Σημαδεύοντας την Επικαιρότητα - Αρχείο

Status
Not open for further replies.
Απευθύνομαι στους ελεύθερους επαγγελματίες του φόρουμ .
Επίσης καλό θα είναι να ενημερώσουν και όσους συγγενείς ή φίλους είναι ελεύθεροι επαγγελματίες.
Προχθές μου ήρθε μια επιστολή στα αγγλικά γραμμένη με το όνομα της εταιρείας και ζητούσε επιβεβαίωση των στοιχείων μου , υπογραφή και να το ταχυδρομήσω πίσω (με πληρωμένα τέλη) .
Από ότι έμαθα η συγκεκριμένη επιστολή έχει πάει σε χιλιάδες επαγγελματίες ....
Πετάξτε την είναι ΑΠΑΤΗ.
http://www.forologikanea.gr/news/ap...number---prosoxi-oi-eleutheroi-epaggelmaties/

Η επιστολή είναι έτσι..

zilKqoR.jpg
 
Απευθύνομαι στους ελεύθερους επαγγελματίες του φόρουμ .
Επίσης καλό θα είναι να ενημερώσουν και όσους συγγενείς ή φίλους είναι ελεύθεροι επαγγελματίες.
Προχθές μου ήρθε μια επιστολή στα αγγλικά γραμμένη με το όνομα της εταιρείας και ζητούσε επιβεβαίωση των στοιχείων μου , υπογραφή και να το ταχυδρομήσω πίσω (με πληρωμένα τέλη) .
Από ότι έμαθα η συγκεκριμένη επιστολή έχει πάει σε χιλιάδες επαγγελματίες ....
Πετάξτε την είναι ΑΠΑΤΗ.
http://www.forologikanea.gr/news/ap...number---prosoxi-oi-eleutheroi-epaggelmaties/

Η επιστολή είναι έτσι..

zilKqoR.jpg
Πολύ καλά έκανες Διονύση και το δημοσιοποίησες. Την παρέλαβε κι ο πατέρας μου εχθές για το μαγαζί που έχει πουλήσει εδώ και 3 χρόνια. Ζητούν τον ΑΦΜ και χρεώνουν 771€ για διαφημιστικές υπηρεσίες αν κατάλαβα καλά με την πρόχειρη ματιά που του έριξα πριν το καταστρέψω...
 
Η αλήθεια είναι ότι όταν το πείρα δεν του έδωσα μεγάλη σημασία γιατί εκείνη την ώρα ήμουν ''πνιγμένος''.
Αλλά δεν το πέταξα με σκοπό να το δώσω στην λογίστρια για να μου πει τι παίζει.
Κοίτα να δεις τι κάνουν οι άνθρωποι...
 
Αθώοι όλοι οι κατηγορούμενοι για το σκάνδαλο του Βατοπεδίου
http://www.thetoc.gr/politiki/article/athwoi-oloi-oi-katigoroumenoi-gia-to-skandalo-tou-batopediou

Ρε φ'ιλε σόνι και καλά να το κάνουμε σκάνδαλο ;
Σκανδαλιές στην Ελλάδα έκαναν μόνο δυο οι οποίοι και τιμωρήθηκαν.Τσοχαντζόπουλος και Παπαγεωργόπουλος.Απο κει και μετά δεν τιμωρείται κανείς άλλος.Επήλθε η κάθαρση και μετά ήρθε ο έρωτας..buy.
 
ΠΑΤΡΩΝ-ΚΟΡΙΝΘΟΥ:Στα ύψη τα διόδια με αυξήσεις "φωτιά"
-Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ "ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ" ΑΝΑ ΣΤΑΘΜΟ


Παρασκευή, 24 Μάρτιος 2017 09:59












Μαζί με τα νέα τμήματα αυτοκινητόδρομων που αναμένεται να παραδοθούν σε λίγες μέρες στην κυκλοφορία, έρχονται και οι ανάλογες προσαυξήσεις στα διόδια και φαίνεται ότι οι οδηγοί θα βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη.



Μάλιστα αυτό αναμένεται να το διαπιστώσουν πολλοί οδηγοί στις διακοπές του Πάσχα.



Λίγες μέρες πριν, η επιβεβαίωση του κ. Φάμμελου πως σε Βαρυμπόμπη και Αγιο Στέφανο θα τοποθετηθούν διόδια και μάλιστα πριν ακόμη τελειώσει το 2017 έφερε τρομερές αντιδράσεις από κατοίκους των περιοχών. Βέβαια, το αρμόδιο υπουργείο συνεχίζει να τηρεί σιγήν ιχθύος αλλά ταυτόχρονα και να γιορτάζει τους νέους αυτοκινητόδρομους.



Από Απρίλιο



«Η μεγάλη προσπάθεια ολοκλήρωσης των έργων έχει αποδώσει. Από τις 31 Μαρτίου και μετά παραδίδονται στην κυκλοφορία όλοι οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι της χώρας, λειτουργικά. Και μέχρι το καλοκαίρι, μέχρι τον Αύγουστο θα έχουν παραδοθεί στην τελευταία τους λεπτομέρεια. Από τις αρχές Απρίλη και κάθε εβδομάδα θα γίνεται μια παράδοση, μεγάλη, των αυτοκινητοδρόμων της χώρας.



Πρώτος δρόμος που παραδίδεται είναι της σήραγγας των Τεμπών, του Πλαταμώνα, και της παράκαμψης του πέταλου του Μαλιακού ολοκληρωμένο στο 100% του έργου.



Δεύτερος αυτοκινητόδρομος που παραδίδεται είναι της Κορίνθου-Πατρών πριν από το Πάσχα, ενώ θα ακολουθήσουν ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας, ο Ε65 και η Ιόνια Οδός. Πιστεύουμε ότι η χώρα αλλάζει σελίδα, πηγαίνει σε μια νέα γενιά έργων, έργων που θα συμβάλουν στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας και στη δίκαιη ανάπτυξη», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης.
Τι φέρνουν όμως ουσιαστικά οι νέοι αυτοκινητόδρομοι; Τα διόδια για Αθήνα – Θεσσαλονίκη ήταν 30,45 (με επιστροφή 60,90) ευρώ. Ο νέος αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ανέλαβε να φτιάξει το τμήμα των Τεμπών και σε εκείνη τη διαδρομή οι οδηγοί θα συναντήσουν δύο σταθμούς. Στο Μακρυχώρι, από 1,40 ευρώ που είναι, θα πάει 2,50 ευρώ. Δηλαδή αύξηση 1,10 ευρώ. Στη Λεπτοκαρυά, από 1,90 ευρώ, θα φτάσει τα 3,20 ευρώ. Αύξηση δηλαδή κατά 1,30 ευρώ.



Στη διαδρομή Ρίο – Ιωάννινα, τον νέο δηλαδή αυτοκινητόδρομο της Ιονίας Οδού, το κόστος διοδίων θα φτάνει τα 13 ευρώ (26 με επιστροφή).



Στην Ολυμπία Οδό (Αθήνα – Πάτρα), το κόστος διοδίων θα ανέρχεται στα 11,50 ευρώ.



Στον Ε65 (Ξυνιάδα – Τρίκαλα) οι οδηγοί θα πληρώνουν 13 ευρώ (με επιστροφή 26).



Μία εβδομάδα λοιπόν πριν από την έναρξη της επίσημης παράδοσης τμημάτων των αυτοκινητόδρομων, το υπουργείο Υποδομών με τις εταιρίες παραχώρησης φαίνεται να βγαίνουν και εκτός αρχικού χρονοδιαγράμματος. Η ημερομηνία που είχε συμφωνηθεί για την παράδοση των έργων ήταν η τελευταία μέρα του Μαρτίου, καθώς τότε υποβάλλονται οι τελικές εκθέσεις για την ολοκλήρωση των ενταγμένων στο ΕΣΠΑ 2007-2013 έργων.



Ωστόσο, η επόμενη μέρα δεν θα βρει όλα τα τμήματα των δρόμων λειτουργικά. Παράλληλα οι οδηγοί θα έρθουν προ εκπλήξεως εφόσον θα δουν αυξημένες τις τιμές διοδίων.



Αναλυτικά:



Αθήνα – Πάτρα το κόστος των διοδίων θα είναι 11,50 ευρώ. Οι σταθμοί των διοδίων θα είναι σε:



Ελευσίνα (2,10 ευρώ),

Ισθμός (1,80 ευρώ),

Ζευγολατιό (2,40 ευρώ),

Ρίο (2,40 ευρώ),

θα υπάρχουν και πλευρικοί σταθμοί σε Νέα Πέραμο (1,40 ευρώ), Αγίους Θεοδώρους (0,50 ευρώ) και Πάχη (0,90 ευρώ).



Αντίρριο – Ιωάννινα το κόστος των διοδίων θα είναι 12,45 ευρώ και θα υπάρχουν σταθμοί σε: Κλόκοβα, Αγγελόκαστρο, Μενίδι και Τέροβο, αλλά και πλευρικοί σταθμοί διοδίων σε Γαυρολίμνη, Μεσολόγγι, Κουβαρά, Άρτα και Γοργόμυλο.

Αθήνα προς Θεσσαλονίκη το κόστος των διοδίων θα είναι 30,45 ευρώ.Θα δημιουργηθούν νέοι σταθμοί διοδίων σε Μακρυχώρι (2,50 ευρώ) και Λεπτοκαρυά (3,20 ευρώ)



Στη Θεσσαλία ο νέος δρόμος Ξυνιάδα – Τρίκαλα θα έχει κόστος διοδίων 5,05 ευρώ με δυο σταθμούς σε Τρίκαλα και Σοφάδες ενώ σε δεύτερη φάση θα προστεθούν άλλοι δυο σταθμοί σε Λιανοκλάδι και Οξύνεια με κόστος 7,95 ευρώ.







Πηγή: Ελεύθερος Τύπος
 
ΠΑΤΡΩΝ-ΚΟΡΙΝΘΟΥ:Στα ύψη τα διόδια με αυξήσεις "φωτιά"
-Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ "ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ" ΑΝΑ ΣΤΑΘΜΟ


Παρασκευή, 24 Μάρτιος 2017 09:59












Μαζί με τα νέα τμήματα αυτοκινητόδρομων που αναμένεται να παραδοθούν σε λίγες μέρες στην κυκλοφορία, έρχονται και οι ανάλογες προσαυξήσεις στα διόδια και φαίνεται ότι οι οδηγοί θα βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη.



Μάλιστα αυτό αναμένεται να το διαπιστώσουν πολλοί οδηγοί στις διακοπές του Πάσχα.



Λίγες μέρες πριν, η επιβεβαίωση του κ. Φάμμελου πως σε Βαρυμπόμπη και Αγιο Στέφανο θα τοποθετηθούν διόδια και μάλιστα πριν ακόμη τελειώσει το 2017 έφερε τρομερές αντιδράσεις από κατοίκους των περιοχών. Βέβαια, το αρμόδιο υπουργείο συνεχίζει να τηρεί σιγήν ιχθύος αλλά ταυτόχρονα και να γιορτάζει τους νέους αυτοκινητόδρομους.



Από Απρίλιο



«Η μεγάλη προσπάθεια ολοκλήρωσης των έργων έχει αποδώσει. Από τις 31 Μαρτίου και μετά παραδίδονται στην κυκλοφορία όλοι οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι της χώρας, λειτουργικά. Και μέχρι το καλοκαίρι, μέχρι τον Αύγουστο θα έχουν παραδοθεί στην τελευταία τους λεπτομέρεια. Από τις αρχές Απρίλη και κάθε εβδομάδα θα γίνεται μια παράδοση, μεγάλη, των αυτοκινητοδρόμων της χώρας.



Πρώτος δρόμος που παραδίδεται είναι της σήραγγας των Τεμπών, του Πλαταμώνα, και της παράκαμψης του πέταλου του Μαλιακού ολοκληρωμένο στο 100% του έργου.



Δεύτερος αυτοκινητόδρομος που παραδίδεται είναι της Κορίνθου-Πατρών πριν από το Πάσχα, ενώ θα ακολουθήσουν ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας, ο Ε65 και η Ιόνια Οδός. Πιστεύουμε ότι η χώρα αλλάζει σελίδα, πηγαίνει σε μια νέα γενιά έργων, έργων που θα συμβάλουν στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας και στη δίκαιη ανάπτυξη», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης.
Τι φέρνουν όμως ουσιαστικά οι νέοι αυτοκινητόδρομοι; Τα διόδια για Αθήνα – Θεσσαλονίκη ήταν 30,45 (με επιστροφή 60,90) ευρώ. Ο νέος αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ανέλαβε να φτιάξει το τμήμα των Τεμπών και σε εκείνη τη διαδρομή οι οδηγοί θα συναντήσουν δύο σταθμούς. Στο Μακρυχώρι, από 1,40 ευρώ που είναι, θα πάει 2,50 ευρώ. Δηλαδή αύξηση 1,10 ευρώ. Στη Λεπτοκαρυά, από 1,90 ευρώ, θα φτάσει τα 3,20 ευρώ. Αύξηση δηλαδή κατά 1,30 ευρώ.



Στη διαδρομή Ρίο – Ιωάννινα, τον νέο δηλαδή αυτοκινητόδρομο της Ιονίας Οδού, το κόστος διοδίων θα φτάνει τα 13 ευρώ (26 με επιστροφή).



Στην Ολυμπία Οδό (Αθήνα – Πάτρα), το κόστος διοδίων θα ανέρχεται στα 11,50 ευρώ.



Στον Ε65 (Ξυνιάδα – Τρίκαλα) οι οδηγοί θα πληρώνουν 13 ευρώ (με επιστροφή 26).



Μία εβδομάδα λοιπόν πριν από την έναρξη της επίσημης παράδοσης τμημάτων των αυτοκινητόδρομων, το υπουργείο Υποδομών με τις εταιρίες παραχώρησης φαίνεται να βγαίνουν και εκτός αρχικού χρονοδιαγράμματος. Η ημερομηνία που είχε συμφωνηθεί για την παράδοση των έργων ήταν η τελευταία μέρα του Μαρτίου, καθώς τότε υποβάλλονται οι τελικές εκθέσεις για την ολοκλήρωση των ενταγμένων στο ΕΣΠΑ 2007-2013 έργων.



Ωστόσο, η επόμενη μέρα δεν θα βρει όλα τα τμήματα των δρόμων λειτουργικά. Παράλληλα οι οδηγοί θα έρθουν προ εκπλήξεως εφόσον θα δουν αυξημένες τις τιμές διοδίων.



Αναλυτικά:



Αθήνα – Πάτρα το κόστος των διοδίων θα είναι 11,50 ευρώ. Οι σταθμοί των διοδίων θα είναι σε:



Ελευσίνα (2,10 ευρώ),

Ισθμός (1,80 ευρώ),

Ζευγολατιό (2,40 ευρώ),

Ρίο (2,40 ευρώ),

θα υπάρχουν και πλευρικοί σταθμοί σε Νέα Πέραμο (1,40 ευρώ), Αγίους Θεοδώρους (0,50 ευρώ) και Πάχη (0,90 ευρώ).



Αντίρριο – Ιωάννινα το κόστος των διοδίων θα είναι 12,45 ευρώ και θα υπάρχουν σταθμοί σε: Κλόκοβα, Αγγελόκαστρο, Μενίδι και Τέροβο, αλλά και πλευρικοί σταθμοί διοδίων σε Γαυρολίμνη, Μεσολόγγι, Κουβαρά, Άρτα και Γοργόμυλο.

Αθήνα προς Θεσσαλονίκη το κόστος των διοδίων θα είναι 30,45 ευρώ.Θα δημιουργηθούν νέοι σταθμοί διοδίων σε Μακρυχώρι (2,50 ευρώ) και Λεπτοκαρυά (3,20 ευρώ)



Στη Θεσσαλία ο νέος δρόμος Ξυνιάδα – Τρίκαλα θα έχει κόστος διοδίων 5,05 ευρώ με δυο σταθμούς σε Τρίκαλα και Σοφάδες ενώ σε δεύτερη φάση θα προστεθούν άλλοι δυο σταθμοί σε Λιανοκλάδι και Οξύνεια με κόστος 7,95 ευρώ.







Πηγή: Ελεύθερος Τύπος
Πάντως αν και κοντεύει να παραδοθεί έχει γίνει ακόμη πιο επικίνδυνος.Κορίνες οι οποίες μοιάζουν να μπήκαν απο μεθυσμένους .Μέσα έξω με μεγάλη διαφορά με αποτέλεσμα ατελείωτους και απότομους ελιγμούς.Ειδικά κοντά στο 170 χλμ και μετά στο ρεύμα προς Πατρα.
Στο ρεύμα προς Αθήνα χθες έριχνα μπινελίκια σε όλο το δρόμο.Σε πολλά σημεία που υπήρχαν οριακά δυο λωρίδες , η δεξιά έσβηνε απότομα και χωρίς καμιά προειδοποίηση.Αποτέλεσμα οποίοι έκαναν δεξιά για να τους προσπεράσει κάποιος , κινδύνευαν να πέσουν πάνω στις κορίνες οι οποίες απότομα καταργούσαν την λωρίδα.
Ντροπή και αίσχος.Τρέχουν να προλάβουν για να παραδώσουν εντός προθεσμίας.Ωραίο ανέκδοτο το εντός προθεσμίας,οταν μάλιστα πρόκειται για έναν δρόμο που έπρεπε να έχει παραδοθεί από το 2010.Παρόλα αυτά κόστισε πολύ παραπάνω και μάλιστα παίρνοντας και πακέτα απο το ΕΣΠΑ επί συγκυβέρνησης ,την εποχή μάλιστα, που έβλεπαν φως στο τούνελ και τους επενδυτές να έχουν περικυκλώσει τον Στουρνάρα.
Εσύ όμως λαέ βασανισμένε εισαι υπεράνω.Τους γράφους στα πεπελια σου και κάνεις το κέφι σου και διασκεδάζεις βλέποντας το survivor..buy buy.
 
ΠΑΤΡΩΝ-ΚΟΡΙΝΘΟΥ:Στα ύψη τα διόδια με αυξήσεις "φωτιά"
-Ο ΧΑΡΤΗΣ ΤΗΣ "ΟΛΥΜΠΙΑΣ ΟΔΟΥ" ΑΝΑ ΣΤΑΘΜΟ


Παρασκευή, 24 Μάρτιος 2017 09:59












Μαζί με τα νέα τμήματα αυτοκινητόδρομων που αναμένεται να παραδοθούν σε λίγες μέρες στην κυκλοφορία, έρχονται και οι ανάλογες προσαυξήσεις στα διόδια και φαίνεται ότι οι οδηγοί θα βάλουν βαθιά το χέρι στην τσέπη.



Μάλιστα αυτό αναμένεται να το διαπιστώσουν πολλοί οδηγοί στις διακοπές του Πάσχα.



Λίγες μέρες πριν, η επιβεβαίωση του κ. Φάμμελου πως σε Βαρυμπόμπη και Αγιο Στέφανο θα τοποθετηθούν διόδια και μάλιστα πριν ακόμη τελειώσει το 2017 έφερε τρομερές αντιδράσεις από κατοίκους των περιοχών. Βέβαια, το αρμόδιο υπουργείο συνεχίζει να τηρεί σιγήν ιχθύος αλλά ταυτόχρονα και να γιορτάζει τους νέους αυτοκινητόδρομους.



Από Απρίλιο



«Η μεγάλη προσπάθεια ολοκλήρωσης των έργων έχει αποδώσει. Από τις 31 Μαρτίου και μετά παραδίδονται στην κυκλοφορία όλοι οι μεγάλοι αυτοκινητόδρομοι της χώρας, λειτουργικά. Και μέχρι το καλοκαίρι, μέχρι τον Αύγουστο θα έχουν παραδοθεί στην τελευταία τους λεπτομέρεια. Από τις αρχές Απρίλη και κάθε εβδομάδα θα γίνεται μια παράδοση, μεγάλη, των αυτοκινητοδρόμων της χώρας.



Πρώτος δρόμος που παραδίδεται είναι της σήραγγας των Τεμπών, του Πλαταμώνα, και της παράκαμψης του πέταλου του Μαλιακού ολοκληρωμένο στο 100% του έργου.



Δεύτερος αυτοκινητόδρομος που παραδίδεται είναι της Κορίνθου-Πατρών πριν από το Πάσχα, ενώ θα ακολουθήσουν ο αυτοκινητόδρομος Κεντρικής Ελλάδας, ο Ε65 και η Ιόνια Οδός. Πιστεύουμε ότι η χώρα αλλάζει σελίδα, πηγαίνει σε μια νέα γενιά έργων, έργων που θα συμβάλουν στην παραγωγική ανασυγκρότηση της χώρας και στη δίκαιη ανάπτυξη», ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Μεταφορών και Υποδομών, Χρήστος Σπίρτζης.
Τι φέρνουν όμως ουσιαστικά οι νέοι αυτοκινητόδρομοι; Τα διόδια για Αθήνα – Θεσσαλονίκη ήταν 30,45 (με επιστροφή 60,90) ευρώ. Ο νέος αυτοκινητόδρομος Αιγαίου ανέλαβε να φτιάξει το τμήμα των Τεμπών και σε εκείνη τη διαδρομή οι οδηγοί θα συναντήσουν δύο σταθμούς. Στο Μακρυχώρι, από 1,40 ευρώ που είναι, θα πάει 2,50 ευρώ. Δηλαδή αύξηση 1,10 ευρώ. Στη Λεπτοκαρυά, από 1,90 ευρώ, θα φτάσει τα 3,20 ευρώ. Αύξηση δηλαδή κατά 1,30 ευρώ.



Στη διαδρομή Ρίο – Ιωάννινα, τον νέο δηλαδή αυτοκινητόδρομο της Ιονίας Οδού, το κόστος διοδίων θα φτάνει τα 13 ευρώ (26 με επιστροφή).



Στην Ολυμπία Οδό (Αθήνα – Πάτρα), το κόστος διοδίων θα ανέρχεται στα 11,50 ευρώ.



Στον Ε65 (Ξυνιάδα – Τρίκαλα) οι οδηγοί θα πληρώνουν 13 ευρώ (με επιστροφή 26).



Μία εβδομάδα λοιπόν πριν από την έναρξη της επίσημης παράδοσης τμημάτων των αυτοκινητόδρομων, το υπουργείο Υποδομών με τις εταιρίες παραχώρησης φαίνεται να βγαίνουν και εκτός αρχικού χρονοδιαγράμματος. Η ημερομηνία που είχε συμφωνηθεί για την παράδοση των έργων ήταν η τελευταία μέρα του Μαρτίου, καθώς τότε υποβάλλονται οι τελικές εκθέσεις για την ολοκλήρωση των ενταγμένων στο ΕΣΠΑ 2007-2013 έργων.



Ωστόσο, η επόμενη μέρα δεν θα βρει όλα τα τμήματα των δρόμων λειτουργικά. Παράλληλα οι οδηγοί θα έρθουν προ εκπλήξεως εφόσον θα δουν αυξημένες τις τιμές διοδίων.



Αναλυτικά:



Αθήνα – Πάτρα το κόστος των διοδίων θα είναι 11,50 ευρώ. Οι σταθμοί των διοδίων θα είναι σε:



Ελευσίνα (2,10 ευρώ),

Ισθμός (1,80 ευρώ),

Ζευγολατιό (2,40 ευρώ),

Ρίο (2,40 ευρώ),

θα υπάρχουν και πλευρικοί σταθμοί σε Νέα Πέραμο (1,40 ευρώ), Αγίους Θεοδώρους (0,50 ευρώ) και Πάχη (0,90 ευρώ).



Αντίρριο – Ιωάννινα το κόστος των διοδίων θα είναι 12,45 ευρώ και θα υπάρχουν σταθμοί σε: Κλόκοβα, Αγγελόκαστρο, Μενίδι και Τέροβο, αλλά και πλευρικοί σταθμοί διοδίων σε Γαυρολίμνη, Μεσολόγγι, Κουβαρά, Άρτα και Γοργόμυλο.

Αθήνα προς Θεσσαλονίκη το κόστος των διοδίων θα είναι 30,45 ευρώ.Θα δημιουργηθούν νέοι σταθμοί διοδίων σε Μακρυχώρι (2,50 ευρώ) και Λεπτοκαρυά (3,20 ευρώ)



Στη Θεσσαλία ο νέος δρόμος Ξυνιάδα – Τρίκαλα θα έχει κόστος διοδίων 5,05 ευρώ με δυο σταθμούς σε Τρίκαλα και Σοφάδες ενώ σε δεύτερη φάση θα προστεθούν άλλοι δυο σταθμοί σε Λιανοκλάδι και Οξύνεια με κόστος 7,95 ευρώ.







Πηγή: Ελεύθερος Τύπος

Πάντως αν και κοντεύει να παραδοθεί έχει γίνει ακόμη πιο επικίνδυνος.Κορίνες οι οποίες μοιάζουν να μπήκαν απο μεθυσμένους .Μέσα έξω με μεγάλη διαφορά με αποτέλεσμα ατελείωτους και απότομους ελιγμούς.Ειδικά κοντά στο 170 χλμ και μετά στο ρεύμα προς Πατρα.
Στο ρεύμα προς Αθήνα χθες έριχνα μπινελίκια σε όλο το δρόμο.Σε πολλά σημεία που υπήρχαν οριακά δυο λωρίδες , η δεξιά έσβηνε απότομα και χωρίς καμιά προειδοποίηση.Αποτέλεσμα οποίοι έκαναν δεξιά για να τους προσπεράσει κάποιος , κινδύνευαν να πέσουν πάνω στις κορίνες οι οποίες απότομα καταργούσαν την λωρίδα.
Ντροπή και αίσχος.Τρέχουν να προλάβουν για να παραδώσουν εντός προθεσμίας.Ωραίο ανέκδοτο το εντός προθεσμίας,οταν μάλιστα πρόκειται για έναν δρόμο που έπρεπε να έχει παραδοθεί από το 2010.Παρόλα αυτά κόστισε πολύ παραπάνω και μάλιστα παίρνοντας και πακέτα απο το ΕΣΠΑ επί συγκυβέρνησης ,την εποχή μάλιστα, που έβλεπαν φως στο τούνελ και τους επενδυτές να έχουν περικυκλώσει τον Στουρνάρα.
Εσύ όμως λαέ βασανισμένε εισαι υπεράνω.Τους γράφους στα πεπελια σου και κάνεις το κέφι σου και διασκεδάζεις βλέποντας το survivor..buy buy.
Πάρτε κι αυτό έτσι πληροφοριακά .hair..fiurius. : http://www.xronos.gr/epikairotita/arhizei-ayrio-i-kataskeyi-ton-diodion-mestis
 
Τι αναγκη εχουμε ,αφού εχουμε κυβέρνηση του δεν πληρώνω..buy buy.
Είανι όπως εκεινι το ανέκδοτο ,οτι "η ενέργεια δεν πωλείται".Και βεβαίως στις δήθεν αντιρρήσεις του "αριστερού"Σκουρλέτη ,ήρθε ο πρωθυπουργός να του θυμίσει οτι κανείς δεν είναι πιο αριστερός από αυτόν..hit..hit.
Κατέβα Θεέ και πάρε με μπας και σωθώ απο την βλακεία που ξεχείλισε πια.
 
Όταν ΔΕΝ κυβερνάς μπορείς να είσαι αριστερός , δεξιός , αναρχικός , φασίστας και ότι άλλο γουστάρεις .
Όταν όμως κληθείς να κυβερνήσεις τότε ¨συμορφώνεσαι" με το σύστημα που κυβερνά τον περισσότερο κόσμο και ξεχνάς όλα τα ωραία που έλεγες.
 
Σαν Πολιτικος δεν θα ήσουν ποιο αξιοπρεπείς
αν εβγαινες δημόσια στην Ελληνική κοινωνία
και έλεγες ότι τα χέρια σου είναι δεμένα από τις ξένες δυνάμεις
οποτε παραιτησε από τις επιδιώξεις σου την ιδεολογία σου τα πιστεύω σου
αφού δεν μπορείς να τα εφαρμόσεις ?
Δεν είσαι το λιγοτερο Ξεφτιλισμενος
οταν συνεχίζεις να κοροϊδεύεις κατάμουτρα τον Λαό που σου σε έχει εκλέξει παριστάνοντας τον Αριστερό ?
Λίγο ντροπή λίγο αξιοπρέπεια λίγο τσίπα ρε παιδί μου τίποτα δεν υπάρχει ?
μόνο το δεκαχιλιαρο το μήνα ?
 
Όταν ΔΕΝ κυβερνάς μπορείς να είσαι αριστερός , δεξιός , αναρχικός , φασίστας και ότι άλλο γουστάρεις .
Όταν όμως κληθείς να κυβερνήσεις τότε ¨συμορφώνεσαι" με το σύστημα που κυβερνά τον περισσότερο κόσμο και ξεχνάς όλα τα ωραία που έλεγες.
Οι ταμπελες και τα χρωματα μπορουν να λενε πολλα, οι ΠΡΑΞΕΙΣ ομως αποδεικνυουν τις ταυτοτητες.
Στην Ελλαδα του σημερα, οπου η Δημοκρατια και η Ελευθερια ΛΕΙΠΟΥΝ, η "συμμορφωση" στην οποια αναφερεσαι εχει ονομα και λεγεται ΑΠΑΤΗ,
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΑΤΗ. Και επειδη η πολιτικη απατη κανει απιστευτο κακο στην χωρα σε ολους τους τομεις και λειτουργει εις βαρος ακομα και αυτης της
ανεξαρτησιας της χωρας, τοτε ονομαζεται ΠΡΟΔΟΣΙΑ, ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.
 
Οι ταμπελες και τα χρωματα μπορουν να λενε πολλα, οι ΠΡΑΞΕΙΣ ομως αποδεικνυουν τις ταυτοτητες.
Στην Ελλαδα του σημερα, οπου η Δημοκρατια και η Ελευθερια ΛΕΙΠΟΥΝ, η "συμμορφωση" στην οποια αναφερεσαι εχει ονομα και λεγεται ΑΠΑΤΗ,
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΑΤΗ. Και επειδη η πολιτικη απατη κανει απιστευτο κακο στην χωρα σε ολους τους τομεις και λειτουργει εις βαρος ακομα και αυτης της
ανεξαρτησιας της χωρας, τοτε ονομαζεται ΠΡΟΔΟΣΙΑ, ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ.
Κοίτα Σταύρο , δεν νομίζω να υπάρχει έστω και ένας Ελληνας που να διαφωνεί με την απίστευτη εξαπάτηση που έχει δεχθεί σε όλους τους τομείς .
Μπορούμε να μιλάμε μέρες για ιδεολογίες , για διεκδικήσεις , για όμορφες θεωρίες που δύσκολα μπορεί κάποιος να διαφωνήσει .
Ποιος μπορεί άλλωστε να πει οχι σε αξιοπρεπή εργασιακά δικαιώματα με ανθρώπινους μισθούς χωρίς τον φόβο απολύσεων κλπ κλπ .
Ποιος μπορεί να πει όχι σε μια ελεύθερη Ελλάδα χωρίς νταβατζήδες τοκογλύφους που μας έχουν καταντήσει ζήτουλες .
Συμφωνώ και εγώ με αυτό που λές για ΕΘΝΙΚΕΣ ΠΡΟΔΟΣΙΕΣ και προδότες πολιτικούς που καπηλεύονται κάποιες αρχές ..........ΣΥΜΦΩΝΩ ΣΕ ΟΛΑ .

Ας αναλάβει κάποιος άλλος λοιπόν και ας υλοποιήσει τις θεωρίες του , νομίζω ότι όλοι το θέλουμε αυτό και σίγουρα θα τον στηρίξουμε .
Υπάρχει όμως κάποιος που να θέλει να βγάλει τα κάστανα από την φωτιά;;;;
Υπάρχει κάποιος που θέλει να περάσει από τα συνθήματα τις διαπιστώσεις και τους αφορισμούς στην εφαρμογή όσων λέει;;;;;;
Υπάρχει κάποιος που να μπορεί να πείσει τους Ελληνες ότι ΘΕΛΕΙ και ΜΠΟΡΕΙ να τα κάνει όλα αυτά;;;;
Δυστυχώς φίλε μου , τα έχουμε ξαναπει νομίζω , εμείς οι "παλιοί μαχητές" έχουμε χορτάσει θεωρίες εκ του ασφαλούς και κοιτάμε να δούμε τι στο διάολο μπορούμε να κάνουμε με αυτούς που έχουν την "διάθεση" να κυβερνήσουν αυτόν τον δύσμοιρο τόπο , όσο και αν διαφωνούμε σε πολλά από αυτά που πράττουν
 
Last edited:
Ομορφα ολα αυτα τα "απελευθερωτικα" ειστε ομως σιγουροι 100% οτι υπαρχει αλλος δρομος;

Προσωπικα δεν εχω πεισθει ακομα περι των "κακων" ξενων που θελουν να μας εξαφανισουν επειδη ειμαστε ο πιο γαμαω λαος του κοσμου, εχω ομως πεισθει υπερ του δεοντος περι των ανεπαρκων, διεφθαρμενων, και παρτακηδων ντοπιων αρχοντων.
 
Ενα απο τα προβληματα που ταλανιζει τους οικονομολογους αλλά και άλλους κοινωνικους επιστηονες και ιστορικους ειναι γιατι αλλες χωρες που μπηκαν σε μνημονιο επειτα από την Ελλάδα βγηκαν πριν απο εμας και τωρα η οικονομια τους εχει ανοδικη πορεια.

Η Ιρλανδια περυσι ειχεε 8% αναπτυξη (και η Κυπρος, η Ισπανια, η Πορτογαλια). Γιατι ?...... Υποφεουμε από ελλειψη σταθεροτητας θεσμων, ελειψη εμπιστοσυνης, ελλειψη γενναιοτητας του πολιτικου συστηματος να πει την αληθεια στον κοσμο, περισσοτερο ατομισμο απ’ ο,τι πρεπει και ελειψη συλλογικοτητας. Δεν ειδαμε αυτη την κατασταση ως αναγκη να συντονιστουμε εθνικα, να πετυχουμε μια συναινεση και να βγουε από τη στενωπό, αλλα την ειδαμε σαν μια ευκαιρια να «καρφωσει» ο ενας τον αλλον.
Hμασταν σε μια βαρκα που επαζε νερσ και αντι να φροντισουμε να κλεισουμε την τρυπα, αλληλομαχαιρωνομαστε.
Στην Ελλαδα υπερτερει η ιδεολογια και η κομματικη πειθαρχεια .......απο το συμφερον της πατριδας !!
Για βα μην πω για την "ατομικη" λοβιτουρα και συμφεροντολογια μας...
 
Προσωπικα δεν εχω πεισθει ακομα περι των "κακων" ξενων που θελουν να μας εξαφανισουν επειδη ειμαστε ο πιο γαμαω λαος του κοσμου, εχω ομως πεισθει υπερ του δεοντος περι των ανεπαρκων, διεφθαρμενων, και παρτακηδων ντοπιων αρχοντων.
Ακόμα και ο πιο δύσπιστος έχει πειστεί ότι η Ελλάδα είναι μία πολύ πλούσια χώρα σε πόρους και είναι η κατάλληλη ευκαιρία ( το σωστό timing) , η εκμετάλλευση να περάσει σε άλλα χέρια .
Φυσικά και έχουμε τεράστιο μερίδιο ευθύνης για όλα αυτά αλλά μην απενοχοποιούμε τα κοράκια που περίμεναν τις κατάλληλες συνθήκες ( νομίζω τις δημιούργησαν ) για να μας οδηγήσουν σε μόνιμη αδυναμία να ξανασταθούμε στα πόδια μας.Διότι με όλα αυτά τα μέτρα που μας επιβάλουν με το ζόρι όχι δεν θα ανακάμψουμε ποτέ αλλά θα διαλύσουν σιγα σιγά και τον κοινωνικό ιστό .

Στην Ελλαδα υπερτερει η ιδεολογια και η κομματικη πειθαρχεια .......απο το συμφερον της πατριδας !!
Συμφωνώ απόλυτα αλλά και εδώ εμείς σαν πολίτες έχουμε τεράστιο μερίδιο ευθύνης διότι λειτουργούμε "οπαδικά" συντηρώντας αυτό το τρισάθλιο κομματικό σύστημα της χώρας μας.
 
Οπως τα λεει ο Αργυρης. Οι ξενοι εννοειται οτι εψαχναν ευκαιρια να αγορασουν στην Ελλαδα. Ομως στη δικη μας κριση δεν αποτρεψαμε τους κακους ξενους να παρουν το οικοπεδο γωνια αντιθετα βρηκαμε ευκαιρια να βγαλουμε -ακομα μια φορα- το ματι του διπλανου μας
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top