Το τσοκ φρένου δουλεύει κι έχει τα αποτελέσματα που ΕΧΕΙ στα σκοτωματα,λόγω μεγαλύτερων μενουσων ταχυτήτων!
Η λειτουργία του στηρίζεται στην αδράνεια που συμβαίνει λόγω της επιβράδυνσης του κυαθιου.
Τα σκάγια αποχωρίζονται πιο άμεσα από το επιβραδυμενο κυαθιο,έχουν ΣΦΙΧΤΟΤΕΡΗ ΔΟΜΗ και κατά συνέπεια μικρότερη ατμοσφαιρική αντίσταση σε ΕΝΑ ΕΚΑΣΤΟ!!
Αυτό σημαίνει πιο απρόσκοπτη πορεία,πιο σφιχτή τουφέκια,μεγαλύτερο βεληνεκές,περισσότερες μενουσες ταχύτητες,πιο κοντή άτρακτο*,ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΚΟΤΩΜΑΤΑ!!!
*Η κοντύτερη άτρακτος,σε μολυβένια(μαλακά δηλ)σκάγια,έχει σαν αποτέλεσμα περισσότερα(σκάγια)προστατευμένα από τον ατμοσφαιρικό αέρα,άρα μεγαλύτερες μενουσες!
Γι'αυτό σκοτώνουν καλύτερα!
Όχι επειδή ,όπως ισχυρίζονται οι εταιρίες,χτυπούν ταυτόχρονα το θήραμα!
Οι διαφορές την ταχυτήτων,στην ίδια άτρακτο σκαγιων,είναι ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΕΣ!
Εκεί που υπερτερούν τα "σκληρά"τσοκ φρένου είναι ότι θα φρενάρουν ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ το κυαθιο!
Άλλο περισσότερο,άλλο λιγότερο...
Είναι θέμα,βασικά,πολυαιθυλενίου.
Κατά πόσο έχει διάχυση και κατ'αναλογια, πόσο το "σφάζουν"οι ακμές από τις τρύπες.
Η λειτουργία του στηρίζεται στην αδράνεια που συμβαίνει λόγω της επιβράδυνσης του κυαθιου.
Τα σκάγια αποχωρίζονται πιο άμεσα από το επιβραδυμενο κυαθιο,έχουν ΣΦΙΧΤΟΤΕΡΗ ΔΟΜΗ και κατά συνέπεια μικρότερη ατμοσφαιρική αντίσταση σε ΕΝΑ ΕΚΑΣΤΟ!!
Αυτό σημαίνει πιο απρόσκοπτη πορεία,πιο σφιχτή τουφέκια,μεγαλύτερο βεληνεκές,περισσότερες μενουσες ταχύτητες,πιο κοντή άτρακτο*,ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΚΟΤΩΜΑΤΑ!!!
*Η κοντύτερη άτρακτος,σε μολυβένια(μαλακά δηλ)σκάγια,έχει σαν αποτέλεσμα περισσότερα(σκάγια)προστατευμένα από τον ατμοσφαιρικό αέρα,άρα μεγαλύτερες μενουσες!
Γι'αυτό σκοτώνουν καλύτερα!
Όχι επειδή ,όπως ισχυρίζονται οι εταιρίες,χτυπούν ταυτόχρονα το θήραμα!
Οι διαφορές την ταχυτήτων,στην ίδια άτρακτο σκαγιων,είναι ΑΠΕΙΡΟΕΛΑΧΙΣΤΕΣ!
Εκεί που υπερτερούν τα "σκληρά"τσοκ φρένου είναι ότι θα φρενάρουν ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ το κυαθιο!
Άλλο περισσότερο,άλλο λιγότερο...
Είναι θέμα,βασικά,πολυαιθυλενίου.
Κατά πόσο έχει διάχυση και κατ'αναλογια, πόσο το "σφάζουν"οι ακμές από τις τρύπες.