απο άποψη κατασκευής μιλάω η μια είναι steelium η άλλη οχι και δεν ξερω αν εχουν τον ιδιο κώνο.γιατι δεν ειναι ιδιες?18,6 αυλος ειναι!
απο άποψη κατασκευής μιλάω η μια είναι steelium η άλλη οχι και δεν ξερω αν εχουν τον ιδιο κώνο.γιατι δεν ειναι ιδιες?18,6 αυλος ειναι!
Παλι ξυνεις πληγες δασκαλε?Εδώ να σας δω τώρα. Ο τύπος γκρεμίζει πέραν πάσης αμφιβολίας τον ισχυρισμό περί μείωσης "έως 80%" της ατράκτου των σκαγιών από το Pattermaster. Σε κάποιες περιπτώσεις όχι απλά δεν είχε κοντύτερη άτρακτο αλλά μακρύτερη από το εργοστασιακό τσοκ! Εάν λοιπόν τα τσοκ φρένου δεν μειώνουν τελικά την άτρακτο, πού οφείλεται άραγε η καλύτερη απόδοσή τους στο κυνήγι;
Σόρρυ, δεν το είδαΠαλι ξυνεις πληγες δασκαλε?
Χθες το ανεβασαν σε δυο θεματα το συγκεκριμενο βιντεο.
https://www.hunterslife.gr/forums/t...-σε-super-slow-motion.4479/page-4#post-776629Εδώ να σας δω τώρα. Ο τύπος γκρεμίζει πέραν πάσης αμφιβολίας τον ισχυρισμό περί μείωσης "έως 80%" της ατράκτου των σκαγιών από το Pattermaster. Σε κάποιες περιπτώσεις όχι απλά δεν είχε κοντύτερη άτρακτο αλλά μακρύτερη από το εργοστασιακό τσοκ! Εάν λοιπόν τα τσοκ φρένου δεν μειώνουν τελικά την άτρακτο, πού οφείλεται άραγε η καλύτερη απόδοσή τους στο κυνήγι;
Δεν είναι θέμα ατράκτου είναι θέμα ότι απελευθερώνονται τα σκακιά γρηγορότερα από τον συγκεντρωτηρα και αυτό δείχνει ότι μάλλον τους επιτρέπει να διατηρήσουν μεγαλύτερη κινητική ενέργεια από ότι να τα έσπρωχνε για ακόμη λίγο διότι από ότι ξέρουμε τη μέγιστη ταχ την έχουν τη στιγμή που εξέρχονται από την κανη άρα όσο πιο γρήγορα απεγκλωβιστούν ασχέτως τη άτρακτος θα δημιουργηθεί έστω και μεγαλύτερη τα βοηθάει να διατηρήσουν μεγαλύτερες μενουσες .Έτσι υποθέτω ότι συμβαίνει.Εδώ να σας δω τώρα. Ο τύπος γκρεμίζει πέραν πάσης αμφιβολίας τον ισχυρισμό περί μείωσης "έως 80%" της ατράκτου των σκαγιών από το Pattermaster. Σε κάποιες περιπτώσεις όχι απλά δεν είχε κοντύτερη άτρακτο αλλά μακρύτερη από το εργοστασιακό τσοκ! Εάν λοιπόν τα τσοκ φρένου δεν μειώνουν τελικά την άτρακτο, πού οφείλεται άραγε η καλύτερη απόδοσή τους στο κυνήγι;
Δεν με πείθει 100% αλλά το κρατάωΔεν είναι θέμα ατράκτου είναι θέμα ότι απελευθερώνονται τα σκακιά γρηγορότερα από τον συγκεντρωτηρα και αυτό δείχνει ότι μάλλον τους επιτρέπει να διατηρήσουν μεγαλύτερη κινητική ενέργεια από ότι να τα έσπρωχνε για ακόμη λίγο διότι από ότι ξέρουμε τη μέγιστη ταχ την έχουν τη στιγμή που εξέρχονται από την κανη άρα όσο πιο γρήγορα απεγκλωβιστούν ασχέτως τη άτρακτος θα δημιουργηθεί έστω και μεγαλύτερη τα βοηθάει να διατηρήσουν μεγαλύτερες μενουσες .Έτσι υποθέτω ότι συμβαίνει.
Στο 100 μέτρι που πάνε μόνοβολο βλέπεις να χάνουν μενουσες?Δεν είναι θέμα ατράκτου είναι θέμα ότι απελευθερώνονται τα σκακιά γρηγορότερα από τον συγκεντρωτηρα και αυτό δείχνει ότι μάλλον τους επιτρέπει να διατηρήσουν μεγαλύτερη κινητική ενέργεια από ότι να τα έσπρωχνε για ακόμη λίγο διότι από ότι ξέρουμε τη μέγιστη ταχ την έχουν τη στιγμή που εξέρχονται από την κανη άρα όσο πιο γρήγορα απεγκλωβιστούν ασχέτως τη άτρακτος θα δημιουργηθεί έστω και μεγαλύτερη τα βοηθάει να διατηρήσουν μεγαλύτερες μενουσες .Έτσι υποθέτω ότι συμβαίνει.
Δεν είναι λογικό ... για να διατηρήσεις ταχύτητα πρέπει να κρατήσεις τα σκάγια ενωμένα για όσο μεγαλύτερο χρόνο μπορείς (ενωμένα = σε απόσταση μικρότερη των 2-3 διαμέτρων).Δεν είναι θέμα ατράκτου είναι θέμα ότι απελευθερώνονται τα σκακιά γρηγορότερα από τον συγκεντρωτηρα και αυτό δείχνει ότι μάλλον τους επιτρέπει να διατηρήσουν μεγαλύτερη κινητική ενέργεια από ότι να τα έσπρωχνε για ακόμη λίγο διότι από ότι ξέρουμε τη μέγιστη ταχ την έχουν τη στιγμή που εξέρχονται από την κανη άρα όσο πιο γρήγορα απεγκλωβιστούν ασχέτως τη άτρακτος θα δημιουργηθεί έστω και μεγαλύτερη τα βοηθάει να διατηρήσουν μεγαλύτερες μενουσες .Έτσι υποθέτω ότι συμβαίνει.
. δώσε πονοοοοοοοοΔεν είναι λογικό ... για να διατηρήσεις ταχύτητα πρέπει να κρατήσεις τα σκάγια ενωμένα για όσο μεγαλύτερο χρόνο μπορείς (ενωμένα = σε απόσταση μικρότερη των 2-3 διαμέτρων).
Μετά από αυτή την απόσταση κινούνται ανεξάρτητα και δέχονται όλη την αντίσταση του αέρα.
Είναι απλό το τι συμβαίνει ... σύσφιξη πχ 0,5mm προκαλεί στα σκάγια μεγαλύτερη σύσφιξη από το ονομαστικό διότι το βύσμα αλληλεπιδρά με τις κόψεις του τσοκ οι οποίες το συμπιέζουν ακτινικά, άρα και τα σκάγια.
Έτσι λοιπόν μετράς σε ένα κλασικό τσοκ σύσφιξη 0,5mm σε ένα "φρενάτο" πάλι 0,5mm και βλέπεις ότι το φρενάτο έχει μεγαλύτερη συγκέντρωση με την "ίδια" σύσφιξη.
Η σύσφιξη (μετρούμενη με τον κλασικό τρόπο) μπορεί να είναι η ίδια αλλά η πραγματική σύσφιξη της στήλης των σκαγιών είναι μεγαλύτερη.
Από εκεί και πέρα αναλαμβάνει το τμήμα μάρκετινγκ να του δώσει φανταστικά χαρακτηριστικά.
"Απείρως" ... αφού πάνε μονόβολο βρε Γιάννη ...Δηλ Βασίλη τα no limits είχαν μεγαλύτερες ταχ λες?
Τι διαφορά έχει (σε ότι αφορά την ταχύτητα) ένα μονόβολο 28γρ από 28γρ σκάγια εγκλωβισμένα σε ανάποδο συγκεντρωτήρα που ταξιδεύουν όλα μαζί σαν ένα σώμα.Κατά πόσο είσαι σιγουρος έχουμε μέτρηση από κάποιον.
Για αυτό ο @Alex76 το έχει τρελάνει στο τρύπημα το kicks και όταν μια φορά το λείανε κλούβιασε.Είναι απλό το τι συμβαίνει ... σύσφιξη πχ 0,5mm προκαλεί στα σκάγια μεγαλύτερη σύσφιξη από το ονομαστικό διότι το βύσμα αλληλεπιδρά με τις κόψεις του τσοκ οι οποίες το συμπιέζουν ακτινικά, άρα και τα σκάγια.
Σωστά... αλλλλλλα ,παραβλέπεις το σχολιο του Λέο που κάνει κ αυτός λόγο για άλλα... σκότωματαπου μπορεί να οφείλονται?Δεν είναι λογικό ... για να διατηρήσεις ταχύτητα πρέπει να κρατήσεις τα σκάγια ενωμένα για όσο μεγαλύτερο χρόνο μπορείς (ενωμένα = σε απόσταση μικρότερη των 2-3 διαμέτρων).
Μετά από αυτή την απόσταση κινούνται ανεξάρτητα και δέχονται όλη την αντίσταση του αέρα.
Είναι απλό το τι συμβαίνει ... σύσφιξη πχ 0,5mm προκαλεί στα σκάγια μεγαλύτερη σύσφιξη από το ονομαστικό διότι το βύσμα αλληλεπιδρά με τις κόψεις του τσοκ οι οποίες το συμπιέζουν ακτινικά, άρα και τα σκάγια.
Έτσι λοιπόν μετράς σε ένα κλασικό τσοκ σύσφιξη 0,5mm σε ένα "φρενάτο" πάλι 0,5mm και βλέπεις ότι το φρενάτο έχει μεγαλύτερη συγκέντρωση με την "ίδια" σύσφιξη.
Η σύσφιξη (μετρούμενη με τον κλασικό τρόπο) μπορεί να είναι η ίδια αλλά η πραγματική σύσφιξη της στήλης των σκαγιών είναι μεγαλύτερη.
Από εκεί και πέρα αναλαμβάνει το τμήμα μάρκετινγκ να του δώσει φανταστικά χαρακτηριστικά.