεν κάνει το κάψουλι τη δουλειά του το φυσιγγιο δεν ανοίγει καν το έπαθα πρώτη μέρα πέρυσι στο λαγό με speed extra 36 εδώ η A αν δεν είναι φορτωμένη τέρμα κλανειΌταν πέφτουν τα σκαγια στα ποδάρια σου σημενη ότι το καψουλι δεν έκανε την δουλειά που έπρεπε καμία σχεσει με την πυρητιδα
Το 1.65×31 ειναι παρα πολυ.Στην 32αρα έκαψα 1 κιλο το μόνο λίγο αξιολογώ που βρηκα είναι στα 1,65* 31 με ζ2μ δεν τα βρηκα μαζη της
Εγώ έχω μισό κιλό στην άκρη δεν την χρησιμοποιώ για τον λόγο αυτό γτ φοβάμαι από την υγρασίαΠοτέ δεν με πρόδωσε ακόμα και με μούχλα και υγρασια100%..
Όπως τα λες είναι τα Ισπανικά φυσιγγια με τις μονοβασικές δεν έχουν αντίπαλο σε ταχύτητες το θέμα είναι να στηνοντε σωστά και να μην λυπατε ο κατασκευαστής τα μπαρούτιαΕγώ στο λέω που δεν έχω κάνει ούτε μια δοκιμή.![]()
Αν έχεις κάνει πάω πάσο.
Ακόμα και στην εξωφρενική περίπτωση που βρεις μικροδιαφορές στην ταχ. στομίου, αυτές δεν κάνουν την τρομακτική διαφορά στην απόδοση που λέγεται ότι υπάρχει.
Και σου λέω και πάλι ... ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ και να αλλάζει μόνο η υγρασία.
Τι είναι αυτό που θα κάνει το φυσίγγι με την μονοβασική να βγάλει μικρότερη ταχύτητα στομίου ?
Η υγρασία έξω από την κάνη ?
Δεν βγάζει νόημα στο δικό μου μυαλό.
Αν κάνω λάθος πείτε μου ποιό είναι το λάθος.
Θα μου τελειώσετε τα μηνύματα πάλι.
Εδώ υπάρχουν εμπορικα με 1,70Το 1.65×31 ειναι παρα πολυ.