Συμβουλές και συνταγές ιδιογόμωσης Αρχείο

  • Thread starter Thread starter Vasilis
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας
Status
Not open for further replies.
Aν ρίξεις ένα λίγο βαρύ set up (PSB 2 1.80 X34 ) με Τ1 & Τ4 κάλυκες θα δείς δύο (2) διαφορές .
Υπέρ του Τ4 πάντα κάλυκα .
Λιγότερη ανάκρουση καί ελαφρώς μεγαλύτερη ταχύτητα .
Μικρές αλλά υπαρκτές .
Σεταπ από τ1 σε τ2 άλλο φυσηγγι..
 
Καλό είναι, νέο και αδοκίμαστο setup να δοκιμάζεται σε καλής ποιότητας κάλυκα . Από την παρατήρηση του ριγμενου κάλυκα μπορείς να βγάλεις κάποια συμπεράσματα σε ένα ενδεχομένως εκτός προδιαγραφών φυσίγγι.Πχ αν σε καινούργιο κάλυκα σου κόβει τις πτυχές στο αστέρι από την πρώτη τουφεκια θα σου μπούνε ψύλλοι στα αυτιά τσάμπα και βερεσέ.
 
Κωστη κοιτα....
ΕΓΩ συνηθως κλεινω ΠΑΛΙ σε αστερι τους καλυκες η 68.5 ή κοβω 67.5...στον ριγμενο καλυκα ο οποίος παει για γεμισμα 2η ή 3η φορα (3η φορα οι σκουρόχρωμοι) ΑΝ το σεταπ μου ειναι να κλειστει (π.χ. 57.50mm τελικο) στον ΡΙΓΜΕΝΟ θα το παω 57.30 ή 57.20mm...:)
TΩΡΑ ΑΝ τον αστεροειδες ριγμενο καλυκα τον πάω για ρελιαστό, ΕΓΩ τον κοβω απευθείας 65.5mm για να φυγουν τα ταλαιπωριμενα χείλει, για να μπορεσει να διπλώσει οσο καλυτερα γινετσι στο τζαμακι, γιατι ο καλυκας με το ρίξιμο ξερένεται (καίγεται)...γιαυτο τους σκουροχρωμους καλυκες τους γεμιζω μεχρι 3 φορες...(οχι αναγομωση σε Fiem)...
Κωτσο για πιο λογο κατεβαζεις το ρελι στο57,3 σε ριγμενο καλυκα?Πια καλυμπρα δουλευεις?
 
Τι πρόβλημα σου παρουσίαζαν Μαστρονικο?

Το σημαντικοτερο απο ολα....ΔΕΝ ειχαν σταθερο και το ιδιο πυθμενιο ολοι....
Αλλοι εδιναν ενα χιλιοστο λιγοτερη ογκομετρια σε σχεση με τους Σεντιτ και Νομπελ και αλλοι
εδιναν την ιδια ογκομετρια με αυτους...
Μεγαλη φασσαρια...ημουν αναγκασμενος να μετραω ογκομετρια μετα το γεμισμα σε καθε φυσιγγιο!!

Σκληρο πλαστικο και οχι ομοιομορφο και ειδικοτερα στο επανω μερος του καλυκα....με αποτελεσμα
το κλεισιμο σε 8*πτυχο να ειναι ''εμπειρια''....Διαφορετικο φρεζαρισμα.... και παχος πλαστικου στον καλυκα
και το επαιρνε ο διαολος το κλεισιμο....
Με την ιδια ρυθμιση η μηχανη....Αλλοι καλυκες εκλειναν σωστα....αλλοι αφηναν τρυπα...και αλλοι
καβαλαγαν οι πτυχες...
Και ολα αυτα ανα σακουλακι των 100....Αι σιχτιρ τους σιχαθηκα.... Τους περισσοτερους τους εριξα σε
δισκακια....Απο τους 25 ριγμενους καλυκες ηταν ζητημα να ξανα κλεισεις ΣΩΣΤΑ 6 - 7 καλυκες...
Εβαζες αδειο τον καλυκα στο φως....και εβλεπες να ''νερα'' στο πλαστικο του...και την διαφορα παχους
που ειχε....
Σου λεω για δραματικη κατασταση....Ακουω ΜΑΧΑΜ καλυκα....και βγαζω σπυρια στην μουρη !!!

ΥΓ. Το μονο καλο που ειχαν ηταν τα καψουλια.....Ευτυχως που σε καμια 500ρια αλλαξα τα καψουλια με αλλα
και κρατησα τα uee ....και ετσι εχω ακομα φιλε !!!
 
Κάποια στιγμή είχα πάρει μία ποσότητα FIEM ακαψουλωτους Τ2,για να ξεστοκαρω καψούλια nsi που καθοντουσαν.Δεν είχα προβλήματα ογκομετριας,και τα καψούλια έμπαιναν όπως πρέπει,όμως πολύ κακή ποιότητα πλαστικού...όλοι σχιζοντουσαν στις πτυχές..........δεν τους ξαναπροτιμησα.
 
Το σημαντικοτερο απο ολα....ΔΕΝ ειχαν σταθερο και το ιδιο πυθμενιο ολοι....
Αλλοι εδιναν ενα χιλιοστο λιγοτερη ογκομετρια σε σχεση με τους Σεντιτ και Νομπελ και αλλοι
εδιναν την ιδια ογκομετρια με αυτους...
Τι ειχα τραβηξει μεχρι να το καταλαβω.
 
Φίλε έχασες την μαγεία των 688-UEE καί κλεισίματος ρηχού 57.80 -58 .00
Επίσης οι ΜΑΧΑΜ κάλυκες ήταν ότι καλύτερο έχω δουλέψει σε καινούριο .
Ο Ιταλός RM (romana munizioni) τους δούλευε με εκπληκτικά αποτελέσματα .
Υπήρξαν πολύ φθηνοί σε τιμή συγκριτικά με την ποιότητα την άριστη που είχαν .
Δεν το βολευτηκα ποτε το 688 σε αντιθεση με το 686.
Υποσχομαι πως θα το δοκιμασω παρολαυτα.
Επισης καποιοι Nobel sport επικασσιτερωμενοι δεν μπαινουν(η΄μπαινουν με πιεση)στα σταδια απο την Α5S και τους απεφευγα.
 
Αυτό είδα και εγώ Γιώργο σε πολλούς FIEM αλλά σαν διαστάσεις, φρεζαρισμα και ομοιομορφία οι καλύτεροι. Λάμπη η διαφορά που λες ανάμεσα σε t1 -t4 είναι η μείωση της χωρητικότητας στον t4, t5 γιατί το επιπλέον μήκος παφυλα μειώνει ελάχιστα τον διαθέσιμο χώρο, και αυξάνει την μέγιστη πίεση, οπότε ίσως να βελτιώνει την καύση σε κάποιες περιπτώσεις και κατά κανόνα όταν η πυρίτιδα καίγεται πιο απότομα μειώνεται το αισθητό λάκτισμα.
 
Οι διαστάσεις των καψυλιων και ένα τεστ σε ειδικό μηχάνημα που μετράει με ακρίβεια την δυναμη που απαιτείται για να βγει το πλαστικό τμήμα του κάλυκα από το πυθμενιο. Προσέξτε πως κάποια καψυλια έχουν σώμα ελαφρώς κωνικο, κάποια παράλληλο και κάποια με αντίστροφη κωνικοτητα. Για την αντοχή στο ξήλωμα του πλαστικού από το πυθμενιο τα 100 κιλά θεωρούνται πολύ ικανοποιητική αντοχή.
 

Attachments

  • 20230310_131146.jpg
    20230310_131146.jpg
    243,1 KB · Προβολές: 33
  • 20230310_131559.jpg
    20230310_131559.jpg
    675,1 KB · Προβολές: 31
Μια (ακόμα) ερώτηση για όσους έχουν υπομονή να απαντήσουν.
Μπορούμε να γεμίσουμε σε ριγμένο κάλυκα που είχε πρίν αστεροειδές κλείσιμο με απλό ρέλι;
Θα "στρώσει" ομαλά το χείλος του ή θέλει μόνο αστεροειδές ξανά;
Μιλάμε για μηχανή χειρός - την πιό φτηνή και "πρωτόγονη" που υπάρχει.
Πρώτα καλυμπράρισμα τον πάφυλα και μετά έτσι όπως το καθαρίζω μπορώ κανονικά να ρελιάσω.Χωρίς να τον κοντύνω.
IMG_20230310_133352638_HDR.jpg
IMG_20230310_133440594.jpg
IMG_20230310_133547321.jpg
IMG_20230310_133617318_HDR.jpg
IMG_20230310_133731173.jpg
 
Το ύψος του παφυλα δεν έχει καμία σχέση με την αντοχή σε πιέσεις, είναι αισθητική ή διαφορά και επειδή κοστίζει περισσότερο συνήθως χρησιμοποιείται σε πιο ακριβά-απαιτητικά φυσίγγια.
Διαφωνώ, άλλη τουφέκια με κοντό και άλλη με μεγάλο πάφυλα.Ιδίως στα δράμια.
 
Στέφανε αυτά τα λένε οι ίδιες οι βιομηχανίες παραγωγής καλυκων, ότι δηλαδή δεν υπάρχει διαφορά στην αντοχή στις πιέσεις. Για την διαφορετική συμπεριφορά κάθε κάλυκα, μην συγκρίνεις κάλυκες με διαφορετική ογκομετρία, πυθμενιο κλπ , λογικό είναι να διαφέρουν , άλλο ένα κωνικο πυθμενιο άλλο ένα επίπεδο και επίσης το ύψος του πυθμενιου πρέπει να είναι το ίδιο. Για την ανάκτηση του κυλινδρικου σχήματος στο πλαστικό του κάλυκα, ένα τέτοιο θερμαινόμενο τον επαναφέρει τέλεια.
 

Attachments

  • 20230310_143057.jpg
    20230310_143057.jpg
    246,8 KB · Προβολές: 47
Στέφανε αυτά τα λένε οι ίδιες οι βιομηχανίες παραγωγής καλυκων, ότι δηλαδή δεν υπάρχει διαφορά στην αντοχή στις πιέσεις. Για την διαφορετική συμπεριφορά κάθε κάλυκα, μην συγκρίνεις κάλυκες με διαφορετική ογκομετρία, πυθμενιο κλπ , λογικό είναι να διαφέρουν , άλλο ένα κωνικο πυθμενιο άλλο ένα επίπεδο και επίσης το ύψος του πυθμενιου πρέπει να είναι το ίδιο. Για την ανάκτηση του κυλινδρικου σχήματος στο πλαστικό του κάλυκα, ένα τέτοιο θερμαινόμενο τον επαναφέρει τέλεια.
Για την τουφεκιά έγραψα, είδα διαφορά.
Για το εργαλείο που δείχνεις, με το βιδολόγο όπως δίνω στροφές ζεσταίνεται και στρογγυλεύει.Κόστος ένα καρυδάκι δεκατριάρι απλό.
 
Κωτσο για πιο λογο κατεβαζεις το ρελι στο57,3 σε ριγμενο καλυκα?Πια καλυμπρα δουλευεις?
Γιατι εκει που τελειωνει η φρεζα του καλυκα υπαρχει κ η φθορα στο καθε ριξιμο..αρα, λεπτενει το πλαστικο, οποτε για να παρεις τη σωστη όσο γινεται συμπίεση του σεταπ σου, ρελιαζεις +2 δέκατα.

Υ.Γ. Τον καλυμπραδορο του Λαναρά εχω τον απλό....καλυμπραρω μονο για τσιχλα.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top