Λοιπόν όπως πολλές φορές σας έχω πει για το πόσο καραγκιόζηδες είναι μερικοί αντιπρόσωποι ,τώρα θέλω να τονίσω πως μερικοί σέβονται τον πελάτη και τον αντιμετωπίζουν με αξιοπρέπεια και σεβασμό.
Πέρσι είχα αγοράσει ένα ζευγάρι μποτάκια Grisport με cordura .Tα μποτάκια αυτά αγοράστηκαν απο τον Αποστολίδη και με μοναδικό σκοπό να φοριούνται μέσα στην πόλη .Τόσο τις βροχερές αλλά και αλλά και τις κρύες μέρες του χειμώνα. Ξαφνικά στο αριστερό και απο την μέσα πλευρά έβλεπα το cordura να μαλακώνει επικίνδυνα Ώσπου άνοιξε χαμηλά προς την σόλα.
Αφού μίλησα με το κατάστημα που τα αγόρασα ,αυτοί τη σειρά τους μίλησαν με τον αντιπρόσωπο ο οποίος βρίσκεται στα Γιάννενα .Τους έδωσε ένα mail να του στείλω και να του περιγράψω το πρόβλημα.
Αφού του στέλνω το e-mail την επόμενη κιόλας μέρα πήρε τηλέφωνο.Ευγενέστατος και καλοπροαίρετος μου λέει χωρίς δεύτερη κουβέντα ότι θα μου τα αντικαταστήσει και θα μου στείλει ένα καινούργιο ζευγάρι.Με παρακάλεσε να του στείλω τα δικά μου στα Γιάννενα με δική του χρέωση για να δει τι έφταιξε για τη φθορά.
Το όνομα του είναι Οικονόμου και είναι ο επίσημος αντιπρόσωπος της Grisport στην Ελλάδα.
Χωρίς να αρχίσουμε να λέμε αν έπρεπε,αν ήταν υποχρεωμένος κλπ ,του αξίζει ένα μεγάλο μπράβο γιατί ξέρει να κάνει σωστά τη δουλειά του σεβόμενος τα χρήματα που δίνει ο πελάτης ,χωρίς μικροπρέπειες και αρνήσεις που τις έχουμε φάει στη μάπα από πολλούς πολύ μεγάλους .....αντιπροσώπους. Όπως ο περσινός κύριος ...Ναυπλιώτης ο οποίος που έδωσε δυο ζευγάρια μποτάκια στην κλήρωση της Κ.Σ.Ε. στην outdoor και μετά σου έστελνε ότι νούμερο του είχε περισσέψει χωρίς να δέχεται αλλαγή.