Αν δεν κάνω λάθος, το θέμα προέκυψε με τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς του μέλους μας προς τον εισαγωγέα και η δικηγόρος αξίωσε να διαγραφούν τα μηνύματα που περιέχουν αυτούς τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.Πριν λιγο καιρό ενα μελος εξέφρασε τα παράπονα του για μια συγκεκριμένη μάρκα όπλου..
Σχεδον αμέσως επικοινώνησε μαζί μας οχι ο εισαγωγέας αλλά ο δικηγόρος του ο οποίος αξίωσε να διαγραφούν τα μηνύματα που τον αφορούν , σε αλλη περιπτωση αφησε να εννοηθεί οτι θα προχωραγε νομικά κάνοντας χρηση του άρθρου περι συκοφαντικής δυσφήμισης κλπ .Φυσικα σε πρόταση μας να συμμετέχει στις συζητησεις του φόρουμ για να εξηγήσει κάποια πραγματα , αρνήθηκε.
Δηλαδή όταν μας έχουν πουλήσει π.χ. ελαττωματικά φυσίγγια να μην το αναφέρουμε ως γεγονός στο φόρουμ;Αν καποιος απο εσας ερθει στο μαγαζι μου και αγοράσει ενα κιλό φυστικια και τα βρει χαλασμένα ΔΕΝ μπορει να παει στην τοπική εφημεριδα του Αιγαλεω να το δημοσιεύσει .Αμέσως θα κανω μήνυση στην εφημερίδα για συκοφαντικη δυσφήμιση η οποία σας πληροφορώ ότι εχει πολλες ποινικές προεκτάσεις .
Αυτή την στιγμή εκκρεμούν στα δικαστήρια αμέτρητες μηνύσεις απο καταστήματα , εισαγωγείς , ηλεκτρονικά καταστήματα κατα πελατών που αντι να απευθυνθούν στο κατάλληλο όργανο ( αγορανομία , διευθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος , συνήγορο του καταναλωτή κλπ ) απευθύνθηκαν σε φορουμ καταγγέλλοντας δημόσια το προβλημα τους κατα συγκεκριμένου επαγγελματία.
Διονυση;Μάγκες μου Καλημερα .
Σχετικά με το θέμα που εχει προκύψει.
Πριν λιγο καιρό ενα μελος εξέφρασε τα παράπονα του για μια συγκεκριμένη μάρκα όπλου..
Σχεδον αμέσως επικοινώνησε μαζί μας οχι ο εισαγωγέας αλλά ο δικηγόρος του ο οποίος αξίωσε να διαγραφούν τα μηνύματα που τον αφορούν , σε αλλη περιπτωση αφησε να εννοηθεί οτι θα προχωραγε νομικά κάνοντας χρηση του άρθρου περι συκοφαντικής δυσφήμισης κλπ .Φυσικα σε πρόταση μας να συμμετέχει στις συζητησεις του φόρουμ για να εξηγήσει κάποια πραγματα , αρνήθηκε.
Επειδη το ψάξαμε πολυ το θέμα θα χρησιμοποιήσω ενα παραδειγμα με πρωταγωνιστή εμένα για να καταλάβετε πως εχουν τα πραγματα.
Αν καποιος απο εσας ερθει στο μαγαζι μου και αγοράσει ενα κιλό φυστικια και τα βρει χαλασμένα ΔΕΝ μπορει να παει στην τοπική εφημεριδα του Αιγαλεω να το δημοσιεύσει .Αμέσως θα κανω μήνυση στην εφημερίδα για συκοφαντικη δυσφήμιση η οποία σας πληροφορώ ότι εχει πολλες ποινικές προεκτάσεις .
Αυτή την στιγμή εκκρεμούν στα δικαστήρια αμέτρητες μηνύσεις κατά πελατών απο καταστήματα , εισαγωγείς , ηλεκτρονικά καταστήματα κλπ , που αντι να απευθυνθούν στο κατάλληλο όργανο ( αγορανομία , διευθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος , συνήγορο του καταναλωτή κλπ ) απευθύνθηκαν σε φορουμ καταγγέλλοντας δημόσια το προβλημα τους κατα συγκεκριμένου επαγγελματία.
Το φορουμ μας ειναι ΔΗΜΟΣΙΟ και εμεις οι διαχειριστές είμαστε υποχρεωμένοι να προστατεύουμε πρωτα τα μέλη μας και μετα τους εαυτούς μας .
Εμείς οι διαχειριστές πραγματικα εκνευρίζομαστε απιστευτα με τις πρακτικές κάποιων επαγγελματιών που όταν έρθει η στιγμή να αναλάβουν τις ευθύνες τους , στη καλύτερη περιπτωση σφυρίζουν αδιάφορα και στην χειρότερη επικαλούνται τον νόμο.
Κλείνω λέγοντας οτι στο HL θα λετε ελεύθερα την αποψη σας , απλα σε κάποια πράγματα πιο πολύπλοκα να έχετε εμπιστοσύνη στην διαχειριση η οποια ΠΑΝΤΑ λειτουργεί προς όφελος των μελών.
Χρήστο αν με ρωτάς τι θα ήθελα να γίνεται σε περίπτωση που αγοράσουμε ελαττωματικό προϊόν ή κακή υπηρεσία , νομίζω την άποψη μου την γνωρίζεις .Εγω προσωπικά δεν χαρίζομαι σε κανέναν .Δηλαδή όταν μας έχουν πουλήσει π.χ. ελαττωματικά φυσίγγια να μην το αναφέρουμε ως γεγονός στο φόρουμ;
Δηλαδή όταν μας έχουν πουλήσει π.χ. ελαττωματικά φυσίγγια να μην το αναφέρουμε ως γεγονός στο φόρουμ;
Δηλαδή παίρνω σαν απάντηση ότι δεν μπορούμε... Οπότε μένουμε στο καλημέρα, καλησπέρα, καλοτούφεκο, καλορίζικο, μπράβο, τι θα φάμε, τι θα πιούμε κτλ; Αν είναι έτσι, τότε εγώ θα προτιμώ και θα εμπιστεύομαι μόνο όσους επαγγελματίες παρουσιάζονται θετικά στο φόρουμ και για τους υπόλοιπους θα υποθέτω ότι έχουν αρνητική κριτική που δεν μπορεί να αναφερθεί...Χρήστο αν με ρωτάς τι θα ήθελα να γίνεται σε περίπτωση που αγοράσουμε ελαττωματικό προϊόν ή κακή υπηρεσία , νομίζω την άποψη μου την γνωρίζεις .Εγω προσωπικά δεν χαρίζομαι σε κανέναν .
Όμως εδω ο ρόλος μου είναι διαφορετικός και πρέπει να λειτουργώ διαφορετικά .
Ανακεφαλαιώνω για να μην γυρνάμε στα ιδια .
Σε κακό προιόν ή κακή υπηρεσία υπάρχουν τα αρμόδια όργανα που έχει θεσπίσει το Ελληνικό κράτος .
Μπορούμε να το καταγγείλουμε εδώ στο φόρουμ αλλά μπορεί και ο επαγγελματίας να μας καταγγείλει για συκοφαντική δυσφήμιση....τόσο απλά .
Γι΄αυτό δεν πήρα απάντηση...Και μια ερώτηση δική μου. Αν ο Βασίλης είχε αναφέρει το όνομα του οπλουργού και ποστάριζε τις φωτό πριν και μετά από τις εργασίες λέγοντας τη γνώμη του για το αποτέλεσμα και αφήνοντας να εκφράσουν και οι υπόλοιποι τα συμπεράσματά τους θα μπορούσε να υπάρξει η πρόβλημα; Αν όχι, προτείνω να το κάνει έτσι.
Αν αυτό το συμπέρασμα βγάζεις φίλε μου από όλα αυτά που είπαμε παραπάνω , τότε δεν μπορώ να βοηθήσω άλλοΔηλαδή παίρνω σαν απάντηση ότι δεν μπορούμε... Οπότε μένουμε στο καλημέρα, καλησπέρα, καλοτούφεκο, καλορίζικο, μπράβο, τι θα φάμε, τι θα πιούμε κτλ;
Απλά όμως απομόνωσες ένα απόσπασμα που συνδέεται άμεσα με τη συνέχεια των υπολοίπων που ακολουθούσαν...Αν αυτό το συμπέρασμα βγάζεις φίλε μου από όλα αυτά που είπαμε παραπάνω , τότε δεν μπορώ να βοηθήσω άλλο
Όλες οι εξηγήσεις που οφείλαμε να δώσουμε τις δώσαμε .