Ποιο θεωρείτε το κορυφαίο αυτογεμές και γιατί;

Το καλύτερο αυτογεμές είναι αυτό που κάθεται καλά πάνω σου και δίνει πολλές επιτυχίες για να κάνεις μια καλή τσάντα.
Αερίων, αδρανείας ή ελατηρίου αδιάφορο.
Αρχικά και βασικά αυτό που λες, αλλά και να μην έχει τάσεις μπλοκαρίσματος και σου χαλάει τη διάθεση και το κυνήγι σου.
 
Το καλύτερο αυτογεμές είναι μια τριάδα Dickson round action συνοδευόμενα από 2 γεμιστές να στα γεμίζουν αυτόματα - φυσικά δισκάνδαλα

πέραν της πλάκας
Το καλύτερο αυτογεμές για μένα θα πρέπει να έχει μηχανισμό αδρανείας μπενέλι με ελατήριο επανάταξης μπροστά όπως η Φράνκι, με cut-off και spead loading browning, κοντάκι στα απόλυτα μέτρα μου είτε επιλεγμένο ξύλο καρυδιάς λινέλαιο ή πλαστικά μέρη με σύστημα απόσβεσης κραδασμών, λεπτό ξυστό, κάννη FN αχρωμίωτη είτε 18,4-5 είτε 18,7 το πολύ 66 εκ, χωρίς ρίγα (με "ανηφορική" βάση που να δίνει την αίσθηση ρίγας) θαλάμες 70 χιλ, επίμηκες κώνο, εναλλασσόμενα τσοκάκια άριστης ποιότητας μεγάλου μήκους έσω έξω χωρίς εγκοπές, φυσικά καλοζυγισμένο

Από τα παραπάνω συνάγεται ότι δεν υπάρχει το "ιδανικό" αυτογεμές για μένα, αντικειμενικά πιο πολύ το πλησιάζουν η Franchi Affinity και η Browning Α-5, είμαι όμως ερωτευμένος με την Breda Bronze και αν μου περίσσευαν 2.000 € θα την αποκτούσα.....
 
Να το κορυφαίο για εμένα.
Τα ρίχνει όλα,
Τα σκοτώνει όλα,
Άμα μπλοκάρει φταίω εγώ,
Και μου κόστισε μόνο €245 καινούργιο.

Α και που’σαι, κάθε φορά που οπλίζω…μου θυμίζει τον πάππου μου!!! .think.
Πολυ το γουσταρω
 
Το καλύτερο αυτογεμές είναι μια τριάδα Dickson round action συνοδευόμενα από 2 γεμιστές να στα γεμίζουν αυτόματα - φυσικά δισκάνδαλα

πέραν της πλάκας
Το καλύτερο αυτογεμές για μένα θα πρέπει να έχει μηχανισμό αδρανείας μπενέλι με ελατήριο επανάταξης μπροστά όπως η Φράνκι, με cut-off και spead loading browning, κοντάκι στα απόλυτα μέτρα μου είτε επιλεγμένο ξύλο καρυδιάς λινέλαιο ή πλαστικά μέρη με σύστημα απόσβεσης κραδασμών, λεπτό ξυστό, κάννη FN αχρωμίωτη είτε 18,4-5 είτε 18,7 το πολύ 66 εκ, χωρίς ρίγα (με "ανηφορική" βάση που να δίνει την αίσθηση ρίγας) θαλάμες 70 χιλ, επίμηκες κώνο, εναλλασσόμενα τσοκάκια άριστης ποιότητας μεγάλου μήκους έσω έξω χωρίς εγκοπές, φυσικά καλοζυγισμένο

Από τα παραπάνω συνάγεται ότι δεν υπάρχει το "ιδανικό" αυτογεμές για μένα, αντικειμενικά πιο πολύ το πλησιάζουν η Franchi Affinity και η Browning Α-5, είμαι όμως ερωτευμένος με την Breda Bronze και αν μου περίσσευαν 2.000 € θα την αποκτούσα.....
Από όλα αυτά που είπες, διαφοροποιουμαι μόνο στην κανη, θα την προτιμούσα από ανοξείδωτο ατσαλι .
 
ανοξείδωτο ατσαλι
Έψαχνα ανοξείδωτα για την βάρκα πριν χρόνια.
Κατέληξα στο 316L.
Υπάρχουν όμως πανάκριβα κράματα (δεν υπάρχουν Ελλάδα) που το 316L μοιάζει γατάκι μπροστά τους.
Το καλύτερο όμως "ανοξείδωτο", για τις βάρκες είναι το καλό πλαστικό :)
Μιλάμε για μικροκατασκευές, όχι roll bar κτλ
topic.
 
Από τα παραπάνω συνάγεται ότι δεν υπάρχει το "ιδανικό" αυτογεμές για μένα, αντικειμενικά πιο πολύ το πλησιάζουν η Franchi Affinity και η Browning Α-5

Την Α-5 εννοείς την καινούργια;
 
Από τα παραπάνω συνάγεται ότι δεν υπάρχει το "ιδανικό" αυτογεμές για μένα, αντικειμενικά πιο πολύ το πλησιάζουν η Franchi Affinity και η Browning Α-5

Την Α-5 εννοείς την καινούργια;
Ναι αλλά δεν είναι άμοιρη μειονεκτημάτων
 
Το καλύτερο αυτογεμές είναι μια τριάδα Dickson round action συνοδευόμενα από 2 γεμιστές να στα γεμίζουν αυτόματα - φυσικά δισκάνδαλα

πέραν της πλάκας
Το καλύτερο αυτογεμές για μένα θα πρέπει να έχει μηχανισμό αδρανείας μπενέλι με ελατήριο επανάταξης μπροστά όπως η Φράνκι, με cut-off και spead loading browning, κοντάκι στα απόλυτα μέτρα μου είτε επιλεγμένο ξύλο καρυδιάς λινέλαιο ή πλαστικά μέρη με σύστημα απόσβεσης κραδασμών, λεπτό ξυστό, κάννη FN αχρωμίωτη είτε 18,4-5 είτε 18,7 το πολύ 66 εκ, χωρίς ρίγα (με "ανηφορική" βάση που να δίνει την αίσθηση ρίγας) θαλάμες 70 χιλ, επίμηκες κώνο, εναλλασσόμενα τσοκάκια άριστης ποιότητας μεγάλου μήκους έσω έξω χωρίς εγκοπές, φυσικά καλοζυγισμένο

Από τα παραπάνω συνάγεται ότι δεν υπάρχει το "ιδανικό" αυτογεμές για μένα, αντικειμενικά πιο πολύ το πλησιάζουν η Franchi Affinity και η Browning Α-5, είμαι όμως ερωτευμένος με την Breda Bronze και αν μου περίσσευαν 2.000 € θα την αποκτούσα.....
66 ;;;;;;;;;
 
Καλημέρα, συχνά διαβάζω εδώ στο φόρουμ για παράπονα σχετικά με την απόδοση των κανων των benelli σε σύγκριση με τις beretta, με δεδομένο πως οι κανες τους πρακτικά είναι ίδιες, παράγονται με τα ίδια μηχανήματα, υλικά, στο ίδιο εργοστάσιο, έχω μία υποψία πως η benelli στην επιδίωξη της να κάνει τον μηχανισμό ικανό να ρίχνει πολύ ελαφριές γομώσεις τον έκανε πιο << γρήγορο >> με αποτέλεσμα να ανοίγει το κλείστρο όταν η γόμωση βρίσκεται ακόμα μέσα στην κάνη. Αν διαθέτει κάποιος κάμερα υπερυψηλης ταχύτητας μπορεί εύκολα να το διαλευκάνει, διαφορετικά πρέπει να σκεφτούμε τρόπο να ελέγξουμε αν συμβαίνει ή όχι. Εξ ορισμού ο μηχανισμός αδράνειας θα έπρεπε να αποδίδει καλύτερα.
 
Καλημέρα, συχνά διαβάζω εδώ στο φόρουμ για παράπονα σχετικά με την απόδοση των κανων των benelli σε σύγκριση με τις beretta, με δεδομένο πως οι κανες τους πρακτικά είναι ίδιες, παράγονται με τα ίδια μηχανήματα, υλικά, στο ίδιο εργοστάσιο, έχω μία υποψία πως η benelli στην επιδίωξη της να κάνει τον μηχανισμό ικανό να ρίχνει πολύ ελαφριές γομώσεις τον έκανε πιο << γρήγορο >> με αποτέλεσμα να ανοίγει το κλείστρο όταν η γόμωση βρίσκεται ακόμα μέσα στην κάνη. Αν διαθέτει κάποιος κάμερα υπερυψηλης ταχύτητας μπορεί εύκολα να το διαλευκάνει, διαφορετικά πρέπει να σκεφτούμε τρόπο να ελέγξουμε αν συμβαίνει ή όχι. Εξ ορισμού ο μηχανισμός αδράνειας θα έπρεπε να αποδίδει καλύτερα.
Το έχω κοιτάξει και εγώ σε βίντεο στο yt και ανάλυση frame by frame.
Δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο.

Αυτό δικό μου βίντεο αλλά δεν φαίνεται καλά.

Αν βρείτε βίντεο που να φαίνεται το κλείστρο και το στόμιο θα το κοιτάξω ...
 
Καλημέρα, συχνά διαβάζω εδώ στο φόρουμ για παράπονα σχετικά με την απόδοση των κανων των benelli σε σύγκριση με τις beretta, με δεδομένο πως οι κανες τους πρακτικά είναι ίδιες, παράγονται με τα ίδια μηχανήματα, υλικά, στο ίδιο εργοστάσιο, έχω μία υποψία πως η benelli στην επιδίωξη της να κάνει τον μηχανισμό ικανό να ρίχνει πολύ ελαφριές γομώσεις τον έκανε πιο << γρήγορο >> με αποτέλεσμα να ανοίγει το κλείστρο όταν η γόμωση βρίσκεται ακόμα μέσα στην κάνη. Αν διαθέτει κάποιος κάμερα υπερυψηλης ταχύτητας μπορεί εύκολα να το διαλευκάνει, διαφορετικά πρέπει να σκεφτούμε τρόπο να ελέγξουμε αν συμβαίνει ή όχι. Εξ ορισμού ο μηχανισμός αδράνειας θα έπρεπε να αποδίδει καλύτερα.
Δεν γίνεται αυτό, γτ πολύ απλά δε θα λειτουργήσει ο μηχανισμός αδράνειας. Δε θα προλάβει να φορτίσει το ελατήριο μέσα στο κλείστρο. Συν τοις άλλοις είναι θεωρώ εγκληματικό οποιαδήποτε εταιρεία να φτιάξει μηχανισμό που το κλείστρο να ανοίγει ενόσω τα αέρια της πυρίτιδας κάνουν ακόμη "δουλειά" μέσα στην κάννη.
 
Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση να ανοίγει το κλείστρο .Απλά υπάρχει κάτι που δε λέει κανένας η μπενελι δεν έιχε ενδιαφερθεί μέχρις προτιμάς για τις κανες όπως οι άλλοι και χρησιμοποιεί μετάλα της οκάς που λένε στα χωριά αυτή και μόνο είναι η αλήθεια γιατί αν και πρώην κάτοχος και με εκτίμηση μεγάλη στην εταιρία οι παλαιότερες κανες δεν νομίζω ότι στοίχιζαν παραπάνω από κάνα 20€ στο εργαστασιο χωρίς πλάκα και δεν ξέρω αν βελτίωσε τα μετάλα της στα κριο η μάλλον χρησιμοποίησε αυτή τη μέθοδο για να βελτιωθούν τα χάλια μετάλα που χρησιμοποιεί για τις κανες και τα τσοκ της γιατί απλά στηρίζεται στον καλύτερο μηχανισμό που έχει και στο
ντιζαιντ
 
Καλημέρα, συχνά διαβάζω εδώ στο φόρουμ για παράπονα σχετικά με την απόδοση των κανων των benelli σε σύγκριση με τις beretta, με δεδομένο πως οι κανες τους πρακτικά είναι ίδιες, παράγονται με τα ίδια μηχανήματα, υλικά, στο ίδιο εργοστάσιο, έχω μία υποψία πως η benelli στην επιδίωξη της να κάνει τον μηχανισμό ικανό να ρίχνει πολύ ελαφριές γομώσεις τον έκανε πιο << γρήγορο >> με αποτέλεσμα να ανοίγει το κλείστρο όταν η γόμωση βρίσκεται ακόμα μέσα στην κάνη. Αν διαθέτει κάποιος κάμερα υπερυψηλης ταχύτητας μπορεί εύκολα να το διαλευκάνει, διαφορετικά πρέπει να σκεφτούμε τρόπο να ελέγξουμε αν συμβαίνει ή όχι. Εξ ορισμού ο μηχανισμός αδράνειας θα έπρεπε να αποδίδει καλύτερα.
Δες στην αρχή ...

 
Δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση να ανοίγει το κλείστρο .Απλά υπάρχει κάτι που δε λέει κανένας η μπενελι δεν έιχε ενδιαφερθεί μέχρις προτιμάς για τις κανες όπως οι άλλοι και χρησιμοποιεί μετάλα της οκάς που λένε στα χωριά αυτή και μόνο είναι η αλήθεια γιατί αν και πρώην κάτοχος και με εκτίμηση μεγάλη στην εταιρία οι παλαιότερες κανες δεν νομίζω ότι στοίχιζαν παραπάνω από κάνα 20€ στο εργαστασιο χωρίς πλάκα και δεν ξέρω αν βελτίωσε τα μετάλα της στα κριο η μάλλον χρησιμοποίησε αυτή τη μέθοδο για να βελτιωθούν τα χάλια μετάλα που χρησιμοποιεί για τις κανες και τα τσοκ της γιατί απλά στηρίζεται στον καλύτερο μηχανισμό που έχει και στο
ντιζαιντ
Γιάννη (για εμένα) τα μέταλλα δεν παίζουν κανέναν ρόλο στην βλητική απόδοση.
Μόνο η διαμόρφωσή τους, η μηχανουργική κατεργασία τους, εσωτερικές λειάνσεις κτλ.

Ίσως μόνο στην ταλάντωση αλλά αυτό ισχύει μόνο για μονόβολα.
Τα μονόβολα οι benelli τα πάνε καλά, απ' ότι ακούω.

Η επεξεργασία crio δεν έχει σχέση με την βλητική απόδοση, άσχετα τι διαφημίζουν.
Ίσως έχει μικρή με την απόκλιση poi, poa όταν η κάνη είναι καυτή.

ps
Το μόνο που με προβληματίζει είναι ότι φυσίγγια που με beretta Α390 πάνε μπάλα με την δική μου Μ2 πάνε απλά κανονικά.
Έχω κάποια ιδέα για το τι μπορεί να συμβαίνει αλλά θα αργήσει να αποδειχθεί ...
 
Μιας και συζητάμε για καλά και καλύτερα αυτογεμή ήθελα τη γνώμη-σειρά κατάταξης των παρακάτω αυτογεμών (πραγματικό ενδιαφέρον, κυνήγι φτερωτών)
Α. Brawning fusion evolve
B. Beretta A300 outlander
Γ. Fabarm l4s
Δεν έχω κανένα από αυτά αλλά θα στα βάλω με την δική μου σειρά

Β, Γ, Α
 
Το ελατηριο μέσα στο κλείστρο συμπιέζεται κατά την κορύφωση της Επιτάχυνσης του λάκτισματος, άρα λίγο μετά την κορύφωση των πιέσεων και πριν την << ισοπεδωση>> τους Παρατηρώντας μία τυπική καμπύλη πιέσεων λειόκανου, αυτό θα έπρεπε να συμβαίνει στα πρώτα 8 με 15 εκατοστά της κάνης. Η κάνη βέβαια συνεχίζει να επιταχύνει, με μειουμενη επιτάχυνση έως ότου καεί πλήρως ή λίγο πριν, η πυρίτιδα. Η σχέση της αδρανειακης μάζας του κελύφους του κλείστρου, με την ισχύ του ελατηρίου ,έχει μελετηθεί για να επιτρέπει στο ελατηριο να εκτονωθεί όταν η πίεση στο εσωτερικό της κάνης είναι ακόμη ικανή να σπρώξει τον καλυκα και το σύνολο του κλείστρου έως το τέρμα της διαδρομής του. Η γόμωση εξέρχεται από το στόμιο σε 2,5 με 3,5 χιλιοστά του δευτερολεπτου, η εκτόνωση του ελατηρίου γίνεται περίπου όταν η γόμωση πλησιάζει το στόμιο ή μόλις έχει εξέλθει. Η εκτόνωση του ελατηρίου ανοίγει μόνο το κλείστρο, δεν είναι τόσο ισχυρή ώστε να το τερματίσει ( ούτε θα μπορούσε γιατί τότε θα διελυε το όπλο με την δύναμη που θα τερματιζε, και για την συμπίεση ενός τόσο ισχυρού ελατηρίου θα έπρεπε το όπλο να έχει πολύ πιο μεγάλη επιτάχυνση λάκτισματος).. Σε όλα δηλαδή τα αυτογεμη αδράνειας και αεριων, η πίεση που υπάρχει μέσα στην κάνη την στιγμή που η γόμωση βγαίνει από το στόμιο, είναι αυτή που ολοκληρώνει την οπισθοδρομηση του κλείστρου.
 

Attachments

  • 412289224.jpg
    412289224.jpg
    19,1 KB · Προβολές: 10
Μιας και συζητάμε για καλά και καλύτερα αυτογεμή ήθελα τη γνώμη-σειρά κατάταξης των παρακάτω αυτογεμών (πραγματικό ενδιαφέρον, κυνήγι φτερωτών)
Α. Brawning fusion evolve
B. Beretta A300 outlander
Γ. Fabarm l4s
Έχω 2 από αυτά.
Α-Γ-Β η άποψη μου.
Άμα θες Beretta Α300…πάρε μια μεταχειρισμένη Α303. Ίδιο όπλο σχεδόν.
Η Browning κεντάει!
Το ίδιο και η Fabarm αλλά…έχει όμως τα χούγια της.
 
Back
Top