όσοι δεν έχουν εμβολιαστεί, θέτουν σε κίνδυνο τους συναδέλφους ή τους πελάτες τους
Μπορείς σε παρακαλώ να εξηγήσεις πώς ο ανεμβολίαστος αποτελεί κίνδυνο για τους υπόλοιπους ενώ ο εμβολιασμένος όχι;
Μύθος νούμερο 5: Όσοι έχουν εμβολιαστεί κατά του Covid-19 δεν χρειάζεται να φοράνε μάσκα
Η αλήθεια: Ακόμα και αν κάποιος έχει εμβολιαστεί κατά του κορωνοϊού, είναι πιθανό να μεταδώσει τον ιό σε κάποιο άλλο άτομο. Ακόμα δεν είναι γνωστός ο τρόπος με τον οποίο οι εμβολιασμοί επηρεάζουν τη μετάδοση και έως ότου γίνει γνωστό- και ενώ πολλοί άνθρωποι παραμένουν μη εμβολιασμένοι - οι άνθρωποι καλούνται να ακολουθήσουν τα μέτρα κοινωνικής αποστασιοποίησης, να φορούν μάσκες και να πλένουν τα χέρια τους ώστε να αποτρέψουν πιθανή μετάδοση του ιού.
« Δεν γνωρίζουμε ακόμα αν όσοι εμβολιαστούν με τα νέα εμβόλια μπορεί να μολυνθούν από τον ιό και να είναι ασυμπτωματικοί, άρα μπορεί ακόμα να μεταδίδουν υπό αυτές τις συνθήκες τον ιό. Για αυτό είναι σημαντικό ακόμα και όσοι εμβολιαστούν να εφαρμόζουν τα υπόλοιπα μέτρα δημόσιας υγείας κατά του νέου ιού, δηλαδή τη χρήση μάσκας, την τήρηση κοινωνικής απόστασης, την τακτική και σχολαστική υγιεινή των χεριών και την καθαριότητα του χώρου όπου ζουν ή εργάζονται. Προς το παρόν από τις κλινικές δοκιμές φαίνεται ότι τα νέα εμβόλια προστατεύουν περισσότερο από τη νόσηση από COVID-19 παρά μειώνουν σημαντικά το κίνδυνο μετάδοσης του ιού. Μένει να δούμε αν τα νέα εμβόλια που αναμένεται να ολοκληρώσουν τις απαραίτητες κλινικές δοκιμές θα είναι αποτελεσματικά στην μείωση της μετάδοσης του ιού», αναφέρεται στον οδηγό ερωτήσεων-απαντήσεων για το εμβόλιο από τον ΕΟΔΥ.
Πηγή:
https://m.naftemporiki.gr/story/1683870
Ο εμβολιασμός λοιπόν δεν εξαλείφει τον κίνδυνο μετάδοσης αλλά προστατεύει τον εμβολιασμένο από σοβαρή νόσηση. Άρα, και ο εμβολιασμένος αποτελεί δημόσιο κίνδυνο, κυρίως για τους ανεμβολίαστους, αν δεν τηρεί τα μέτρα προστασίας ενάντια στη μετάδοση. Οπότε, είτε είναι εμβολιασμένη η καθαρίστριά σου είτε δεν είναι, οφείλετε και οι δυο να τηρείτε τα μέτρα προστασίας εντός του γραφείου σου σαν να μην είναι κανείς εμβολιασμένος. Με βάση το σκεπτικό σου, μεταξύ δύο μεθυσμένων οδηγών, εκείνος που δεν φοράει ζώνη ασφαλείας αποτελεί κίνδυνο τροχαίου για τους υπόλοιπους. Δηλαδή, παπαγαλίζεις τη μισή αλήθεια εκμεταλλευόμενος την "εγκυρότητα" του
επίσημου δημόσιου λόγου.
Η ρητορική που με ζήλο αναπαράγεις, εκτός από κοινωνικά ανώφελη και διχαστική, είναι κυρίως αποπροσανατολιστική και προσχηματική. Σκοπός της είναι ο αποπροσανατολισμός του κόσμου από την προσπάθεια εγκαθίδρυσης του αυταρχισμού με το Δημοκρατικό προσωπείο παγκοσμίως, του κοινωνικοοικονομικού αποκλεισμού μεγάλων μερίδων της κοινωνίας με την κατηγορία του "δημόσιου κινδύνου", της καθολικής αφαίρεσης των κοινωνικών δικαιωμάτων και δυνατοτήτων και της αρπαγής του πλούτου με πρόσχημα την προστασία της δημόσιας υγείας. Εδώ κι έναν αιώνα, οργανισμοί που γεννήθηκαν και γιγαντώθηκαν με την παραγωγικότητα της καταστροφής και οι πολιτικές τους που διατηρήθηκαν υπό το κλίμα της απειλής από τον "αόρατο εχθρό", δεν τους συμφέρει παρά να διατηρήσουν την κοινωνική κινητοποίηση σε υψηλά επίπεδα με ψυχροπολεμικούς όρους, αφού, σε αυτήν έχουν προσαρμόσει τη δίαιτά τους και με αυτή εξασφαλίζουν και τη ύπαρξή τους.
Αφού λοιπόν ξεμπερδέψαμε με τον κομμουνισμό και την τρομοκρατία, κηρύξαμε τον πόλεμο στην πανδημία, στον οποίο, όπως φαίνεται, θα αφοσιωθούμε ετούτο τον αιώνα ― ψυχή τε και σώματι.
Και παλιότερα, ο μη Χριστιανός, ο μη δογματικός, ο μη λευκός, ο μη φιλελεύθερος, ο μη Δεξιός, ο μη Δυτικός, μη Βόρειος και μη Υπερβόρειος, σε τελική ανάλυση, ο μη όμοιος, "δημόσιος κίνδυνος" ήταν για τη δεδομένη κοινωνία του και ως τέτοιος εξοντώθηκε. Ή μήπως πιστεύετε ότι αυτές οι εξοντώσεις δεν διέθεταν τη δικαιολόγηση της
κοινής γνώμης και τη σφραγίδα του νόμιμου και ηθικού; Αντιθέτως, κάποιες ήταν ακόμα και θέλημα Θεού.
Για μένα, το δίλημμα δεν είναι εμβολιασμός ή μη εμβολιασμός, αλλά, κοινωνική ή εταιρική κυριαρχία επί των ανθρώπινων υποθέσεων.
Αποφύγετε λοιπόν κοκόρια τις κοκορομαχίες και σηκώστε το βλέμμα ώστε να δείτε τι και ποιοι στοιχηματίζουν στην εξόντωση των μισών από εμάς, διότι, τη δεκαετία του '30 την έχουμε μπροστά μας.