Συγκρίσεις aftermarket chokes (δοκιμές-αγορές-προτάσεις)

Σωστά... αλλλλλλα ,παραβλέπεις το σχολιο του Λέο ‼️ που κάνει κ αυτός λόγο για άλλα... σκότωματα‼️που μπορεί να οφείλονται?
Μπορεί να το άκουσε και αυτός από άλλους ... 🤪 🤣

Εδώ κοντεύουν να πείσουν και εμένα 😂
 
Περάσαμε στο άλλο άκρο ....Μεγαλυτερη άτρακτος μπορεί να σημαινει καλύτερος σχηματισμός πιο αεροδυναμικός άρα καλύτερη πορεία μεγαλύτερη συγκέντρωση μεγαλύτερες μενουσες και αυτό ίσως να δημιουργεί το φρένου επειδή αποχωρίζει ελαφρώς πιο γρήγορα το συγκεντρωτηρα από τα σκάκια
Έτσι λέω και εγώ, περάσαμε στο άλλο άκρο ... τώρα θα αρχίσουμε να λέμε ότι τα "φρενάτα" σκοτώνουν καλύτερα γιατί έχουν μεγαλύτερη άτρακτο ?
Κανονίστε να φύγουν τα δικά μου μαλλιά και να πάνε στον Alex.
Εξαλου το ίδιο δε συμβαίνει με απλό τσοκ 1* και 3* το 1*έχει μεγαλύτερη άτρακτο αφού συμπιεζει περισσότερο τη στήλη .
Ναι η μεγάλη σύσφιξη έχει μεγαλύτερη άτρακτο ... στην αρχή μόνο όχι μετά τα ~10μ.
 
Σου χω τη κατάλληλη καραμπίνα Βασίλη
Αυτός πραγματικά μας έχει ξεπεράσει όλους .... :)
φοβερό εργαλείο πολυχρηστικό:
οικονομια στα φυσίγγια βάζεις ξιφολόγχη και καρφώνεις
σε υδροβιότοπο βάζεις τριαιρα και καμακώνεις ψαρια-χταπόδια
επίσης σε υδροβιότοπο βάζεις πετονια και κανεις απίκο
και στο φινάλε έχεις και σούβλα για το πάσχα....
 
Ξ
Αυτός πραγματικά μας έχει ξεπεράσει όλους .... :)
Έχεις ότι τις μαύρες μπορεί να τις χτυπάς με τη κάνη όπως και τα ορτύκια από φέρμα πας πίσω στο σκύλο με το φρου νταν στο κεφάλι
 
Last edited:
Τώρα θα πω και για τα τσοκ φρένου αλλά μπορεί να είναι βλακια αλλά θα το πω .yel. Η μεγαλύτερη ταχύτητα στα φρένου πιστεύω ότι οφείλεται στην δράση και στην αντίδραση. Παράδειγμα τρέχει κάποιος προς τα εσένα αν του πιάσεις το χέρι και τον αφήσεις στιγμιαία αυτός εκσφενδονίζεται με μεγαλύτερη ταχύτητα από ότι έτρεχε στιγμιαία. Πιστεύω αυτό κάνει και το φρένο στο τσοκ το κράτημα που κάνει στιγμιαία εκσφενδονίζει τα σκάγια σαν αντίδραση. Ορίστε το είπα τώρα κράξτε ελεύθερα.no..pray to God.
 
Η μεγαλύτερη ταχύτητα στα φρένου πιστεύω ...
Σας είπα τι γίνεται με τα "φρένου" ... δημιουργούν επιπλέον σύσφιξη που δεν μπορείς να την μετρήσεις με παχύμετρο.
Γι' αυτό αποδίδουν σφιχτότερες τουφεκιές από τα κλασικά.

Βάλε ένα φρένου mod και ένα πχ κλασικό full ... θα δώσουν το ίδιο με το κατάλληλο φυσίγγι.
Βάλε ένα φρένου full και ένα πχ κλασικό xxf ... θα δώσουν το ίδιο με το κατάλληλο φυσίγγι.

Είδες κανένα φρενάρισμα στο βύσμα στο βίντεο ?
Απλά στο κωνικό μέρος τους συμπεριφέρονται σαν κλασικά και στο παράλληλο τμήμα που βρίσκονται οι τρύπες δημιουργούν επιπλέον σύσφιξη.

Αν κάτι μπορεί να εξηγηθεί με μια υπόθεση δεν χρειάζονται τρεις για να το εξηγήσεις. (Λεπίδα του Όκαμ)
 
Τώρα θα πω και για τα τσοκ φρένου αλλά μπορεί να είναι βλακια αλλά θα το πω .yel. Η μεγαλύτερη ταχύτητα στα φρένου πιστεύω ότι οφείλεται στην δράση και στην αντίδραση. Παράδειγμα τρέχει κάποιος προς τα εσένα αν του πιάσεις το χέρι και τον αφήσεις στιγμιαία αυτός εκσφενδονίζεται με μεγαλύτερη ταχύτητα από ότι έτρεχε στιγμιαία. Πιστεύω αυτό κάνει και το φρένο στο τσοκ το κράτημα που κάνει στιγμιαία εκσφενδονίζει τα σκάγια σαν αντίδραση. Ορίστε το είπα τώρα κράξτε ελεύθερα.no..pray to God.
θα αυξανε ραγδαια τις πιεσεις εντος του τσοκ και καποιες φορες επικινδυνα (και μαλιστα εκει που η κανη ειναι πιο αδυναμη)
Δεν νομιζω να το ρισκαραν οι κατασκευαστες τσοκ, μη ξεροντας τι φυσιγγι θα μπει
 
Σας είπα τι γίνεται με τα "φρένου" ... δημιουργούν επιπλέον σύσφιξη που δεν μπορείς να την μετρήσεις με παχύμετρο.
Γι' αυτό αποδίδουν σφιχτότερες τουφεκιές από τα κλασικά.

Βάλε ένα φρένου mod και ένα πχ κλασικό full ... θα δώσουν το ίδιο με το κατάλληλο φυσίγγι.
Βάλε ένα φρένου full και ένα πχ κλασικό xxf ... θα δώσουν το ίδιο με το κατάλληλο φυσίγγι.

Είδες κανένα φρενάρισμα στο βύσμα στο βίντεο ?
Απλά στο κωνικό μέρος τους συμπεριφέρονται σαν κλασικά και στο παράλληλο τμήμα που βρίσκονται οι τρύπες δημιουργούν επιπλέον σύσφιξη.

Αν κάτι μπορεί να εξηγηθεί με μια υπόθεση δεν χρειάζονται τρεις για να το εξηγήσεις. (Λεπίδα του Όκαμ)
Καλά δεν εννοούσα και ότι θα έκανε κανένα φοβερό φρενάρισμα επιβράδυνση εννοούσα. Αλλά σε αυτό που λες έχεις δίκιο ότι κάπως έτσι γίνεται
 
Στο μάσημα (κόψιμο) το βύσματος ένα κομμάτι πετάγεται προς τα έξω και το υπόλοιπο υποχωρεί προς τα μέσα και δημιουργεί επιπλέον σύσφιξη στην στήλη των σκαγιών.

1665132233529.png
Για εμένα έτσι δουλεύει ...
Στο σημείο αυτό (άκρη της κάνης) η στήλη των σκαγιών δεν επιταχύνεται άρα η μείωση της διαμέτρου της στήλης διατηρείται.
Μειώνει δηλαδή την διάμετρο της στήλης λόγω της συμπίεσης του βύσματος που προκαλούν τα "μαχαίρια" όπως φαίνεται στην φωτό.
 
θα αυξανε ραγδαια τις πιεσεις εντος του τσοκ και καποιες φορες επικινδυνα (και μαλιστα εκει που η κανη ειναι πιο αδυναμη)
Δεν νομιζω να το ρισκαραν οι κατασκευαστες τσοκ, μη ξεροντας τι φυσιγγι θα μπει
Όχι ακριβός γιατί υπάρχουν οι οπές εκτόνωσης για να εκτονώσουν αυτήν την πίεση αλλά δεν εννοώ φρενάρισμα επιβράδυνση
 
Στο μάσημα (κόψιμο) το βύσματος ένα κομμάτι πετάγεται προς τα έξω και το υπόλοιπο υποχωρεί προς τα μέσα και δημιουργεί επιπλέον σύσφιξη στην στήλη των σκαγιών.

View attachment 57352
Για εμένα έτσι δουλεύει ...
Στο σημείο αυτό (άκρη της κάνης) η στήλη των σκαγιών δεν επιταχύνεται άρα η μείωση της διαμέτρου της στήλης διατηρείται.
Μειώνει δηλαδή την διάμετρο της στήλης λόγω της συμπίεσης του βύσματος που προκαλούν τα "μαχαίρια" όπως φαίνεται στην φωτό.
Έτσι όντος πρέπει να δουλεύουν, βέβαια εσυ έχεις αποκτήσει τέτοιες γνώσεις από την Remington από την συντήρηση και από της μικροζημιές έχεις απόκτηση μια Ά εμπειρία .yel..yel..yel.
 
Back
Top