gvp9000
Banned
Το ελατηριο μέσα στο κλείστρο συμπιέζεται κατά την κορύφωση της Επιτάχυνσης του λάκτισματος, άρα λίγο μετά την κορύφωση των πιέσεων και πριν την << ισοπεδωση>> τους Παρατηρώντας μία τυπική καμπύλη πιέσεων λειόκανου, αυτό θα έπρεπε να συμβαίνει στα πρώτα 8 με 15 εκατοστά της κάνης. Η κάνη βέβαια συνεχίζει να επιταχύνει, με μειουμενη επιτάχυνση έως ότου καεί πλήρως ή λίγο πριν, η πυρίτιδα. Η σχέση της αδρανειακης μάζας του κελύφους του κλείστρου, με την ισχύ του ελατηρίου ,έχει μελετηθεί για να επιτρέπει στο ελατηριο να εκτονωθεί όταν η πίεση στο εσωτερικό της κάνης είναι ακόμη ικανή να σπρώξει τον καλυκα και το σύνολο του κλείστρου έως το τέρμα της διαδρομής του. Η γόμωση εξέρχεται από το στόμιο σε 2,5 με 3,5 χιλιοστά του δευτερολεπτου, η εκτόνωση του ελατηρίου γίνεται περίπου όταν η γόμωση πλησιάζει το στόμιο ή μόλις έχει εξέλθει. Η εκτόνωση του ελατηρίου ανοίγει μόνο το κλείστρο, δεν είναι τόσο ισχυρή ώστε να το τερματίσει ( ούτε θα μπορούσε γιατί τότε θα διελυε το όπλο με την δύναμη που θα τερματιζε, και για την συμπίεση ενός τόσο ισχυρού ελατηρίου θα έπρεπε το όπλο να έχει πολύ πιο μεγάλη επιτάχυνση λάκτισματος).. Σε όλα δηλαδή τα αυτογεμη αδράνειας και αεριων, η πίεση που υπάρχει μέσα στην κάνη την στιγμή που η γόμωση βγαίνει από το στόμιο, είναι αυτή που ολοκληρώνει την οπισθοδρομηση του κλείστρου.