Υπόψιν.Η πυρίτιδα είναι πολύ παλιά,κι ενδεχομένως να μην ξέρουμε αποθήκευση κτλ που έχουν προηγηθει.Πάλι εκεί ξεκινά 1.75-1.80 couvette diana με 616 ή 2000, 67.5-62.Στην diana άσε περισσότερο χώρο.Αν κλείσεις με τζαμακι,ίσως και 8mm από τα σκάγια.Το τζαμακι είναι ανάγλυφο απ'τη μια πλευρά.Να κοιτάει έξω.Φτιαξε 3-4,δοκίμασε και ανάλογα προσαρμόζεις.Να σου πω την αλήθεια,σχεδόν ποτέ δε μου βγήκε σεταπ που μου έδωσαν.Αλλο λοτ πυρίτιδας,άλλη ογκομετρια κάλυκα,αλλά στροφεία,άλλη αντίληψη της στατικής που εφαρμόζουμε,άλλος χειρισμός της μηχανής,ακόμα κι αν είναι η ίδια.Ο ελεύθερος χώρος γενικά,έχει μια απόκλιση, εξαρτώμενος απ'τη σκληρότητα του βύσματος και την ελαστικότητα της πυρίτιδας αλλά και την προοδευτικότητά αυτής.Η μέτρηση αυτού γίνεται πάλι εμπειρικά,εφαρμόζοντας μια στατική πίεση περί τα 3κιλα υποτίθεται.Χοντρικα προσέχουμε να έχουμε μια ωραία συμπίεση στο αμορτισέρ,χωρίς τα σκάγια να διαγράφονται στον κάλυκα.Μπορει να αντισταθμίσεις λιγότερο πάτημα στο αμορτισέρ,με την αντίσταση του ξερελιασματος,στην προκειμένη,με βεαθυτερο ρελι.Τα πατήματα θα τα βρεις μόνος σου.Τη σοκολ πως τη βρήκες;;;Δοκιμες, δοκιμές, δοκιμές.Υπαρχουν παιδιά εδώ,πολύ πιο έμπειρα από μένα.Ας με διορθώσουν ή ας συμπληρώσουν...