Η mb32 ειναι μπαρουταρα απο τον Αύγουστο μεχρει τον Νοέμβριο ριχνο 1,70×33 με 22 μαυροπουλου και με θωδι 23 ειναι τρομερο...με ζέστη 1,65×32 piston skeet23.
Άρη στα 35 μέτρα με 9αρι κ 3* τα τσιχλακια θα τα πατσαβούρα σε.To φυσιγγακι που θα δουλεψω φετος πολυ σαν πρωτη τουφεκια απο τρυγονι μεχρι παπι κ φασσα οπου χρειαζεται, αλλα κ στη μπεκατσα σαν δευτερο ειναι με ΜΒ32 κ καλυκα κομμενο στα 65,4 mm στην αναλογια cx2000-1,73-33 με μισοταπα biorientabile 21 ρελι με τζαμακι στα 60 χιλ... Ταχυτητα στο 1,5 μετρο απο την κανη 410 m/s...
Εδω στα 25 μετρα με 4 αστρα κ 8αρια σκαγια...
Κ εδω στα 35 μετρα με 3 αστρα και σκαγια νουμερο 7...
Εξισου καλα δουλευει κ σαν διασπορας με τον ελικοειδη διασπορες του Θωδη τον 18αρη κλεισμενο στα 60 χιλ παλι...![]()
Ναι σε αρκετά σημεία κιόλας. Λογικα ισως επειδη δεν εβαλα τιποτα ανάμεσα στην ταπα και το μπαρουτιΚολλημένα σκάγια είχες Τεο?
Καλησπέρα Γιάννη. Μέχρι τώρα με την lee που γεμίζω στα 58 mm κλείνω και με το ρέλι κατεβαίνω στα 57.7 ως 57.5. Και όπως έχω κάπου διαβάσει για 2 δεύτερα.Ευχαριστώ για το χρόνο σου.Καλημέρα Νίκο!
Εξαρτάται από το κενό που έχεις (στάθμη σκαγιων -χείλη καλυκα),τη σκληρότητα του κυαθιου,τη σκληρότητα του καλυκα....
Αν,σου επιτρέπουν αυτά και τα εργαλεία που διαθέτεις...
Το 4ο στάδιο κατεβάζει επιπεδα το "πυραυλακι",που έχει δημιουργήσει το 3ο και το ύψος του κλειστού καλυκα κατά κάποια δέκατα, ακόμη...
Αν θέλεις να ρελιασεις, πχ στα 58mm,ρύθμισε το 4ο να σου κάνει πάτημα ΜΕΧΡΙ 58,5mm.
Μην επιχειρεις να κατεβάζεις πολύ το ύψος του καλυκα, μονο με τη χρήση του στροφειου!
Το πολύ μέχρι 0.5mm!
Είναι ένα μεγάλο οφελος που μας δείνει το πολυσταδιακο κλεισιμο .
Αυτό της μικρής ,σε χρονικη διαρκεια,εφαρμογής του στροφειου πάνω στο πλαστικό του καλυκα.
Καλησπέρα averel. Αυτό με τις πιέσεις μήπως μπορείς να το γράψεις πιο αναλυτικά. Την αναλογική αύξηση την καταλαβαίνω τι ακριβώς είναι. Με την εκθετική τι εννοείς.Σε ρελιαστο με χαρτακι αν ρελιαστει παραπάνω από ,5,5χιλ στα 7 τι αντίκτυπο έχει σε πιέσεις;
Η αύξηση των πιεσεων είναι αναλογική ή εκθετική;
Εκθετικη εννοώ οτι η αυξηση στις πιέσεις αν ρελιασεις πχ ρελιαστο στα 60χιλ εχεις πχ 500bar, στα 59χιλ 600bar και 58χιλ 800bar.Καλησπέρα averel. Αυτό με τις πιέσεις μήπως μπορείς να το γράψεις πιο αναλυτικά. Την αναλογική αύξηση την καταλαβαίνω τι ακριβώς είναι. Με την εκθετική τι εννοείς.
Ευχαριστώ averel. Κατατοπιστικός.Εκθετικη εννοώ οτι η αυξηση στις πιέσεις αν ρελιασεις πχ ρελιαστο στα 60χιλ εχεις πχ 500bar, στα 59χιλ 600bar και 58χιλ 800bar.
Δηλαδή η δυσανάλογη αύξηση στις πιέσεις σε σχέση με τα επιπλέον χιλιοστά ρελιασματος
E!!! An to eipe o SofoklhsΠαλιοτερα ειχα μια συζητησει με τον Σοφοκλη Κοσκινα που τοτε εγραφε στο κυνηγεσια κυνοφιλια (δεν ξερω αν γραφει ακομα )κ μου τονισε οτι οι πιεσεις ανεβαινουν εκθετικα. Πρωσοπικα δεν ειμαι τοσο σιγουρος γι αυτο.
Ετσι ειναι.Οσο τοπατας αναλογα με την συμπιεση του βισματος τοσο ανεβ. Μπαρ.Το ιδανικοτερο θα ηταν να ειχαμε ολοι την ευχερια να εχουμε προσβαση σε βλ.σταθμο για αυτο προσοχη. Οχι υπερβολες.εσυ skyfall τι νομιζεις;;
Kai σε εκθετουν.αρχίζουν τα....εκθετικά!!!!!!!!!
το σημαντικοτερο ολων στο ποσο θα ανεβουν οι πιεσεις αναλογα την στατικη πιεση είναι ο τυπος του κυαθιου του καλυκα φιλεο Γενικος κανονας ειναι 100 μπαρ σε καθε επιλεον χιλ συμπιεσεις δηλ απτα 58 στα 57
Οπως το λες Γιαννη κατεβαινουμε παντα ανα δεκατο. Παντως σε μετρησεις που ειδα απο λαθος σεταπ καπου εκει ειναι 100 -120 μπαρ σχεδον στο χιλιοστο εννοιτε πιο κατω γινεται βομβα15 με 20 bars ανά δεκατο του χιλιοστού!
Αρχικά...
Αυτό σε λογικά πατήματα...
Όταν είναι οριακά σφιχτά και συνεχίσουμε, αρχίζουν τα....εκθετικά!!!!!!!!!