Κυνηγετική Γωνιά - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Μάγκες μου Καλημερα .
Σχετικά με το θέμα που εχει προκύψει.
Πριν λιγο καιρό ενα μελος εξέφρασε τα παράπονα του για μια συγκεκριμένη μάρκα όπλου..
Σχεδον αμέσως επικοινώνησε μαζί μας οχι ο εισαγωγέας αλλά ο δικηγόρος του ο οποίος αξίωσε να διαγραφούν τα μηνύματα που τον αφορούν , σε αλλη περιπτωση αφησε να εννοηθεί οτι θα προχωρoύσε νομικά κάνοντας χρηση του άρθρου περι συκοφαντικής δυσφήμισης κλπ .Φυσικα σε πρόταση μας να συμμετέχει στις συζητησεις του φόρουμ για να εξηγήσει κάποια πραγματα , αρνήθηκε.
Επειδη το ψάξαμε πολυ το θέμα θα χρησιμοποιήσω ενα παραδειγμα με πρωταγωνιστή εμένα για να καταλάβετε πως εχουν τα πραγματα.
Αν καποιος απο εσας ερθει στο μαγαζι μου και αγοράσει ενα κιλό φυστικια και τα βρει χαλασμένα ΔΕΝ μπορει να παει στην τοπική εφημεριδα του Αιγαλεω να το δημοσιεύσει .Αμέσως θα κανω μήνυση στην εφημερίδα για συκοφαντικη δυσφήμιση η οποία σας πληροφορώ ότι εχει πολλες ποινικές προεκτάσεις .
Αυτή την στιγμή εκκρεμούν στα δικαστήρια αμέτρητες μηνύσεις κατά πελατών απο καταστήματα , εισαγωγείς , ηλεκτρονικά καταστήματα κλπ , που αντι να απευθυνθούν στο κατάλληλο όργανο ( αγορανομία , διευθυνση ηλεκτρονικού εμπορίου , συνήγορο του καταναλωτή κλπ ) απευθύνθηκαν σε φορουμ καταγγέλλοντας δημόσια το προβλημα τους κατα συγκεκριμένου επαγγελματία.
Το φορουμ μας ειναι ΔΗΜΟΣΙΟ και εμεις οι διαχειριστές είμαστε υποχρεωμένοι να προστατεύουμε πρωτα τα μέλη μας και μετα τους εαυτούς μας .
Εμείς οι διαχειριστές πραγματικα εκνευρίζομαστε απιστευτα με τις πρακτικές κάποιων επαγγελματιών που όταν έρθει η στιγμή να αναλάβουν τις ευθύνες τους , στη καλύτερη περιπτωση σφυρίζουν αδιάφορα και στην χειρότερη επικαλούνται τον νόμο.
Κλείνω λέγοντας οτι στο HL θα λετε ελεύθερα την αποψη σας , απλα σε κάποια πράγματα πιο πολύπλοκα να έχετε εμπιστοσύνη στην διαχειριση η οποια ΠΑΝΤΑ λειτουργεί προς όφελος των μελών.
 
Last edited:
Πριν λιγο καιρό ενα μελος εξέφρασε τα παράπονα του για μια συγκεκριμένη μάρκα όπλου..
Σχεδον αμέσως επικοινώνησε μαζί μας οχι ο εισαγωγέας αλλά ο δικηγόρος του ο οποίος αξίωσε να διαγραφούν τα μηνύματα που τον αφορούν , σε αλλη περιπτωση αφησε να εννοηθεί οτι θα προχωραγε νομικά κάνοντας χρηση του άρθρου περι συκοφαντικής δυσφήμισης κλπ .Φυσικα σε πρόταση μας να συμμετέχει στις συζητησεις του φόρουμ για να εξηγήσει κάποια πραγματα , αρνήθηκε.
Αν δεν κάνω λάθος, το θέμα προέκυψε με τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς του μέλους μας προς τον εισαγωγέα και η δικηγόρος αξίωσε να διαγραφούν τα μηνύματα που περιέχουν αυτούς τους προσβλητικούς χαρακτηρισμούς.
Αν καποιος απο εσας ερθει στο μαγαζι μου και αγοράσει ενα κιλό φυστικια και τα βρει χαλασμένα ΔΕΝ μπορει να παει στην τοπική εφημεριδα του Αιγαλεω να το δημοσιεύσει .Αμέσως θα κανω μήνυση στην εφημερίδα για συκοφαντικη δυσφήμιση η οποία σας πληροφορώ ότι εχει πολλες ποινικές προεκτάσεις .
Αυτή την στιγμή εκκρεμούν στα δικαστήρια αμέτρητες μηνύσεις απο καταστήματα , εισαγωγείς , ηλεκτρονικά καταστήματα κατα πελατών που αντι να απευθυνθούν στο κατάλληλο όργανο ( αγορανομία , διευθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος , συνήγορο του καταναλωτή κλπ ) απευθύνθηκαν σε φορουμ καταγγέλλοντας δημόσια το προβλημα τους κατα συγκεκριμένου επαγγελματία.
Δηλαδή όταν μας έχουν πουλήσει π.χ. ελαττωματικά φυσίγγια να μην το αναφέρουμε ως γεγονός στο φόρουμ;

Και μια ερώτηση δική μου. Αν ο Βασίλης είχε αναφέρει το όνομα του οπλουργού και ποστάριζε τις φωτό πριν και μετά από τις εργασίες λέγοντας τη γνώμη του για το αποτέλεσμα και αφήνοντας να εκφράσουν και οι υπόλοιποι τα συμπεράσματά τους θα μπορούσε να υπάρξει η πρόβλημα; Αν όχι, προτείνω να το κάνει έτσι.
 
Last edited:
με τις κριτικες εδω μεσα περι φυσιγγιων και τσοκ πανω απ τις μισες εταιρειες θα επρεπε να μας τρεχουν μονιμως στα δικαστηρια. υποθετω βεβαια οτι αν ο βασιλης εγραφε υπεροχες κριτικες για την δουλεια του κου. μπουρατζη δεν θα ετρεχε τιποτα.πολυ επαγγελματικη προσεγγιση εκ μερους του
 
Καλημερα
Εχω την εντυπωση οτι αν ψαξει η διαχειρηση του φορουμ μπορει να βρει τροπο στο να μην υποκειτε σε οποιαδηποτε απειλη για μυνηση οταν δεν γινονται απαξιωτικοι χαρακτηρισμοι αλλα απλα παραθεση γεγονοτων και ντοκουμεντων
Νομιζω οτι μια νομικη συμβουλη θα σας βοηθουσε επι τουτου
Επιπλεον να μπει ως ορος για τους επαγγελματιες οτι αν θελουν να λαμβανουν την δωρεαν διαφιμηση θα πρεπει να λαμβανουν και την κριτικη

Δεν μπορει να κειτουργησει διαφορετικα και το πραμα

γιαυτο σας παρακαλω ψαξτε το πραμα λιγο βαθυτερα αν θελετε για να υπαρχει σωστος τροπος εκφρασης

Ο επαγγεματιας καλο θα ηταν να επικοινωνησει με το μελος και να του προτεινει μια αξιοπρεπη διορθωση
 
Μάγκες μου Καλημερα .
Σχετικά με το θέμα που εχει προκύψει.
Πριν λιγο καιρό ενα μελος εξέφρασε τα παράπονα του για μια συγκεκριμένη μάρκα όπλου..
Σχεδον αμέσως επικοινώνησε μαζί μας οχι ο εισαγωγέας αλλά ο δικηγόρος του ο οποίος αξίωσε να διαγραφούν τα μηνύματα που τον αφορούν , σε αλλη περιπτωση αφησε να εννοηθεί οτι θα προχωραγε νομικά κάνοντας χρηση του άρθρου περι συκοφαντικής δυσφήμισης κλπ .Φυσικα σε πρόταση μας να συμμετέχει στις συζητησεις του φόρουμ για να εξηγήσει κάποια πραγματα , αρνήθηκε.
Επειδη το ψάξαμε πολυ το θέμα θα χρησιμοποιήσω ενα παραδειγμα με πρωταγωνιστή εμένα για να καταλάβετε πως εχουν τα πραγματα.
Αν καποιος απο εσας ερθει στο μαγαζι μου και αγοράσει ενα κιλό φυστικια και τα βρει χαλασμένα ΔΕΝ μπορει να παει στην τοπική εφημεριδα του Αιγαλεω να το δημοσιεύσει .Αμέσως θα κανω μήνυση στην εφημερίδα για συκοφαντικη δυσφήμιση η οποία σας πληροφορώ ότι εχει πολλες ποινικές προεκτάσεις .
Αυτή την στιγμή εκκρεμούν στα δικαστήρια αμέτρητες μηνύσεις κατά πελατών απο καταστήματα , εισαγωγείς , ηλεκτρονικά καταστήματα κλπ , που αντι να απευθυνθούν στο κατάλληλο όργανο ( αγορανομία , διευθυνση ηλεκτρονικού εγκλήματος , συνήγορο του καταναλωτή κλπ ) απευθύνθηκαν σε φορουμ καταγγέλλοντας δημόσια το προβλημα τους κατα συγκεκριμένου επαγγελματία.
Το φορουμ μας ειναι ΔΗΜΟΣΙΟ και εμεις οι διαχειριστές είμαστε υποχρεωμένοι να προστατεύουμε πρωτα τα μέλη μας και μετα τους εαυτούς μας .
Εμείς οι διαχειριστές πραγματικα εκνευρίζομαστε απιστευτα με τις πρακτικές κάποιων επαγγελματιών που όταν έρθει η στιγμή να αναλάβουν τις ευθύνες τους , στη καλύτερη περιπτωση σφυρίζουν αδιάφορα και στην χειρότερη επικαλούνται τον νόμο.
Κλείνω λέγοντας οτι στο HL θα λετε ελεύθερα την αποψη σας , απλα σε κάποια πράγματα πιο πολύπλοκα να έχετε εμπιστοσύνη στην διαχειριση η οποια ΠΑΝΤΑ λειτουργεί προς όφελος των μελών.
Διονυση;
Στο πιο πανω παραδειγμα
Εβγαλες τιμολογιο για τα φυστικια;
Εαν οχι σημαινει περαν της φορολογικης απατης και άπουσια δυνατοτητας εγγυησης στον πελατη σωστα;
Αμα δεν εχει εγγυηση σημαινει οτι δεν μπορει να τα επιστρεψει ουτε να κανει πτιδηποτε περαν της παραθεσης των γεγονοτων το οποιο μετραει και ως καταγγελια
Αν δεν εβγαλες τιμολογιο φρονιμο θα ηταν αντι να κανεις μυνησεις να τρεξεις να φτιαξεις το λαθος σου ....
Δεν νομιζεις;
 
Δηλαδή όταν μας έχουν πουλήσει π.χ. ελαττωματικά φυσίγγια να μην το αναφέρουμε ως γεγονός στο φόρουμ;
Χρήστο αν με ρωτάς τι θα ήθελα να γίνεται σε περίπτωση που αγοράσουμε ελαττωματικό προϊόν ή κακή υπηρεσία , νομίζω την άποψη μου την γνωρίζεις .Εγω προσωπικά δεν χαρίζομαι σε κανέναν .
Όμως εδω ο ρόλος μου-μας είναι διαφορετικός και πρέπει να λειτουργώ-ούμε διαφορετικά .
Ανακεφαλαιώνω για να μην γυρνάμε στα ιδια .
Σε κακό προιόν ή κακή υπηρεσία υπάρχουν τα αρμόδια όργανα που έχει θεσπίσει το Ελληνικό κράτος .
Μπορούμε να το καταγγείλουμε εδώ στο φόρουμ αλλά μπορεί και ο επαγγελματίας να μας καταγγείλει για συκοφαντική δυσφήμιση....τόσο απλά .
Εμείς οι διαχειριστές στη συγκεκριμένη περίπτωση κάναμε μια υπέρβαση .Ψαξαμε και βρήκαμε τον Κο Μπουρατζή λκαι τον ενημερώσαμε για την καταγγελία που έγινε στο φόρουμ μας , προτείνοντας του να εγγραφεί και να ακουστεί η δική του άποψη.Αρνήθηκε (δικαίωμα του ) και μας παρακάλεσε να κατεβεί η δυσφημιστική ανάρτηση που τον αφορά σαν επαγγελματία , φυσικά δίνοντας μας κάποιες εξηγήσεις για το συμβάν
 
Καλημέρα παιδια! Ολοι το ιδιο λεμε στο συγκεκριμένο θεμα! Και εγω χθες μίλησα πανω απο μια ωρα με τον εν λογω επαγγελματία! Μου ανέφερε μια αλλη οπτική γωνία για το πως έγιναν τα πράγματα! Η ερώτηση μου ηταν φυσικα γτ δεν την αναφέρει δημόσια και πολυ απλα μου ειπε πως δεν θελει, δεν θελει να ασχοληθεί με τη λασπολογία και ο χρόνος θα δείξει για τη δουλεια που κανει! Μου ανέφερε πολλα πράγματα οπου παρόμοια πράγματα εχουν γίνει, οτι του εχουν παει όπλα που βάφτηκαν σε αλλον, οτι πολλοί τα κάνουν ολα μαυρα κλπ κλπ! Η τοποθέτηση μου ηταν οτι πως δεν μπορει στα καλα να μην εχουμε πρόβλημα και στα άσχημα να τσιναμε. Ειναι ενας επαγγελματίας που δεν βρίσκεται στο χωρο μας και εν πασει περίπτωση αν δεν θελει μάνα βρίσκεται δεν μπορουμε να τον υποχρεώσουμε κιολας. Προχωραμε παρακάτω, μονο κακο στη φήμη του εκανε παρότι μπορούσε με αυτα που μου ειπε τπυλαχιςτον να υπερασπιστεί τον εαυτό του πολυ καλυτερα!
 
Δηλαδή όταν μας έχουν πουλήσει π.χ. ελαττωματικά φυσίγγια να μην το αναφέρουμε ως γεγονός στο φόρουμ;

Χρήστο αν με ρωτάς τι θα ήθελα να γίνεται σε περίπτωση που αγοράσουμε ελαττωματικό προϊόν ή κακή υπηρεσία , νομίζω την άποψη μου την γνωρίζεις .Εγω προσωπικά δεν χαρίζομαι σε κανέναν .
Όμως εδω ο ρόλος μου είναι διαφορετικός και πρέπει να λειτουργώ διαφορετικά .
Ανακεφαλαιώνω για να μην γυρνάμε στα ιδια .
Σε κακό προιόν ή κακή υπηρεσία υπάρχουν τα αρμόδια όργανα που έχει θεσπίσει το Ελληνικό κράτος .
Μπορούμε να το καταγγείλουμε εδώ στο φόρουμ αλλά μπορεί και ο επαγγελματίας να μας καταγγείλει για συκοφαντική δυσφήμιση....τόσο απλά .
Δηλαδή παίρνω σαν απάντηση ότι δεν μπορούμε... Οπότε μένουμε στο καλημέρα, καλησπέρα, καλοτούφεκο, καλορίζικο, μπράβο, τι θα φάμε, τι θα πιούμε κτλ; Αν είναι έτσι, τότε εγώ θα προτιμώ και θα εμπιστεύομαι μόνο όσους επαγγελματίες παρουσιάζονται θετικά στο φόρουμ και για τους υπόλοιπους θα υποθέτω ότι έχουν αρνητική κριτική που δεν μπορεί να αναφερθεί...

Και μια ερώτηση δική μου. Αν ο Βασίλης είχε αναφέρει το όνομα του οπλουργού και ποστάριζε τις φωτό πριν και μετά από τις εργασίες λέγοντας τη γνώμη του για το αποτέλεσμα και αφήνοντας να εκφράσουν και οι υπόλοιποι τα συμπεράσματά τους θα μπορούσε να υπάρξει η πρόβλημα; Αν όχι, προτείνω να το κάνει έτσι.
Γι΄αυτό δεν πήρα απάντηση...
 
Καλημερα σε ολους, καλη εβδομαδα, παντοτε με υγεια και δυναμη.
Πριν μερικα χρονια, πααρα πολυ γνωστος εμπορος κυνηγετικων ειδων, μου εστειλε σαν καινουργιο ενα ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ δικανο. Ειχα ηδη
αγορασει απο αυτον αλλα δυο οπλα και κυνηγετικο εξοπλισμο αρκετα μεγαλης αξιας. Πριν λιγες ημερες, μελος μας, αναφερθηκε στην εξαιρετικη
συνεργασια/συνεπεια που ειχε με το εν λογω καταστημα. Το ιδιο θα ελεγα και εγω εως την στιγμη που προσπαθησε , απλα, να με ξεγελασει.
Προφανως και μου το αλλαξε, αλλα για εμενα πλεον εχει ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ οριστικα.
Καλη συνεχεια σε ολους, με μια προτροπη, ας ειμαστε προσεκτικοι στις διατυπωσεις μας, η ελληνικη δικαιοσυνη ειναι "βαρεια τραυματισμενη",
μπορουμε να τους αποκλειουμε απο την αγορα σιγα - σιγα και χωρις να το παιρνουν ειδηση, ο κατηφορος των εισπραξεων τους ισως ειναι η καλυτερη
αφορμη για μια αυτοκριτικη εκ μερους τους.
 
Δηλαδή παίρνω σαν απάντηση ότι δεν μπορούμε... Οπότε μένουμε στο καλημέρα, καλησπέρα, καλοτούφεκο, καλορίζικο, μπράβο, τι θα φάμε, τι θα πιούμε κτλ;
Αν αυτό το συμπέρασμα βγάζεις φίλε μου από όλα αυτά που είπαμε παραπάνω , τότε δεν μπορώ να βοηθήσω άλλο:)
Όλες οι εξηγήσεις που οφείλαμε να δώσουμε τις δώσαμε .
Επίσης για την ιστορία σας λέω ότι μπορεί όλοι εδώ να είμαστε με ψευδώνυμα (nick name) , οι διαχειριστές όμως και ιδιαίτερα η "κεφαλή" των διαχειριστών έχουν κατατεθειμένα σε επίσημο όργανο, το ονοματεπώνυμο τους την διεύθυνση τους και όλα τα στοιχεία τους .
Καλή συνέχεια μάγκες μου
 
Αν αυτό το συμπέρασμα βγάζεις φίλε μου από όλα αυτά που είπαμε παραπάνω , τότε δεν μπορώ να βοηθήσω άλλο:)
Όλες οι εξηγήσεις που οφείλαμε να δώσουμε τις δώσαμε .
Απλά όμως απομόνωσες ένα απόσπασμα που συνδέεται άμεσα με τη συνέχεια των υπολοίπων που ακολουθούσαν...
Το ότι δεν μπορείς να βοηθήσεις άλλο το κατάλαβα από κάποιες απαντήσεις που δεν πήρα. Εκτός αν είμαι τόσο χαζός που δε κατάλαβα ότι απαντήθηκα. :)
Να το κλείσω κι εγώ το θέμα. Καλή συνέχεια.
 
Μάγκες μια σημείωση ο εν λόγω επαγγελματίας δεν είναι σε αυτόν τον χώρο για να υπερασπιστεί τον εαυτό του και στην πρόσκλησή μας αρνήθηκε να συμμετέχει. Όλοι μα όλοι εδώ μέσα συμφωνούμε πως αρνητικές κριτικές πρέπει να γίνονται και θα συνεχίσουν να γίνονται. Π.χ. κάποιος δεν έμεινε ευχαριστημένος με κάποιο τσοκ, το έγραψε, αμύνθηκε ο επαγγελματίας του προϊόντος του και έγινε μια νορμάλ συζήτηση. Αυτό είναι το σωστό κατά τη γνώμη ξαναλέω όλων εδώ μέσα. Τα μέλη που έγραψαν αν πρέπει να είμαστε μόνο για καλημέρα, καληνύχτα ξέρουν καλύτερα πιστεύω, το φόρουμ δεν είναι έτσι γτ αλλιώς θα τα λέγαμε 5 άτομα εδώ μέσα και μόνο το θέμα Κυνηγετική Γωνία θα είχε ζωή. Δεν βρίσκω κάποιο λόγο να βάλλεστε εναντίον της διαχείρισης αφού δεν διαφωνεί σε κάτι στο συγκεκριμένο θέμα και εν πάση περιπτώσει ο συγκεκριμένος επαγγελματίας έκανε κακό στον εαυτό του με το να μη θέλει να παραθέσει τις απόψεις του. Εγώ αν είχα ένα όπλο για βάψιμο αυτή τη στιγμή θα το σκεφτόμουν 2 φορές αν θα το στείλω σε εκείνον...
 
Συνάδελφοι καλημέρα!
Παρακολουθώ από εχθές το γνωστό θέμα που έχει προκύψει.
Πολύ κακό για το τίποτα.
Ζούμε σε ελεύθερη χώρα που ο καθένας έχει ελευθερία λόγου.
Ίσως να μην υπάρχει πιο ματωμένη λέξη από την ελευθερία.
Οπότε ας την σεβόμαστε.
Ο συνάδελφος έγραψε την εμπειρία που είχε με κάποιον επιχειρηματία.
Ευχάριστη δυσάρεστη, αυτή ήταν.
Δεν έγραψε καν την γνώμη του, ούτε προχώρησε σε χαρακτηρισμούς.
Δεν καταλαβαίνω γιατί κάποιοι νομίζουν ότι μία κακή εμπειρία και η αφήγηση αυτής, είναι ποινικό αδίκημα.
Τι κάνει την κακή εμπειρία παράνομη, και την καλή νόμιμη?
Ποιός είσαι "Έλληνα επιχειρηματία" που δεν σε αγγίζει κριτική?
Αν φάω σε ένα εστιατόριο και δεν μου αρέσει ούτε το service, ούτε το φαγητό, ούτε ο χώρος. Kαι γράψω μία πολύ κακή κριτική στο Trip Advisor. Ο ιδιοκτήτης του θα μου κάνει μήνυση?
Αν ήταν έτσι, όλοι οι κριτικοί, σε οποιονδήποτε χώρο, θα έπρεπε να είναι μέσα.
Ο Κουτσογιαννόπουλος έκανε κακή κριτική για το The Fast And The Furious.
Λέτε να τον μηνύσει η εταιρία παραγωγής?
Επίσης η μήνυση είναι ελεύθερη για τον καθένα. Μπορώ να μηνύσω τον γείτονα που είπε ότι η τριανταφυλλιές μου είναι κοντές. Αυτό δεν σημαίνει ότι θα καταφέρω πολλά περισσότερα, πέρα από το να γελοιοποιηθώ.
Αυτά!
Συνέλθετε Έλληνες επιχειρηματίες!
Βάλτε το μυαλό σας να δουλέψει.
Εσείς μας έχετε ανάγκη και όχι εμείς.
Επίσης οι εποχές άλλαξαν.
Μην τα βάζετε με ολόκληρες κοινότητες
Και μην προσπαθείτε να βάλετε όρια στο Internet με τακτικές αστείες.
Καλημέρα!
 
Παιδιά καλημέρα και από εμένα,

Δυστυχώς άκρη δεν μπορούμε να βγάλουμε οπότε καλύτερα ας το αφήσουμε το θέμα ως έχει. Δύο κουβέντες θέλω να πω μόνο.

Κατ' αρχάς ότι έγραψα στο ποστ που σβήστηκε είναι 100% αληθινό και δεν υπερέβαλα ούτε στο ελάχιστο. Θα προτιμούσα να με ενημερώσει ο επαγγελματίας από την αρχή για το πιθανό αποτέλεσμα (ατέλειες λόγω σκουριάς κτλ) παρά να με καθησυχάσει για να με πιάσει πελάτη και να παραλάβω ένα προϊόν που και δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες που μου δημιούργησε ο ίδιος, και ελαττωματικό ήταν -ενώ το είχα στείλει άψογο λειτουργικά. Οι φωτογραφίες και η όλη ιστορία άλλωστε δείχνουν τι πραγματικά έγινε, όπως επίσης και η άρνηση του επαγγελματία να προστατέψει και να υπερασπιστεί την δουλειά του στο forum. Επαναλαμβάνω πως το θέμα το άνοιξα για να ξέρουν οι υποψήφιοι πελάτες τι να περιμένουν αν πάρουν την απόφαση να συνεργαστούν με τον κύριο, και όχι για να τους αποτρέψω από μια συνεργασία μαζί του.

Τώρα το πως διαχειρίστηκε το forum το όλο θέμα δεν μπορεί κανείς να το κρίνει απόλυτα. Ίσα ίσα τα παιδιά με ενημέρωσαν πρώτο για το σβήσιμο του θέματος, και θα μιλήσουμε και αργότερα στο τηλέφωνο για να ξεκαθαρίσουμε κάποιες λεπτομέρειες, για να ξέρουμε όλοι τα γεγονότα ως έχουν και όχι παίζοντας χαλασμένο τηλέφωνο εδώ. Βέβαια για να πω κι εγώ την αλήθεια μου κι εμένα μου φάνηκε ότι κάπου χάθηκε ο όλος σκοπός ύπαρξης ενός forum αλλά ο καθένας μας θα προστάτευε τον εαυτό του από τυχόν τρεχάματα. Αρκετούς μπελάδες έχουμε όλοι μας (όσοι δεν έχουν τους ζηλεύω!) οπότε αν μπορούμε να γλυτώσουμε κάποιους γιατί να μην το κάνουμε; Γι αυτό και πιστεύω πως το σβήσιμο έγινε για το καλό όλων.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top