Συγκρίσεις aftermarket chokes (δοκιμές-αγορές-προτάσεις)

Τα είπε πολύ σωστά ο Βασίλης Σε αυτό που έγραψε ο Παναγιώτης, νομίζω είναι περίπου έτσι. Αποδεδειγμένα σε όλες τις γραφικές παραστάσεις από δοκιμές σε κανονάκι ( στα παλαιότερα που είχαν όλα φουλ τσοκ γιατί τώρα είναι κύλινδρος), βλέπουμε μία απότομη εκτίναξη των πιέσεων που προφανώς οφείλεται στην σύσφιξη που για κάποιο δεκακις χιλιοστά του δευτερολεπτου καθυστερεί το βύσμα με την τριβή που του προκαλεί. Οι πιέσεις από τα συνήθη 30 με 60 bar πριν το τσοκ ανεβαίνουν στα 150 με 200. Αφού δεν γίνεται να διασταλεί η κάνη επιμηκυνεται η στήλη, γίνεται έτσι πιο αεροδυναμική και με τον κλωτσο που στιγμιαία δέχεται ( όλη η στήλη, ξεκινώντας πρώτα από την κορυφή της), αποκτά και μία μικρή αύξηση της αρχικής ταχύτητας.
 
Σωστά... αλλλλλλα ,παραβλέπεις το σχολιο του Λέο ‼️ που κάνει κ αυτός λόγο για άλλα... σκότωματα‼️που μπορεί να οφείλονται?
Εγώ πιστεύω ότι λόγω αύξησης του κρότου από τις γαϊδουρότρυπες, αναγκάζομαι μάλλον να σημαδεύω καλύτερα για να ρίξω λιγότερα φυσίγγια! Τουλάχιστον ύστερα από το βίντεο που είδα, δεν βλέπω κάποια άλλη λογική εξήγηση!.very funny.
 
Σας είπα τι γίνεται με τα "φρένου" ... δημιουργούν επιπλέον σύσφιξη που δεν μπορείς να την μετρήσεις με παχύμετρο.
Γι' αυτό αποδίδουν σφιχτότερες τουφεκιές από τα κλασικά.

Βάλε ένα φρένου mod και ένα πχ κλασικό full ... θα δώσουν το ίδιο με το κατάλληλο φυσίγγι.
Βάλε ένα φρένου full και ένα πχ κλασικό xxf ... θα δώσουν το ίδιο με το κατάλληλο φυσίγγι.

Είδες κανένα φρενάρισμα στο βύσμα στο βίντεο ?
Απλά στο κωνικό μέρος τους συμπεριφέρονται σαν κλασικά και στο παράλληλο τμήμα που βρίσκονται οι τρύπες δημιουργούν επιπλέον σύσφιξη.

Αν κάτι μπορεί να εξηγηθεί με μια υπόθεση δεν χρειάζονται τρεις για να το εξηγήσεις. (Λεπίδα του Όκαμ)
Μπορει να συμβαινει κι αυτο
 
Έτσι όντος πρέπει να δουλεύουν, βέβαια εσυ έχεις αποκτήσει τέτοιες γνώσεις από την Remington από την συντήρηση και από της μικροζημιές έχεις απόκτηση μια Ά εμπειρία .yel..yel..yel.
Στην 1187 η Rem σταμάτησε να βγάζει όπλα.
Άντε να πω και κάτι καλό για τα Rem :)
 
Τα είπε πολύ σωστά ο Βασίλης Σε αυτό που έγραψε ο Παναγιώτης, νομίζω είναι περίπου έτσι. Αποδεδειγμένα σε όλες τις γραφικές παραστάσεις από δοκιμές σε κανονάκι ( στα παλαιότερα που είχαν όλα φουλ τσοκ γιατί τώρα είναι κύλινδρος), βλέπουμε μία απότομη εκτίναξη των πιέσεων που προφανώς οφείλεται στην σύσφιξη που για κάποιο δεκακις χιλιοστά του δευτερολεπτου καθυστερεί το βύσμα με την τριβή που του προκαλεί. Οι πιέσεις από τα συνήθη 30 με 60 bar πριν το τσοκ ανεβαίνουν στα 150 με 200. Αφού δεν γίνεται να διασταλεί η κάνη επιμηκυνεται η στήλη, γίνεται έτσι πιο αεροδυναμική και με τον κλωτσο που στιγμιαία δέχεται ( όλη η στήλη, ξεκινώντας πρώτα από την κορυφή της), αποκτά και μία μικρή αύξηση της αρχικής ταχύτητας.
H σύσφιξη της στήλης δημιουργεί πάντα μια αύξηση ταχύτητας ... μικρή μεν αλλά μετρήσιμη.

1665135569546.png
 
Βάλε ένα φρένου full και ένα πχ κλασικό xxf ... θα δώσουν το ίδιο με το κατάλληλο φυσίγγι.
Στο σημείο αυτό (άκρη της κάνης) η στήλη των σκαγιών δεν επιταχύνεται άρα η μείωση της διαμέτρου της στήλης διατηρείται.
Μειώνει δηλαδή την διάμετρο της στήλης λόγω της συμπίεσης του βύσματος που προκαλούν τα "μαχαίρια"
Αυτό μπορεί να διαπιστωθεί εύκολα. Δύο ή τρεις βολές με το τσοκ φρένου και καπάκι ίδιες βολές με ένα απλό τσοκ (όχι φρένου) xxfull.Ίδιο φυσίγγι ίδιο όπλο. Αν ισχύει, θα πρέπει να δώσουν παραπλήσιες συγκεντρώσεις και λογικά παραπλήσιες κατανομές.
 
Στο μάσημα (κόψιμο) το βύσματος ένα κομμάτι πετάγεται προς τα έξω και το υπόλοιπο υποχωρεί προς τα μέσα και δημιουργεί επιπλέον σύσφιξη στην στήλη των σκαγιών.

View attachment 57352
Για εμένα έτσι δουλεύει ...
Στο σημείο αυτό (άκρη της κάνης) η στήλη των σκαγιών δεν επιταχύνεται άρα η μείωση της διαμέτρου της στήλης διατηρείται.
Μειώνει δηλαδή την διάμετρο της στήλης λόγω της συμπίεσης του βύσματος που προκαλούν τα "μαχαίρια" όπως φαίνεται στην φωτό.
Εγώ γιατί βλέπω κοίλη σε μεσοσπονδυλιο δίσκο????
 
Αυτό μπορεί να διαπιστωθεί εύκολα. Δύο ή τρεις βολές με το τσοκ φρένου και καπάκι ίδιες βολές με ένα απλό τσοκ (όχι φρένου) xxfull.Ίδιο φυσίγγι ίδιο όπλο. Αν ισχύει, θα πρέπει να δώσουν παραπλήσιες συγκεντρώσεις και λογικά παραπλήσιες κατανομές.
Το τι συμβαινει με τα φρενατα θα σας το πω αργοτερα απο τη δουλεια και οσοι φτιαχνεται δικα σας φυσιγγια μπορειτε να κανετε ενα πειραμα...
 
Άσε ,χάσαμε το φιφτυ Περ σεντ απ' το αριστερό....μην το αποτελειωσουμε....κ κουφός κ καράφλας(όπως με κόβω)δε λέει‼️
Ελα σιγα δεν εχουν τοση διαφορα η δεν ακουω κι εγω καλα
πάρτε ηλεκτρονικές ωτοασπίδες ΠΡΙΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ
 
θα αυξανε ραγδαια τις πιεσεις εντος του τσοκ και καποιες φορες επικινδυνα (και μαλιστα εκει που η κανη ειναι πιο αδυναμη)
Δεν νομιζω να το ρισκαραν οι κατασκευαστες τσοκ, μη ξεροντας τι φυσιγγι θα μπει
Εχω ακουσει πως στο στομειο παιζουνε στα 80 bar οι πιεσεις αν θυμαμε καλα ποσο να τις ανεβασουν και 10φορες πανω να πανε παλι οκ ειμαστε
 
Μ
Στο μάσημα (κόψιμο) το βύσματος ένα κομμάτι πετάγεται προς τα έξω και το υπόλοιπο υποχωρεί προς τα μέσα και δημιουργεί επιπλέον σύσφιξη στην στήλη των σκαγιών.

View attachment 57352
Για εμένα έτσι δουλεύει ...
Στο σημείο αυτό (άκρη της κάνης) η στήλη των σκαγιών δεν επιταχύνεται άρα η μείωση της διαμέτρου της στήλης διατηρείται.
Μειώνει δηλαδή την διάμετρο της στήλης λόγω της συμπίεσης του βύσματος που προκαλούν τα "μαχαίρια" όπως φαίνεται στην φωτό.
Εχρι να μετριθουν σε τιμες τα παραπανω προτεριματα εχουμε λιγο χρονο ακομα λιγο εμεινε ομως ερχετε ο αμερικανος με τη φτινουλα την καμερα του
 
Μ
Εχρι να μετριθουν σε τιμες τα παραπανω προτεριματα εχουμε λιγο χρονο ακομα λιγο εμεινε ομως ερχετε ο αμερικανος με τη φτινουλα την καμερα του
Δεν θα ασχοληθεί άλλο‼️να πάτε να γαμηθειτε λέει,σιγά μη δοκιμάσω εγώ όλα τα τσοκια‼️
 
Back
Top